Lang niet gezien Crashquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:43 schreef -CRASH- het volgende:
Zo dat was dan alweer het eerste voorproefje van vandaag...........
Goeiemorge allemaal..... Hebbe we er al zin in vandaag
Boris in de renquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Om 13.00 uur klaar met werken, dus dan snel naar huis naar de beestjes
Wel foto's maken hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:46 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 gaat om 13.00 uur de dijk hier in zeeland op :-D
dat had ik in het vorige topic al geplaatst, een uur of zes geleden..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:44 schreef appelsientje het volgende:
[ afbeelding ]
Level 2, It means, fasten your seatbelts Dorothy, because Kansas, is going bye-bye
we gaan onze best doen :-Dquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat had ik in het vorige topic al geplaatst, een uur of zes geleden..
quote:
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:48 schreef daanski82 het volgende:
zou de stormvloedkering vandaag ook dicht gaan ?
eeh. Misschien moet je eens wat meer tv kijken en boeken lezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:48 schreef daanski82 het volgende:
Camera met statief staat al klaarquote:
Hier ook, al vier maanden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Camera met statief staat al klaar
en ik moet het doen met mijn LG Viewtyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Camera met statief staat al klaar
MMmmm.... dus rond 16:00 zal het gebeuren in Limburg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, daar is het ontbrekende kaartje van het KNMI!
[ afbeelding ]
Komt nog welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Niks boeiend nog hier dus
Welke site is dat ook alweer waar je de stormvloedkeringen kunt volgen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:48 schreef daanski82 het volgende:
Idd, heel erg zondequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:07 schreef Radio-silence het volgende:
Ben benieuwd dit keer, lijkt allemaal wel gunstig en spectaculair te worden, maar het is afwachten want afgelopen keren was er in Groningen stad eigenlijk niet zoveel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier ook, al vier maanden.
Die site heb je zeker niet nodig vandaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Welke site is dat ook alweer waar je de stormvloedkeringen kunt volgen?
Mjah,...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hopelijk dat het dit keer wel lukt met de foto's
Nah maar eerder wel en toen was ik 'm ook al kwijt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die site heb je zeker niet nodig vandaag.
Het moet toch vanaf de Noordzee komen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Hmmm ik zie nog niet zo veel boeiends boven Frankrijk.
Misschien viaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Welke site is dat ook alweer waar je de stormvloedkeringen kunt volgen?
Zuidwesten is de noordzee dus ik denk het ook welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het moet toch vanaf de Noordzee komen?
Hm ik geloof 't wel. Bedankt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien via
http://www.actuelewaterdata.nl/
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:58 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ontzettend grappig! Toch SpeedyGJ?
Jep. maar het ontstaat ook terplekke...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het moet toch vanaf de Noordzee komen?
Een voorbeeldje : Je zit lekker op het strand en je gaat het water in. Na 10 minuten begint het toch te onweren/regenen/hagelen terwijl je nog in het water zit. Kan het zo snel veranderen ?quote:
You're right.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep. maar het ontstaat ook terplekke...Hoeft niet zo te zijn dat je de buien van mijlenver over de zee ziet aankomen
Ja, dat kan weet ik uit ervaring..... een keer gehad op het strand, en een keer midden op het Heegermeerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Een voorbeeldje : Je zit lekker op het strand en je gaat het water in. Na 10 minuten begint het toch te onweren/regenen/hagelen terwijl je nog in het water zit. Kan het zo snel veranderen ?
Hie rookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
De grijze lucht in Rotjeknor is weg, nu gewoon blauw met schapenwolkjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |