het is al reeds aangepast zie ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat deed ik ook... in NWS
Wat moet ik aanpassen dan?
QFTquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Mensen, wel foto's plaatsen allemaal he.. want ik zit g.v.d. aan de andere kant van de wereld en heb pas over 2 maanden regen (als het meezit)
kijk, zo hoort het!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat ga ik opzeker doen. Ben ambtenaar, dus het werk kan wel even blijven wachten![]()
Lekker vroeg, die buitjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef Haraldvdl het volgende:
De eerste buien komen uit het zuiden. Dit komkt gewoon door de warmte. Wat nu op zee ligt dat gaat vanmiddag huis houden in ons landje
En zoals ik gisteren ook al zei. voor 12 uur een weer alarm
Er komt veel meerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Pielemuisje het volgende:
wat er nu aan komt is gewoon voorbode of wat? heb net 5 minuten druppels in limburg gehad (roermond)
vanmiddag komt er meer?
Morgen weer een persbericht dat ze servers hebben bijgeplaatst en zo..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eens kijken hoe snel buienradar eruit knalt vandaag.
wat er net kwam is een bonus, buien voor de storing uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Pielemuisje het volgende:
wat er nu aan komt is gewoon voorbode of wat? heb net 5 minuten druppels in limburg gehad (roermond)
vanmiddag komt er meer?
Zo kan je het zien. wat nu komt is gewoon warmte buitjes. Zolang het koufront er nog niet is zal het ook niet extreem zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Pielemuisje het volgende:
vanmiddag komt er meer?
Ook weer wakerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat er net kwam is een bonus, buien voor de storing uit.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Die bui boven Limland intensiveerd lekker.
Goed ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:18 schreef Haraldvdl het volgende:
Ik zal even een speciaal topic maken voor de foto's
Dus het gezegde 'Stilte voor de storm' gaat in dit geval niet op?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leg die Bonuskaart maar weg, die zul je niet nodig hebben vandaag als ik zo de verwachtingen zie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geweldig!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:18 schreef Haraldvdl het volgende:
Ik zal even een speciaal topic maken voor de foto's
zo dat nu echt zo'n groot effect hebben? Het lijkt erop, maar ik vraag het me toch af..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De Maas doet weer lekker haar werk daar.
Dan kom ik dus niet droog overquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, daar is het ontbrekende kaartje van het KNMI!
[ afbeelding ]
Hier (Zwijndrecht) hetzelfde verhaal. Dus bij ons zal het denk ik rond 14:00 losbarstenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Zonnetje, maar toch ook al een rare grijze lucht in Rotterdam.
Niet zeuren. Gewoon rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
dat wordt dus door de regen en het onweer naar huis fietsen
Jij bent goed bezigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die heb ik even in de Op gezwikt
Vergeet je camera nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
dat wordt dus door de regen en het onweer naar huis fietsen
Om 13.00 uur klaar met werken, dus dan snel naar huis naar de beestjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hier (Zwijndrecht) hetzelfde verhaal. Dus bij ons zal het denk ik rond 14:00 losbarsten
Dank uquote:
Vergeet gen foto's te maken vanuit het mooie Rotterdamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Om 13.00 uur klaar met werken, dus dan snel naar huis naar de beestjes
Merk wel vaak eraan dat het een scheidingslijn is. ik zit hemelsbreed een kleine 2 kilometer van de maas af aan de andere kant van roermond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo dat nu echt zo'n groot effect hebben? Het lijkt erop, maar ik vraag het me toch af..
Bizar zeg!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Merk wel vaak eraan dat het een scheidingslijn is. ik zit hemelsbreed een kleine 2 kilometer van de maas af aan de andere kant van roermond.
Merk vaak dat het in roermond regent en hier geen druppel valt, in de winter zelfs zo gehad dat mensen uit roermond kwamen met 10 cm sneeuw op de auto, en er bij ons geen vlok was gevallen.
een grens van waterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
effect komt me bekend voor, ik woon net onder Venlo aan de Roermondse kant van de maas en merk idd vaak dat de maas een soort van rare grens is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |