Hier (Zwijndrecht) hetzelfde verhaal. Dus bij ons zal het denk ik rond 14:00 losbarstenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Zonnetje, maar toch ook al een rare grijze lucht in Rotterdam.
Niet zeuren. Gewoon rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
dat wordt dus door de regen en het onweer naar huis fietsen
Jij bent goed bezigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die heb ik even in de Op gezwikt
Vergeet je camera nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
dat wordt dus door de regen en het onweer naar huis fietsen
Om 13.00 uur klaar met werken, dus dan snel naar huis naar de beestjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hier (Zwijndrecht) hetzelfde verhaal. Dus bij ons zal het denk ik rond 14:00 losbarsten
Dank uquote:
Vergeet gen foto's te maken vanuit het mooie Rotterdamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Om 13.00 uur klaar met werken, dus dan snel naar huis naar de beestjes
Merk wel vaak eraan dat het een scheidingslijn is. ik zit hemelsbreed een kleine 2 kilometer van de maas af aan de andere kant van roermond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo dat nu echt zo'n groot effect hebben? Het lijkt erop, maar ik vraag het me toch af..
Bizar zeg!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Merk wel vaak eraan dat het een scheidingslijn is. ik zit hemelsbreed een kleine 2 kilometer van de maas af aan de andere kant van roermond.
Merk vaak dat het in roermond regent en hier geen druppel valt, in de winter zelfs zo gehad dat mensen uit roermond kwamen met 10 cm sneeuw op de auto, en er bij ons geen vlok was gevallen.
een grens van waterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
effect komt me bekend voor, ik woon net onder Venlo aan de Roermondse kant van de maas en merk idd vaak dat de maas een soort van rare grens is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |