Voor geheel Nederland nog wel. Dat is ook een zeldzaam iets geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef Oom_Agent het volgende:
Het weeralarm is zojuist afgegeven.
Oh heerlijk, of niet? Hier in Zwolle nu al vreselijk warm... pfft, hoe kom ik de dag door..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:45 schreef Flappekz het volgende:
Ben benieuwd, het eerste buitje is hier al gevallen (tussen R'dam en Den Haag)
Inderdaad, meestal zijn het bepaalde regio's.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor geheel Nederland nog wel. Dat is ook een zeldzaam iets geloof ik.
Jij was me net voorquote:
Ik houd het toch maar een beetje in de gaten vanuit Indonesie.. ik kan me die Koninginnedag-vloed in Eindhoven nog wel herinneren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:50 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal zijn het bepaalde regio's.
gaat nog wel wat 'feest' geven vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Weeralarm: ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Toelichting In de loop van vanmiddag trekken onweersbuien vanuit het zuidwesten het land binnen. Bij de buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, is er een grote kans op zeer zware windstoten tot 110 km per uur, hagel en lokaal veel neerslag. De buien verplaatsen zich noordoostwaarts en bereiken aan het einde van de middag het noordoosten.
Klopt... bij mij werkt het ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het linker kaartje is kapot trouwens, weet niet of dat aan mij ligt, denk van niet.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klopt... bij mij werkt het ook niet
Dat gaat hard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:54 schreef Againzender het volgende:
Donkere lucht ten westen van Amsterdam, lekker onstabiel!
Inderdaad erg snel. En dus vanaf 13:00 gaat het feest beginnen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Netjes snel op NU.nl ook.
Weeralarm wegens zeer zware windstoten
Geen idee hoe heerlijk het is, zit in een aircoruimtequote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:50 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Oh heerlijk, of niet? Hier in Zwolle nu al vreselijk warm... pfft, hoe kom ik de dag door..
trekt net de grens over inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.knmi.nl/neerslagradar/
En het eerste onweer van de dag boven Limburg op de radar.
Of het stof komt met de hagel mee door je autoraam naar binnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee hoe heerlijk het is, zit in een aircoruimteMaar het stof zal wel van mn auto af zijn, denk ik
Aah, regen die door een flinke wind op enige hoogte weggeblazen wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:00 schreef AcidTrance het volgende:
Het ging net in Haarlem even voor circa 3 minuten flink regenen, terwijl de lucht strakblauw is.
Tot die regen in ijsblokken naar beneden komt zeilen, dan is het ineens niet meer zo handig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:01 schreef Gijsje het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat het ditmaal gaat brengen, flink wat regen kan de tuin wel gebruiken
Dat ga ik opzeker doen. Ben ambtenaar, dus het werk kan wel even blijven wachtenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan zou ik het inderdaad maar even goed in de gaten houden. Want je kent Nederland: bij een klein stormpje ligt alles plat
Het gaat wel erg rap inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:01 schreef Klonk het volgende:
nondeju, dat is flink aan het ontwikkelen boven belgiestan, ben benieuwd of we in Limburg uberhaupt de 30 graden gaan halen op die manier
Dank uquote:
Het klaart daarna weer op. En ondanks de bewolking blijft de temperatuur nog even stijgen. Lekkere transport warmte, 34 graden met bewolkingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:01 schreef Klonk het volgende:
nondeju, dat is flink aan het ontwikkelen boven belgiestan, ben benieuwd of we in Limburg uberhaupt de 30 graden gaan halen op die manier
Die heb ik even in de Op gezwiktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:05 schreef TommyGun het volgende:
Buienradar zal er wel onderuit gaan. Beetje alternatieven zijn dan;
http://www.nu.nl/weer/index.html
http://www.knmi.nl/neerslagradar/
Just my 2 cents
Dat kan kloppen jaquote:
Dat deed ik ook... in NWSquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dank uwil jij die # 291 even aanpassen. Doe je werk nou eens Frutsel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |