mijn auto staat al overdekt hier, maar als het echt noodweer wordt dan gaat de bakfiets ook naar binnen, en de tomatenplanten van onze oudste. Zou het erg sneu vinden als die platen nu net voor de oogst kapot hagelen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Inderdaad !!![]()
Ik zet trouwens wel mijn auto in een parkeergarage. Heb geen zin in een poffertjespan. Morgen is het, vanwege al die (uitzonderlijke) ingredienten, weer zo'n typisch grote hagel dag. Fruittelers zullen balen, NS en Prorail veel moeten regelen en de brandweer zal flink moeten zagen en pompen.
En wij moeten veel op F5 gaan drukken terwijl de buienradar het toch niet meer doet.
valt niet te zeggen op it moment. Als je wilt gaan zwemmen morgen, doe het 's ochtends. 's middags wordt link denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef 0100 het volgende:
Vanaf hoe laat zal het spektakel gaan beginnen in het westen? Anders ga ik morgenmiddag nog even zwemmen in de Reeuwijkse plassen.
Dit gaat een knaller worden deze donderdagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Het heet ook niet voor niets donderdag !! Donderdag is ook mijn vrije thuisdag !!![]()
Precies !! Veel weerplezier morgen!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit gaat een knaller worden deze donderdag
Hoiiiiiiiiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oom_AgentLang niet gezien
![]()
LV 2 nu toe maar weermaar denk niet dat het tot een LV 3 komt
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:08 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiwelke buienradar code kunnen we vandaag gebruiken ????? Zal ik bellen
![]()
( haah die goede oude tijd)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:08 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
![]()
Ontzettend grappig! Toch SpeedyGJ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
OMG...... dat was wel grappig.
Is niet te voorspellen denk ik. Maar aangezien volgens de KNMI deze buien zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen zou dat best mogelijk kunnen zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:10 schreef horned_reaper het volgende:
Iemand enig idee wat het tijdstip zal zijn dat de eerste buien tot ontwikkeling komen ?
Een uur of 3 ?
Zo, leuke historie was dat ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:08 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
![]()
Dat is redelijk hoog volgens mij. Smullen voor jullie zeg..quote:Donderdag trekken er in de loop van de middag vanuit het zuidwesten onweersbuien het land binnen waarbij er 60% kans is op een weeralarmsituatie. De buien kunnen gepaard gaan met zeer zware windstoten tot 110 km/h, hagel en lokaal veel neerslag. Ook kunnen ze zich verraderlijk snel ontwikkelen. De buien verplaatsen zich noordoostwaarts en bereiken aan het begin van de avond het noordoosten
Jammer dat het hier winter is... Net wel een onweersklap gehoord geloof ik, maar daar blijft het ook bijquote:
Ah, je zit ook niet in NL.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Jammer dat het hier winter is... Net wel een onweersklap gehoord geloof ik, maar daar blijft het ook bij
Nope, zit in Australie. Vooral veel wind de laatste weken hier (tot 100 km/u) en ik heb een soort van halve shelfcloud gezien vorige weekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, je zit ook niet in NL.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Nope, zit in Australie. Vooral veel wind de laatste weken hier (tot 100 km/u) en ik heb een soort van halve shelfcloud gezien vorige week
Ik mis wel een hele mooie zomer in Nederland heb ik zo het idee
Omhoog bijgesteld naar 65% kans op alarmsituatie inmiddels.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 04:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is redelijk hoog volgens mij. Smullen voor jullie zeg..
denk het wel, maar is wel een teken van forse instabiliteit!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:04 schreef kepler het volgende:
Is het niet te vroeg (lees te 'koud') voor echt heftige buien?
Maastricht nu al boven de 26 gradenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:02 schreef JDude het volgende:
Boven België ontstaan nú al de eerste plukjes. Een stadgenoot (Breda) meldde zojuist regen.
Temperatuur op het nabijgelegen vliegveld Gilze-Rijen nu al 22,3.
Het buiengebiedje wat nu NL binnentrekt was onstabiele bewolking vanuit Zuid Frankrijk. Door de zonnewarmte zijn de buitjes ontstaan. Hierna wordt het weer zonnig en door de gevallen regen zal het nog klammer aanvoelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:04 schreef kepler het volgende:
Is het niet te vroeg (lees te 'koud') voor echt heftige buien?
Netjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Omhoog bijgesteld naar 65% kans op alarmsituatie inmiddels.
regen of enkele druppeltjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:02 schreef JDude het volgende:
Boven België ontstaan nú al de eerste plukjes. Een stadgenoot (Breda) meldde zojuist regen.
Temperatuur op het nabijgelegen vliegveld Gilze-Rijen nu al 22,3.
om 8 uur in de morgen? Allejesus.. dat is normaal voor hier... in de tropen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maastricht nu al boven de 26 graden.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:11 schreef indahnesia.com het volgende:
regen of enkele druppeltjes?
quote:Recht voor mn neus viel het er met bakken uit. Rechts van me regende het niet..
Sterkte danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Het buiengebiedje wat nu NL binnentrekt was onstabiele bewolking vanuit Zuid Frankrijk. Door de zonnewarmte zijn de buitjes ontstaan. Hierna wordt het weer zonnig en door de gevallen regen zal het nog klammer aanvoelen.
Om 06:50 uur was het in Luik al 25,5 graden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
om 8 uur in de morgen? Allejesus.. dat is normaal voor hier... in de tropen..
Lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Sterkte dan
Hier is het een lekkere 15 graden
Haha, ik hoop het voor jullie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Lekker!! Maar dat zal het over 15 uurtjes hier ook wel zijn.
32.. binnen in deze kamer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Sterkte dan
Hier is het een lekkere 15 graden
Hier is het nu 24quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
08:00 26.2 in het diepe zuiden al.
Hij's bijna vol hoor.. en ik help een handje meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:35 schreef Frutsel het volgende:
Tis niet gelukt - hij is nog niet vol
Wel level 2 op estofex zag ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |