Nicequote:
Mooi toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik was gisteren een beetje ziek toen ik thuis kwam. De airco in het kantoor staat namelijk op de ene kant op de verwarming... terwijl de andere kant juist aan het blazen was.. waardoor er een verschil van 10-15 graden in het kantoor was.
Ik dacht dus even.. dat is een Mexicaanse griepje, maar vanmorgen gewoon weer fit.
Joh, ik ben pas een newbie-poster hier. Dat duurt wel even voordat ik dat haal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je in de top 10 posters staat.. dan hoor je er pas bij
Sinds ik full time aan het werk ben, zijn ook de stats hard gedaald
Ach, met een bijbaantje kan ik ook op vakantie gaan (maar dan moet ik wel werken in de schoolvakanties.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar wel geld om op vakantie te gaan![]()
Wow, relaxed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lieve schat... ik heb sinds juni vakantie, en dit duurt nog even tot oktober...! Dan verhuis ik ergens heen voor een nieuwe stage! (met 12 uur tijdsverschil)
Oei, sterkte daarmee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi toch?
Mijn huisarts had de airco vol aan staan, volgens mij was het net 15 graden daar
Pijnstillers meegekregen voor de hoofdpijn omdat paracetamol niet lijkt te werken (ibuprofen krijg ik nog ergere hoofdpijn van) maar ook deze helpen niet echt
Nice!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:40 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. even 4.19 km gelopen
Voor het eerst weer een lekker gevoel tijdens het lopen. Heeft me 2 keer lopen gekost. De eerste 2 keer zat ik echt af te zien. Nu was het wel lekker.
Snel dus maar weer een stuk doen en Evy laat ik lekker opbouwen. Alleen is het rondje net te groot voor Evy, iets over de helft is ze al klaar en ik nietDan gewoon de les nog een keer opstarten, dat is ook wel lekker
Je hebt 8 weken zomervakantiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef L.no het volgende:
[
Ach, met een bijbaantje kan ik ook op vakantie gaan (maar dan moet ik wel werken in de schoolvakanties.).
Maar er is ook de herfstvakantie en dergelijke. Als ik een bijbaantje heb, dan moet ik ook in die periodes werken.. niet dat het veel uitmaakt, maar dan klopt mijn punt niet zo meer.quote:
Tja, je maar je gaat niet elke vakantie op vakantie... Tenzij je hele rijke ouders hebtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar er is ook de herfstvakantie en dergelijke. Als ik een bijbaantje heb, dan moet ik ook in die periodes werken.. niet dat het veel uitmaakt, maar dan klopt mijn punt niet zo meer.
True, daarom zei ik dat het niet veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, je maar je gaat niet elke vakantie op vakantie... Tenzij je hele rijke ouders hebt
quote:
ik kijk ook!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:24 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen dubbele Top Gear op Veronica
Stage lopen bij een investeringsmaatschappij!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nice
Wat je ga je daar doen dan?
je mag wel een keer langskomen hoor!quote:
heerlijk! Zullen we een stage SC meet houden in Auckland?quote:
betaal jij de reis en verblijf? dan kom ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk! Zullen we een stage SC meet houden in Auckland?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
betaal jij de reis en verblijf? dan kom ik.
Inderdaad! Ik heb altijd teveel dingen erin.quote:
ja, dat wel, maar nu heb ik echt het idee dat ik dingen vergeetquote:
Lijstje maken en stap voor stap uitwerken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dat wel, maar nu heb ik echt het idee dat ik dingen vergeet
ik weet al wat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Lijstje maken en stap voor stap uitwerken.
Succes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet al wat.
maar dat gaat met mij de bus in. Moet het nu alleen nog even zoeken en downloaden.
ik heb al een lijstje, maar toch heb ik nog het idee dat er iets op ontbreekt.quote:
uhm.. nee niet echt nodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
zonnebrandolie.. maandverband.. EHBO-kit..
Ik zou het verder niet weten..
Leuk, doe haar maar de groeten van mequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef Bootje84 het volgende:
Avond!
Hey Piet,
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Marlous van Aart (van de mavo) mn "buurvrouw" is op kantoor. Ze zit een meter of 50 verder. Ik heb haar al een paar keer gezien maar herkende haar amper. De volgende keer spreek ik dr aan
Dan weet ik het niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. nee niet echt nodig.
toch bedankt voor het meedenken. Misschien krijg ik vannacht of komend weekend nog een ingeving.quote:
die vallen onder het kopje adaptersquote:
Zoek maar in een vakantieland naar zachte lenzen vloeistofquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:11 schreef DjRex89 het volgende:
Nog mensen wakker?
@Luctor.et.Emergo
Als je lenzen hebt, zou ik alle benodigdheden ook niet vergeten.
Jezus.. nu al zo actief.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:10 schreef The_Dean het volgende:
Zo eens even in de tuin bezig, onkruid wieden, stuk grond egaliseren en dan zoden leggen. Dan vanmiddag nog autowassen en uitmesten, paar ophanghaken voor gitaren aan de muur maken en het huis wat opruimen.
Druk
Hier:quote:
Cappuccino..koffie.. een pot nat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Is dat geen cappuchino...?
Edit: wel liev dat je er een hartje op hebt gemaakt ! ! !
Yo, Nico. 'sup?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. heerlijk geslapen zeg..
Zo maar eens even de stad in voor goeie hardloopschoenen.. en ff schoonmaken thuis
Moet mezelf wat bezig houden, als ik niks doe word ik gek van mezelfquote:
wat zei je?quote:
Ik wou dat ik zo was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet mezelf wat bezig houden, als ik niks doe word ik gek van mezelf
Yo! hier alles best. Nog een beetje uitsuffen en dan maar eens douchen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Cappuccino..koffie.. een pot nat.![]()
[..]
Yo, Nico. 'sup?
Hm, ik weet serieus niets van koffie af, dus sorry.quote:
Same.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Yo! hier alles best. Nog een beetje uitsuffen en dan maar eens douchen.
Hoe is het daar?
Ben je een niet drinker? Of ben je starbucks generatie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, ik weet serieus niets van koffie af, dus sorry.
lekkerquote:
Hoi, ik ben Nico. Ik ben een niet drinker. Soms schaam ik me daar over. Ik probeer er hier over te pratenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ben je een niet drinker? Of ben je starbucks generatie?
Doe ook wel eens helemaal niks hoor, maar dan voel ik me de hele tijd alsof me wat achter zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo was.
Het liefst zou ik de hele dag in mijn bedje liggen.
Waarom drink je dan niet nico? Wat houdtdttt je tegen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker
[..]
Hoi, ik ben Nico. Ik ben een niet drinker. Soms schaam ik me daar over. Ik probeer er hier over te praten
Ik drink het niet. Het is volgens mij typisch jullie cultuur om koffie te drinken. Mijn ouders hebben het nooit eerder van gehoord voordat ze hier kwamen wonen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ben je een niet drinker? Of ben je starbucks generatie?
Ik heb het enkele malen geprobeerd, maar het ik vind het zo vies. Vooral hoe die smaak nog uren in je mond blijft hangen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waarom drink je dan niet nico? Wat houdtdttt je tegen?
Ik ken niemand in de familie die koffie drinkt. De gene die hier zijn komen wonen dronken dat pas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef The_Dean het volgende:
Ze drinken toch overal koffie? En dan bedoel ik niet die ranzige Senseo opgewarmd slootwater rommel.
Of Duitsers, dat is ook maar een slappe bak.
Whut!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean, afgelopen vakntie in engeland in een hotel... OPLOSKOFFIE!
L.no leer maar koffie drinken! Gewoon doen!
veel plezier!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
batterijen gehaald, naar de bieb geweest, krentenbolletjes gescoord
Nu bezig met batterijen opladen, en dan klaar voor vertrek
Ik scoor de krentenbolletjes meestal in de supermarkt...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
batterijen gehaald, naar de bieb geweest, krentenbolletjes gescoord
Nu bezig met batterijen opladen, en dan klaar voor vertrek
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik scoor de krentenbolletjes meestal in de supermarkt...
En de studiebolletjes in die biebquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
zal ik de mijne erbij zetten, kan je die ook gelijk doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:10 schreef The_Dean het volgende:
Zo eens even in de tuin bezig, onkruid wieden, stuk grond egaliseren en dan zoden leggen. Dan vanmiddag nog autowassen en uitmesten, paar ophanghaken voor gitaren aan de muur maken en het huis wat opruimen.
Druk
Dan heb ik er ook nog wel eentje in de aanbiedingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zal ik de mijne erbij zetten, kan je die ook gelijk doen.
FIKA!!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean, afgelopen vakntie in engeland in een hotel... OPLOSKOFFIE!
L.no leer maar koffie drinken! Gewoon doen!
HORROR...!quote:
die heb ik niet, heb alleen een zonnebrilquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:11 schreef DjRex89 het volgende:
@Luctor.et.Emergo
Als je lenzen hebt, zou ik alle benodigdheden ook niet vergeten.
020 is amsterdam, 010 is rotterdamquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:19 schreef The_Dean het volgende:
Jij daar 010? Dat is toch Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |