Hey, dat heb ik ook liggen. Goed ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef Urla het volgende:
[..]
Dat zou misschien ook wel eens goed kunnen werken. Ze is erg vatbaar voor ritmische geluiden. Helemaal niet aan gedacht. Dank je.
Ha Ha noli nu ze dat ontdekt heeft wil ze dat natuurlijk constant staan op schoot.![]()
Ik heb hier trouwens al een polsbandje klaarliggen met zo'n rammelend belletje erin voor als ze haar handjes gaat ontdekken.
dat kan idd van de prikjes komen mikoxx en rijstebloem is pas vanaf vier maandenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef mikoxx het volgende:
Och, Danique... dat ziet er niet fijn uit. Gelukkig dat je er niet veel last van hebt!
Onze jongens slapen eigenlijk al de hele dag. Ben al een paar keer wezen kijken want dit is wel weer het andere uiterste. Zou t van de prikken komen? Ik denk zelf eigenlijk van wel. Ze hebben om 14 u een fles gehad en slapen nu sinds half 3. Om 18u de volgende fles. Ben benieuwd. Temperatuur was om 14 u een piepklein beetje hoog (37,6). Hoorde ook al dat ze de dag na de prikken mss last kunnen krijgen?
Nog een vraagje, onze jongens zijn nu bijna 10 weken en vanaf 3 maanden mag je toch rijstebloem door de laatste fles doen? Doe je dat alleen als ze niet goed doorslapen of standaard? Bij het cb waren ze er een beetje onduidelijk over. En geef je dan nog steeds gewoon 5 flessen (ik geef nu 5 `x 150/5)?
Ik "schrok" ook al van Ingrids reactie. Tyler is ook ouder en die is qua lengte/gewicht ook heel anders.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:00 schreef Marie79 het volgende:
Zweefvliegje, Maarten weegt minder dan Lianne!![]()
Mijn grote kleine baby!
Beter, ze zijn wel even wakker geweest en ook nog wel een beetje huilerig, maar ze zijn minder warm. Ik ga ze zo, voor de voeding, nog even weer temperaturen en evt zet ik vannacht maar even een wekker om even te checken. Hoe lang hebben ze normaal gesproken ongeveer 'last' van de prikken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:55 schreef Marie79 het volgende:
-)
De tweeling heeft prikjes gekregen, lekker slapen dus en morgen hopelijk weer over!
ongeveer 24 uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Beter, ze zijn wel even wakker geweest en ook nog wel een beetje huilerig, maar ze zijn minder warm. Ik ga ze zo, voor de voeding, nog even weer temperaturen en evt zet ik vannacht maar even een wekker om even te checken. Hoe lang hebben ze normaal gesproken ongeveer 'last' van de prikken?
60mg maar die kan je alleen halen bij de apotheek. Je kan ook 120mhmg halen bij de kruidvat maar die moet je dab doorsnijden met een warm mesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:50 schreef tessie het volgende:
Ahw wat sneu voor Danique zeg!
McLaura, Graeme heeft ook zo´n zonnebril, leuk he!
Watvoor zetpil gebruiken jullie voor na die prikjes? Dan haal ik die ook vast, Graeme moet dinsdag.
Lieve Nijna, ik zie nu pas dat je een tweede dochter hebt! Heb ik dat zomaar gemist?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef Nijna het volgende:
Gisteravond Iris om 10 uur gevoed en gaan slapen. Ik was om 3 uur wakker, klaar voor de volgende voeding en ook lief lag naar het plafond te staren. En Iris... die sliep lekker een uurtje langer.
60mg wat dan? Is dat gewoon paracetamol in zetpil vorm dan ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
60mg maar die kan je alleen halen bij de apotheek. Je kan ook 120mhmg halen bij de kruidvat maar die moet je dab doorsnijden met een warm mes
Ja,is paracetamol in zetpilquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef tessie het volgende:
[..]
60mg wat dan? Is dat gewoon paracetamol in zetpil vorm dan ofzo?
ik heb viburcol, dat is duur maar homeopatisch en werkt superquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef tessie het volgende:
[..]
60mg wat dan? Is dat gewoon paracetamol in zetpil vorm dan ofzo?
precies elins geboortegewichtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef innepin het volgende:
Och DaniqueDat ziet er echt heel sneu uit... beterschap! En dat ze er maar zo weinig mogelijk last van mag hebben.
Stoere zonnebril, Thijs!
Vandaag kwam bij ons de dame van het consultatiebureau op bezoek. Willow was nu 3790, bij een geboortegewicht van 3615 twaalf dagen geleden. Ik helemaal trotse moeder![]()
Die leerden wij toen ook kennenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef McLaura het volgende:
Netjes mannen!
Ik heb Thijs ook een zetpil gegeven, die bleef paniekerig huilen op een toon die ik niet ken. En ook tegen alleen pijn mag hij wel een zetpil vind ik.
Thijs heeft de prikken alleen wel wat vroeg gehad (hij is 5 weken en 4 dagen nu), maar dat schijnt te zijn omdat kinkhoest actief is momenteel.
ik geloof dat vol beter is voor de vetten die erin zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zweefvliegje, Tyler is dan ook een geval apart he.
Is van het onderste lijntje af. Vandaag yoghurt gehad voor het eerst, dat was smullen! Wel halfvolle, zou dat beter volle moeten zijn?
houdt hij m opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef McLaura het volgende:
Thijs is naar het CB geweest, en is 4515 gram (geboortegewicht was 3900 en hij viel af naar 3600), 57,5 cm (was 52) en hoofdje 39,6 (was 36,5).
De prikken waren heel zielig, hij moest heel hard huilen....
Maar.... hij heeft wel een stoere zonnebril
[ afbeelding ]
Dank je voor de tip! Wij hebben wel paracetamol in huis, maar nog nooit durven geven omdat man allergisch is voor paracetamol (en de huisarts vind dat we het best ' uit kunnen proberen' hoe ze daarop reageertquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb viburcol, dat is duur maar homeopatisch en werkt super
En arme Daniqueook vervelend zo met die warmte..
En Lianne is een flinke baby![]()
Ja dat zou het kunnen zijn. Koop ik wel een klein pakje, dat eet ik zelf niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik geloof dat vol beter is voor de vetten die erin zitten.
viburcol is iig vanaf de geboorte alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef miss_sly het volgende:
Stoere Thijs met een zonnebril
Way to go, Willow
die kinderzetpillen van 60 mg, volgens de verpakking mag dat pas vanaf 3 maanden en vanaf 3 kg. Voor babietjes onder de 3 maanden is er dus niets, volgens de apotheek. Echter, in het zkh had Senna ook een paracetamolzetpil gehad. iemand heir wat meer info over?
DJMO, over dat zwemmen wist de verpleegkundige van het CB hier dus niets. Ik zal het maandag navragen op het CB, maar volgens haar waren er geen restricties, behalve dan de temperatuur.
Aah, goed om te weten, mocht het toch nodig zijn. Op een of andere manier voelt het toch niet helemaal lekker om haar dan zo'n kinderparacetamol te geven als er op de verpakking staat vanaf 3 maanden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
viburcol is iig vanaf de geboorte almdat er geen paracetamol inzit
http://www.heelbv.nl/producten/?id=53&page=1&view=5
Ik weet wel dat je moet uitkijken met zwemmen in een subtropisch bad ivm ziektekiemen die daar broeien. Vooral met hele kleintjes..maar voor 3 mnd wordt het iig afgeraden. Ik zwem pas sinds een maand met haar ivm temperaturen..zo'n bad is hoe dan ook kouder dan wat ze gewend zijn van t normale badje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef miss_sly het volgende:
Stoere Thijs met een zonnebril
Way to go, Willow
die kinderzetpillen van 60 mg, volgens de verpakking mag dat pas vanaf 3 maanden en vanaf 3 kg. Voor babietjes onder de 3 maanden is er dus niets, volgens de apotheek. Echter, in het zkh had Senna ook een paracetamolzetpil gehad. iemand heir wat meer info over?
DJMO, over dat zwemmen wist de verpleegkundige van het CB hier dus niets. Ik zal het maandag navragen op het CB, maar volgens haar waren er geen restricties, behalve dan de temperatuur.
Och germ, dat ziet erniet prettig uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Fruppel het volgende:
Niet bijgelezen want het is veeeeel te heet hier (29 graden) maar wilde even snel laten zien hoe sneu mijn meisje eruit ziet met haar gekke uitslag
[ afbeelding ]
Hoop zo dat het snel wergtrekt maar volgende de dermatoloog kan het nog veel erger worden en wel een maand duren voor het helemaal over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |