abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72055872
Ach gos, arme Danique! Hopelijk is het snel weer over.

Thijs is een stoere bink zeg

Estrys, wat goed dat Seb al staat zeg!

Tinuviel, a la rapley met een stronkje (gekookte) broccoli misschien?

Arme kindjes met de prikjes ook en dan was het ook nog wel zo'n warme dag.

Wij zijn hier echt pas met 6 maanden begonnen met rijstebloem etc. Toen ging het ook gelijk hard met alles eten. Werd me zelfs een klein beetje verweten bij het CB dat we zo 'laat' begonnen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:13:14 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72056471
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef Nijna het volgende:
Gisteravond Iris om 10 uur gevoed en gaan slapen. Ik was om 3 uur wakker, klaar voor de volgende voeding en ook lief lag naar het plafond te staren. En Iris... die sliep lekker een uurtje langer .
Lieve Nijna, ik zie nu pas dat je een tweede dochter hebt! Heb ik dat zomaar gemist?
Gefeliciteerd!!! Mooie naam!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72056751
Och Danique Dat ziet er echt heel sneu uit... beterschap! En dat ze er maar zo weinig mogelijk last van mag hebben.

Stoere zonnebril, Thijs!

Vandaag kwam bij ons de dame van het consultatiebureau op bezoek. Willow was nu 3790, bij een geboortegewicht van 3615 twaalf dagen geleden. Ik helemaal trotse moeder
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:24:36 #79
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72056934
Je bent met recht een trotse moeder Innepin Willow
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72057224
Sugar dank je . Tja, zomaar ff stiekum tussendoor gedaan .

Innepin en Willow, goedzo!!!
Fake it till you make it...
pi_72057477
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

60mg maar die kan je alleen halen bij de apotheek. Je kan ook 120mhmg halen bij de kruidvat maar die moet je dab doorsnijden met een warm mes
60mg wat dan? Is dat gewoon paracetamol in zetpil vorm dan ofzo?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72057663
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef tessie het volgende:

[..]

Ja,is paracetamol in zetpil
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72058777
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef tessie het volgende:

[..]

ik heb viburcol, dat is duur maar homeopatisch en werkt super
En arme Danique ook vervelend zo met die warmte..
En Lianne is een flinke baby
pi_72058807
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef innepin het volgende:
Och Danique Dat ziet er echt heel sneu uit... beterschap! En dat ze er maar zo weinig mogelijk last van mag hebben.

Stoere zonnebril, Thijs!

Vandaag kwam bij ons de dame van het consultatiebureau op bezoek. Willow was nu 3790, bij een geboortegewicht van 3615 twaalf dagen geleden. Ik helemaal trotse moeder
precies elins geboortegewicht
Fijn dat t zo goed gaat
pi_72058837
Zweefvliegje, Tyler is dan ook een geval apart he.
Is van het onderste lijntje af. Vandaag yoghurt gehad voor het eerst, dat was smullen! Wel halfvolle, zou dat beter volle moeten zijn?
pi_72058900
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef McLaura het volgende:
Netjes mannen!

Ik heb Thijs ook een zetpil gegeven, die bleef paniekerig huilen op een toon die ik niet ken. En ook tegen alleen pijn mag hij wel een zetpil vind ik.

Thijs heeft de prikken alleen wel wat vroeg gehad (hij is 5 weken en 4 dagen nu), maar dat schijnt te zijn omdat kinkhoest actief is momenteel.
Die leerden wij toen ook kennen een WE-E-WE-EH sneu die prikjes allemaal, wij zijn er gelukkig nog even vanaf..
pi_72058975
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zweefvliegje, Tyler is dan ook een geval apart he.
Is van het onderste lijntje af. Vandaag yoghurt gehad voor het eerst, dat was smullen! Wel halfvolle, zou dat beter volle moeten zijn?
ik geloof dat vol beter is voor de vetten die erin zitten.
pi_72059012
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef McLaura het volgende:
Thijs is naar het CB geweest, en is 4515 gram (geboortegewicht was 3900 en hij viel af naar 3600), 57,5 cm (was 52) en hoofdje 39,6 (was 36,5).
De prikken waren heel zielig, hij moest heel hard huilen....

Maar.... hij heeft wel een stoere zonnebril

[ afbeelding ]
houdt hij m op ? ik heb een babybanz oid..maar die trekt ze gelijk van r hoofd
pi_72059089
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik heb viburcol, dat is duur maar homeopatisch en werkt super
En arme Danique ook vervelend zo met die warmte..
En Lianne is een flinke baby
Dank je voor de tip! Wij hebben wel paracetamol in huis, maar nog nooit durven geven omdat man allergisch is voor paracetamol (en de huisarts vind dat we het best ' uit kunnen proberen' hoe ze daarop reageert ) Ga ik zeker in huis halen!
pi_72059139
Stoere Thijs met een zonnebril

Way to go, Willow

die kinderzetpillen van 60 mg, volgens de verpakking mag dat pas vanaf 3 maanden en vanaf 3 kg. Voor babietjes onder de 3 maanden is er dus niets, volgens de apotheek. Echter, in het zkh had Senna ook een paracetamolzetpil gehad. iemand heir wat meer info over?

DJMO, over dat zwemmen wist de verpleegkundige van het CB hier dus niets. Ik zal het maandag navragen op het CB, maar volgens haar waren er geen restricties, behalve dan de temperatuur.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72059398
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik geloof dat vol beter is voor de vetten die erin zitten.
Ja dat zou het kunnen zijn. Koop ik wel een klein pakje, dat eet ik zelf niet.
Ohja, volgende week cb, zal het nog navragen als ik eraan denk.
pi_72059431
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef miss_sly het volgende:

Way to go, Willow

die kinderzetpillen van 60 mg, volgens de verpakking mag dat pas vanaf 3 maanden en vanaf 3 kg. Voor babietjes onder de 3 maanden is er dus niets, volgens de apotheek. Echter, in het zkh had Senna ook een paracetamolzetpil gehad. iemand heir wat meer info over?

DJMO, over dat zwemmen wist de verpleegkundige van het CB hier dus niets. Ik zal het maandag navragen op het CB, maar volgens haar waren er geen restricties, behalve dan de temperatuur.
viburcol is iig vanaf de geboorte al mdat er geen paracetamol inzit
http://www.heelbv.nl/producten/?id=53&page=1&view=5
pi_72059491
Arme Danique, wat een uitslag. Gelukkig heeft ze er geen last van!

Thijs!

Wat ik hier van verschillende mensen heb gehoord, vooral bij de na-beval-lessen, over zwemmen, was het het best om te wachten tot na de eerste prik, geen water met veel chloor vanwege meer kans op astma en verwarmd water. Hier in Amsterdam heb je de Oerbron, waar je een cursus babyzwemmen kunt volgen in 'schoon' water maar helaas is er pas weer in december plek. En het zwembad bij de Marnixstraat is ook chloorvrij. Daar ga ik nog even kijken.

Wij hebben Ko ook een half zetpilletje gegeven ook al was hij nog geen 3 maanden, bij het CB zeiden ze dat dat oke was, en na zijn eerste prik moest hij een paar uur later zo ontroostbaar huilen dat ik het maar gedaan heb. Ik hou eigenlijk niet van pillen maar hij was zo zielig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72059514
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

viburcol is iig vanaf de geboorte al mdat er geen paracetamol inzit
http://www.heelbv.nl/producten/?id=53&page=1&view=5
Aah, goed om te weten, mocht het toch nodig zijn. Op een of andere manier voelt het toch niet helemaal lekker om haar dan zo'n kinderparacetamol te geven als er op de verpakking staat vanaf 3 maanden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72059530
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef miss_sly het volgende:

Way to go, Willow

Ik weet wel dat je moet uitkijken met zwemmen in een subtropisch bad ivm ziektekiemen die daar broeien. Vooral met hele kleintjes..maar voor 3 mnd wordt het iig afgeraden. Ik zwem pas sinds een maand met haar ivm temperaturen..zo'n bad is hoe dan ook kouder dan wat ze gewend zijn van t normale badje.
pi_72059854
Waar kan je dat Viburcol kopen?
pi_72060374
etos iig
pi_72060602
Ok, thanx. Ga het morgen gelijk ff halen. Tripje naar de stad is ook nog eens leuker dan tripje naar de apotheek, dus komt mooi uit
pi_72062692
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Fruppel het volgende:
Niet bijgelezen want het is veeeeel te heet hier (29 graden) maar wilde even snel laten zien hoe sneu mijn meisje eruit ziet met haar gekke uitslag

[ afbeelding ]

Hoop zo dat het snel wergtrekt maar volgende de dermatoloog kan het nog veel erger worden en wel een maand duren voor het helemaal over is
Och germ, dat ziet erniet prettig uit.
Hopelijk gaat het snel over zeg.
pi_72062747
Paracetamol zetpilletjes mag je gewoon geven na ee prikje ook al is je kindje nog geen 3 maanden.
Als kindjes dmv de vacuumpomp geboren worden en ze hebben hoofdpijn krijgen ze ook paracetamolzetpilletjes in het zh.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')