Hey, dat heb ik ook liggen. Goed ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef Urla het volgende:
[..]
Dat zou misschien ook wel eens goed kunnen werken. Ze is erg vatbaar voor ritmische geluiden. Helemaal niet aan gedacht. Dank je.
Ha Ha noli nu ze dat ontdekt heeft wil ze dat natuurlijk constant staan op schoot.![]()
Ik heb hier trouwens al een polsbandje klaarliggen met zo'n rammelend belletje erin voor als ze haar handjes gaat ontdekken.
dat kan idd van de prikjes komen mikoxx en rijstebloem is pas vanaf vier maandenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef mikoxx het volgende:
Och, Danique... dat ziet er niet fijn uit. Gelukkig dat je er niet veel last van hebt!
Onze jongens slapen eigenlijk al de hele dag. Ben al een paar keer wezen kijken want dit is wel weer het andere uiterste. Zou t van de prikken komen? Ik denk zelf eigenlijk van wel. Ze hebben om 14 u een fles gehad en slapen nu sinds half 3. Om 18u de volgende fles. Ben benieuwd. Temperatuur was om 14 u een piepklein beetje hoog (37,6). Hoorde ook al dat ze de dag na de prikken mss last kunnen krijgen?
Nog een vraagje, onze jongens zijn nu bijna 10 weken en vanaf 3 maanden mag je toch rijstebloem door de laatste fles doen? Doe je dat alleen als ze niet goed doorslapen of standaard? Bij het cb waren ze er een beetje onduidelijk over. En geef je dan nog steeds gewoon 5 flessen (ik geef nu 5 `x 150/5)?
Ik "schrok" ook al van Ingrids reactie. Tyler is ook ouder en die is qua lengte/gewicht ook heel anders.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:00 schreef Marie79 het volgende:
Zweefvliegje, Maarten weegt minder dan Lianne!![]()
Mijn grote kleine baby!
Beter, ze zijn wel even wakker geweest en ook nog wel een beetje huilerig, maar ze zijn minder warm. Ik ga ze zo, voor de voeding, nog even weer temperaturen en evt zet ik vannacht maar even een wekker om even te checken. Hoe lang hebben ze normaal gesproken ongeveer 'last' van de prikken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:55 schreef Marie79 het volgende:
-)
De tweeling heeft prikjes gekregen, lekker slapen dus en morgen hopelijk weer over!
ongeveer 24 uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Beter, ze zijn wel even wakker geweest en ook nog wel een beetje huilerig, maar ze zijn minder warm. Ik ga ze zo, voor de voeding, nog even weer temperaturen en evt zet ik vannacht maar even een wekker om even te checken. Hoe lang hebben ze normaal gesproken ongeveer 'last' van de prikken?
60mg maar die kan je alleen halen bij de apotheek. Je kan ook 120mhmg halen bij de kruidvat maar die moet je dab doorsnijden met een warm mesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:50 schreef tessie het volgende:
Ahw wat sneu voor Danique zeg!
McLaura, Graeme heeft ook zo´n zonnebril, leuk he!
Watvoor zetpil gebruiken jullie voor na die prikjes? Dan haal ik die ook vast, Graeme moet dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |