Tnxquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Burdie het volgende:
Kutkick met spam Nieuwe mensen ontmoeten
Geen anti-trollspray?quote:
ja dat was ik.... bagger wordt gewoon verwijderd... had je verder nog iets?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Welke laffe kut verwijdert mijn posts?
Ik doe gewoon normaal in het topic. Geen gebaggers niks? Gewoon antwoord op de vraag van dat meisje, verdwijnen mijn posts spontaan. Zonder melding, reden, niks.
Wie is hier verantwoordelijk voor en wilt diegeen zich aub even verantwoorden.
Stoer hoor moet je goed doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:25 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat was ik.... bagger wordt gewoon verwijderd... had je verder nog iets?
reactie op bagger. zie MEDquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Stoer hoor moet je goed doen.
Wat was daar nou weer bagger aan?
Wat de fak is med.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:27 schreef Re het volgende:
[..]
reactie op bagger. zie MED
gewoon normaal posten, doe je ook eens iets goed
dan vraag je een FA of die de post weer wil terugzettenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Wat de fak is med.
En dat was gewoon een normale post. Zij vraagt uitgaan of doorgaan ik zeg: '' uitgaan'' wat is daar nou weer mis mee?
Leuk dat je mod maar dit is gewoon overfanatiek.
Deze FA heeft z'n postrechten even weggezet: [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eindquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:30 schreef Re het volgende:
[..]
dan vraag je een FA of die de post weer wil terugzetten
Haar vreemdgaan was niet op zijn plaats. Niet dat ik het schelden goed keur, maar das toch wel iets minder erg dan haar actie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef capricia het volgende:
Hoewel ik begrijp dat topics over vreemdgaan heftige reacties uit kunnen lokken, erger ik me aan het feit dat de topic starter vaak uitgescholden wordt voor rotte vis.
Voorbeeld:
Vreemdgegaan
TS is een serieus topic gestart, en dat schelden op haar vind ik niet op zijn plaats.
Dat was toch dat topic waar je de Hyves van een onbekend meisje bij betrok?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had gister een topic geopend over het feit dat het zusje van me scharrel leuker is en ik ze allebij gedaan heb.
Nu is opeens het topic weg .
Ik kende het meisje in kwestie bovendien was het gewoon een foto en moest ik wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toch dat topic waar je de Hyves van een onbekend meisje bij betrok?
Good riddance.
Blijkt wel weer dat sommige mensen niet in de wieg zijn gelegd om te denken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze bleven maar zeuren om fotos dus ik denk nou dan plaats ik er een krijg ik daarna weer serieuze reacties.
Onzin ik was achteraf gewoon naiefquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat sommige mensen niet in de wieg zijn gelegd om te denken.
Ja maar, ja maar, het is zo lastig om niet te reageren op zo`n iemandquote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Re het volgende:
mhoa, zals al in topic gezegd, agree to disagree en laat elkaar gewoon verder met rust...
gewoon laten varen...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het is zo lastig om niet te reageren op zo`n iemand
ik ben aan het etenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef milana1988 het volgende:
waarom wordt mijn topic gesloten? Ik geef bij post 1 al aan dat ik een kloon ben. Sorry voor het schrijven van het woord clown.
Je mag ook de reacties van het andere topic in R&P mergen Ik heb daar persoonlijke dingen verteld dioe hier beter tot zijn recht komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef Re het volgende:
topic kan toch best op zichzelf alhier hoor
Why? Niks mis met huidige tt toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:47 schreef stbabylon het volgende:
TT change request:
[Singles] denken niet alleen aan zichzelf
ego tt door een user die eigenlijk alleen maar zijn eigen dingen post in singles, waar niemand op wacht. de tt slaat dus alleen op hem en niet op singlesquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Why? Niks mis met huidige tt toch?
Is ok zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:10 schreef Re het volgende:
oh zo, volgens mij mergen we niet zomaar cross fora eigenlijk, dus ik kijk wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |