abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72005189
Zojuist om de GamesCom officieel aangekondigd: Fable III

Console: Xbox 360
Release: Eind 2010
Art:

Teaser:

Opzet:

Beschrijving:
quote:
Het wordt meer een politieke game. Als koning van Albion kun je kiezen om je eigen kasteel te pimpen, of juist dat geld te gebruiken voor de armeren. Wat doe je aan criminaliteit?

Het mooie is ook dat keuzes die je gemaakt hebt op weg naar het koning worden invloed hebben op de periode dat je daadwerkelijk koning bent. Een beetje zoals Obama nu voor z'n kiezen krijgt.
Voorbeeldje:
quote:
Say you're in your throne room and they bring in a girl caught stealing food. You can listen to the witness's statement and arguments for setting an example.

You can investigate things further yourself, or at any time say you've heard enough and make a judgment.

Or you can listen to the girl's case and excuses for why she stole. You can go and visit her family, for example, and see if they really are as poor as she says.

Then you can choose what to do - throw the girl a handful of gold or throw her in the dungeons?

There will be all sorts of judgments: "Everything from a crust of bread being stolen to a huge countrywide thing - shall we go to war?"
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 11:38:39 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72005311
Hopelijk komt die naar de PS3.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:59:12 #3
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_72005897
Oh wat ben ik benieuwd!! Ik vond Fable 1 helemaal geweldig en Fable 2 was prachtig, maar viel toch een beetje tegen.
stom
pi_72006124
Gaan ze nu eindelijk een leuke fable maken?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_72006656
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
Denk het niet omdat Fable 1 +2 er ook niet op zijn verschenen
pi_72006735
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:28 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Denk het niet omdat Fable 1 +2 er ook niet op zijn verschenen
Hij wordt dan ook uitgebracht door microsoft
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:38:33 #7
124086 WensMeester
DnB makes my heart beat!
pi_72006913
Fable!!!

Heb echt genoten van Fable 2
It's no problem for me, but it's a problem for you!
pi_72007035
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef WensMeester het volgende:
Fable!!!

Heb echt genoten van Fable 2
ik meer van 1 (the lost chapters maakte hem eigenlijk meer af), maar 2 was ook geweldig.
Kan niet wachte op deel 3, als ze er maar net zoveel tijd en moeite in gaan steken als deel 1 en 2. Of eigenlijk nog meer, miste toch wel weer wat. (ik vind 2 erg kort)

Ik vind ook dat de beslissingen die je maakt meer invloed moeten hebben, in deel 2 was het al heel aardig (als je niet wilde investeren in westcliff (dacht ik) bleef het een dorp met tentjes en hutjes. Als je dat wel wilde, stonden er grote huizen en panden.)
pi_72007875
Fable Ik kan niet wachten
pi_72008253
Geef dit spel nu!!!!!

Hoop alleen dat ze het combat systeem verbeteren want in fable 2 was het alleen maar X, X, X, X, X.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 18:27:09 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_72016297
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_72024976
Nu al. Jezus, die Molyneux blijft maar op de bek gaan. Alle Fable's gespeeld tot nu toe en beiden waren ze een teleurstelling vergeleken met wat er beloofd werd.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:49:21 #13
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72030219
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef emokid het volgende:
Nu al. Jezus, die Molyneux blijft maar op de bek gaan. Alle Fable's gespeeld tot nu toe en beiden waren ze een teleurstelling vergeleken met wat er beloofd werd.
Deel 1 geef ik je, maar deel 2 was echt zoals beloofd (op misschien de co-op na). Molyneux heeft zeker geleerd van deel 1 en heeft deel 2 anders aangepakt.

Verder blijven het erg leuke games en ik kan nu al uitkijken naar deeltje 3 2010 is al snel!
The line is a dot to you!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:40:50 #14
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_72030714
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Geef dit spel nu!!!!!

Hoop alleen dat ze het combat systeem verbeteren want in fable 2 was het alleen maar X, X, X, X, X.
DAt was nou precies wat de bedoeling was. Dan konden ook onervaren spelers zo meedoen. Maar ik ben het met je eens, gaarne een echt combatsysteem. En ze mogen het spel wel wat moeilijker maken. Als je een hoop roamt en zo XP oppakt, loop je binnen de kortste keren het spel ongeschonden door.
stom
pi_72036692
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:40 schreef Waldkorn het volgende:

[..]

DAt was nou precies wat de bedoeling was. Dan konden ook onervaren spelers zo meedoen. Maar ik ben het met je eens, gaarne een echt combatsysteem. En ze mogen het spel wel wat moeilijker maken. Als je een hoop roamt en zo XP oppakt, loop je binnen de kortste keren het spel ongeschonden door.
Ja ik heb de schijt aan dat dat de bedoeling was Geef een fatsoenlijk systeem, fable 1 was wel chill daar kon je of je zwaard of je boog trekken en op die manier kun je ook 2 knoppen (X en Y bijvoorbeeld) gebruiken voor aanvallen, en de B gewoon als magie knop houden.

En het magie systeem van fable 2 was gwn echt kut
pi_72036761
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ja ik heb de schijt aan dat dat de bedoeling was Geef een fatsoenlijk systeem, fable 1 was wel chill daar kon je of je zwaard of je boog trekken en op die manier kun je ook 2 knoppen (X en Y bijvoorbeeld) gebruiken voor aanvallen, en de B gewoon als magie knop houden.

En het magie systeem van fable 2 was gwn echt kut
Combat was EXACT hetzelfde In See the Future waren er zelfs gekleurde vijanden waarbij je aan hun kleur kon zien hoe je ze moest aanvallen (rode vijanden met B; magie en gele vijanden met Y; ranged weapons).

Bovendien kon je veel upgraden waardoor je meer moves kreeg en het meer werd dan XXX.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_72056767
TVP, Fable
pi_72155403
heb fable 1 veel langers gespeeld dan fable 2 en de DLC vond ik echt zwaar tegen vallen
hoop dat ze daar wel wat aan gaan doen.
--- ҉ ---
pi_72265607
Ik heb van Fable 2 heel erg genoten en zeker van de DLC
pi_72265947
ik vond fable 2 om te huilen. Je had em zo uitgespeeld. Alle winkels kopen en rijk worden was een eitje. Het praten of flirten liep voor geen meter (soms stond een heel dorp om je heen, en werden ze allemaal verliefd ) en het was zeker geen sandbox. De wereld was imo ook veeeel te klein.
NELIS
pi_72266406
1 punt is idd wel, dat het veel en veel groter mag allemaal, fable 1 en 2 waren zo uitgespeeld, ook met submissies ed.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:45:45 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77766732
Even dit topic een rotschop geven:
quote:
Peter Molyneux has said to expect more details on Fable III at this week's X10 event in San Francisco, and warned that people are going to be "super pissed off".

"We're making some announcements about Fable III and there's some... Wow, there's some very, very big things happening in Fable. Bigger than you think. And it's going to really upset people," he told Gamereactor (thanks VG247).

"I'm really scared when I go out and tell people what it is they're going to get super pissed off, they really are. But it's the right thing to do man, I'm sure it's the right thing to do."

Fable III, announced at gamescom last year, plunges Albion into the industrial age. Read our exclusive preview from last summer to find out more.

Molyneux, who founded developer Lionhead and is now creative director of Microsoft Games Studios Europe, also confirmed that everything he shows will be part of the game. "Absolutely, for sure," he said, "and I'll demonstrate it."
Ik vrees dat de game Natal-only wordt nu Maar wie weet
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 8 februari 2010 @ 14:00:00 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77767227
Ps3 exclusive, let maar op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:04:43 #24
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77767412
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even dit topic een rotschop geven:
[..]

Ik vrees dat de game Natal-only wordt nu Maar wie weet
MMORPG
  maandag 8 februari 2010 @ 14:06:15 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77767468
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef kepler het volgende:

[..]

MMORPG
Dat kan natuurlijk ook nog. Een MMORPG met Natal!
pi_77772466
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef kepler het volgende:

[..]

MMORPG
dat was ook mijn eerste ingeving.
Ik hoop eigenlijk iets richting de gameplay, geen zwaardjes meer ofzo maar nog altijd beter dan natal
  vrijdag 12 februari 2010 @ 01:25:27 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77907657
Microsoft game designer Peter Molyneux took the veil off his latest role-playing game Fable III at the X10 event in San Francisco on Thursday. He showed an early build of the game that introduces a few new mechanics that are aimed, as is the developer’s wont, at enhancing the emotional connection that players feel with the game’s characters. In Fable II, you got an adorable, loyal dog. In Fable III, you can bond with other characters by touching them.

Read More http://www.wired.com/game(...)meone/#ixzz0fHDfvzda

1
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:02:45 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77910878

quote:
Presenting at Fable III at X10 in San Francisco, Peter Molyneux has revealed that the RPG - if you can still call it that - has no experience points or health bar.

Health is represented by the screen-colouring effects common in action and FPS games - Fable III has no HUD most of the time - while your character grows in power according to how many followers he or she has in the game's world of Albion. Levelling up is also represented by your weapons, which grow and change appearance according to how much and how you use them.

"It's an RPG without a health bar or experience," Molyneux said in a demonstration. "Because we put the levelling up into the world, with followers, you don't need experience."

Why make the change? "The absolute main reason is that most people didn't really understand it," Molyneux told Eurogamer later. "When you asked people how to get red experience, they'd say, 'I don't know, sometimes it's green, sometimes it's red, sometimes it's blue'."

Molyneux came to feel that experience was out of date, and out of step with Fable's themes. "Why do you just get experience for combat? It seemed wrong. This game is expressions and getting married and doing things in the world that should be as significant as fighting. So as soon as we said the word followers... just saying the word followers, what people think of you, meant more to the entirety of the game.

"Experience seemed 1990s, it seemed old school."

It was the same thing with the removal of the health bar, he said. "We haven't removed the health bar, we've just copied other games. First-person shooters, the health bar's in the world. When your health gets low the corners of the screen go red, sometimes it goes black and white - that's a health bar man, it's just the same as a little bar, it's just that people see it.

"As soon as you say those things you think, Jesus, why was I so stupid beforehand," Molyneux said. "It just seems like these are legacy things."

These are the changes which Molyneux feared fans would be "pissed off" by. "If I remove experience and health bars, and I put levelling up from a 2D interface to a 3D interface, some people are going to get really upset, but that's not a reason not to do it, man. It's actually a reason to do it."

But he still thinks of Fable III as an RPG. "I still love the idea of levelling up... I love seeing myself and my hero grow and get more powerful. That to me is what role-playing is all about. I love the idea of being able to choose, that's another thing about an RPG."

For more on Fable III - including the weapon morphing system, the online features, and the Touch mechanic first revealed at Gamescom in Cologne last year - watch out for a full feature preview shortly.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:08:26 #29
283868 ImaSoHigh
"Wanna get high?"
pi_77911021
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

[..]

Straks krijg je een vet energyshield zoals in Halo, met dat irritante gepiep. xD
"Oh man. I have no idea what's going on."
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:31:35 #30
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77911659
Ik vind het cool tot nu toe Fable 1 en 2 altijd al leuk gevonden, dus dat zal met Fable 3 wel helemaal goed komen. Nog geen ding over Natal gehad, maar dat kan nog komen met de E3 natuurlijk
pi_77911810
- De game maakt gebruik van Natal, hiermee kun je bijvoorbeeld kinderen oppakken door een gelijk gebaar te maken.
- Hoewel de game middels de traditionele controller gespeeld wordt kun je je rechterhand gebruiken voor bepaalde bewegingen of om dingen te activeren.
- De hond moet nog meer als een hond reageren. Ziet hij bijvoorbeeld een konijn wegschieten, dan zal hij hier op ook op reageren.
- De game kent wederom een co-op mode, alleen dit keer kun je verder van elkaar weg. De ene speler kan bijvoorbeeld geld gaan verdienen terwijl de ander wat vijanden afmaakt.
- Wapens veranderen naarmate het gebruik, zo zal er bloed vanaf druppelen als je onschuldigen vermoord, of juist gaan gloeien als je het goede pad kiest. Omdat ook zaken als de kleur, de scherpte, de textures en bepaalde teksten op het wapen kunnen veranderen krijgen we zo duizenden unieke wapens.
- Finishing moves kunnen middels Natal worden gemaakt. Stel dat je een bij hebt, dan kun je deze boven je hoofd slingeren en dan op een vijand neer laten komen.
- In Fable III kunnen we het land dicteren, zowel in goede als slechte zin. Deze functie wordt echter pas ongeveer halverwege de game geïntroduceerd. We hoeven echter niet bang te zijn dat de titel hiermee een RTS titel gaat worden, zo bevestigd Molyneux.
- Het maken van keuzes als heerser is nog niet zo makkelijk. Natuurlijk kun je iedereen gelijk geven om zo geliefd te worden bij het volk, maar na een tijdje zul je merken dat dit alleen maar tot wanorde zal leiden.
- De experience, welke nog wel in Fable II zaten, komen niet langer terug. Volgens Molyneux is dit omdat veel mensen simpelweg niet wisten waar de rode, blauwe of groene balletjes voor stonden. Opvallend is hierbij dat Molyneux deze ervaringspunten 'iets voor games uit 1990' noemt, terwijl Fable II toch echt iets later verscheen.
- Naast Fable III lijken we nog iets te mogen verwachten, Molyneux spreekt namelijk over 'een zeer schattige ervaring buiten Fable III, een ervaring waar ik nu nog niet over kan praten'. Het gaat hierbij mogelijk om een tie-in, net zoals de Pub Games voor Fable II, welke voorafgaande aan de release op Xbox Live Arcade stond.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:37:24 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77911823
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef kepler het volgende:
Ik vind het cool tot nu toe Fable 1 en 2 altijd al leuk gevonden, dus dat zal met Fable 3 wel helemaal goed komen. Nog geen ding over Natal gehad, maar dat kan nog komen met de E3 natuurlijk
DON'T jinx it!
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:36 schreef ROFLOL het volgende:
- De game maakt gebruik van Natal, hiermee kun je bijvoorbeeld kinderen oppakken door een gelijk gebaar te maken.
Bron?

[ Bericht 25% gewijzigd door Notorious_Roy op 12-02-2010 10:44:14 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:44:56 #33
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77912070
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

DON'T jinx it!
[..]

Bron?
Te laat
pi_77912232
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

DON'T jinx it!
[..]

Bron?
Gamed.nl
pi_77913208
"Fable 3 is due 2011, yes it will use Natal but it won't be essential for finishing the game."

Twitter van Molyneux.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:30:38 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77913479
2011?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:58:22 #37
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77914416
Preview van Fable 3

http://www.1up.com/do/previewPage?pager.offset=1&cId=3177924&p=

Ben wel erg enthousiast nu

- Dat touch gebeuren klinkt suf, maar lijkt in de praktijk goed te werken:
quote:
When you meet someone in danger, you don't just select a command from a menu, you can physically scoop them up and rush them to safety. In the demo, I watched as he took the beggar to a factory to be sold into slavery. At first, the beggar seemed happy to accompany our hero, but the closer we got to this evil destination, the more he tried to pull away.
- Het aantal followers bepaald hoe goed je bent (soort levels)
quote:
You can gain more followers in several ways -- not the least of which is by making promises. Molyneux says, "It's about power, ruling responsibility. When you talk about choices and consequences, it shouldn't just be about 'me,' it should be about all the things I promised on the journey to becoming king. It's so easy in life to make all these promises, but when you become king, you have to live up to these promises."
- Co-op goed uitgewerkt!
quote:
You're not only able to trade these items with your friends -- when you join another player's game, you can equip and bring your items along. Your own unique character, with his unique look and weapons, can join other people's games now. Molyneux teased that there's more customization you can bring to your weapons, and co-op in general, but those details will have to wait till GDC.
pi_77928084
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
2011?
2010
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:42:55 #39
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_77928137
straks wordt het zo'n faal als met Spore, dat systeem.
pi_77928262
natal maar t kan wel tof worden, dus tvp.
pi_77928478
woohoo! dit klinkt geweldig deze ga ik zeker kopen!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:04:43 #42
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77928797
TVP
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_77932735
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:20 schreef ROFLOL het volgende:
"Fable 3 is due 2011, yes it will use Natal but it won't be essential for finishing the game."

Twitter van Molyneux.
Bullshit trouwens, Gamed heeft het al weggehaald. Game komt gewoon in 2010.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:55:18 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77939022
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Bullshit trouwens, Gamed heeft het al weggehaald. Game komt gewoon in 2010.
Mooi

Dev diary deel 1: http://www.insidegamer.nl/xbox360/fableiii/videos/16830

Nu al cool
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:10:04 #45
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_77951710
Zit er met smart op te wachten eigenlijk. Heb me goddelijk vermaakt met Fable I, en eigenlijk zo goed dat ik Fable II in 1x uitgespeeld heb (50uur oid achter elkaar). Hopen dat Fable III ietsjes beter uitgewerkt is en je hebt een prachtige game.
  zondag 14 februari 2010 @ 09:34:14 #46
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_77976493
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mooi

Dev diary deel 1: http://www.insidegamer.nl/xbox360/fableiii/videos/16830

Nu al cool
Vette shit! Ik heb er al weer zin an
Klinkt wel geinig, koning zijn enzo. Alleen jammer dat ze die XP gaan verlaten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_77980435
Vraag me af hoe spells gaan werken zonder exp.
Is er al iets bekend over het combat system? Ik hoop niet weer alleen maar X, X, X, X.
  zondag 14 februari 2010 @ 12:52:29 #48
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_77980531
Kan niet wachten Fable III
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 14 februari 2010 @ 12:59:30 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_77980746
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef kepler het volgende:

- Co-op goed uitgewerkt!
[..]

Daar geloof ik geen snars van.
Moet je nog steeds 10 meter bij elkaar blijven

God, waarom kunnen ze niet gewoon doen dat je met max 4 spelers ofzo in de wereld van albion kan komen? En dan met alle 4 een opbouwend koninkrijk ofzulks (nouja in fable 4 dan)
  zondag 14 februari 2010 @ 13:00:01 #50
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_77980756
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vraag me af hoe spells gaan werken zonder exp.
Is er al iets bekend over het combat system? Ik hoop niet weer alleen maar X, X, X, X.
Je kon ook A,A,A doen hoor!
pi_77984689
K vond die spells opladen echt dikke zaad, hopen dat ze dat eruit gooien. Vond de kleding in deel 2 ook niet echt tof, doe mij maar dikke armor. Maargoed, zullen zien wat t wordt.
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 15 februari 2010 @ 00:06:53 #52
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_78006651
Ik vind dat spells opladen wel wat hebben. Sterkere vijanden hebben krachtiger spells nodig. Zo kon je zelf bepalen hoeveel energie je daarvoor gebruikte.
pi_78007419
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je kon ook A,A,A doen hoor!
A was rennen / ontwijken
  maandag 15 februari 2010 @ 10:43:32 #54
65252 Bart
pi_78011867
quote:
Op maandag 15 februari 2010 00:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik vind dat spells opladen wel wat hebben. Sterkere vijanden hebben krachtiger spells nodig. Zo kon je zelf bepalen hoeveel energie je daarvoor gebruikte.
Ik ook wel. Eerst ff korte push om de vijanden weg te trappen die om je heen staan, daarna ff fire maximaal opladen en BOEM
Ook vond ik de area/target-optie wel geinig
  maandag 15 februari 2010 @ 11:16:57 #55
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_78012630
quote:
Op maandag 15 februari 2010 00:36 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

A was rennen / ontwijken
Y,Y,Y dan
pi_78015381
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Y,Y,Y dan
Ja maar dan ga je schieten Ik wil combos kunnen doen.
pi_78075176
Echt tof dat ze die developer diary reeks weer doen
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:20:40 #58
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_78081437
Diary
Blub
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:51:29 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79025360

pi_79025413
Ik heb er weer direct zin in, het hoeft van mij niet eens zo anders te worden. Een Fable game is gewoon genieten, ook al zijn ze een beetje aan de korte kant.
pi_79025763
ziet er leuk uit.
pi_79026620
tvp. Vond Fable II ook wel een decent game. Lang niet zo goed als dat Molyneuxs je wou laten denken van te voren, maar als je dat in je achterhoofd houdt en er dus niet teveel van verwacht zal Fable 3 ook wel leuk worden.
pi_79033669
quote:
John Cleese to play butler in Fable III

Peter Molyneux has revealed that comedy legend John Cleese is providing a voiceover for Fable III.

The announcement was made during Molyneux's speech at the Game Developers Conference. He showed the audience how the pause menu from previous Fable games is being replaced with a set of rooms your character can wander around, accessed at any time by pressing the start button.

These include a dressing room where you can see clothes displayed on mannequins, rather than presented in a list you have to scroll through. In the room is a butler, who Molyneux described as being like a cross between P.G. Wodehouse's Jeeves and Albert from Batman.

"We were inspired by the idea that people kept saying we were making this game with Monty Pythonesque humour, so we got John Cleese as your butler," Molyneux said. Apparently the butler will lay out your clothes, picking a suitable outfit depending on where you are in the game's story - so fancy robes if you've made it to the role of king, for example.

"We have recorded a vast amount of AI dialogue and having John Cleese big you up in a slightly sarcastic way is absolutely wonderful," added Molyneux. "He is an absolutely fantastic character."
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:10:58 #64
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_79034133
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

This just has to be true!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 00:12:54 #65
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79042848
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Geniaal

FawltyTowers
  vrijdag 12 maart 2010 @ 01:24:30 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79044406
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:12 schreef kepler het volgende:

[..]

Geniaal

FawltyTowers
Don't mention the War!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:58:24 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79049232
Peter aan het woord, met bewegende beelden van Fable op de achtergrond

http://xbox360.ign.com/do(...)ntary_gui_03111.html

Klinkt godver goed! In plaats van lijsten met kleding/armor, kun je gewoon je kledingkast inlopen om van kleding te veranderen

En die map! Zo awesome... Hij geeft een spoilerwaarschuwing though, daar ben ik gestopt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:01:09 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79054300
Interview: http://www.eurogamer.net/(...)stion-time-interview

Voor een deel dezelfde info als eerder gelinkt filmpje, maar met veel meer humor. Ook wat kleine hints naar wat nog gaat komen en wat Natal vs. Move van Peter himself.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:10:55 #69
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_79054713
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Peter aan het woord, met bewegende beelden van Fable op de achtergrond

http://xbox360.ign.com/do(...)ntary_gui_03111.html

Klinkt godver goed! In plaats van lijsten met kleding/armor, kun je gewoon je kledingkast inlopen om van kleding te veranderen

En die map! Zo awesome... Hij geeft een spoilerwaarschuwing though, daar ben ik gestopt.
Ik was nieuwschierig ^^.

Wel een erg leuke functie erbij.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:11:34 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_79054734
Nou nou, een interactieve kledingkast en wapenshizzle!

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!of in assassins creed 2 in je villa lollerlollz
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:47:51 #71
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_79056268
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:11 schreef RickoKun het volgende:
Nou nou, een interactieve kledingkast en wapenshizzle!

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!of in assassins creed 2 in je villa lollerlollz
Dat is niet wat er achter de spoiler zit
pi_79068527
PETER IS EEN HELD
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:28:33 #73
65252 Bart
pi_79068536
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef WENDY. het volgende:
PETER IS EEN HELD
JE CAPSLOCK IS STUK.
pi_79068590
Dank voor deze mededeling.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:30:32 #75
65252 Bart
pi_79068598
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:30 schreef WENDY. het volgende:
Dank voor deze mededeling.
Graag gedaan.
pi_79068625
Jouw F5 is niet stuk zo te merken.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:48:37 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79337512
quote:
Peter Molyneux is in a pickle: he's worried that having no combat during the first half-hour of Fable III could be a problem.

"Been playing the opening of Fable III," Tweeted the Lionhead boss. "I am slightly worried that there is no combat for the first 30 mins. Is this too long? Thoughts."

Fable II began with the main character as a child, playing with her sister in the city of Bowerstone - and more importantly getting to grips with the controls.

How Fable III will begin we do not know. The first-half of the game will be spent rising up against and overthrowing evil King Logan, after which the rule of Albion will become your task.

One of Molyneux's ambitious new features for the games is a touch system where heroes can physically drag other characters around the game world. There may be no combat for the first 30 minutes of Fable III, but we expect there'll be plenty of touching.

Fable III is due out this autumn exclusively on Xbox 360. Our gamepage below has all our coverage so far.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:15:31 #78
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_79338594
Lekker belangrijk. Als Fable III beter is dan 1+2 dan mag er wmb de eerste 10uur alleen maar verhaallijn zijn.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:18:00 #79
65252 Bart
pi_79338694
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:31 schreef WENDY. het volgende:
Jouw F5 is niet stuk zo te merken.
Die ging om 17:31 stuk, maar ik heb nu weer een nieuwe.
pi_79352005
Oh kijk, dat is goed om te horen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:19:48 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79489950
quote:
Peter Molyneux has revealed plans to release downloadable "episodes" for Fable III post-launch.

"I've often thought it would be brilliant to be walking through Charles Dickens' London. It was such a dark place and very episodic too – so we're doing that with Fable III," he told bit-tech.

"We'll give you the first big episodes, and you'll be able to download new episodes, which is analogous to the way Dickens wrote."

Talking about how the content will be offered, he added: "Some of the shops in Albion are linked to the internet and every so often populated by stuff from Lionhead. You don't have to go out to some horrible dashboard and download the Armageddon Pack 5."

Fable III is due out this autumn. So far Molyneux's talked about Touch and about becoming King, but apparently there's still one secret left to unveil, presumably at E3.

Whether that will be how Natal works with the game we'll have to wait and see.

"You still need a controller to play Fable III but there are places in the world where you can use Natal, where it's cute, funny, engaging. You don't need it but it does enable an enhanced Fable III, " Molyneux told bit-tech.

We talked to Peter Molyneux at GDC earlier this month, and previewed his new game in San Francisco a month earlier.
  zondag 11 april 2010 @ 19:06:37 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80195864
quote:
Erscheint Fable III am 26. November?

11.04.10 - Das Rollenspiel Fable III von Lionhead könnte womöglich am 26.11.10 in Europa ausgeliefert werden. Das geht aus Preislisten britischer Händler hervor, u.a. von Amazon UK. Offiziell gibt Microsoft den Termin mit Ende 2010 an und hat den 26. November noch nicht bestätigt.
  zondag 11 april 2010 @ 19:22:54 #83
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_80196522
dan zul je vast ook natal moeten kopen
  zondag 11 april 2010 @ 19:29:42 #84
34586 kepler
No bounce, no play
pi_80196760
Nee, er is al gezegd dat Natal niet verplicht zal zijn
  zondag 11 april 2010 @ 19:32:07 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80196854
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef kepler het volgende:
Nee, er is al gezegd dat Natal niet verplicht zal zijn
Twee posts hierboven ook gewoon Domme users zijn dom.
  zondag 11 april 2010 @ 19:33:59 #86
34586 kepler
No bounce, no play
pi_80196928
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Twee posts hierboven ook gewoon Domme users zijn dom.
Ja, ik dacht ik zeg het nog ff
pi_80288666
Nee.
  maandag 10 mei 2010 @ 23:03:09 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81276827
Art

maandag 10 mei 2010 @ 23:08:18 #89
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81277106
Nice
  maandag 10 mei 2010 @ 23:47:11 #90
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_81279114
Staat de release datum van 26 november nog steeds vast?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:43:55 #91
296894 Xblister
Simply the best..
pi_81307626
Dit word hopelijk weer genieten..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_81307730
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Staat de release datum van 26 november nog steeds vast?
een releasedatum staat bijna nooit vast
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:54:04 #93
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_81316402
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:46 schreef Markster het volgende:

[..]

een releasedatum staat bijna nooit vast
Dat is dan ook weer zo
Maar bij Fable zijn ze nog niet echt aan het schuiven gegaan tot nu toe.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:56:45 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81316552
Er is voor Fable III nog geen datum genoemd, 26 november is ook maar een datum van Amazon.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:34:06 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81382157
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:49:32 #96
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81382694
TVP hier, ziet er geweldig uit
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_81395835
ik wil deze game hebben!!!!
Vooral na de videodiary en dat filmpje met die map en wardrobe etc

[ Bericht 4% gewijzigd door Cikx op 13-05-2010 21:42:10 ]
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:35:49 #98
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81395878
Fable 3 komt dit jaar nog uit.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:41:52 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81409530
Hmm, ik vond Fable 2 een teleurstelling, ook vanwege het eindbaasgevecht dat gewoon veel te simpel was. Maar misschien maakt Fable 3 dat beter .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81414367
Monthy Python butler
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:01:55 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81422944

MEGATON!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:12:39 #102
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81423351
Grappig dat de Hero hier op een cowboy lijkt en in die diary videos lijkt hij altijd echt een kakker iykwim.

Also: Windows.

[ Bericht 10% gewijzigd door EvilMarc op 14-05-2010 23:07:46 ]
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:12:28 #103
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81450329
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_81450374
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:41 schreef Maanvis het volgende:
Hmm, ik vond Fable 2 een teleurstelling, ook vanwege het eindbaasgevecht dat gewoon veel te simpel was. Maar misschien maakt Fable 3 dat beter .
was er een eindbaasgevecht dan
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:16:18 #105
65252 Bart
pi_81450398
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:14 schreef Markster het volgende:

[..]

Ja, die übershard.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:10:31 #106
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81468984
Net die video-diary gezien

Wat een prachtige stijl is het toch
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:41:51 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81723158
quote:
Limited Collector’s Edition Includes Unique Memorabilia and Unlocks Additional In-Game Action

Lead a rebellion, start a revolution, and rule a kingdom in “Fable III”. Microsoft Game Studios and Lionhead Studios present the thrilling new chapter in the “Fable” franchise exclusively on Xbox 360 and Windows. Action, drama, adventure and humor propel the story as players choose their journey to become King or Queen of Albion.

“Fable III” will be available in Standard and Limited Collector’s Editions for Xbox 360. The Standard Edition will retail for $59.99/£44.99/¤64.99, while the Limited Collector’s Edition will retail for $79.99/£59.99/¤84.99. The Windows version will retail for $49.99/£39.99/¤54.99, and will also be available for download exclusively on Games on Demand on Games for Windows – LIVE.

The Limited Collector’s Edition also offers unique collectibles that true “Fable” fans won’t want to miss, including downloadable content, also available for Windows users, as well as in-box items that come with the Xbox 360 version. Wrapped up in a distinctive box created in the likeness of a book from “Fable III,” the contents include:

· A new quest: Uncover the mystery of the haunted forests of Silverpines and earn the legendary sword, Wolfsbane, deadly against wolves and balverines.

· Exclusive location: Unlock a new region, ideal for settling down with a family and discovering new treasures.

· “Fable III” playing cards: Created by Lionhead, these cards depict every type of character in “Fable III,” including Heroes, royals, rebels and villains from across Albion and beyond.

· Guild Seal Coin: The coin features a Good side (blue) and Evil side (red) to assist players in making critical decisions that will impact the fate of the world forever.

· A new dog breed: Renowned for its loyalty, the Boxer is a brave canine companion worthy of greatest Queens and Kings.

· One unique outfit: Unearth one male and female outfit from the mysterious, faraway land of Aurora, a new destination in your “Fable III” adventures.

“Fable III” sets the stage for an unparalleled action and adventure experience, in which you will be called upon to rise from revolutionary to ruler of Albion. The choices and sacrifices you make while fanning the flames of revolution, and then as you rule as King or Queen, will lead to an ever evolving world of consequences that will be felt across your entire land.

“Fable III” is not yet rated by the ESRB.
pi_81728394
Die limited edition klinkt wel smakelijk
pi_81730715
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:40:46 #110
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81731119
Zou dit de eerste LE zijn die ik haal?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:51:10 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81731510
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:14 schreef Markster het volgende:

[..]

ja 1x met een pijl schieten totdat ie naar beneden flikkert
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81731972
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
oehhhhhh, al ergens in NL te pre-orderen ?
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:27:16 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82920239
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:49:07 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84376864
Laten we dit topic weer eens een kick geven met drie nieuwe screens:

Tevens is de game toegevoegd aan de database van Budgetgaming

Gewone Versie
Limited Edition
pi_84378209
Kan niet wachten
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_84378872
Wat een belachelijke adviesprijs nu ineens voor een LE?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:43:31 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84382444
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een belachelijke adviesprijs nu ineens voor een LE?
Inderdaad, ik wacht ff op Amazon UK en anders haal ik 'm bij Game voor 69 incl verz
pi_84382653
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Inderdaad, ik wacht ff op Amazon UK en anders haal ik 'm bij Game voor 69 incl verz
Het is maar een tip.

https://dynabyte.nl/artik(...)or%E2%80%99s_Edition

Even een klantenkaart aanvragen (zo gedaan) en hij ligt voor dezelfde prijs meteen op releasedag op je deurmat, in plaats van nog een week te wachten.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:54:16 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84382740
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het is maar een tip.

https://dynabyte.nl/artik(...)or%E2%80%99s_Edition

Even een klantenkaart aanvragen (zo gedaan) en hij ligt voor dezelfde prijs meteen op releasedag op je deurmat, in plaats van nog een week te wachten.
Cybje

Heb me meteen geregistreerd en zodra de kaart binnen is meteen de bestelling plaatsen.
pi_84500606
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laten we dit topic weer eens een kick geven met drie nieuwe screens:

Tevens is de game toegevoegd aan de database van Budgetgaming

Gewone Versie
Limited Edition
in de eerste screen heeft dat figuur de daichi vast van fable 2 ( legendary sword ) :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 26 juli 2010 @ 19:46:23 #121
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84517138
  maandag 26 juli 2010 @ 19:47:23 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84517171
SPPPPPPOILERZZZZ :( :(
  maandag 26 juli 2010 @ 19:50:33 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84517297
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPPPPPPOILERZZZZ :( :(
Moet je maar niet klikken :D
  maandag 26 juli 2010 @ 19:53:50 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84517421
Ik heb ook niet geklikt natuurlijk, het is een Kepler link :{w
  maandag 26 juli 2010 @ 19:56:52 #125
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84517522
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook niet geklikt natuurlijk, het is een Kepler link :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 juli 2010 @ 20:00:10 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84517649
NOOOOOOOOOOOOO Sir Barkalot :'(
  woensdag 28 juli 2010 @ 07:22:37 #127
3140 PhalanX
Technarchy
pi_84577085
ik wil een PS3 versie!!!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_84710917
ik kan echt niet wachten tot 26 oktober!
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_84788758
Ik kreeg net pas een mail voor de pre order :D :D :D :D

Nu maar hopen dat het niet uitgesteld gaat worden. Kheb 27/28/29 oktober vrij :')
pi_84788951
Ziet er precies hetzelfde uit als deeltje 2.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:52:04 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84790089
http://majornelson.com/ar(...)le-iii-villager.aspx

quote:
The Fable III Village Maker launched today in the US and UK. For the first time, you can create your own Fable Villager that will appear in the game. Here is how it works: Head over to www.xbox.com/fable3 and start creating your own villager. Answer a few questions and choose their look and you’re ready to go. Anyone can design a villager and share it, but if you pre-order the game at participating retailers* you’ll get a code you can redeem to actually import that villager into Fable III when it launches later this year.
Jammer dat het dan weer gekoppeld is aan pre-orders :{
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:58:52 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84790476
quote:
Dat is toch gewoon Fable 2? Of zie ik dat verkeerd...
Een gedicht over Maanvis
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:04:03 #133
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84790780
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd :)
pi_84790966
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hehe.
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:07:35 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84790967
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef kepler het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd :)
wat is er anders aan dan?
Een gedicht over Maanvis
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:18:07 #136
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84791482
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wat is er anders aan dan?
Je kan met je co-op partner trouwen, verder is het gewoon hetzelfde als Fable 2 ^O^
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:21:41 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84791662
Vergeet niet dat er nu III staat ipv II
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:30:45 #138
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84792121
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet dat er nu III staat ipv II
ow ja, en je hond gaat wordt opgegeten door een personage dat veel weg heeft van Peter Molyneux!
pi_84793502
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef kepler het volgende:

[..]

Je kan met je co-op partner trouwen, verder is het gewoon hetzelfde als Fable 2 ^O^
Serieus? :o!!

pi_84803753
http://www.eurogamer.net/articles/pc-fable-iii-delayed

Helaas voor de PC-bezitters, Fable III pas na de consoleversie
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:17:59 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84804224
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/pc-fable-iii-delayed

Helaas voor de PC-bezitters, Fable III pas na de consoleversie
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:27:17 #142
239294 PierreTT
pi_84806151
Ondanks dat het bijna hetzelfde is als fable 2 heb ik toch zin in deze game :)
pi_84807882
PC Gaming :') _O-
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:30:20 #144
65252 Bart
pi_84808069
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Cyberia18 het volgende:
PC Gaming :') _O-
:{w
StarCraft 2.
pi_84842256
quote:
· Guild Seal Coin: The coin features a Good side (blue) and Evil side (red) to assist players in making critical decisions that will impact the fate of the world forever.
Die munt is alleen om op te gooien alá twoface toch? Oftewel, dus.... :O

Echt voor de fans natuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik deel 1 wel een aantal keer uitgespeeld heb en eerlijk gezegd nog steeds leuk vind. Deel 2 nooit gespeeld ivm dat ik geen xbox heb :')
PC-versies :s)

Deze lijkt me ook best wel leuk eigenlijk.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:53:20 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84856500
pi_84856754
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/videos/fable-3-opening-cinematic

Spoilers, uiteraard.
Spoilers? Welk filmpje heb jij gezien?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:00:29 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84856832
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Spoilers? Welk filmpje heb jij gezien?
Antwoord 1: Ik vind de opening cinematic een spoiler.
Antwoord 2: Geen dus.
pi_84856855
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Antwoord 1: Ik vind de opening cinematic een spoiler.
Antwoord 2: Geen dus.
Ah check :') ik wou al zeggen
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:22:19 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84885801
quote:
The will it or won't it support Kinect saga that has dogged Lionhead role-playing game Fable III shows no sign of abating after publisher Microsoft refused to confirm comments on the matter from creator Peter Molyneux.

Last night Molyneux revealed on the Engadget Show that Fable III will not launch with Kinect functionality.

After the show Molyneux told Joystiq that "some form" of Kinect content may be available post-launch, and "whatever was initially planned to be built into the game just wasn't up to snuff".

Kinect, due out in the UK this November for £130, is a sensor that allows Xbox 360 to play games without controllers.

You'd think that was that, but Joystiq then spoke to Microsoft representatives, who offered this puzzling nugget:

"We've spoken with Microsoft PR, which was unaware of Molyneux's exact comments. It reaffirmed that the legendary designer is a strong proponent of Kinect, and has spoken of its use in Fable III before, but also told us that it can't discuss what role the hardware will play in the game "at this time"."

It seems that not for the first time the enthusiastic Peter Molyneux and his paymasters are not on the same page.

Molyneux's endured similar problems with Kinect project Milo.

Last month Microsoft mouthpiece Aaron Greenberg told Eurogamer that there's still a chance that Project Milo will be released despite Molyneux's comments to the contrary.

When we spoke to Molyneux, he admitted he finds it "insanely hard" to convince others of the validity of his new game ideas before they're realised.

Fable III's due out in the UK on 29th October. The PC version was recently delayed.
Van mij mag het wegblijven, zeker met die prijs :')
pi_84886170
Beter is Fable 3 0% kinect proof ^O^
pi_84899572
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:34:35 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84907675
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:58 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
nieuwe trailer!!
OMGWTFBBQOUDOPVORIGEPAGINA
pi_84917805
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

OMGWTFBBQOUDOPVORIGEPAGINA
:'(
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:38:58 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84957762
Engadget show heeft wat Peter Molyneux en Fable III

http://www.engadget.com/2(...)ble-iii-milo-blackb/

Ik vind het echt een toffe gast :D
pi_84958214
Klantenkaart al ontvangen Roy?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:49:06 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84958301
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Klantenkaart al ontvangen Roy?
Nope, wordt gewoon GameMania of Dimension Plus, which ever has it first.
pi_84958486
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope, wordt gewoon GameMania of Dimension Plus, which ever has it first.
Even bellen/mailen met het verzoek om direct jouw persoonlijke kaartnummer te willen ontvangen. Kun je alsnog een bestelling plaatsen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:14:58 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84959547
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Engadget show heeft wat Peter Molyneux en Fable III

http://www.engadget.com/2(...)ble-iii-milo-blackb/

Ik vind het echt een toffe gast :D
Even quoten, de Fable III presentatie is echt awesome :)
pi_85149089

pi_85151690
het ziet er allemaal niet zo heel veel beter uit dan deel 2 eigenlijk.
pi_85152358
Klopt, maar dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Ik hoop dat het spel wat minder oppervlakkig is en wat meer te doen heeft dan F2 en ik vind het een topper. :D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:27:02 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85160651
Heb vandaag mijn pre-order betaald bij Dynabyte. Niet met klantenkaartkorting, maar met een internetcode voor 10% :')
pi_85160743
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:27 schreef SinofEnvy het volgende:
Klopt, maar dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Ik hoop dat het spel wat minder oppervlakkig is en wat meer te doen heeft dan F2 en ik vind het een topper. :D
dat is waar, deel 2 was op zich al beter dan deel 1, maar nog steeds redelijk saai.
pi_85161808
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb vandaag mijn pre-order betaald bij Dynabyte. Niet met klantenkaartkorting, maar met een internetcode voor 10% :')
Waar heb je die code vandaan? >:O
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:54:51 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85161937
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waar heb je die code vandaan? >:O
Van Sjo, Gijsjestopic ^O^
pi_85162070
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Van Sjo, Gijsjestopic ^O^
Doe eens linken, Gijsjestopic is mij vreemd. :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:58:50 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85162105
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Doe eens linken, Gijsjestopic is mij vreemd. :P
Deze code: sw5000
pi_85162280
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Deze code: sw5000
ThanQ. Geldig t/m trouwens? Alvast even kijken of de klantenkaart korting ook nog verrekend wordt. :7
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:03:44 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85162325
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

ThanQ. Geldig t/m trouwens? Alvast even kijken of de klantenkaart korting ook nog verrekend wordt. :7
Geen idee :D Zou wel mooi zijn als die kaart ook nog 10% geeft, dan wil ik een biertje van je. In mei. In EHV.
pi_85162565
Helaas.

Maar als dank voor de genomen moeite krijg je je biertje alsnog.
pi_85162583
In de Arena.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:43:05 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85386303

Lelijk
pi_85386346
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Lelijk
Maar ook echt gruwelijk :r
pi_85386451
Ik ben nu begonnen aan me eerste fable, fable 2, tot nu toe wel leuk, alleen dat je veel moet lopen vind ik minder, in reddeadredemtion kun je gewoon warpen naar de volgende missie bijvoorbeeld.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:50:35 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85386572
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik ben nu begonnen aan me eerste fable, fable 2, tot nu toe wel leuk, alleen dat je veel moet lopen vind ik minder, in reddeadredemtion kun je gewoon warpen naar de volgende missie bijvoorbeeld.
In Fable 2 kun je ook warpen via het menu. Je moet dan wel eerst de locatie gevonden hebben. Eerste keer is dus lopen, daarna kun je warpen.
pi_85388886
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In Fable 2 kun je ook warpen via het menu. Je moet dan wel eerst de locatie gevonden hebben. Eerste keer is dus lopen, daarna kun je warpen.
Ook in Fable 1 al volgens mij :Y
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:14:41 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85390001
Eurogamer hands-on:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-17-fable-iii-hands-on

Screens:

[ Bericht 75% gewijzigd door Notorious_Roy op 17-08-2010 13:40:19 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:24:17 #180
34586 kepler
No bounce, no play
pi_85403316
Nice O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:07:21 #181
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_85407643
ziet er goed uit :Y
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:11:12 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85518434
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:18:06 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85521745
En nu de 'samenvatting' van dat interview:
quote:
Lionhead has told Eurogamer that work on Fable III is rocketing along at 10-times the pace of Fable II.

In an interview published today, art director John McCormack said having a working engine - albeit one Lionhead wasn't "entirely happy" with by Fable II launch - enabled the team to focus on polish and squeezing the technology that "little bit further".

"[Fable III is] definitely bigger than Fable II by a long way," said McCormack, "but it's bigger in breadth as well. We've got a lot more variation in this one.

"We never had an engine before. Now, with the engine, iteration is faster. We're working at 10-times the speed we ever did on Fable II.

"The framework was there," he added, "and it's the polish now. For us, it's as if they'd started switching things on in Fable III. They'd go, 'Click, there's your specular!' And we'd go, 'Oh look, everything's shiny!' 'Click, there's your normal maps... Ohh!'"

"Working in the dark" with the built-from-scratch Fable II engine, McCormack revealed, was "really scary".

"We'd build things without knowing how it all hangs together - then suddenly the lights are all switched on and you just pray it's not horrible! You'd think, please be like what it was in my head, oh please," he said.

In comparison, then, Fable III development has been relatively "relaxed", thanks to a strong theme and ready-trained team. "We were all raring to go," recalled McCormack.

"That doesn't stop the fact that it was an RPG being developed in, essentially, two years.

Fable III will be released for Xbox 360 on 26th October. A PC version will follow. We played the latest Fable III build this week.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:25:28 #184
34586 kepler
No bounce, no play
pi_85523892
:D
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:25:55 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_85523908
Die zou ik zo kunnen ophangen in mn huis :@
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:41:36 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85524475
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:25 schreef kepler het volgende:
Die zou ik zo kunnen ophangen in mn huis :@
Hier precies zo. Heb dat ook met die Bioshock posters trouwens.
pi_85570060
Ff hier ook meeposten,heb Laatste fable 2 maar gekocht om weer in de sfeer te raken,heb hem wel gespeeld maar was op debug.... blijft echt leuke sfeer in dat spel!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:38:21 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85570243
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ff hier ook meeposten,heb Laatste fable 2 maar gekocht om weer in de sfeer te raken,heb hem wel gespeeld maar was op debug.... blijft echt leuke sfeer in dat spel!
O+
pi_85578395
zeker geïnteresseerd in deze game...
PWBF
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:33:20 #190
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_85676912
Pfff...
Gisteren net met Fable 2 begonnen.
Burnt to the core but not broken
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:25:21 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85679454
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:33 schreef PPL het volgende:
Pfff...
Gisteren net met Fable 2 begonnen.
Dat red je wel op tijd hoor
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:01:04 #192
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85840068
Wanneer kwam deze ook alweer uit? September of oktober? oh ik zie het al, 26 oktober dus :@
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:42:59 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_86040947
Hotlinken werkt niet. :(

Hier dan:

http://lionhead.com/blogs(...)new-screenshots.aspx

[ Bericht 50% gewijzigd door Notorious_Roy op 03-09-2010 21:44:48 (POEP) ]
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:06:05 #194
34586 kepler
No bounce, no play
pi_86041919
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

Hotlinken werkt niet. :(

Hier dan:

http://lionhead.com/blogs(...)new-screenshots.aspx
Podver, ik heb er zin in! :D
pi_86272437
Iemand al een voordelige pre-order gezien?
PWBF
pi_86593153
Ziet er goed uit, zelf heb ik het spel gereserveerd bij de Mediamarkt (Ouders werken der = 20% korting en miss 1 dag eerder binnen, Limited edition natuurlijk aangezien ik korting krijg dus 80(denk) -20%= 64 euro), Heb er veel zin, mis alleen nog Fable 3 vrienden om co-op mee te spelen (en epic wapens te handelen met mekaar) zelf vind ik het morphsysteem een goed idee, laat zien dat hardcore/pro gamers beloont worden met vettere wapens dan diegene die gewoon op een knop klikken
pi_86593186
ik vind limited edition altijd zo zonde van m'n geld... voegt wat mij betreft nooit echt iets toe aan de spelervaring... hopelijk komt deze binnenkort op gamehubs...
PWBF
pi_86593327
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:40 schreef Nielsch het volgende:
Iemand al een voordelige pre-order gezien?
En hier : http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fable+3_Xbox360.html je hebt ze voor het kiezen, gamebudget is zo epic, kocht van een site Resident Evil 5 voor 15 euro op de xbox360 *O*
  maandag 20 september 2010 @ 23:24:20 #199
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_86659297
Kan haast niet wachten op deze game. Ik hoop wel dat de game weer meer op de eerste Fable lijkt dan op de tweede. De tweede miste zaken als bossbattles en kende imo een erg zwak einde. Twee punten die naar mijn mening cruciaal zijn!
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:46:50 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_86668770
http://www.eurogamer.net/(...)-achievements-leaked

Achievements gelekt. Obvious spoilers, graag netjes mee omgaan.
pi_86670088
Nu ik heb gezien wat voor achievements er zijn, kan ik al helemaal niet meer wachten! :D
pi_86687570
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef TamaravdS het volgende:
Nu ik heb gezien wat voor achievements er zijn, kan ik al helemaal niet meer wachten! :D
Co-op filmpjes/interviews gezien, zo niet hier de link naar de topic : http://lionhead.com/forums/t/288153.aspx

Ikzelf zoek co-op mensen zodat ik wat vette/unieke wapens kan scoren bij jullie, ik heb wat gamers nodig.
PM heeft een systeem bedacht waar je namelijk je vrienden kunt zien in-game kunt zien zonder dat ze in jou wereld zijn (je ziet een soort teken) en wapens kunt handelen *O* en omdat het gewoon vet is om te zien hoe een andere wereld eruit ziet
pi_86709425
Weet iemand meer van het "creat your own villager in Fable III"?
Er is zelfs een linkje op de Nederlandse xbox site. Dus vraag me af of het ook voor Nederland geldt.
Je hebt in ieder geval een pre-order code nodig. Ik heb 'm al gepre-ordered bij dynabyte (limited edition), maar ik zou ook wel zo'n code willen hebben. :)
pi_86710156
Hee heeft iemand al een idee of er een Fable 3 consolebundel komt? Daar heb ik tegen die tijd wel interesse in namelijk! :D
  woensdag 22 september 2010 @ 14:15:31 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_86710251
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee heeft iemand al een idee of er een Fable 3 consolebundel komt? Daar heb ik tegen die tijd wel interesse in namelijk! :D
Wil je zo'n slimme 360? Ik denk het overigens niet, ze houden het op die fantastische Fable controller.
pi_86710325
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wil je zo'n slimme 360? Ik denk het overigens niet, ze houden het op die fantastische Fable controller.
Yeah ik wil zo'n slimme 360, die van mij heeft al 6x de geest gegeven (lang leve mijn Dr. Frankenstein kunsten), maakt een takkeherrie (omdat de fan aan het sterven is) en de DVD-drive wil soms niet meer open...
  woensdag 22 september 2010 @ 14:22:29 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_86710532
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah ik wil zo'n slimme 360, die van mij heeft al 6x de geest gegeven (lang leve mijn Dr. Frankenstein kunsten), maakt een takkeherrie (omdat de fan aan het sterven is) en de DVD-drive wil soms niet meer open...
Dat is dan nog wel een goede reden :D De mijne loopt prima en zelfs het lawaai valt relatief mee! Ik wil ook wel een slimme 360, maar gewoon omdat het kan :@
pi_86710610
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is dan nog wel een goede reden :D De mijne loopt prima en zelfs het lawaai valt relatief mee! Ik wil ook wel een slimme 360, maar gewoon omdat het kan :@
Roy, je bent een man, meer reden dan dat heb je niet nodig! *O*
  woensdag 22 september 2010 @ 14:27:00 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_86710702
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Roy, je bent een man, meer reden dan dat heb je niet nodig! *O*
Ik heb dit jaar inderdaad nog geen console gekocht :o Maar misschien komt de 3DS nog wel in november :@
pi_86711036
meh geeneens een PC versie ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 22 september 2010 @ 14:38:21 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_86711075
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef DjinN het volgende:
meh geeneens een PC versie ;(
Fable III komt gewoon uit voor PC
pi_86711454
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Fable III komt gewoon uit voor PC
God knows when :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 22 september 2010 @ 14:51:20 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_86711536
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef DjinN het volgende:

[..]

When it's done
  woensdag 22 september 2010 @ 15:12:54 #214
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86712223
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef DjinN het volgende:

[..]

als de wereld vergaat in 2012 gaan we het iig niet redden
dan maar hopen dat ze GamePC's in de hemel/hel hebben
  woensdag 22 september 2010 @ 17:26:48 #215
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_86717843
Tsssk tssssk, spankmaster, je mot je xbox 360 beter behandelen!

:{w Je bent zeker zo'n ramptourist die de Xbox verticaal neerzet :o

Anaaajwaaajs, kan je dus met de co-op uit elkaars beeld lopen?
Die van Fable 2 was zo ongelovelijk suf :') Je zag niet eens elkaars échte poppetje, zo sneu!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:39:26 #216
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86718351
Vertical placing, when will they learn.
AFC AJAX
pi_86718963
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef msnk het volgende:
Vertical placing, when will they learn.
geen problemen mee hoor :P
pi_86719303
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef RickoKun het volgende:

Anaaajwaaajs, kan je dus met de co-op uit elkaars beeld lopen?
Die van Fable 2 was zo ongelovelijk suf :') Je zag niet eens elkaars échte poppetje, zo sneu!
Je xbox verticaal neerzetten is zelfs beter voor je xbox. Sowieso voor je games, aangezien xbox de neiging heeft om je disk te bekrassen. (ikzelf speel vaak vanaf de hd)
En je xbox wordt minder snel warm, kan goed luchten en blijft dus koeler. Hierdoor is de kans op een RRoD of error 73 bij je xbox kleiner. O-)

Ow en ja, met co-op kan je gewoon los van elkaar lopen. Je kan zelfs trouwen etc. Moet je maar de filmpjes op de site van lionhead kijken. Kan wel wat spoilers bevatten.
pi_86719510
Volgens mij was het verticale plaatsen inderdaad niet echt het probleem, het is het verplaatsen van je Xbox van horizontaal naar verticaal of andersom wanneer hij aan staat.

Tevens tvp.
Of toch du vader?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:29:54 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86722804
Een gedicht over Maanvis
pi_86728450
quote:
Vond hem niet grappig of leuk....de anderen daarentegen wel, trouwens ze verwachten fable 3 op de pc ongeveer voor Kerstmis
pi_86742518
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef RickoKun het volgende:

Ik zou niet durven! Horizontaal, zoals een xbox hoort te zijn!
  donderdag 23 september 2010 @ 11:23:11 #223
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_86742736
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik zou niet durven! Horizontaal, zoals een xbox hoort te zijn!
Aaaaaaah goedzo :D :@ +25 erkenning punten alsof je daar op zit te wachten :')

Anyho's! Ik ben benieuwd hoe dat "tweede" gedeelte zal gaan als je koning bent! Ik hoop dat het wel een beetje uitgebreid is en niet een leuke gimmick wordt ofzulks! (want we weten, hoge beloftes maar oppervlakkige gameplay(mechaniek))
pi_86743635
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Aaaaaaah goedzo :D :@ +25 erkenning punten alsof je daar op zit te wachten :')

Anyho's! Ik ben benieuwd hoe dat "tweede" gedeelte zal gaan als je koning bent! Ik hoop dat het wel een beetje uitgebreid is en niet een leuke gimmick wordt ofzulks! (want we weten, hoge beloftes maar oppervlakkige gameplay(mechaniek))
Ik hoop vooral dat je ook echt evil kan zijn, stalin-style willekeurig mensen afmaken en deporteren, dat soort shit... Niet alleen "oh nee! u had teddyberen beloofd aan het weeshuis, en nu zijn alle weesjes aan het huilen, boehoe! :'( "
pi_86855229
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb Fable2 uit gespeeld en de sfeer is inderdaad heel goed. Vooral de stemmen en muziek spraken mij erg aan, vond het alleen niet erg moeilijk (vergeleken met bijvoorbeeld Zelda).

3 ziet er wel weer goed uit!
  zondag 26 september 2010 @ 13:32:09 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_86857897
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat je ook echt evil kan zijn, stalin-style willekeurig mensen afmaken en deporteren, dat soort shit... Niet alleen "oh nee! u had teddyberen beloofd aan het weeshuis, en nu zijn alle weesjes aan het huilen, boehoe! :'( "
:D :D :D !!!!!!!!!!!!
Dat tweede lijkt me idd eerder het geval dan dat deporteren :') Fable is sowieso erg kinderachtig, dus lijkt het me sterk dat je mensen kunt gaan deporteren etc :')

Lijkt me ook wel cool als je een martelkamer kan maken á lá dungeon keeper en dan mensen erin kan verhoren })
  zondag 26 september 2010 @ 13:38:00 #227
239294 PierreTT
pi_86858104
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat tweede lijkt me idd eerder het geval dan dat deporteren :') Fable is sowieso erg kinderachtig, dus lijkt het me sterk dat je mensen kunt gaan deporteren etc :')

Lijkt me ook wel cool als je een martelkamer kan maken á lá dungeon keeper en dan mensen erin kan verhoren })
Een soort Fable meets Tropico :D
pi_86882252
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Maar een martelkamer is echt al gay, dat is gewoon alleen fysieke pijn... Ik wil mensen hun grondrechten kunnen ontkennen, politiestaten creeëren, het ontkennen van de heiligheid van het lichaam, dat soort dingen! Het zijn MIJN burgers, MIJN wil is wet en NIETS anders! Niets geen beperkingen!

Maar je hebt wel gelijk, het is een redelijk kinderlijk spel dus het zal wel niet ;(
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:04:00 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87062670
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:56:52 #230
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87160458
Ik kom net tot een ontdekking waar de tranen in mijn ogen prikken. Ik zit nu op school waar ik geld voor krijg. Ik heb ook gewoon school vakanties, en ik kom er achter dat de 26e de dinsdag is in mijn week vakantie. Dus ik heb en vakantie als ie uitkomt en ik krijg betaald om Fable 3 te spelen.

Jesus answered this pray individually
Thank you jesus we finally comming trough

Grtz
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:00:12 #231
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_87170123
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:56 schreef Bartcoah het volgende:
Ik kom net tot een ontdekking waar de tranen in mijn ogen prikken. Ik zit nu op school waar ik geld voor krijg. Ik heb ook gewoon school vakanties, en ik kom er achter dat de 26e de dinsdag is in mijn week vakantie. Dus ik heb en vakantie als ie uitkomt en ik krijg betaald om Fable 3 te spelen.

Grtz
O...kay?
AFC AJAX
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:03:13 #232
65252 Bart
pi_87170233
quote:

Grtz
Nuttige eerste post :').
pi_87172320
quote:

Grtz
Hij komt op 29 october uit, 26 october in US
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:38:04 #234
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87177904
Ah joh 26ste 29ste alsnog heb ik vrij :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:58:00 #235
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87187231
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:38 schreef Bartcoah het volgende:
Ah joh 26ste 29ste alsnog heb ik vrij :P
Jij bent goed maaaaan *O*
Roll with the fastest
pi_87190067
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Hij komt op 29 october uit, 26 october in US
Bij mijn dixons order staat
Verzending op 26 oktober :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:53:51 #237
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87190338
Waarrrrrr is die Android game??
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:54:51 #238
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87190388
Whehe, nu staat tie wel online :D
pi_87197138
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Dan heb je geluk :) maak niks uit, in een weekend uitgespeeld (nolifed weekend word het dus) dan wat met mijn vrienden gaan co-open, volgens PM word het 20-50 uur gameply, varieert om hoeveel van d feature's je wil gaat spelen, ook zag ik dat ze bij de mediamarkt het spel uit de online data hebben verwijdert Iniet zeker), dus misschien komt tie toch 3 dagen eerder uit (anders had ik toch 20% koring, LE en 1dag eerder, dankzij mij vrienden ^^)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:59:48 #240
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87197976
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Xblister het volgende:

[..]

Jij bent goed maaaaan *O*
Lekker mans denk?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:29:11 #241
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_87271666
Pax & Pry Free download
pi_87276643
ik heb ook genoten van Fable 2 ik kan niet wachten op de 3 *O*
Wie niet waagt, die blijft maagd!
pi_87277164
Ik vind dat Kingmaker maar heel suf. Al heb ik als Rebel net wel het centrum van Utrecht heroverd op de Royals...
PWBF
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:46:43 #244
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_87290153
King maker geeft alleen een lijst met schatten in de UK :S kan ik ergens wat instellen of zo ?
Pax & Pry Free download
pi_87364889
Iemand eigenlijk al gespeeld op Firstlook?
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:17:19 #246
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87383652
Nog twee weken mijn zonen!
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:20:28 #247
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87383731
Ah, kingmaker is er niet op de Iphone, megalame :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:07:55 #248
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87410199
Ey ik heb een nokia N900 en die werkt op Linux, ik wil Kingmaker erop zetten maar daar heb ik de plug-in Moonlight voor nodig linux versie van Silverlight van microsoft. Iemand een idee op internet is het nog niet te zien =.=

Grtz
pi_87410250
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:07 schreef Bartcoah het volgende:
Ey ik heb een nokia N900 en die werkt op Linux, ik wil Kingmaker erop zetten maar daar heb ik de plug-in Moonlight voor nodig linux versie van Silverlight van microsoft. Iemand een idee op internet is het nog niet te zien =.=

Grtz
http://www.go-mono.com/moonlight/
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:33:40 #250
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87412404
Ja wat ik er dus vergeten bij te zetten is dat ik dan een soort error krijg. deze

''novell moonlight' kon niet worden geinstalleerd, omdat het niet compatibel is met uw firefox-versietype (Linux_unknownABI). Neem contact op met de maker over dit probleem.

Ik heb een versie van Firefox op me nokia n900 staan moet ik deze updaten ofzo om hem wel te laten werken. oh en btw als ik hem download met de webbrowser die ik standaard op me mobiel heb staan krijg ik dit:'

'novell moonlight' kon neit worden geinstalleerd omdat het niet compatibel is met uw micro-B versietype (Linux_arm-gcc3). neem contact op met de maker over dit probleem.

grtz
pi_87416635
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Dynabyte ook 26e :P
2 Gold accounts voor Legendary farming *O*
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:00:47 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87417032
Shit, ik dacht dat Fable III een week eerder uitkomt, maar dat is Fallout NV. ;( Wilde eigenlijk eerst Fable III gaan spelen :D
pi_87442797
-edit- spam

[ Bericht 92% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-10-2010 08:46:36 ]
pi_87446848
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:59 schreef gamefreak78 het volgende:
-reactie op edit
Gast, flikker eens op. Je zat op Xboxworld ook al alles vol te spammen met je reclame voor Cheapgames. Kom je hier nu ook. :W

[ Bericht 19% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-10-2010 08:47:00 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:25:39 #255
65252 Bart
pi_87447093
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:59 schreef gamefreak78 het volgende:
-reactie op edit
Ja ik heb daar 8723827812997 exemplaren besteld. En als je ze niet levert op de releasedag, dan klaag ik je aan voor 159797946168977788931 euro.

[ Bericht 17% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-10-2010 08:47:07 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:54:13 #256
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87447451
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:25 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja ik heb daar 8723827812997 exemplaren besteld. En als je ze niet levert op de releasedag, dan klaag ik je aan voor 159797946168977788931 euro.
Zo dat is meer dan 100 euro dan kan je nog meer xbox spellen kopen =D
pi_87457680
Dat Kingmaker is bestwel kut eigenlijk!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:47:15 #258
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_87461694
Staan de schatten bij jou wel in NL of stuurt i je ook naar de UK ?
Pax & Pry Free download
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:48:08 #259
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87461742
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:47 schreef ikookhier het volgende:
Staan de schatten bij jou wel in NL of stuurt i je ook naar de UK ?
Neeeheeeeej, je moet op dat vergrootglas kklikken bij regions en dan kan je NL ook aanklikken.

-edit-
Ohja budgetgaming.nl ftw trouwens! :@ Ik zal eens even kijken naar fable 3 en F3:NV

Dat worden denk ik voor mij misschien wel een van de laatste spellen voor xbox360 (i.e.g voor dit jaar).
Volgend jaar denk ik nog Diablo 3 (PC) (of duurt dat ook langer)

Die andere spellen duren nog eeuwen waar ik op wacht ;(

TES 5
GTA 5
En misschien nog een next gen MMO ofzo (zeg maar niet het klakkeloos overnemen van het WoW systeem). of Guildwars 2 :@
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:50:14 #260
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_87461831
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Neeeheeeeej, je moet op dat vergrootglas kklikken bij regions en dan kan je NL ook aanklikken.
Dat kan toch niet in de app :?
Pax & Pry Free download
pi_87461904
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:50 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Dat kan toch niet in de app :?
Nee volgens mij niet, moet je eerst op de website kijken waar ze zijn en dan daarheen gaan :r
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:52:09 #262
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87461918
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet, moet je eerst op de website kijken waar ze zijn en dan daarheen gaan :r
Ja sorry, dat bedoel ik :') :@
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:53:18 #263
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_87461959
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Is niet echt handig -O-
Pax & Pry Free download
pi_87463958
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat Kingmaker is bestwel kut eigenlijk!
Ze hadden beter een soort van Pub games kunnen releasen als arcade inplaats van deze gare shit.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:12:20 #265
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87475624
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef RickoKun het volgende:

[..]

-edit-
Ohja budgetgaming.nl ftw trouwens! :@ Ik zal eens even kijken naar fable 3 en F3:NV

Dat worden denk ik voor mij misschien wel een van de laatste spellen voor xbox360 (i.e.g voor dit jaar).
Volgend jaar denk ik nog Diablo 3 (PC) (of duurt dat ook langer)

Die andere spellen duren nog eeuwen waar ik op wacht ;(

TES 5
GTA 5
En misschien nog een next gen MMO ofzo (zeg maar niet het klakkeloos overnemen van het WoW systeem). of Guildwars 2 :@
over Diablo 3 ik hoorde van iemand die een beetje in de blizzard shit zat. (kan natuurlijk ook onzin zijn) ik hoorde iets van in november 2011 dus ja dat wordt nog tijdke wachten
pi_87538724
Zag vandaag nieuwe update voor Kingmaker in de market staan, nu geeft hij wel de schatten en thesaurieën van je omgeving weer :)
pi_87948897
heeft iemand hem al?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_87948977
neen..... wanneer komt-ie uit dan?
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:41:26 #269
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87949208
In Amerika: 26 oktober
In Europa: 29 oktober (Vrijdag, zoals altijd :( )
pi_87962025
oh trouwens:

http://marketplace.xbox.c(...)04-828d-8dcf6f431c80

gratis hammer + rifle :) kun je hem alvast downloaden voordat hij uitkomt.

CE staat ge pre ordered, vrijdag ochtend 08.00 ophalen hier in Dublin :P
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_87971786
Reviews staan overal wel online, klinkt als een toffe game! Jammer van het koning-gedeelte wat blijkbaar toch te zwart-wit is... -O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:52:02 #272
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87974116
Ja ik wacht nog wel even, ze zijn nou niet heel erg positief.
pi_87974288
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik wacht nog wel even, ze zijn nou niet heel erg positief.
Uhm...ze zijn best wel positief, je hebt gewoon verkeerd gezocht of hebt er maar 1 of 2 gelezen
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:58:11 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87974346
GameInformer heeft een mooie conclusie (9/10)

quote:
The story is grim at times, but that’s not to say that it isn’t also one of the funniest games of the year. The writing is top notch, and there are at least three or four quests that rank among my favorite missions I’ve ever played. One highlight has the hero joining in a bickering trio’s Dungeons & Dragons-type game, complete with hoary descriptions and every RPG cliché you can imagine. Other times you might be asked to break up a doomed marriage or even try your hand at acting. You’ll find plenty of variety and choices to make.

Even after you “beat” the game, new quests, locations, and characters open up. And those decisions you made as king? They’ll affect the way the world looks and behaves, too. Without spoiling anything, let’s just say that when I said just about everybody died, I wasn’t kidding. From raising a family, becoming a land baron, and even partnering up with friends locally or online, this is the most fully realized version of Albion yet. It’s a must-play for fans of adventure or anyone who thinks they can run things better than those bums in Washington. Good luck.
pi_87975802
Net een rondje door het centrum gemaakt. Helaas nog geen exemplaar kunnen vinden :)
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:24:49 #276
123411 LinQ
Met een Q
pi_87981120
Heb em toch maar bij MediaOffer besteld voor 44,09 (met addiscount) :) Ben deze week toch druk met andere dingen dus zie hem vanzelf wel op de mat vallen. De sfeer van Fable vind ik tof, dus ongeacht de reviews koop ik deel 3 toch. Of ze moesten wel heeeeel slecht zijn...

Bij de FRS hier zei de verkoper trouwens dat ze vandaag al de SE mochten verkopen en donderdag/vrijdag de normale versie.
Laten we lekker linQ gaan doen!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:34:42 #277
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_87981547
Saturn Tilburg heeft een aardige aanbieding:

Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:37:14 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87981644
Pre-order kit. Duh.
pi_87983061
Vind de game er best mooi uitzien. Het lijkt mij een leuke game om een keer te spelen weet alleen niet of ik hem zelf zal halen.
pi_87992094
Fable 3 heeft goeie reviews cijfers (op 1 na die had een 5.5) nou hopen dat ik over 2 dagen al heb (Ouders werken bij Mediamarkt dus kleine kans dat je eerder krijg al je toestemming heb van uitgever) anders 3, Heb nog wel wat vrienden voor Fable nodig, maar eerst het spel krijgen O-)
pi_87992165
Bijna, bijnaaa! *O*
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:15:21 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87994994
Dynabyte heeft mijn exemplaar verzonden _O_
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:26:25 #283
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_88010003
Hier is ie ook blijkbaar verzonden, nu nog hopen dat het snel aankomt, zodat ik achter de Xbox kan kruipen en niks anders meer ga doen *O* *O*
pi_88010762
ook maar even in de bestelling gegooid bij Gamehubs... Duurt het nog wel even voordat ik hem binnen heb, maar heb toch zat andere dingen te doen de komende week..
PWBF
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:20:30 #285
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88015734
Ligt ie al ergens in de winkel :@
Op elke fokker past een bril.
pi_88016167
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:20 schreef Catch_me het volgende:
Nee
pi_88017303
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:20 schreef Catch_me het volgende:
Vrijdag pas, zelfs op het doosje staat: 29 Oktober
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:11:30 #288
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88017602
Hmm jammer, meestal als bedrijven de game versturen ligt ie de volgende dag ook in de winkel :)
Op elke fokker past een bril.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:13:17 #289
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88017674
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Hmm jammer, meestal als bedrijven de game versturen ligt ie de volgende dag ook in de winkel :)
Is ook zo, je hebt altijd uitzonderingen (zoals vorige week met fallout NV) kwa winkels.
pi_88017707
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Dit keer dus niet, ik heb het ook al gechecked, nog een paar dagen ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:47:59 #291
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88020801
Kan hem eind v/d middag ophalen, heb er zin in :D
Roll with the fastest
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:32:38 #293
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88022587
AFC AJAX
pi_88023485
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Xblister het volgende:
Kan hem eind v/d middag ophalen, heb er zin in :D
:? Hoe kan dat nou? Volgens de distributeur worden ze vandaag pas verzonden zodat morgen de winkels ze pas ontvangen. En daarbij is er een contract getekend met boete clausule dus of ze zulke risico's willen nemen, denk het niet
pi_88023533
Ik heb hem :D Net effe een uurtje ofzo gespeeld, maar ze zeggen dat je allies moet vergaren. Kan dit als je zowel morele als immorele keuzes maakt? Ik bedoel, er wordt behoorlijk geinsinueerd dat je het goede pad moet kiezen om in ieder geval Koning te worden.. Ik ga in Fable eigenlijk altijd voor een evil path, maar ik heb nu mijn bedenkingen..

Hoe zit dat? :P Maakt het dit keer wél uit of je goed of slecht wordt?
Of toch du vader?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:02:14 #296
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_88023654
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb hem :D Net effe een uurtje ofzo gespeeld, maar ze zeggen dat je allies moet vergaren. Kan dit als je zowel morele als immorele keuzes maakt? Ik bedoel, er wordt behoorlijk geinsinueerd dat je het goede pad moet kiezen om in ieder geval Koning te worden.. Ik ga in Fable eigenlijk altijd voor een evil path, maar ik heb nu mijn bedenkingen..

Hoe zit dat? :P Maakt het dit keer wél uit of je goed of slecht wordt?
het schijnt dit keer meer invloed te hebben, maar ik neem aan dat je ook evil allies kan krijgen.
BBQCOPTER!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:06:59 #297
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88023826
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Dutchguy het volgende:
Gamespot review: 7,5/10

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fableiii/review.html?
Okay that's it! Ik ga em niet halen!
Fuck die developers maar met hun schijtgemakkelijke spellen :{w
pi_88023850
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef Alehandro89 het volgende:

[..]

het schijnt dit keer meer invloed te hebben, maar ik neem aan dat je ook evil allies kan krijgen.
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht :')
Of toch du vader?
pi_88024130
MAAR FALLOUT KOMT OOK WAT MOET IK NOU KOPEN?!
Bruin brood, wit brood.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:31:59 #300
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88024687
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:? Hoe kan dat nou? Volgens de distributeur worden ze vandaag pas verzonden zodat morgen de winkels ze pas ontvangen. En daarbij is er een contract getekend met boete clausule dus of ze zulke risico's willen nemen, denk het niet
Idk ze hebben hem al binnen.. :D
Roll with the fastest
pi_88026565
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef Broodmongool het volgende:
MAAR FALLOUT KOMT OOK WAT MOET IK NOU KOPEN?!
Beide.
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')