OMGWTFBBQOUDOPVORIGEPAGINAquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OMGWTFBBQOUDOPVORIGEPAGINA
Nope, wordt gewoon GameMania of Dimension Plus, which ever has it first.quote:
Even bellen/mailen met het verzoek om direct jouw persoonlijke kaartnummer te willen ontvangen. Kun je alsnog een bestelling plaatsen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, wordt gewoon GameMania of Dimension Plus, which ever has it first.
Even quoten, de Fable III presentatie is echt awesomequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Engadget show heeft wat Peter Molyneux en Fable III
http://www.engadget.com/2(...)ble-iii-milo-blackb/
Ik vind het echt een toffe gast
dat is waar, deel 2 was op zich al beter dan deel 1, maar nog steeds redelijk saai.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:27 schreef SinofEnvy het volgende:
Klopt, maar dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Ik hoop dat het spel wat minder oppervlakkig is en wat meer te doen heeft dan F2 en ik vind het een topper.
Waar heb je die code vandaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb vandaag mijn pre-order betaald bij Dynabyte. Niet met klantenkaartkorting, maar met een internetcode voor 10%
Van Sjo, Gijsjestopicquote:
Deze code: sw5000quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe eens linken, Gijsjestopic is mij vreemd.
ThanQ. Geldig t/m trouwens? Alvast even kijken of de klantenkaart korting ook nog verrekend wordt.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ThanQ. Geldig t/m trouwens? Alvast even kijken of de klantenkaart korting ook nog verrekend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |