abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72005189
Zojuist om de GamesCom officieel aangekondigd: Fable III

Console: Xbox 360
Release: Eind 2010
Art:

Teaser:

Opzet:

Beschrijving:
quote:
Het wordt meer een politieke game. Als koning van Albion kun je kiezen om je eigen kasteel te pimpen, of juist dat geld te gebruiken voor de armeren. Wat doe je aan criminaliteit?

Het mooie is ook dat keuzes die je gemaakt hebt op weg naar het koning worden invloed hebben op de periode dat je daadwerkelijk koning bent. Een beetje zoals Obama nu voor z'n kiezen krijgt.
Voorbeeldje:
quote:
Say you're in your throne room and they bring in a girl caught stealing food. You can listen to the witness's statement and arguments for setting an example.

You can investigate things further yourself, or at any time say you've heard enough and make a judgment.

Or you can listen to the girl's case and excuses for why she stole. You can go and visit her family, for example, and see if they really are as poor as she says.

Then you can choose what to do - throw the girl a handful of gold or throw her in the dungeons?

There will be all sorts of judgments: "Everything from a crust of bread being stolen to a huge countrywide thing - shall we go to war?"
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 11:38:39 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72005311
Hopelijk komt die naar de PS3.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:59:12 #3
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_72005897
Oh wat ben ik benieuwd!! Ik vond Fable 1 helemaal geweldig en Fable 2 was prachtig, maar viel toch een beetje tegen.
stom
pi_72006124
Gaan ze nu eindelijk een leuke fable maken?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_72006656
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
Denk het niet omdat Fable 1 +2 er ook niet op zijn verschenen
pi_72006735
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:28 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Denk het niet omdat Fable 1 +2 er ook niet op zijn verschenen
Hij wordt dan ook uitgebracht door microsoft
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:38:33 #7
124086 WensMeester
DnB makes my heart beat!
pi_72006913
Fable!!!

Heb echt genoten van Fable 2
It's no problem for me, but it's a problem for you!
pi_72007035
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef WensMeester het volgende:
Fable!!!

Heb echt genoten van Fable 2
ik meer van 1 (the lost chapters maakte hem eigenlijk meer af), maar 2 was ook geweldig.
Kan niet wachte op deel 3, als ze er maar net zoveel tijd en moeite in gaan steken als deel 1 en 2. Of eigenlijk nog meer, miste toch wel weer wat. (ik vind 2 erg kort)

Ik vind ook dat de beslissingen die je maakt meer invloed moeten hebben, in deel 2 was het al heel aardig (als je niet wilde investeren in westcliff (dacht ik) bleef het een dorp met tentjes en hutjes. Als je dat wel wilde, stonden er grote huizen en panden.)
pi_72007875
Fable Ik kan niet wachten
pi_72008253
Geef dit spel nu!!!!!

Hoop alleen dat ze het combat systeem verbeteren want in fable 2 was het alleen maar X, X, X, X, X.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 18:27:09 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_72016297
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_72024976
Nu al. Jezus, die Molyneux blijft maar op de bek gaan. Alle Fable's gespeeld tot nu toe en beiden waren ze een teleurstelling vergeleken met wat er beloofd werd.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:49:21 #13
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72030219
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef emokid het volgende:
Nu al. Jezus, die Molyneux blijft maar op de bek gaan. Alle Fable's gespeeld tot nu toe en beiden waren ze een teleurstelling vergeleken met wat er beloofd werd.
Deel 1 geef ik je, maar deel 2 was echt zoals beloofd (op misschien de co-op na). Molyneux heeft zeker geleerd van deel 1 en heeft deel 2 anders aangepakt.

Verder blijven het erg leuke games en ik kan nu al uitkijken naar deeltje 3 2010 is al snel!
The line is a dot to you!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:40:50 #14
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_72030714
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Geef dit spel nu!!!!!

Hoop alleen dat ze het combat systeem verbeteren want in fable 2 was het alleen maar X, X, X, X, X.
DAt was nou precies wat de bedoeling was. Dan konden ook onervaren spelers zo meedoen. Maar ik ben het met je eens, gaarne een echt combatsysteem. En ze mogen het spel wel wat moeilijker maken. Als je een hoop roamt en zo XP oppakt, loop je binnen de kortste keren het spel ongeschonden door.
stom
pi_72036692
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:40 schreef Waldkorn het volgende:

[..]

DAt was nou precies wat de bedoeling was. Dan konden ook onervaren spelers zo meedoen. Maar ik ben het met je eens, gaarne een echt combatsysteem. En ze mogen het spel wel wat moeilijker maken. Als je een hoop roamt en zo XP oppakt, loop je binnen de kortste keren het spel ongeschonden door.
Ja ik heb de schijt aan dat dat de bedoeling was Geef een fatsoenlijk systeem, fable 1 was wel chill daar kon je of je zwaard of je boog trekken en op die manier kun je ook 2 knoppen (X en Y bijvoorbeeld) gebruiken voor aanvallen, en de B gewoon als magie knop houden.

En het magie systeem van fable 2 was gwn echt kut
pi_72036761
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ja ik heb de schijt aan dat dat de bedoeling was Geef een fatsoenlijk systeem, fable 1 was wel chill daar kon je of je zwaard of je boog trekken en op die manier kun je ook 2 knoppen (X en Y bijvoorbeeld) gebruiken voor aanvallen, en de B gewoon als magie knop houden.

En het magie systeem van fable 2 was gwn echt kut
Combat was EXACT hetzelfde In See the Future waren er zelfs gekleurde vijanden waarbij je aan hun kleur kon zien hoe je ze moest aanvallen (rode vijanden met B; magie en gele vijanden met Y; ranged weapons).

Bovendien kon je veel upgraden waardoor je meer moves kreeg en het meer werd dan XXX.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_72056767
TVP, Fable
pi_72155403
heb fable 1 veel langers gespeeld dan fable 2 en de DLC vond ik echt zwaar tegen vallen
hoop dat ze daar wel wat aan gaan doen.
--- ҉ ---
pi_72265607
Ik heb van Fable 2 heel erg genoten en zeker van de DLC
pi_72265947
ik vond fable 2 om te huilen. Je had em zo uitgespeeld. Alle winkels kopen en rijk worden was een eitje. Het praten of flirten liep voor geen meter (soms stond een heel dorp om je heen, en werden ze allemaal verliefd ) en het was zeker geen sandbox. De wereld was imo ook veeeel te klein.
NELIS
pi_72266406
1 punt is idd wel, dat het veel en veel groter mag allemaal, fable 1 en 2 waren zo uitgespeeld, ook met submissies ed.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:45:45 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77766732
Even dit topic een rotschop geven:
quote:
Peter Molyneux has said to expect more details on Fable III at this week's X10 event in San Francisco, and warned that people are going to be "super pissed off".

"We're making some announcements about Fable III and there's some... Wow, there's some very, very big things happening in Fable. Bigger than you think. And it's going to really upset people," he told Gamereactor (thanks VG247).

"I'm really scared when I go out and tell people what it is they're going to get super pissed off, they really are. But it's the right thing to do man, I'm sure it's the right thing to do."

Fable III, announced at gamescom last year, plunges Albion into the industrial age. Read our exclusive preview from last summer to find out more.

Molyneux, who founded developer Lionhead and is now creative director of Microsoft Games Studios Europe, also confirmed that everything he shows will be part of the game. "Absolutely, for sure," he said, "and I'll demonstrate it."
Ik vrees dat de game Natal-only wordt nu Maar wie weet
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 8 februari 2010 @ 14:00:00 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77767227
Ps3 exclusive, let maar op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:04:43 #24
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77767412
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even dit topic een rotschop geven:
[..]

Ik vrees dat de game Natal-only wordt nu Maar wie weet
MMORPG
The line is a dot to you!
  maandag 8 februari 2010 @ 14:06:15 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77767468
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef kepler het volgende:

[..]

MMORPG
Dat kan natuurlijk ook nog. Een MMORPG met Natal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')