quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Net op het Sportjournaal.
Gregory van der Wiel zegt bij Oranje af met een 'hersenschudding'.
2 dagen later gaat hij naar een concert van Lil Wayne in de HMH.
Knap hoor (of verschrikkelijk dom) om met een hersenschudding er ook maar aan te denken om naar een concert te gaan.
Het domste van alles, hij maakt er trots melding van op zijn Twitter account incluis plaatje.
Die hersenschudding heeft zijn denkvermogen flink aangetast.
Ik denk niet dat hij nog voor Oranje geselecteerd gaat worden.
Misschien zat hij in de p.i.m.p. loungequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Knap hoor (of verschrikkelijk dom) om met een hersenschudding er ook maar aan te denken om naar een concert te gaan.
Het domste van alles, hij maakt er trots melding van op zijn Twitter account incluis plaatje.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australië maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef kevin6188 het volgende:
Van der Wiel is eerder op de dag gewoon bij Ajax geweest om te trainen. Niks aan de hand. Sportjournaal doet dom.
Inderdaad, en komt ook nog eens bij dat hij het ook weer op zijn twitter zet. Wat een dombo zeg.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australië maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australië maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.
Michels sliep het dichtst bij de uitgang van het spelershotel.quote:'Raar dat Van der Wiel concert bezoekt'
SYNDEY - Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal vindt het raar dat Gregory van der Wiel dinsdagavond een concert van de rapper Lil' Wayne in de Heineken Music Hall heeft bezocht.
De rechtsback reisde maandag niet met Oranje naar Australië omdat hij zondag tijdens de uitwedstrijd van Ajax tegen Roda JC (2-2) een hersenschudding had opgelopen.
,,Hij mocht van de clubarts van Ajax niet vliegen'', weet Van Marwijk. ,,Ik ben geen arts, dus wie ben ik om daar iets van te zeggen. Maar het is wel raar dat hij dan wel bij een concert is. Als we terug zijn in Nederland moet ik het er maar eens een keer rustig met hem over hebben. Tot dan kan ik er weinig over zeggen.''
Van der Wiel maakte woensdagochtend in alle vroegte (4.45 uur) op zijn twitterpagina bekend dat hij het concert had bezocht. De verdediger plaatste een foto waarop hij samen met de rapper poseerde. Van der Wiel bezocht het concert samen met ploeggenoten Thimothée Atouba, Marvin Zeegelaar en Kenneth Vermeer. (ANP)
09/10/09 10u53
Nee dat kan je gewoon zelf erin doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Best kansloos trouwens die locaties steeds bij de tweets, dat gaat zeker automatisch als je een bepaalde client gebruikt voor mobiele apparaten? (heb zelf geen twitter dus weet het niet).
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef RedGuy het volgende:
Gvanderwiel
I AM DONE WITH TWTTER, ADIOS!
Denk je? Hij zal vast wel business class hebben mogen vliegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en een zware reis naar Australië maken.
Stoere fotoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef Zero2Nine het volgende:
Lil Wayne met Ajaxshirt op de pic he.
[ afbeelding ]
Niet gezien, wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:05 schreef Pulu het volgende:
Terug naar van der Wiel, die onlangs ook al een 'spetterend' optreden had in Holland Sport (vanwege plaatsvervangende schaamte heb ik na 1 minuut weggeschakeld),
quote:Lerra on Twitterrrrr!!! Ballinnn', Yeah Dig...
about 21 hours ago from web
http://twitter.com/Lerra_quote:@jdeguz Hou Je Taai Guzzi!! (L) Je weet het, no homo!
tweet van zn vriendinnetjequote:Mijn schatje joa!!! I love him so much.. http://pic.gd/57fe87
2:32 PM Oct 5th from UberTwitter
kan iemand die shit vertalen voor mequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:24 schreef MB23 het volgende:
Hehe, Fer nu ook![]()
[..]
[..]
http://twitter.com/Lerra_
edit:
Wijnaldum heeft een zoon?![]()
[..]
tweet van zn vriendinnetje
http://twitter.com/jdeguz/status/4965880139quote:Good Luck To My Boys Today! Soutside Is Gonna Take It All The Way! Rotterdam HOOLIGANS!
Jonathan de Guzman is een HOOLIGAN?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
http://twitter.com/jdeguz/status/4965880139
Wat een sukkel, als ie echt zo'n die-hard Feyenoorder is verlengt ie z'n contract.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
el triestoquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
This person has protected their tweetsquote:
quote:Got me the New Pro evolution Soccer 2010 !!
about 1 hour ago from UberTwitter
Beetje laat, maar ik kreeg sneller gelijk dan ik dacht, thx Greg.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Ritmo het volgende:
Nu is het in de Nederlandse voetballerij nog niet echt fout gegaan, maar zie hoeveel gedoe (en zelfs zeer belangrijke info over rampen en oorlogsgebieden en vermaak) dit medium veroorzaakt van Amerika tot Irak en het is afwachten tot er een keer een verkeerde/zeer onhandige uitspraak wordt overgenomen door de kranten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef RedGuy het volgende:
Volgens mij twitterde Fer laatst dat hij gedumpt was.
En Wijnaldum schold met kanker, en iemand wees hem daarop, waarop Wijnaldum duidelijk maakte dat hij lomp bedoelt wanneer hij het woord kanker gebruikt...
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef Adelante het volgende:
Nog updates, leuke te volgen tweets van niet al te slimme voetballers?
quote:
Maar die lijkt te normaal om van die rare fratsen uit te halen als Blackcard Greg en te verstandig om rare dingen op Twitter te posten. Hij gooit aardig wat berichten op Twitter, maar geen potentiële relletjes ofzo waardoor de pleuris uitbreekt bij Feyenoordquote:
Hij tweette enkele geleden weken nog Rotterdam Hooligans.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Maar die lijkt te normaal om van die rare fratsen uit te halen als Blackcard Greg en te verstandig om rare dingen op Twitter te posten. Hij gooit aardig wat berichten op Twitter, maar geen potentiële relletjes ofzo waardoor de pleuris uitbreekt bij Feyenoord
Kan van alles zijn natuurlijk, familie, vakantie...quote:Op maandag 21 december 2009 20:33 schreef Happel het volgende:
Waar zou die heen moeten?
http://twitter.com/jdeguz/status/6899431229
quote:Manchester United gooit spelers van Twitter
MANCHESTER - Manchester United heeft in een officiële mededeling gesteld dat geen enkele van de clubspelers een account op de sociale netwerksites Facebook en Twitter heeft. Wat de club er niet bijzegt is dat heel wat spelers wel degelijk op Twitter en Facebook zaten, maar er nu werden afgegooid.
,,Alle officiële mededelingen over onze spelers gaan via de clubwebsite. Let dus op met accounts die zogezegd van onze spelers zouden zijn," zegt de mededeling.
In werkelijkheid heeft de club haar spelers verboden om op Facebook of Twitter te zitten. Zo zijn op Twitter de accounts van Wayne Rooney, Ryan Giggs en Darren Fletcher verwijderd. Op Facebook werd wat Ryan Giggs en Rio Ferdinand op hun 'wall' gepost hadden, gewist.
Wellicht wil Manchester United met deze maatregel vermijden dat er controverses losbreken via deze netwerksites of vitale informatie te vroeg gelekt wordt. Daarnaast willen ze de fans naar de clubwebsite lokken voor informatie over hun favoriete club. Het toont vooral dat de topclub zoveel mogelijk controle over zijn spelers wil houden.
Negatieve uitlating? Dat is van een 50 cent nummer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef Bjoro het volgende:
Rodney Ubbergen (rrrodje) on Twitter
soccer player, im the diamond in the dirt that aint been found !
geschorst nav deze negatieve uitlating over zijn club !
(=res. keeper Telstar)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |