quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef oeke het volgende:
Van het weekend bij Kobus overgrootopa geweest, naar wie hij is vernoemd. Opa is al 93 jaar!
ik haal hem zo weer weg hoor!
En gewoon Kobus!
Kobus is mijn smiley!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Ireth het volgende:
Ow wat een bijzondere foto zo met overgrootopa!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef joers1 het volgende:
Foto gemaakt tijdens de afgelopen vakantie (we zijn net een dag thuis)
Mijn dochter eet een ijsje
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leanderook al zo lekker met zand aan t gooien!
En Tess![]()
Ik rammel echt niet, maar als ik er zo eentje kon bestellen
![]()
ik begrijp m wel. Je post idd foto's van je eigen kinderen, maar verder geef je geen reacit op andere foto's en volgens mij was dat in het vorige topic ook al. Je postte een foto van je eigen kinderen, sloot het topic maar opende ook geen nieuwe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef joers1 het volgende:
jij begrijpt er vrij weinig van geloof ik...maar goed.. Jouw reactie hoef ik ook niet hoor.....
Wat een ontzettend snoepiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:06 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto zijn met telefoon gemaakt, dus niet helemaal helder...
en dat met 7 mndquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef YPPY het volgende:
Jolie is zo blij op de fiets. Zo leuk om te zien.
Elin heeft gewoon al speldjes en elastiekjes.
Misschien als ze net wakker wordt? Of net na een voeding als ze een beetje groggy is van de melk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik probeer al een aantal dagen een mooie foto te maken van Senna met haar ogen goed open en helder, maar dat lukt niet. NIet dat ze dat niet doet, maar ze is nooit lang genoeg rustig om dan ook zo'n mooie foto te maken als van Willow of Tess bijvoorbeeld. Die liggen zo mooi te kijken, dat doet ze zelden in alle rust
Blijven proberen is de truc..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik probeer al een aantal dagen een mooie foto te maken van Senna met haar ogen goed open en helder, maar dat lukt niet. NIet dat ze dat niet doet, maar ze is nooit lang genoeg rustig om dan ook zo'n mooie foto te maken als van Willow of Tess bijvoorbeeld. Die liggen zo mooi te kijken, dat doet ze zelden in alle rust
Hee dat was exact mijn tekst, wat een heerlijkheid is Sennaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef snoopy het volgende:
ooooooh wat een leukerdje miss-sly. Ik wil haar wel eens in het eggie zien! Mag dat?
Ik vind em ook zo'n heerlijk knuffelbeertjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Rocka wat heb je een heerlijk ventje!!
MamaNik wat zitten ze fijn bij elkaar, lieve mannetjes hoor!![]()
Nee ik haal ze nooit door elkaar hoor, ze zijn wel echt verschillend vind ik. Maar goed ik zie ze ook 24/7.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:39 schreef bixister het volgende:
ja mooie dochters heb je Vicky! en wat lief van Amber!
Jolie met 'ophaaljurk'
en spuuglokje, erg leuk die voetbalfoto's van Tristan. dat enthousiasme!en wat een heerlijke witkop is 't toch!
B!wat een lekker stoertje is 't, Rocka!
MamaNik je tweeling is ook om op te vreten. wat is dat toch indrukwekkend, TWEE van die kleintjes tegelijk en bij elkaar. superhandig die naamshirts.haal je ze zelf nog wel eens door elkaar?
Geen Willow?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:14 schreef innepin het volgende:
Stella!Ohh die spam ziet er uit als één brok genieten, wat een heerlijke vakantie
lijkt mij dan he
![]()
En B!![]()
Wat een ontzettend leuk lief mooi stoer knuffelbaar ventje
Morrisquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Thomas wordt groot! En wat een gave fiets inderdaad
De meisjes van Chacamawaterratjes, chaca?
En morris, wat een heerlijk snoetje
Ik word ook wel heel vrolijk van dit soort foto's Vickyquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef Vicky het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van dit topic...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OOOOOOOHquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef huuphuup het volgende:
Speciaal voor Raissa!
[ afbeelding ]
ik zag dat je die andere al gezien had op mn hyve, maar deze is nog iets duidelijkerik vind et zo'n tof shirtje
Dacht dat die 2 van mij raar waren of zo, die willen ook alleen maar op de buik slapen overdag!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:08 schreef miss_sly het volgende:
Zo slaapt ons frummeltje het liefst:
op haar buik
[ afbeelding ]
...en op ons bed
[ afbeelding ]
wat dus inhoudt dat we nog geen rustig moment hebben als ze slaapt, want dit moeten we natuurlijk regelmatig controleren. Maar ach, ze slaapt!
Robin en Viggo moeten morgen voor het eerst gaan wennen op de creche!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:12 schreef tessie het volgende:Graeme wil overdag ook alleen maar op zijn buik slapen
Soms probeer ik hem om te draaien als hij slaapt, maar dan wordt hij na 5 minuten weer wakker!
dat klopt helemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily wat een stoere kerels heb jij ! De jongste lijkt mij degene met het zachtere karakter of heb ik het mis?
Nou, echt!!! Dat wist ik natuurlijk al wel, maar het is altijd heel erg goed om het nog maar eens even keihard te bevestigen met dit soort foto's!!! GRRWWWWauw!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Wat zijn ze knap die jongens van je, lily
Hij heeft rood haarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef bixister het volgende:
tante rip! gefeliciteerd! wat een mooi neefje!
wat een lieve foto!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje met kersvers neefje
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef huuphuup het volgende:
Speciaal voor Raissa!
[ afbeelding ]
ik zag dat je die andere al gezien had op mn hyve, maar deze is nog iets duidelijkerik vind et zo'n tof shirtje
Wat een fantastisch vertederende momentopnamequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje met kersvers neefje
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben al 4x langsgeweest deze week![]()
![]()
Jaa dat zag ik op de foto terug, toen moest ik nog ff janken![]()
Hij stond echt op het punt om in huilen uit te barsten omdat ie het allemaal zo spannend vond. Ik word ook steeds helemaal emo bij die foto. Mijn grote jongen die alles soms nog zo eng vindquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef Estrys het volgende:
Ach leander![]()
Mikaelhet zonnetje in huis op die foto
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:01 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hij stond echt op het pun tom in huilen uit te barsten omdat ie het allemaal zo spannend vond. Ik word ook steeds helemaal emo bij die foto. Mijn grote jongen die alles soms nog zo eng vind
Zegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:13 schreef renzell het volgende:
Ze zijn allebei prachtig Ed!Maar je zoon, OMG, da's werkelijk een fotomodel!
![]()
![]()
Seb; wat ben je een heerlijk mannetje!Lieve flapoortjes
, prachtige, donkere ogen!
Mikael; gefeliciteerd jongen!Lief broertje!
Mooi Taartjesfee; jouw 4 bij dat wiegje!![]()
Ja ze vindt het superquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef Igraine het volgende:
Wat een vrolijkerd is Seb, en een mooi jongetje.
En Merel, wat een lekkerbek zeg, haha, daar word je echt vrolijk van, van die foto. En Sara, zo lief op het schoolplein. Hoe vind ze het op school?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:58 schreef Igraine het volgende:
Ah, jij hebt ook een slipperlikker in huis? Zou dat nou lekker zijn, die van mij doet 't ook.
Wat een pretletter,
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
De meeste mannen posten alleen hun kids en gaan dan gauw weer weg zonder verder te kijken! Maar ze komen dus wel es voorbij vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |