Dacht dat die 2 van mij raar waren of zo, die willen ook alleen maar op de buik slapen overdag!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:08 schreef miss_sly het volgende:
Zo slaapt ons frummeltje het liefst:
op haar buik
[ afbeelding ]
...en op ons bed
[ afbeelding ]
wat dus inhoudt dat we nog geen rustig moment hebben als ze slaapt, want dit moeten we natuurlijk regelmatig controleren. Maar ach, ze slaapt!
Robin en Viggo moeten morgen voor het eerst gaan wennen op de creche!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:12 schreef tessie het volgende:Graeme wil overdag ook alleen maar op zijn buik slapen
Soms probeer ik hem om te draaien als hij slaapt, maar dan wordt hij na 5 minuten weer wakker!
dat klopt helemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily wat een stoere kerels heb jij ! De jongste lijkt mij degene met het zachtere karakter of heb ik het mis?
Nou, echt!!! Dat wist ik natuurlijk al wel, maar het is altijd heel erg goed om het nog maar eens even keihard te bevestigen met dit soort foto's!!! GRRWWWWauw!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Wat zijn ze knap die jongens van je, lily
Hij heeft rood haarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef bixister het volgende:
tante rip! gefeliciteerd! wat een mooi neefje!
wat een lieve foto!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje met kersvers neefje
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef huuphuup het volgende:
Speciaal voor Raissa!
[ afbeelding ]
ik zag dat je die andere al gezien had op mn hyve, maar deze is nog iets duidelijkerik vind et zo'n tof shirtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |