♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
En de reden waarom ik mijn camera pakte: Maria en Storm zaten naast elkaar op de bank, ik was aan het werk aan de tafel en hoorde haar zeggen: "Wat ben je toch een heerlijk broertje voor me!" Dat vond ik zo leuk klinken dat ik er een foto bij wilde. Zo had ze hem dus al vastgepakt om haar liefdesverklaring te geven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
En Sugar, je moet toch smelten als je zoiets hoort. Mooi dat je zo'n moment vastlegt met een camera!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
Oooh die zus en broer foto! Fantastisch mooi! Die oogjes zo richting elkaar.... geweldig!
Die frummelvingers op die tweede foto, zo lief! Vicky, kleine tip voor van die dichtbij-foto's: als het goed is zit er een macro funtie op je camera, een klein bloemetje. Dan kun je foto's van dichtbij maken, en voorkom je dat de bank scherp is, en je prachtige meid onscherp. Misschien wist je het al, sorry dan
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~