quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef oeke het volgende:
Van het weekend bij Kobus overgrootopa geweest, naar wie hij is vernoemd. Opa is al 93 jaar!
ik haal hem zo weer weg hoor!
En gewoon Kobus!
Kobus is mijn smiley!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Ireth het volgende:
Ow wat een bijzondere foto zo met overgrootopa!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef joers1 het volgende:
Foto gemaakt tijdens de afgelopen vakantie (we zijn net een dag thuis)
Mijn dochter eet een ijsje
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leanderook al zo lekker met zand aan t gooien!
En Tess![]()
Ik rammel echt niet, maar als ik er zo eentje kon bestellen
![]()
ik begrijp m wel. Je post idd foto's van je eigen kinderen, maar verder geef je geen reacit op andere foto's en volgens mij was dat in het vorige topic ook al. Je postte een foto van je eigen kinderen, sloot het topic maar opende ook geen nieuwe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef joers1 het volgende:
jij begrijpt er vrij weinig van geloof ik...maar goed.. Jouw reactie hoef ik ook niet hoor.....
Wat een ontzettend snoepiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:06 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto zijn met telefoon gemaakt, dus niet helemaal helder...
en dat met 7 mndquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef YPPY het volgende:
Jolie is zo blij op de fiets. Zo leuk om te zien.
Elin heeft gewoon al speldjes en elastiekjes.
Misschien als ze net wakker wordt? Of net na een voeding als ze een beetje groggy is van de melk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik probeer al een aantal dagen een mooie foto te maken van Senna met haar ogen goed open en helder, maar dat lukt niet. NIet dat ze dat niet doet, maar ze is nooit lang genoeg rustig om dan ook zo'n mooie foto te maken als van Willow of Tess bijvoorbeeld. Die liggen zo mooi te kijken, dat doet ze zelden in alle rust
Blijven proberen is de truc..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik probeer al een aantal dagen een mooie foto te maken van Senna met haar ogen goed open en helder, maar dat lukt niet. NIet dat ze dat niet doet, maar ze is nooit lang genoeg rustig om dan ook zo'n mooie foto te maken als van Willow of Tess bijvoorbeeld. Die liggen zo mooi te kijken, dat doet ze zelden in alle rust
Hee dat was exact mijn tekst, wat een heerlijkheid is Sennaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef snoopy het volgende:
ooooooh wat een leukerdje miss-sly. Ik wil haar wel eens in het eggie zien! Mag dat?
Ik vind em ook zo'n heerlijk knuffelbeertjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Rocka wat heb je een heerlijk ventje!!
MamaNik wat zitten ze fijn bij elkaar, lieve mannetjes hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |