en dat met 7 mndquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef YPPY het volgende:
Jolie is zo blij op de fiets. Zo leuk om te zien.
Elin heeft gewoon al speldjes en elastiekjes.
Misschien als ze net wakker wordt? Of net na een voeding als ze een beetje groggy is van de melk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik probeer al een aantal dagen een mooie foto te maken van Senna met haar ogen goed open en helder, maar dat lukt niet. NIet dat ze dat niet doet, maar ze is nooit lang genoeg rustig om dan ook zo'n mooie foto te maken als van Willow of Tess bijvoorbeeld. Die liggen zo mooi te kijken, dat doet ze zelden in alle rust
Blijven proberen is de truc..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik probeer al een aantal dagen een mooie foto te maken van Senna met haar ogen goed open en helder, maar dat lukt niet. NIet dat ze dat niet doet, maar ze is nooit lang genoeg rustig om dan ook zo'n mooie foto te maken als van Willow of Tess bijvoorbeeld. Die liggen zo mooi te kijken, dat doet ze zelden in alle rust
Hee dat was exact mijn tekst, wat een heerlijkheid is Sennaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef snoopy het volgende:
ooooooh wat een leukerdje miss-sly. Ik wil haar wel eens in het eggie zien! Mag dat?
Ik vind em ook zo'n heerlijk knuffelbeertjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Rocka wat heb je een heerlijk ventje!!
MamaNik wat zitten ze fijn bij elkaar, lieve mannetjes hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |