Een land van buiten Europa leuker noemen dan een land in Europaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom studeer je in Finland.Ga dan iig in een leuk land studeren, Australië ofzo.
HAhaha jij bent nog nooit in Australie geweest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een land van buiten Europa leuker noemen dan een land in Europa
half jaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:26 schreef RickoKun het volgende:Ik leef met je mee TS. Voornamelijk omdat je ook nog es een half uur moet rijden
Hoe lang moet je daar blijven?
AHhahah jij noemt een land van buiten Europa leuker dan een land in Europaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
HAhaha jij bent nog nooit in Australie geweest.
Europa is ook saai natuurlijk, al is het oostblok nog niet helemaal verpest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een land van buiten Europa leuker noemen dan een land in Europa
ahhahha jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
AHhahah jij noemt een land van buiten Europa leuker dan een land in Europa
lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Europa is ook saai natuurlijk, al is het oostblok nog niet helemaal verpest.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:36 schreef -sabine- het volgende:
Sterkte!
Kwam hier zomaar ff kijken.
Kwilde ook niet zonder een berichtje weer weggaan.
Koppie op en khoop dat je snel leuke dingen meemaakt.
Ja nou en, en wat nu?quote:
Gast. Dat gebouw kan toch niet leeg blijven? Waar haalt die zaak anders hun winst vandaan? Alleen van jou, als enige huurder?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Leonidas82 het volgende:
aan de andere kant: ik heb nu wel een riant appartement voor me alleen, inclusief de gemeenschappelijke ruimte die ik met niemand hoef te delen. Morgen is een meeting gepland voor 200 exchange students dus hoop daar voldoende contacten op te doen zodat ik niet elke avond hier alleen hoef door te brengen. We zullen zien, maar helemaal alleen in een leeg gebouw tot aan januari zie ik niet echt zitten....
Ze willen gewoon geen loslopende HBO'er in hun mooie complexen, dus hebben ze TS in een slooppand achter een industrieterrein gedumpt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Gast. Dat gebouw kan toch niet leeg blijven? Waar haalt die zaak anders hun winst vandaan? Alleen van jou, als enige huurder?
Je bent gewoon een vroege vogel in dat complex denk ik
druk een op REC !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef Urquhart het volgende:
Klinkt als een ideale omgeving voor een goede horror-film
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef marcel-o het volgende:
hmz je hebt internet en dus ook fok
niks remy
Ja geef ons een plaatje of foto ofzo.quote:
Dat inderdaad, zo kunnen we ons natuurlijk nooit een goed beeld vormen van de bunker waarin je je bevindt. Bovendien heb je daar toch niets beters te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef Fappie het volgende:
[..]
Ja geef ons een plaatje of foto ofzo.
Zelf dokken heeft geen zin. Grote kans dat je dan alsnog op een zolderkamertje komt die je dan huurtvan een oud omaatje waar je alsnog 600 euro voor mag betalen (niet ongebruikelijk hier).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:52 schreef Repeat het volgende:
Godver ben jij genaaid zeg. Ik zou het desnoods zelf dokken. Dit is toch niet chill zo?
Ik check over een uur terug hier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:00 schreef Leonidas82 het volgende:
Goed idee!
Ik heb de digitale fotocamera inmiddels erbij gepakt. Zal ff wat pics schieten zodat jullie een idee krijgen van deze grijze communistische plek.![]()
MOMENT
Sterkte!
Lekker triest danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
half jaar
Serieus als er volgende week nog geen bewoners bijkomen schakel ik international office in om alsnog, met externe druk, verhuizing naar elders te regelen.
Het begon al op het vliegveld. We moesten verzamelen en raakte al snel aan de praat met allerlei leuke mensen. De hele groep werd toen medegedeeld dat de bus naar hun kamers in Pasila vertrok en op moesten schieten. de hele groep, behalve ik. Ik kwam ergens anders te zitten werd mij medegedeeld en ben op de metro gezet met een tutornaar deze uithoek en leegte
Lief zeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:36 schreef -sabine- het volgende:
Sterkte!
Lievig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja nou en, en wat nu?
Was echt lievig bedoeld.
Je laatste wat?quote:Mijn laatste gaat morgen in A'dam op kamers.
Maakt me week.
Laatste kind?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lievig.![]()
[..]
Je laatste wat?
Week in de zin van een periode van zeven dagen die begint met een maandag en eindigt met een zondag of week in de zin van zacht?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:34 schreef Fappie het volgende:
Misschien is er een voetbalwedstrijd.
Om 23 uur heb je opeens 100 buren erbij.
Een fokker met studerende kinderen. EINZ!!11!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef -sabine- het volgende:
Ja me laatste kind dat op kot gaat.
Ze was al weggeweest op wereldreis, maar nu echt verhuizen en zo.
Meer om het echie.
Die andere woont in Groningen op kamers.
Van mezelf weet ik ook nog die eerste weken, maanden die ik niet altijd even leuk vond.
Wat moest ik wennen.
En als dan zoals bij TS alles eromheen ook sjit is, nou, ga er maar aanstaan dan.
Een feestje gun ik je, TS.
Sterkte!
dacht ik ook al... What the fuck is een remy?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:15 schreef GasTurbine het volgende:
WTF IS REMY?
Echt fucking niet normaal dit hoor, al die users die vragen 'Wie is remy?'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dacht ik ook al... What the fuck is een remy?
Het is toch Remi?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Echt fucking niet normaal dit hoor, al die users die vragen 'Wie is remy?'
Remy, Remi, Remie. Een pot natquote:
ik weet het al:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Echt fucking niet normaal dit hoor, al die users die vragen 'Wie is remy?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Remiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Malebolgia het volgende:
en voor alle Remy-n00bs:
[ afbeelding ]
Of de camera kan niet gevonden worden in zijn immens grote appartementquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef SilkSpectre het volgende:
Zou zijn stroom zijn uitgevallen ?
nee man, in de zomer niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Ritmo het volgende:
Wie gaat er dan ook naar Finland? Koud.
Uhm, Finland is een land hoor. Geen stadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef Hetiszover het volgende:
FInland
Ik ben er 1 keer geweest, en dat was ook meteen de laatste keer.
Nog nooit zo'n grijze bende gezien. Zelfs de havens in Rotterdam zijn cultuur vergelijken met die pauperstad
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef willempjewever het volgende:
[..]
nee man, in de zomer niet.
Ik heb in Finland gewoond en heb 2 jaar de Finse taal geleerd en kan het matig nu. Mijn god, als je je verveelt moet je Fins gaan leren, staat gelijk aan het leren van Chinees, één van de lastigste talen ter wereld om te leren.
Oh ja, leuke zin die ik even fonetisch uitschrijf voor de niet finse mensen: moen koerwat koertietawat (ik heb jeuk aan mijn ballen). Een van de eerste zinnen die ik in het fins kon spreken (mijn ex had mijn ballen geschoren met een campingscheermes en ik heb 3 dagen jeuk gehad)
Sako olla cavia?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Uhm, Finland is een land hoor. Geen stad
Wtf.. Wikipedia zegt het andersom hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Sukkel, Finland is de hoofdstad van Helsinki. Ga maar weer terug naar de basisschool
Sommige mensen weten hier ook niks hehquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Sukkel, Finland is de hoofdstad van Helsinki. Ga maar weer terug naar de basisschool
Wikipediaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Wtf.. Wikipedia zegt het andersom hoor
Haha wat een sukkel, natuurlijk ligt dat in Zuid-Amerikaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sommige mensen weten hier ook niks heh.
Pas probeerde iemand me wijs te maken dat Johannesburg niet in Zuid Amerika lag
GAST!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:15 schreef GasTurbine het volgende:
WTF IS REMY?
Uploaden op een plaatjes upload websitequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef Leonidas82 het volgende:
pics zijn ondertussen gemaakt en op de comnpueter gezet.
Hoe krijg ik ze hier?
En Koskenkorva. En Moonsorrow.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het enige goede wat Finland heeft voortgebracht is Jari Litmanen
En Nokia...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En Koskenkorva. En Moonsorrow.
Fucked up voor je verder, TS.![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja nou en, en wat nu?
Was echt lievig bedoeld.
Mijn laatste gaat morgen in A'dam op kamers.
Maakt me week.
ze redden zich wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja nou en, en wat nu?
Was echt lievig bedoeld.
Mijn laatste gaat morgen in A'dam op kamers.
Maakt me week.
Mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:22 schreef Leonidas82 het volgende:
Update!
Mijn geklaag heeft inmiddels vruchten afgeworpen. Zojuist hoorde ik de deur open gaan en ik krijg per vandaag gezelschap van een gast uit Nederland en een gast uit Estland die dit stulpje met mij zullen delen. Die gast uit Estland houdt van bier zuipen en die gast uit Utrecht is wel in voor regelmatige feestjes![]()
Is gelukkig alles nog goedgekomen! Willen jullie alsnog de foto's zien?>
oh noez!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Op 1 van de foto's staat wel een aldi-tas in de hoek
Laat dan maar zitten!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Leonidas82 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Goedkoop bier...zou ik ook doen als ik zo eenzaam in Finland zou zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
... Om de rest maar vast voor te zijn:
TS koopt bij de Aldi...
Ehmm.. okequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Leonidas82 het volgende:
komen morgen wel
Zit lekker aan de schultenbrau en ondertussen muziek te luisteren en foto's van Alexas Texas te kijken
Dat verklaart dus de aldi-tasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Leonidas82 het volgende:
komen morgen wel
Zit lekker aan de schultenbrau en ondertussen muziek te luisteren en foto's van Alexas Texas te kijken
Racist. Blijf maar in Finland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Zat vandaag in de plaatselijke Mac
Bestelde een Mc Chicken medium met Sprite en kreeg mijn eten aangereikt door een prachtige blonde Finse met een brede en welgemeende glimlach. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen in de Mac in de Nederlandse grote steden met al die sjaggie allochtonen die er werken..
Gast.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Leonidas82 het volgende:
komen morgen wel
Dus je hebt gewoon je eten gekregen nadat je ervoor betaald hebt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Zat vandaag in de plaatselijke Mac
Bestelde een Mc Chicken medium met Sprite en kreeg mijn eten aangereikt door een prachtige blonde Finse met een brede en welgemeende glimlach. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen in de Mac in de Nederlandse grote steden met al die sjaggie allochtonen die er werken..
Oost Europaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Europa is ook saai natuurlijk, al is het oostblok nog niet helemaal verpest.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:29 schreef Fappie het volgende:
Ik doe het wel voor je!
[ afbeelding ]
20 euro per foto ok?quote:
Bier en wijn is helemaal niet duur daar mafkees!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:42 schreef Leonidas82 het volgende:
Bier en wijn is hier niet te betalen![]()
TS, heeft dus 30 blikken Shultenbrau gekocht en meegenomen om de nodige dorst te lessen en zodoende toch centjes te besparen....
Was het nou met condoom of zonder? Kan me in iedergeval niets meer van herinneren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:09 schreef o.us het volgende:
HAHAHAHAHAHA HIJ IS TAN2 SLIM. DOOR TE ZEGGEN DAT HIJ PICS GAAT POSTEN HEEFT HEM UITEINDELIJK EEN TOPIC OPGELEVERD VAN 7 PAGINAS EN JULLIE ZIJN ALLEMAAL 1 VOOR 1 GENAAID WHAHAUAHAUHAUHAUHA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |