Owwww, wat triestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:
En door dan maar. Muis, ik hoop dat de ibrufen helpt!
Ik heb vanavond toch maar bij een andere da een afspraak gemaakt, Frits is zo benauwd dat ik t echt niet meer aan kan zien![]()
Oh Greys, hoest met de Bink eigenlijk?
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop ook dat er nog iets is dat we kunnen proberen, ik heb er echt buikpijn van nu hoor.
Hijs in een maand een halve kilo afgevallen, eet amper nog wat en hijs zo vreselijk benauwd mn mannetje
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben om half 6 klaar met werken, dan ben ik om 18.00 thuis, gelijk hondjes ophalen en weer naar de bushalte , spreekuur is van 18.30 tot 19.30.
Je hebt Frits toch nooit mee naar je werk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben om half 6 klaar met werken, dan ben ik om 18.00 thuis, gelijk hondjes ophalen en weer naar de bushalte , spreekuur is van 18.30 tot 19.30.
Gaan we met zn allen naar Nieuw-Amsterdam!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:02 schreef Qwea het volgende:
ha! tvp. En Greys.. als ze je gaat afsnauwen zou ik toch echt een andere DA nemen
Nou, eiiiigenlijk zeiden ze dat Bink op het randje zit van wel/geen medicijnen nodig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Veel succes straks oh-oh!
Greysel, je was toch eigenlijk van plan om in het weekend te beginnen met de plaspillen voor Bink? Watskeburt?
Ik hou altijd als regel aan ; De dierenarts heeft meestal gelijk, maar ik ben dag in dag uit, uur in uur uit bij mijn hond, dus als ik iets niet vertrouw of niet nodig acht.. doe ik heel eigenwijs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het een beetje overdreven om er meteen twee soorten medicatie in te gooien. Of ben ik dom?
Maar bestaat de hele directie uit 1 persoon?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en net een afwijzingsmail in de bus voor de sollicitatie van gisteren.![]()
"wij' ware van oordeel dat.... 'wij' zijn van mening...
Ik denk dat hij meer persoonlijkheden heeft, er zat toch echt maar 1 persoon aan de andere kant van de tafel. En als ze me nu opeens obv mijn CV afwijzen dan hadden ze niet de moeite hoeven nemen me uit te nodigen.
Blegh, altijd balen, zoiets. Hopelijk komt er meer uit het gesprek van vandaag.
Ik moest er net ook aan denken, had gehoopt dat er al nieuws wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben nerveus. Voor oh-oh en Frits![]()
Ben zo bang dat ze met slecht nieuws gaat komen of dat ze nu al heel erg verdrietig is as we speak
Nee, je voeten blijven er juist koel inquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Nok en Muis, ik vind Crocs echt GRUWELIJK, maar die van jullie vallen nog wel mee!
Krijg je er niet ontzettend kleffe pootjes van? Het ziet er zo plasticerig uit namelijk.
Ze is ook met het OV he, ze is niet zomaar met 5 minuten thuis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
DA zal wel druk zijn en best logisch dat ze er dus nog niet weer is, maar eh, ik vind een beetje eng
Dus geen geglibber in dat plastic met zweetpootjes?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, je voeten blijven er juist koel in! Ik heb de mijne in Chicago gekocht en er de hele dag op rondgelopen, nergens last van gehad. Oh en je kan ze super makkelijk schoonmaken
en ze wegen bijna niks.
Ik ben fanvooral met mijn holvoeten.
Mike! Tjek die crocsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, je voeten blijven er juist koel in! Ik heb de mijne in Chicago gekocht en er de hele dag op rondgelopen, nergens last van gehad. Oh en je kan ze super makkelijk schoonmaken
en ze wegen bijna niks.
Ik ben fanvooral met mijn holvoeten.
Als ze net zo druk zijn als de mijne, dan zit ze daar wel tot een uur of 10 a 11quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
DA zal wel druk zijn
Het is niet echt plastic, want plastic plakt. Het is meer,,, ja hoe zeg je datquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is ook met het OV he, ze is niet zomaar met 5 minuten thuis.
Maar ik ben ook zenuwachtig.
[..]
Dus geen geglibber in dat plastic met zweetpootjes?
Mike, it's amaaazingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike! Tjek die crocsik ga ook crocs kopen. Ooooh ze zijn er ook in fel blauw!
"ja die matchen goed met de kleur van je ogen die je krijgt als je die dingen gaat kopen en aangaat doen"![]()
Ja! MB heeft hem uiteindelijk groen licht gegeven nadat we de overbodige rode flets tinten eruit hebben gehaald (nou ja, MM danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Heb je hem nou nog wat bewerkt Q qua contract en scherpte enzo?
Muis, hoe heten die van jou?
Die van Nok heten Olivia geloof ik zo te zien, maar die van jou kan ik niet vinden.
Zijn die dingen nou erg breed om te zien, net als die 'gewone' Crocs?
39,95 op de site www.crocs.nlquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
nok, hoe duur zijn ze hier in NL eigenlijk? Ik heb mijn olivia's geloof ik voor 25 dollar gekocht.
Editttt: dat vraag ik omdat ik anders volgend jaar wel een paar voor je mee wil nemen uit de VS, als ze daar goeikauwper zijn.
Disclaimer: ik kan geen 20 paar crocs mee gaan zeulen
Nee hoor, ik wacht de foto van het linnen aan de muur wel af!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! MB heeft hem uiteindelijk groen licht gegeven nadat we de overbodige rode flets tinten eruit hebben gehaald (nou ja, MM dan) MB vond hem echt mooi nu.
Moek hem nog ff uppen?
nou, die komt morgen alst goed isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht de foto van het linnen aan de muur wel af!
Schandalig? wat betaal je in USA dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef Muis006 het volgende:
WTF die prijzenschandalig.
Greys, ik zal ff foto's van de mijne maken!
25 dollar.. minder dan 20 euro.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schandalig? wat betaal je in USA dan?
Belachelijk schofterig duur. Het is dat ik echt iets nodig heb en dat ik een flinke cent voor mijn verjaardag had gekregen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
nok, hoe duur zijn ze hier in NL eigenlijk? Ik heb mijn olivia's geloof ik voor 25 dollar gekocht.
Editttt: dat vraag ik omdat ik anders volgend jaar wel een paar voor je mee wil nemen uit de VS, als ze daar goeikauwper zijn.
Disclaimer: ik kan geen 20 paar crocs mee gaan zeulen
Wil ik dit weten hoe dit gebeurd is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb denk ik mijn oog beschadigder kwam shampoo en een sok met keiharde snelheid in. En ik zie al ruim een uur wazig.
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil ik dit weten hoe dit gebeurd is?
Een sok en shampoo keihard in je oog?
ik vind t ook echt een domme actie! maar goed, ben net nog even 12 flessen bij de aldi gaan scorenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Graag Muis! Als je ze aan hebt dan graag!
Ynske, vul je dan veel flessen water vast voor in je koelkast?
Hoe kunnen ze het water er nou afhalen als het 30 graden wordt en men wordt aangeraden vooral veel te drinken
Shampoo omdat ik te incompetent ben om normaal mn haar te wassen, een sok omdat we aant ouwehoeren warenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij zijn de medical silver fox en ze zijn een stuk minder lomp en breed dan de gewone. Die slipper met sleehakje die jij net postte zijn echt supertof.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Heb je hem nou nog wat bewerkt Q qua contract en scherpte enzo?
Muis, hoe heten die van jou?
Die van Nok heten Olivia geloof ik zo te zien, maar die van jou kan ik niet vinden.
Zijn die dingen nou erg breed om te zien, net als die 'gewone' Crocs?
Wild gespeeld met een fles shampoo in een sokquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja zijn die leuk die slippers?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij zijn de medical silver fox en ze zijn een stuk minder lomp en breed dan de gewone. Die slipper met sleehakje die jij net postte zijn echt supertof.
Trilbeenfoto'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Graag Muis! Als je ze aan hebt dan graag!
Ynske, vul je dan veel flessen water vast voor in je koelkast?
Hoe kunnen ze het water er nou afhalen als het 30 graden wordt en men wordt aangeraden vooral veel te drinken
Nee he. vond ik ook niet! Je hebt echt ontzettend veel modellen maar iedereen herkent ze van deze:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Oh die zien er niet zo breed en lomp uit als die doorsnee Crocs in elk geval![]()
Misschien toch ook eens in die winkel in Rotterdam gaan kijken. Waar zit die Nok?
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee he. vond ik ook niet! Je hebt echt ontzettend veel modellen maar iedereen herkent ze van deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind ze schattig Muis, ik wil ze ook![]()
Ik kreeg dit als vakantiesouvenir van m'n ouders
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart.
WTF moet ik daarmee!
Ik geloof ook niet dat ik echt enthousiast reageerde
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zijn die leuk die slippers?
Heb je ze aangepast? Ik ben zo benieuwd hoe dat zit. Ik zou er bijna van aan de Crocs gaan
Ik zou wel Crocs willen waar geen 'Crocs' op staat!
euhhh, hoe heet dat daar? Het verlengde stuk van de oude Binnenweg richting centrum, wara allemaal ouwe kroegjes zitten, net voor de Karel Doormanstraat, naast America Today.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee he. vond ik ook niet! Je hebt echt ontzettend veel modellen maar iedereen herkent ze van deze:
[ afbeelding ]
Oh dat vind ik het allerleukste en liefste straatje van Rotterdam!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euhhh, hoe heet dat daar? Het verlengde stuk van de oude Binnenweg richting centrum, wara allemaal ouwe kroegjes zitten, net voor de Karel Doormanstraat, naast America Today.
Wilde ik net posten. Hopelijk geen slecht nieuws.quote:
Wij doen een avondje hoowmoow-films, maar ik moest ff op pauze om te komen kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog geen oh-oh?
quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Heel stom mss, maar heeft iemand haar nummer om haar een smsje te sturen om te vragen hoe het gaat?
Niet gelijk zorgen maken hoor. Zoals ik al zei ; bij mijn DA ben je er om 18u (ze gaat om 19u open) en ben je pas om 20u aan de beurt... en als je om 19u aan komt kakken of later ofzo... dan wil het wel eens makkelijk 22u a 23u worden. Kan best zijn dat dat daar ook zo is hoorquote:
Zou ze daar wel op zitten wachtenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Heel stom mss, maar heeft iemand haar nummer om haar een smsje te sturen om te vragen hoe het gaat?
Juffrouw Qweaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Kinders, allemaal naar juffrouw Qwea luisteren en goddammnit positief blijven denken. Nokoh oh schiet er niks mee op als wij hier gaan zitten stressen.
Nok ook niet gok ik![]()
Is gewoon "Qwea" ook goed?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mejuffrouw kan ookmevrouw? Mefraa? Madammeke. Madmwaselleke? Zeg het maar.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Dus ladiesallemaal naar gewoon Qwea luisteren!
F5 hoewaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:15 schreef Qwea het volgende:
[Asielactie] Team Groen' breidt zich graag nog uit!
Daarom stonden die '' er ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Het is geen kleinigheidje, maar een lelijke infectie die goed verholpen moet kunnen worden gelukkig, en dus geen verslechtering van de conditie die hij al had, echt ,ik ben zo opgelucht
Japs. Lekker ding is schizofreen blijkbaar. Opeens is hij meervoud.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Cat, balen van die sollicitatie, was dat die bij dat lekker ding?
Nee Frits heeft Vetmedin en Furosemide ( plaspillen ) geen ACE remmers nog en die wil ik dus wel hoor, hoe langer ie mee kan hoe beter toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Greys het volgende:![]()
Oh wat een geweldig nieuws!
![]()
Die ACE-remmers is dus wat Bink heeft gekregen, dat halve tabletje per dag!
Die had Frits toch al?Er staat tenminste op het potje onderaan het etiketje (ACE remmer).
Ach welnee. Nooit een triootje willen doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Lekker ding is schizofreen blijkbaar. Opeens is hij meervoud.Maakt hem een stuk minder aantrekkelijk.
Ik vind een twosome op tafel al spannend genoeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach welnee. Nooit een triootje willen doen?
Honden of regenlaarzen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik verslijt echt elk jaar minsten 1 paar van die dingen
Daarom zou ik sowieso ook niet bellen, maar een smsje sturen zodat ze weet dat we meeleven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou ze daar wel op zitten wachten
21:00 al
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef nokwanda het volgende:
Damn... spuit 11 zeg. Ongelooflijke muts ben ik. Ze is er al en ik sloeg blijkbaar eeb pagina over of zo
Lach mij hier uit
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
Gelukkig oh-oh!
Ja, hulp ; ik heb praktisch 3 dozen carprodyl (bij de DA 53 euro) gekocht voor 17.50 per doos via MP. Die vrouw had ze gekocht via internet (das altijd stukken goedkoper) en gelijk 3 dozen omdat ze per 1 Juni niet meer online verkocht mogen worden. Nu is dr labje die het had voor artrose (net als Baloe) overleden. En doet ze ze dus weg.
Ze zitten in blisters de carprodyl... dus er kan dan toch niet mee geknoeid zijn?
Want dan zie je dat ze open zijn geweest. Ze zijn houdbaar tot 2012 en ze wilde zelfs als ik de doosjes niet hoefde de verzendkosten + grote enveloppe waarin ze de blisters kon proppen, voor dr rekening nemen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nog een keer dan maar
![]()
Gotta luv ya
ik heb nog niks gekochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eerst kopen en dan advies vragen
![]()
Joh, klinkt prima hoor, je ziet toch wel dat die pillen echt zijn!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Lekker ding is schizofreen blijkbaar. Opeens is hij meervoud.Maakt hem een stuk minder aantrekkelijk.
kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat een aanrader is
Gelukkig maar oh-ohquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief hier
![]()
Oh man, wat was het DRUK daar zeg8 mensen voor me, nog minstens 10 na me en een DA die goed de tijd nam en Frits een leuk lief chihuahuaatje vond en uitgebreid zijn ziektebeeld wilde weten en heel fijn handelde.
Hij heeft dus bijna geen vocht meer op zijn longen maar het benauwde komt puur door een infectie in zijn neus en bovenste luchtwegen. Pak van mn hart![]()
Hij heeft een AB spuit gekregen die 14 dagen moet werken en hem van zijn gesnotter en gepuf af moet helpen zonder dat ie nog pillen er bij moet![]()
Hij was wel 400 gram ( van 2300 naar 1900 gram ) afgevallen en dat is echt heel erg veel voor zo een klein hondje, al zijn reserves zijn er af maar hij was niet uitgedroogd.
Ik heb een kuipje speciaal hoogwaardige voeding meegekregen, die ik hem moet dwangvoeren, en uiteindelijk zou hij dan daarna wel weer trek moeten krijgen. Dus ik heb net heel geduldig met een vinger hem zijn prutje zitten voeren, het ging niet van harte maar hij heeft op wat ik hem wilde geven
En hij heeft een uitgebreid voorstel voor behandeling van zijn hartkwaal opgeschreven, dat hij aan mijn eigen DA door zal geven. Hij wil voorstellen om hem op aceremmers of zo iets te zetten, wat de slijtage van zijn hart tegen gaat waardoor hij langer een kwalitatief goed leven kan hebben.
Serieus, ik dacht echt dat zijn dagen geteld waren, arme ding zat alleen nog maar rechtop naar adem te snakken, maar uiteindelijk bleek dat "slechts "een snotneus en niet een heel drama met superveel vocht in zijn longen.
Sorry dat ik jullie zo lang in de stress heb laten zitten, ik was pas om 21,00 thuis en toen moest ik dat voer er nog in frotten.
Pfffffff, ik ben zoooooo opgelucht
Daar heb ik Nikies voor...veul coolerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Ing, ik ben dol op regenlaarzen!
Nu moet je een hond nemen zodat je in de herfst door de bossen kan rennen op die laarzen, lekker door de plassen en door bladerbergen en zo
Ach, mijn sportschoenen moeten ook zonder modder regelmatig in de wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:Ik ga met mn goeie gympen eggggg nie door de modder stampen!
Wat voor maat heb je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
oh-oh, geweldig nieuws
Joe-pie!
Een twosome op tafel? I need details
Ik ben gek op kaplaarzen
Cat, da's kut
Pillen via MP zou ik nooit doen
Hoowmoow-film was wel schattig, maar niet hoogstaand
Ik heb geloof ik iets gemist. Waarheen en hoelang?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, mijn sportschoenen moeten ook zonder modder regelmatig in de was![]()
![]()
Ik ben zooo lekker aan het vakantiedingetjes doen...meneer I. kijkt me steeds zuchtend aan![]()
Heb al een heel lijstje met boodschappen en dingetjes die ik nog moet halen, dus morgen op tijd eruit.
En de wasmachine draait overuren.
Dat wordt dus de komende dagen alleen maar rotzittende onderbroeken dragen, want de "goeien" moeten in de koffer
Kreta, 12 dagenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik iets gemist. Waarheen en hoelang?
Ow, gelukkig niet te lang. Fijn voor jullie hoor, maar wel raar hier zonder Ing.quote:
Waarom zou je geen pillen via MP doen? Ze zitten in blisters. Verpakking is identiek. Dus er kan niks mee gebeuren. En ik vergelijk ze nog wel ff met de pillen die ik hier heb (uit de blister)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
oh-oh, geweldig nieuws
Joe-pie!
Een twosome op tafel? I need details
Ik ben gek op kaplaarzen
Cat, da's kut
Pillen via MP zou ik nooit doen
Hoowmoow-film was wel schattig, maar niet hoogstaand
Tnxquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, gelukkig niet te lang. Fijn voor jullie hoor, maar wel raar hier zonder Ing.
Heeeeeeeel veel plezier alvast.
Mams en Zusjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Dat is het ook. Wie let er op de poezjes?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Lekker die prevakantiepret!
Ik ga lekker op de bank met mijn hondjes nu, X-Files kijken of zo , ff chillen![]()
Ik gooi nog ff een filmpje van gisteravond hier neer.
Billy en zijn broer Mucho en Kees die achter een autootje aanracen![]()
[ link | afbeelding ]
Thnx voor de support vandaag![]()
Jullie zijn allemaal lievvvvv!
Nee johquote:
Ughhhhhhh ja en als je dan in het vliegtuig zit zegt ie "wat fijn dat alles zo soepel is gegaan he"?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar ik ben altijd vroeg met de voorbereidingen, tot groot ongenoegen van mijn lieve wederhelft![]()
Nou, hij is pas opgelucht als we in het appartement zijn, ik al als we in het vliegtuig zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ughhhhhhh ja en als je dan in het vliegtuig zit zegt ie "wat fijn dat alles zo soepel is gegaan he"?
Ja hoe denk je dat het komt![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt als mijn vader:
'Schat, moet je echt zoveel meenemen?'![]()
(Zijn enige verantwoordelijkheid is zijn scheerapparaat)
En dan op vakantie om de tien minuten aan mijn moeder vragen: 'Heb je dit bij je? Heb je dat bij je?' etc. etc. etc.
Ik geloof dat hij in de loop der jaren iets zelfstandiger is geworden.
*Stuurt de Yoko naar Hara*quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
nee nee nee ne nene enenenenmot in mn kamer
ga weg
Ja, graag. Ik heb net mn hand spastisch tegen mn bureau geslagen omdat dat ding ging vliegenquote:
Mooooooi........quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:09 schreef Muis006 het volgende:
Hara is niet echt heel dapper
Insecten zorgen voor gewapper
Zij ging naar benee
Stil, tree voor tree
Haar pa gaf de spin toen een klapper
Poëzie des nachts!
OH en de rijm klopt niet echt maar ach.
Breng je Yoko dan even terug ja? Je vindt haar door de bron van het prrrrt, mrrrrwww, prrrot geluid te achterhalen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, verdorie, die mot heeft zich goed verstopt toen ik beneden even stond te shaken
Die houd ik nog even just in casequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Breng je Yoko dan even terug ja? Je vindt haar door de bron van het prrrrt, mrrrrwww, prrrot geluid te achterhalen.
quote:
Hee hallo!!! De beebies hebben honger!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die houd ik nog even just in case
Der wonen 2 motten in Noks ouwe doosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja verdomme. Wil ik net naar bed, heb ik nu dat k***tliedje in mijn hoofd
Daar gaaaat mijn seksleven, want nu moet ik dat natuurlijk gaan zingen als we in bed kruipen.
PINGGGGGGGG *stemvork*quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:09 schreef Muis006 het volgende:
Hara is niet echt heel dapper
Insecten zorgen voor gewapper
Zij ging naar benee
Stil, tree voor tree
Haar pa gaf de spin toen een klapper
Poëzie des nachts!
OH en de rijm klopt niet echt maar ach.
Alweer wasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Nok, ik wil nie weten hoe de sex alweer was hoor
Euhm, nee, want dat gaat over het voorgaande jaar.quote:
lijmverwijderaar van HG? of aceton/nagellakremoverquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Hoi.
Vraagje: weet iemand hoe je het beste van die witte contactlijm, waarmee een prikbord aan een deur zat geplakt, van de deur kan verwijderen?
Oh goeie! Dat heb ik allebei in huisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijmverwijderaar van HG? of aceton/nagellakremover
Okequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, de bank is niet de beste plek voor een hypotheek, zoek een onafhankelijke hypotheekadviseur joh, anders kan je al die banken af gaan lopen.
Maar moet ik dan bv denken aan een "de hypotheker" ? Ik ben een n00b wua woningen kopen, en MM ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik had echt een heel fijn regionaal hypothekenmannetje, die verdient niks aan mij maar krijgt bij de bank waar ie uiteindelijk de hypotheek afsluit een premie.
Hele fijne man was dat!
pssssst kun je gelijk langs shirley! Als je er toch bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Noh.
Carnibest zondag in Meppel besteld omdat zij bezorgen. Bezorgen doen zij zelf maar als je niet de hele site leest en je klikt bij betalen gewoon op TNT, geeft ie nog steeds aan dat het gewoon goed is gegaan. Dus dan wacht je tot het dan eindelijk woensdag is, maar de woensdag is al bijna voorbij. Dus even bellen of de bestelling goed is doorgekomen, en dat was wel zo, maar zij bezorgen dat zelf en niet via TNT. Mijn vader gaat niet eerst alles lezen en klikt dus gewoon TNT bij bestellen natuurlijk
"Ik had nog contact willen opnemen." Doe dat dan ook?Anyway, ze kon het bij ons dus niet meer bezorgen, maar om half 6 zou ze sowieso klaar zijn met bezorgen en thuis zijn zodat we t dan maar zelf konden ophalen. Om 1800 keerden we maar huiswaarts zonder Carnibest.
Zet bij bestellen dan iets neer dat versvlees niet via TNT gaat zodat de onwetenden zoals mijn vader niet met de gebakken peren zitten, want onze ff worst is morgen op en dan willen wij Carnibest hebben.
Thuis t andere adres in Meppel gebeld, vakantie
Linde gebeld, niets
Nog één of ander gehucht gebeld, vakantie
toen Nieuw-Amsterdam en daar gaan we nu morgenmiddag wat halen
Kolere zeg.
Oh ik probeer het eerst wel met een beetje zinkzalf oid te verzachten hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Greysie: geen idee, maar mijn hond heeft dat ook en volgens de DA is het niks bijzonders, ouderdom etc. Maar als je je zorgen maakt om de Bink vooral naar de DA gaan!
Beginnende hotspots?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker Haar!
Heeft iemand enig idee over het volgende trouwens:
Bink heeft enorme jeuk aan één van haar voorpootjes, loopt er al dagen aan te kluiven. Ik zag ook dat er hele donkerbruine vlekken/stukken op haar huid zitten daar. Wat is dat?
Wij zijn hier in DH geweest. Lekker zwemmen met Baloe en daarna een terras gepaktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef nokwanda het volgende:Vandaag lekker naar het strand in Wassenaar geweest. Morgen weer, maar dan met picknickmand. Heeeeemels
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook jaloers oh-oh. Geen airco en bloedjeheet op kantoor.
Zie echt op tegen morgen
En wij hebben ook nog twee weken vakantie tegoed, maar geen idee wanneer we dat eens kunnen opnemen.
Ik hoop het ook voor je Nok! In elke richting zoek je het ongeveer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop echt een baan voor 28 of 36 uur te vinden. Heb nog zoveel leuke ideeën om uit te voeren die de basis zouden kunnen vormen voor een klein eigen bedrijfje. Als ik part-time werk heb ik daar nog tijd voor.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Zo lag de ouwe baas vanmiddag op kantoor in de hitte met zn knuffelmuis verstrengeld
Eerst was voorspeld dat het slechte weer pas eind van de middag zou komen, maar het komt nu al eerder. De lucht in Rotterdam is al grijs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Pffffffff het is hier zo warm vandaag, nu al, dat gaat alleen maar erger worden
Oosten van het land is pas later aan de beurtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
't Is hier zo mooi blauw, zon en warm
wij krijgen het o.a als eerstequote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oosten van het land is pas later aan de beurt
Ik ben blij dat ik vanaf 13.15 uur thuis bij de beestjes ben, dan zitten ze in elk geval niet alleen als het ergste gaat losbarsten.
ik heb hier de eerste regen al horen vallenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Hier is al geen zon meer te zien. En zo te lezen krijgen wij al vroeg onweer. Nog even de kittens uitlaten in de woonkamer, dan gauw op de fiets boodschappen doen en me vervolgens in huis opsluiten.![]()
Hier nu ook weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:54 schreef Cat22 het volgende:
In Limburg is het nu zonnig, heet en plakkerig.
Wie o wie meldt de eerste donderslag?
*F5 F5 F5 F5*
Word upquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
Hé lieve Mor, we zijn er weer bij hoor de volgende keer, je groene gevolg!![]()
Jaaaaaaaa doe maar lekker snel, komen we weer allemaal bashen daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
Hé lieve Mor, we zijn er weer bij hoor de volgende keer, je groene gevolg!![]()
Opschieten dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Morretje het volgende:Hopelijk zijn we dan ook nog allemaal groen, das na 12 september afgelopen, toch?
![]()
OK, omdat jij er zo nuchter onder bent:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef Morretje het volgende:
Oi oi
wat zijn jullie allemaal van slag van het mogelijke noodweer he! Ik zal hier de emmertjes maar weer onder de gaten in het dak zetten..![]()
![]()
Heb de hond van mams ff een dagje, anders wastie de hele dag alleen. Mams moet werken, is pas om 7 uur thuis. Hij kan het wel, plas ophouden enzo ook wel, maar als het echt onweert vindt ie het niet leuk..
Komen jullie trouwens de volgende keer in Z&G ook weer een rel schoppen, heb net gisteren een miskraam gehad dus die volgende keer komt eraan...![]()
![]()
(Niet schrikken, voel me best ok, hoort erbij enzo)
Zelfs al zijn we dan weer zwart, ik zorg ervoor dat je dan een groen gevolg hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Morretje het volgende:
Hopelijk zijn we dan ook nog allemaal groen, das na 12 september afgelopen, toch?
![]()
Klussen moet nog ff wachten, eerst ontzwangeren..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OK, omdat jij er zo nuchter onder bent:
Je doet er wel alles aan om Z&G weer door F&F in rep en reur te laten brengen he? Hup, klussen jij!
Maar serieus; sterkte joh. Het is evengoed niet niks. Hopelijk kun je binnenkort weer beter nieuws brengen.
Als we nu allemaal even gaan proberen zwanger te worden nemen we OUD gewoon overquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef Morretje het volgende:
Mwoa, van Sterrenmunt bedoel je?
Ja, die komt blijkbaar nergens anders dan in oud... en dat geldt wel voor veel oudgangers geloof ik. En daar kwam dat zogenoemde gevoel vandaan. Boeiend!
Q en Hara eerstquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we nu allemaal even gaan proberen zwanger te worden nemen we OUD gewoon over
Ik doe ze altijd in de gootsteenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q en Hara eerst
Heej...hebben jullie je teenslipperts ooit wel es in de wasmachine gedaan?
Koekel kan mij geen duidelijkheid verschaffen![]()
Op mij kun je nog een jaar of 5 wachten hoorquote:
Neej. Ik koop altijd5 paar voor de zomer... en als ze meuren of goor zijn haal ik nieuwequote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook maar voor de gootsteen, straks zit ik met 3 paar teenslippers maat 30.
Wil ze ff schoon en frips hebben voor ze de koffer in gaan, anders ben ik bang dat de kleding een euhm...bepaald luchtje krijgt
Hier meuren ze na 2 dagen al, dus dat zou een duur geintje worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neej. Ik koop altijd5 paar voor de zomer... en als ze meuren of goor zijn haal ik nieuwe
Handdoekie om, beetje menthol in de rondte strooien en je hebt een Turks stoombadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het binnen 36 graden.
Buiten nog warmer maar daar staat tenminste nog wat wind...
Als je op buienradar kijkt is heel NL onbewolkt, maar het verradelijke is geloof ik dat de buien zich heel snel kunnen ontwikkelen. Het waait hier ook behoorlijk. Had in een half uur de handdoeken droogquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik merk nog geen kont van dat noodweer
Zit het weeralarm er weer eens naast of komt er echt iets?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:49 schreef oh-oh het volgende:Mor nu heb ik dat topic in mn AT staan
![]()
Dat heb ik allemaal voor je over, rare mensen daar.
..............
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ow godver Greys, das echt kut.
no pun intended.
Oh jakkes, dat lijkt me helemaal niks hoor, om daar ongesteld en wel te moeten liggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het is echt ruk, want misschien dat het dan weer net slecht uitkomt qua maandelijkse eh... you know.
Dammit. Nou ja, ik heb al zo lang geduld...
Dan zet de gyn maar een duikbril op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het is echt ruk, want misschien dat het dan weer net slecht uitkomt qua maandelijkse eh... you know.
Dammit. Nou ja, ik heb al zo lang geduld...
Dan gaat het ook niet door, de controle, en moet er dus WEER een andere afspraak komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jakkes, dat lijkt me helemaal niks hoor, om daar ongesteld en wel te moeten liggen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Uit je frustratie Greysel!
Hier kan je je ei kwijt
Grapjurkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zet de gyn maar een duikbril op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |