Honden of regenlaarzen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik verslijt echt elk jaar minsten 1 paar van die dingen
Daarom zou ik sowieso ook niet bellen, maar een smsje sturen zodat ze weet dat we meeleven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou ze daar wel op zitten wachten
21:00 al
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef nokwanda het volgende:
Damn... spuit 11 zeg. Ongelooflijke muts ben ik. Ze is er al en ik sloeg blijkbaar eeb pagina over of zo
Lach mij hier uit
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
Gelukkig oh-oh!
Ja, hulp ; ik heb praktisch 3 dozen carprodyl (bij de DA 53 euro) gekocht voor 17.50 per doos via MP. Die vrouw had ze gekocht via internet (das altijd stukken goedkoper) en gelijk 3 dozen omdat ze per 1 Juni niet meer online verkocht mogen worden. Nu is dr labje die het had voor artrose (net als Baloe) overleden. En doet ze ze dus weg.
Ze zitten in blisters de carprodyl... dus er kan dan toch niet mee geknoeid zijn?
Want dan zie je dat ze open zijn geweest. Ze zijn houdbaar tot 2012 en ze wilde zelfs als ik de doosjes niet hoefde de verzendkosten + grote enveloppe waarin ze de blisters kon proppen, voor dr rekening nemen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nog een keer dan maar
![]()
Gotta luv ya
ik heb nog niks gekochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eerst kopen en dan advies vragen
![]()
Joh, klinkt prima hoor, je ziet toch wel dat die pillen echt zijn!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Lekker ding is schizofreen blijkbaar. Opeens is hij meervoud.Maakt hem een stuk minder aantrekkelijk.
kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat een aanrader is
Gelukkig maar oh-ohquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief hier
![]()
Oh man, wat was het DRUK daar zeg8 mensen voor me, nog minstens 10 na me en een DA die goed de tijd nam en Frits een leuk lief chihuahuaatje vond en uitgebreid zijn ziektebeeld wilde weten en heel fijn handelde.
Hij heeft dus bijna geen vocht meer op zijn longen maar het benauwde komt puur door een infectie in zijn neus en bovenste luchtwegen. Pak van mn hart![]()
Hij heeft een AB spuit gekregen die 14 dagen moet werken en hem van zijn gesnotter en gepuf af moet helpen zonder dat ie nog pillen er bij moet![]()
Hij was wel 400 gram ( van 2300 naar 1900 gram ) afgevallen en dat is echt heel erg veel voor zo een klein hondje, al zijn reserves zijn er af maar hij was niet uitgedroogd.
Ik heb een kuipje speciaal hoogwaardige voeding meegekregen, die ik hem moet dwangvoeren, en uiteindelijk zou hij dan daarna wel weer trek moeten krijgen. Dus ik heb net heel geduldig met een vinger hem zijn prutje zitten voeren, het ging niet van harte maar hij heeft op wat ik hem wilde geven
En hij heeft een uitgebreid voorstel voor behandeling van zijn hartkwaal opgeschreven, dat hij aan mijn eigen DA door zal geven. Hij wil voorstellen om hem op aceremmers of zo iets te zetten, wat de slijtage van zijn hart tegen gaat waardoor hij langer een kwalitatief goed leven kan hebben.
Serieus, ik dacht echt dat zijn dagen geteld waren, arme ding zat alleen nog maar rechtop naar adem te snakken, maar uiteindelijk bleek dat "slechts "een snotneus en niet een heel drama met superveel vocht in zijn longen.
Sorry dat ik jullie zo lang in de stress heb laten zitten, ik was pas om 21,00 thuis en toen moest ik dat voer er nog in frotten.
Pfffffff, ik ben zoooooo opgelucht
Daar heb ik Nikies voor...veul coolerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Ing, ik ben dol op regenlaarzen!
Nu moet je een hond nemen zodat je in de herfst door de bossen kan rennen op die laarzen, lekker door de plassen en door bladerbergen en zo
Ach, mijn sportschoenen moeten ook zonder modder regelmatig in de wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:Ik ga met mn goeie gympen eggggg nie door de modder stampen!
Wat voor maat heb je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
oh-oh, geweldig nieuws
Joe-pie!
Een twosome op tafel? I need details
Ik ben gek op kaplaarzen
Cat, da's kut
Pillen via MP zou ik nooit doen
Hoowmoow-film was wel schattig, maar niet hoogstaand
Ik heb geloof ik iets gemist. Waarheen en hoelang?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, mijn sportschoenen moeten ook zonder modder regelmatig in de was![]()
![]()
Ik ben zooo lekker aan het vakantiedingetjes doen...meneer I. kijkt me steeds zuchtend aan![]()
Heb al een heel lijstje met boodschappen en dingetjes die ik nog moet halen, dus morgen op tijd eruit.
En de wasmachine draait overuren.
Dat wordt dus de komende dagen alleen maar rotzittende onderbroeken dragen, want de "goeien" moeten in de koffer
Kreta, 12 dagenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik iets gemist. Waarheen en hoelang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |