Wat zijn jullie allemaal lief hier
Oh man, wat was het DRUK daar zeg

8 mensen voor me, nog minstens 10 na me en een DA die goed de tijd nam en Frits een leuk lief chihuahuaatje vond en uitgebreid zijn ziektebeeld wilde weten en heel fijn handelde.
Hij heeft dus bijna geen vocht meer op zijn longen maar het benauwde komt puur door een infectie in zijn neus en bovenste luchtwegen. Pak van mn hart
Hij heeft een AB spuit gekregen die 14 dagen moet werken en hem van zijn gesnotter en gepuf af moet helpen zonder dat ie nog pillen er bij moet
Hij was wel 400 gram ( van 2300 naar 1900 gram ) afgevallen en dat is echt heel erg veel voor zo een klein hondje, al zijn reserves zijn er af maar hij was niet uitgedroogd.
Ik heb een kuipje speciaal hoogwaardige voeding meegekregen, die ik hem moet dwangvoeren, en uiteindelijk zou hij dan daarna wel weer trek moeten krijgen. Dus ik heb net heel geduldig met een vinger hem zijn prutje zitten voeren, het ging niet van harte maar hij heeft op wat ik hem wilde geven

En hij heeft een uitgebreid voorstel voor behandeling van zijn hartkwaal opgeschreven, dat hij aan mijn eigen DA door zal geven. Hij wil voorstellen om hem op aceremmers of zo iets te zetten, wat de slijtage van zijn hart tegen gaat waardoor hij langer een kwalitatief goed leven kan hebben.
Serieus, ik dacht echt dat zijn dagen geteld waren, arme ding zat alleen nog maar rechtop naar adem te snakken, maar uiteindelijk bleek dat "slechts "een snotneus en niet een heel drama met superveel vocht in zijn longen.
Sorry dat ik jullie zo lang in de stress heb laten zitten, ik was pas om 21,00 thuis en toen moest ik dat voer er nog in frotten.
Pfffffff, ik ben zoooooo opgelucht