Nee hoor, ik wacht de foto van het linnen aan de muur wel af!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! MB heeft hem uiteindelijk groen licht gegeven nadat we de overbodige rode flets tinten eruit hebben gehaald (nou ja, MM dan) MB vond hem echt mooi nu.
Moek hem nog ff uppen?
nou, die komt morgen alst goed isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht de foto van het linnen aan de muur wel af!
Schandalig? wat betaal je in USA dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef Muis006 het volgende:
WTF die prijzenschandalig.
Greys, ik zal ff foto's van de mijne maken!
25 dollar.. minder dan 20 euro.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schandalig? wat betaal je in USA dan?
Belachelijk schofterig duur. Het is dat ik echt iets nodig heb en dat ik een flinke cent voor mijn verjaardag had gekregen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
nok, hoe duur zijn ze hier in NL eigenlijk? Ik heb mijn olivia's geloof ik voor 25 dollar gekocht.
Editttt: dat vraag ik omdat ik anders volgend jaar wel een paar voor je mee wil nemen uit de VS, als ze daar goeikauwper zijn.
Disclaimer: ik kan geen 20 paar crocs mee gaan zeulen
Wil ik dit weten hoe dit gebeurd is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb denk ik mijn oog beschadigder kwam shampoo en een sok met keiharde snelheid in. En ik zie al ruim een uur wazig.
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil ik dit weten hoe dit gebeurd is?
Een sok en shampoo keihard in je oog?
ik vind t ook echt een domme actie! maar goed, ben net nog even 12 flessen bij de aldi gaan scorenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Graag Muis! Als je ze aan hebt dan graag!
Ynske, vul je dan veel flessen water vast voor in je koelkast?
Hoe kunnen ze het water er nou afhalen als het 30 graden wordt en men wordt aangeraden vooral veel te drinken
Shampoo omdat ik te incompetent ben om normaal mn haar te wassen, een sok omdat we aant ouwehoeren warenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij zijn de medical silver fox en ze zijn een stuk minder lomp en breed dan de gewone. Die slipper met sleehakje die jij net postte zijn echt supertof.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Heb je hem nou nog wat bewerkt Q qua contract en scherpte enzo?
Muis, hoe heten die van jou?
Die van Nok heten Olivia geloof ik zo te zien, maar die van jou kan ik niet vinden.
Zijn die dingen nou erg breed om te zien, net als die 'gewone' Crocs?
Wild gespeeld met een fles shampoo in een sokquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja zijn die leuk die slippers?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij zijn de medical silver fox en ze zijn een stuk minder lomp en breed dan de gewone. Die slipper met sleehakje die jij net postte zijn echt supertof.
Trilbeenfoto'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Graag Muis! Als je ze aan hebt dan graag!
Ynske, vul je dan veel flessen water vast voor in je koelkast?
Hoe kunnen ze het water er nou afhalen als het 30 graden wordt en men wordt aangeraden vooral veel te drinken
Nee he. vond ik ook niet! Je hebt echt ontzettend veel modellen maar iedereen herkent ze van deze:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Oh die zien er niet zo breed en lomp uit als die doorsnee Crocs in elk geval![]()
Misschien toch ook eens in die winkel in Rotterdam gaan kijken. Waar zit die Nok?
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee he. vond ik ook niet! Je hebt echt ontzettend veel modellen maar iedereen herkent ze van deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind ze schattig Muis, ik wil ze ook![]()
Ik kreeg dit als vakantiesouvenir van m'n ouders
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart.
WTF moet ik daarmee!
Ik geloof ook niet dat ik echt enthousiast reageerde
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zijn die leuk die slippers?
Heb je ze aangepast? Ik ben zo benieuwd hoe dat zit. Ik zou er bijna van aan de Crocs gaan
Ik zou wel Crocs willen waar geen 'Crocs' op staat!
euhhh, hoe heet dat daar? Het verlengde stuk van de oude Binnenweg richting centrum, wara allemaal ouwe kroegjes zitten, net voor de Karel Doormanstraat, naast America Today.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee he. vond ik ook niet! Je hebt echt ontzettend veel modellen maar iedereen herkent ze van deze:
[ afbeelding ]
Oh dat vind ik het allerleukste en liefste straatje van Rotterdam!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euhhh, hoe heet dat daar? Het verlengde stuk van de oude Binnenweg richting centrum, wara allemaal ouwe kroegjes zitten, net voor de Karel Doormanstraat, naast America Today.
Wilde ik net posten. Hopelijk geen slecht nieuws.quote:
Wij doen een avondje hoowmoow-films, maar ik moest ff op pauze om te komen kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog geen oh-oh?
quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Heel stom mss, maar heeft iemand haar nummer om haar een smsje te sturen om te vragen hoe het gaat?
Niet gelijk zorgen maken hoor. Zoals ik al zei ; bij mijn DA ben je er om 18u (ze gaat om 19u open) en ben je pas om 20u aan de beurt... en als je om 19u aan komt kakken of later ofzo... dan wil het wel eens makkelijk 22u a 23u worden. Kan best zijn dat dat daar ook zo is hoorquote:
Zou ze daar wel op zitten wachtenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Heel stom mss, maar heeft iemand haar nummer om haar een smsje te sturen om te vragen hoe het gaat?
Juffrouw Qweaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Kinders, allemaal naar juffrouw Qwea luisteren en goddammnit positief blijven denken. Nokoh oh schiet er niks mee op als wij hier gaan zitten stressen.
Nok ook niet gok ik![]()
Is gewoon "Qwea" ook goed?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mejuffrouw kan ookmevrouw? Mefraa? Madammeke. Madmwaselleke? Zeg het maar.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Dus ladiesallemaal naar gewoon Qwea luisteren!
F5 hoewaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:15 schreef Qwea het volgende:
[Asielactie] Team Groen' breidt zich graag nog uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |