Owwww, wat triestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:
En door dan maar. Muis, ik hoop dat de ibrufen helpt!
Ik heb vanavond toch maar bij een andere da een afspraak gemaakt, Frits is zo benauwd dat ik t echt niet meer aan kan zien![]()
Oh Greys, hoest met de Bink eigenlijk?
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop ook dat er nog iets is dat we kunnen proberen, ik heb er echt buikpijn van nu hoor.
Hijs in een maand een halve kilo afgevallen, eet amper nog wat en hijs zo vreselijk benauwd mn mannetje
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben om half 6 klaar met werken, dan ben ik om 18.00 thuis, gelijk hondjes ophalen en weer naar de bushalte , spreekuur is van 18.30 tot 19.30.
Je hebt Frits toch nooit mee naar je werk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben om half 6 klaar met werken, dan ben ik om 18.00 thuis, gelijk hondjes ophalen en weer naar de bushalte , spreekuur is van 18.30 tot 19.30.
Gaan we met zn allen naar Nieuw-Amsterdam!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:02 schreef Qwea het volgende:
ha! tvp. En Greys.. als ze je gaat afsnauwen zou ik toch echt een andere DA nemen
Nou, eiiiigenlijk zeiden ze dat Bink op het randje zit van wel/geen medicijnen nodig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Veel succes straks oh-oh!
Greysel, je was toch eigenlijk van plan om in het weekend te beginnen met de plaspillen voor Bink? Watskeburt?
Ik hou altijd als regel aan ; De dierenarts heeft meestal gelijk, maar ik ben dag in dag uit, uur in uur uit bij mijn hond, dus als ik iets niet vertrouw of niet nodig acht.. doe ik heel eigenwijs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het een beetje overdreven om er meteen twee soorten medicatie in te gooien. Of ben ik dom?
Maar bestaat de hele directie uit 1 persoon?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en net een afwijzingsmail in de bus voor de sollicitatie van gisteren.![]()
"wij' ware van oordeel dat.... 'wij' zijn van mening...
Ik denk dat hij meer persoonlijkheden heeft, er zat toch echt maar 1 persoon aan de andere kant van de tafel. En als ze me nu opeens obv mijn CV afwijzen dan hadden ze niet de moeite hoeven nemen me uit te nodigen.
Blegh, altijd balen, zoiets. Hopelijk komt er meer uit het gesprek van vandaag.
Ik moest er net ook aan denken, had gehoopt dat er al nieuws wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben nerveus. Voor oh-oh en Frits![]()
Ben zo bang dat ze met slecht nieuws gaat komen of dat ze nu al heel erg verdrietig is as we speak
Nee, je voeten blijven er juist koel inquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Nok en Muis, ik vind Crocs echt GRUWELIJK, maar die van jullie vallen nog wel mee!
Krijg je er niet ontzettend kleffe pootjes van? Het ziet er zo plasticerig uit namelijk.
Ze is ook met het OV he, ze is niet zomaar met 5 minuten thuis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
DA zal wel druk zijn en best logisch dat ze er dus nog niet weer is, maar eh, ik vind een beetje eng
Dus geen geglibber in dat plastic met zweetpootjes?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, je voeten blijven er juist koel in! Ik heb de mijne in Chicago gekocht en er de hele dag op rondgelopen, nergens last van gehad. Oh en je kan ze super makkelijk schoonmaken
en ze wegen bijna niks.
Ik ben fanvooral met mijn holvoeten.
Mike! Tjek die crocsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, je voeten blijven er juist koel in! Ik heb de mijne in Chicago gekocht en er de hele dag op rondgelopen, nergens last van gehad. Oh en je kan ze super makkelijk schoonmaken
en ze wegen bijna niks.
Ik ben fanvooral met mijn holvoeten.
Als ze net zo druk zijn als de mijne, dan zit ze daar wel tot een uur of 10 a 11quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
DA zal wel druk zijn
Het is niet echt plastic, want plastic plakt. Het is meer,,, ja hoe zeg je datquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is ook met het OV he, ze is niet zomaar met 5 minuten thuis.
Maar ik ben ook zenuwachtig.
[..]
Dus geen geglibber in dat plastic met zweetpootjes?
Mike, it's amaaazingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike! Tjek die crocsik ga ook crocs kopen. Ooooh ze zijn er ook in fel blauw!
"ja die matchen goed met de kleur van je ogen die je krijgt als je die dingen gaat kopen en aangaat doen"![]()
Ja! MB heeft hem uiteindelijk groen licht gegeven nadat we de overbodige rode flets tinten eruit hebben gehaald (nou ja, MM danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Heb je hem nou nog wat bewerkt Q qua contract en scherpte enzo?
Muis, hoe heten die van jou?
Die van Nok heten Olivia geloof ik zo te zien, maar die van jou kan ik niet vinden.
Zijn die dingen nou erg breed om te zien, net als die 'gewone' Crocs?
39,95 op de site www.crocs.nlquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
nok, hoe duur zijn ze hier in NL eigenlijk? Ik heb mijn olivia's geloof ik voor 25 dollar gekocht.
Editttt: dat vraag ik omdat ik anders volgend jaar wel een paar voor je mee wil nemen uit de VS, als ze daar goeikauwper zijn.
Disclaimer: ik kan geen 20 paar crocs mee gaan zeulen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |