quote:
quote:
Of nog erger... in je bier!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wespen die in je taco saus gaan zitten
Weer zo'n bang wijf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef jeoff het volgende:
onterechte klacht.. wespen lijken dit jaar agressiever dan voorheen. Landen op je gezicht of kruipen onder je T-shirt om je aldaar te steken bij de eerstvolgende beweging. OF ze landen in je drankje zodat je dat meteen weg kunt gooien.
Daarbij gaat het meestal niet om één wesp maar meteen een stuk of drie.
Smerige rotbeesten
Wow cool zegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Weer zo'n bang wijf.
Wespen zijn cool.Toen ik klein was, liet ik die beestjes altijd op mijn hand landen, om ze dan zachtjes te aaien.
Vaker meegemaakt. Niet leuk maar ook geen ramp. Ik vind dat mensen nogal overdrijven mbt de ellende van een wespensteek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:25 schreef jeoff het volgende:
[..]
Wow cool zegwat een bikkel ben jij
ik zie jouw klacht wel tegemoet als er een wesp ongemerkt je onder je kleren kruipt en je meerdere keren steekt
quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:28 schreef Ezio het volgende:
Identiek topic was er al een paar weken geleden.
Wespen en panische mensen
Dus je gooit je drankje weg als er een wesp in heeft gezeten? Poept ie erin ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef jeoff het volgende:
onterechte klacht.. wespen lijken dit jaar agressiever dan voorheen. Landen op je gezicht of kruipen onder je T-shirt om je aldaar te steken bij de eerstvolgende beweging. OF ze landen in je drankje zodat je dat meteen weg kunt gooien.
Daarbij gaat het meestal niet om één wesp maar meteen een stuk of drie.
Smerige rotbeesten
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Weer zo'n bang wijf.
Wespen zijn cool.Toen ik klein was, liet ik die beestjes altijd op mijn hand landen, om ze dan zachtjes te aaien.
Wespen nergens goed voor?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef Penisbaard het volgende:
Wespen dienen altijd en overal afgemaakt te worden, die beesten zijn nergens goed voor. Bijen doen over het algemeen niet zoveel kwaad.
Verander Wesp in Marokkaan en Bij in Turk en je hebt meteen een FP-onderwerp!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat die klote wespen zomaar steken. Kruipen ze in je broekspijp, en voelen zich dan ineens bedreigd. Het zijn de lelijke tyfuswespen die het opzoeken.
Bijen zijn niet erg, en ik ken ook eigenlijk in zijn geheel geen enkele situatie waarbij iemand bang was voor een bij.
Weet TS uberhaupt wel het verschil tussen een bij en een wesp?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Heider00sje het volgende:
Gaat het nou om wespen of bijen? Wees consequent zou ik zeggen..
Zou jij graag een 'kankerbeest' genoemd willen worden? Ik snap die wesp wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:55 schreef boskameel het volgende:
Ik ga ook altijd slaan, en als dat kankerbeest niet weggaat flip ik echt.
Ik steek mensen niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zou jij graag een 'kankerbeest' genoemd willen worden? Ik snap die wesp wel.
TT: Mensen die naar wespen en bijen slaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel die idiote personen die wesp gaan gillen, ookal is het een bij ? Denk na zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
TT: Mensen die naar wespen en bijen slaan
Weinig over na te denken toch? Of is dit een geheim raadseltje
edit, ohw ik zie dat jij het topic zelf geopend hebt. Domme mensen zien nooit zelf in dat ze dom zijn.In deze is dat niet anders
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef Exoteria het volgende:
terechte klacht.
ik heb een kind,
als die gestoken wordt kan ik direct naar de EHBO.
Nu heb ik al het grut hier geleerd dat wespen (in tegenstelling tot bijen en hommels) agressief zijn en steken, maar! dat als jij ze bang maakt of aanvalt door hysterisch te gaan zwaaien je per definitie de pineut bent. Dan gaan ze namelijk als een dolle hond rond vliegen en PRIK.
Als de wesp te dicht bij komt of te lang blijft hangen, loop dan rustig even weg, verwijder hetgeen de wesp aantrekt, of jaag hem met beleid rustig weg met een krantje ofzo.
(en als het kan in één klap doodmeppen uiteraard)
Dan zitten we ergens buiten en moeten we accuut onze plaats verlaten, omdat iemand anders vlak bij ons als een idioot in het rond staat te meppen! (met alle gevaren van dien)
Achterlijke hysterische gladiool.
Je vráágt er om!!
en het lullige is.. dat dan waarschijnlijk niet die persoon maar mijn kind geprikt wordt.
nog een terechte klacht!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef Desunoto het volgende:
Als er opeens een neger met gele strepen voorbij me vliegt zou ik toch wel even schrikken.
je kent overigens wel het verschil tussen een normale allergische reactie (die "slechts" behoorlijk onplezierig is) en een anafylactische? (=dodelijk)quote:
Ja, dat verschil ken ik. Maar hysterisch worden als je zo'n wesp ziet, daar schiet niemand wat mee op plus dat je kind zich wezenloos schrikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef Exoteria het volgende:
[..]
je kent overigens wel het verschil tussen een normale allergische reactie (die "slechts" behoorlijk onplezierig is) en een anafylactische? (=dodelijk)
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat verschil ken ik. Maar hysterisch worden als je zo'n wesp ziet, daar schiet niemand wat mee op plus dat je kind zich wezenloos schrikt.
Nee, ik bedoelde te zeggen: dat het niet leuk voor jouw kind is als jij zelf panisch wordt in zo'n situatie. Ik zou gewoon rustig blijven en rustig weglopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:41 schreef Exoteria het volgende:
[..]
dat is toch exact wat ik zeg?
dat mijn kind gestoken gaat worden doordat degene naast ons als een idioot rond gaat zwiepen.
Of heb ik jou eerdere post verkeerd geïnterpreteerd?
het zal wel
lees mijn post nog eens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde te zeggen: dat het niet leuk voor jouw kind is als jij zelf panisch wordt in zo'n situatie. Ik zou gewoon rustig blijven en rustig weglopen.
Vertel...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb wel eens iemand minder heftig over een situatie met een wesp en 'mijn kind' horen praten.
jij vindt het dus absoluut normaal dat iemand niet zwaar geïrriteerd raakt van dit soort hysterische zwiep reacties, terwijl zijn of haar kind in no time kan sterven aan een prik??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb wel eens iemand minder heftig over een situatie met een wesp en 'mijn kind' horen praten.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Weer zo'n bang wijf.
Ik weet het niet, ik aaide ze gewoon, zonder erbij na te denken. Lieve zachte gestreepte beestjes vond ik het. Een beetje vals maar dat zijn katten ook. Mijn vader keek er met afgrijzen naar, die rent echt hard weg voor iedere wesp die naar hem toe komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?Ze landen wel eens vredig op me, maar dan blijven die vleugeltjes nog als een gek tekeer gaan
Een wesp pletten in je schoen noem ik niet niets doen, echt hoor zomaar steken zullen ze niet, tenzij je ze kwaad hebt gemaakt...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:39 schreef GieJay het volgende:
Ik haat die kut beesten, in je schoenen gaan zitten om daar op een pijnlijke manier achter te komen. Of in 1 keer iets voelen aan je been, auw, ja hoor wesp. Dus zeg nou niet dat die beesten niks doen als je zelf niks doet.
Bullshit vriend, het gebeurt zeker wel eens dat ie gewoon op je arm zit en ineens steekt zonder reden. Of zélf in je t-shirt klimt, kijk op zich begrijp ik dan wel dat ie prikt maar dan is het niet je eigen schuld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een wesp pletten in je schoen noem ik niet niets doen, echt hoor zomaar steken zullen ze niet, tenzij je ze kwaad hebt gemaakt...
Het is ook niet logisch, want een wesp steekt alleen uit zelfverdediging, het beest heeft er zelf niets aan om te gaan steken als daar geen reden voor is, want dat maakt de gestokene ook alleen maar agressief...
Verschilt ook per persoon wie ze steken volgens mij. Net als die muggen. De één wordt nooit geprikt, de ander wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:05 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Bullshit vriend, het gebeurt zeker wel eens dat ie gewoon op je arm zit en ineens steekt zonder reden. Of zélf in je t-shirt klimt, kijk op zich begrijp ik dan wel dat ie prikt maar dan is het niet je eigen schuld.
Muggen pakken altijd degene waarvan het bloed het warmst is. Hoe warmer het bloed, hoe dunner het is. Des te makkelijker kunnen ze het opzuigen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Verschilt ook per persoon wie ze steken volgens mij. Net als die muggen. De één wordt nooit geprikt, de ander wel.
Dit dus! Kutbeesten zijn het. Ze hebben geen toegevoegde waarde, aangezien ze hetzelfde nut hebben als bijen. Wespen zijn klotebeesten, ook omdat ze bijennesten proberen in te nemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:05 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Bullshit vriend, het gebeurt zeker wel eens dat ie gewoon op je arm zit en ineens steekt zonder reden. Of zélf in je t-shirt klimt, kijk op zich begrijp ik dan wel dat ie prikt maar dan is het niet je eigen schuld.
Bijen niet, alleen in een noodgeval. Ze kunnen het maar 1 keer doen en overleven het zelf niet. Wespen kunnen zo vaak prikken als ze willen, dus die hebben er schijt aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:08 schreef joers1 het volgende:
Bijen en wespen steken wel degelijk ook "zomaar" .....
Bijna 4 als in 3?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:35 schreef Sesamstratjee het volgende:
Terechte klacht
..
Bij het zwembad vroeg ik voor cola
Er zaten bijna 4 wespen in S:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
De laatste keer dat ik ben gestoken was toen ik met een tak een wespennest uit de boom sloeg. Verder doen ze weinig, gewoon blijven zitten, ze vliegen een beetje rond en gaan weer weg.
Wauw, wat een rebel ben jij zegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Weer zo'n bang wijf.
Waspwhisperer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef zatoichi het volgende:
Hehe helemaal eens met TS; mensen die beweren dat wespen snel steken en vervolgens die beesten gaan zitten meppen....
Ik laat wespen altijd op mijn hand landen, zodat ik in ieder geval weet waar hij is, dat beest snuffelt even rond en gaat dan weer verder; no harm done. De laatste keer dat ik door een wesp ben gestoken is meer dan 10 jaar geleden en dat kwam omdat ik er met mijn blote voet op ging staan. Daarvoor was het alweer 10 jaar eerder als kleine kleuter toen ik nog wel panisch reageerde op wespen....
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef Desunoto het volgende:
Als er opeens een neger met gele strepen voorbij me vliegt zou ik toch wel even schrikken.
quote:
Doe mij een neger en moet jij eens oplettenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Lakitu het volgende:
Negers kunnen helemaal niet vliegen TS dat is grote onzin slaat helemaal nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |