abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71994162
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat dus. Met name omdat een hoop spelers er mee weg komen hun verdedigende taken niet uit te voeren.
Als Stam al verzuipt in je verdediging zit er iets mis in je mentaliteit

Als de helft van de verdediging slaapt, en Oleguer kan de bal niet tegen houden dan is het inderdaad de fout van Oleguer natuurlijk __! zoals vorig jaar altijd beweerd werd.
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:58:05 #152
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71995296
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Als de helft van de verdediging slaapt, en Oleguer kan de bal niet tegen houden dan is het inderdaad de fout van Oleguer natuurlijk __! zoals vorig jaar altijd beweerd werd.
Nederlanders in het algemeen en Ajacieden in het bijzonder hebben ook iets teveel moeite met het waarderen van een verdediger als die niet ook aanvallend ingesteld is met een sterke pass.
Soms moet je niet moeilijk doen. Michels gaf een naam van een aanvaller van de tegenstander op aan zijn mandekker met de mededeling dat 'hij die niet wou zien'. En dat was een prima instelling.
Oleguer kan prima statistieken overleggen toch?
Life is what you make it.
pi_71995408
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]

Ajax Showtime
Kunnen zie die site gewoon niet opdoeken?

Een en al crap wat ze op de frontpage plaatsen.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:04:03 #154
184336 Vale17
Divide et impera
pi_71995507
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.
Waar ik me altijd over verbaasd heb, is die Fransman Escude die het opeens tot international heeft geschopt. Die miste ook alles voor een Ajax-verdediger (snelheid en techniek).
pi_71995599
quote:

[..]

Dat dus. Met name omdat een hoop spelers er mee weg komen hun verdedigende taken niet uit te voeren.
Helemaal mee eens. Daarbij komt dat wij een keeper hebben die zo onzeker als een puber is, niet bepaald rustgevend dus voor verdedigers.
pi_71995636
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef Vale17 het volgende:

[..]

Waar ik me altijd over verbaasd heb, is die Fransman Escude die het opeens tot international heeft geschopt. Die miste ook alles voor een Ajax-verdediger (snelheid en techniek).
Die had tenminste een fatsoenlijke pass en was kopsterk. Het is alleen erg moeilijk om steeds met voorganger Chivu vergeleken te worden.
pi_71995644
quote:

[..]

Toch vraag ik me dan af waar het fout gaat. Waarom kan geen enkele verdediger z'n afspraken nakomen?

We hebben al een hele zooi verdedigers gehad sinds Stam, dan zou je denken dat die rotte peren er wel een keer uit zouden zijn, maar het wordt alleen maar erger .

Wat mij betreft wordt de hele nieuwe verdediging gebouwd op Alderweireld. Da's de enige waar ik écht vertrouwen in heb.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:14:36 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71995859
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Toch vraag ik me dan af waar het fout gaat. Waarom kan geen enkele verdediger z'n afspraken nakomen?

We hebben al een hele zooi verdedigers gehad sinds Stam, dan zou je denken dat die rotte peren er wel een keer uit zouden zijn, maar het wordt alleen maar erger .

Wat mij betreft wordt de hele nieuwe verdediging gebouwd op Alderweireld. Da's de enige waar ik écht vertrouwen in heb.
Waar dat blinde vertrouwen in Alderweireld vandaan komt is mij ook een raadsel. Die is ook nog lang niet klaar voor een vol seizoen in het eerste.
pi_71995955
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waar dat blinde vertrouwen in Alderweireld vandaan komt is mij ook een raadsel. Die is ook nog lang niet klaar voor een vol seizoen in het eerste.
Dat dacht ik ook in de zomer, maar we hebben niets anders. Daarnaast heeft Alderweireld al laten zien wat ie in huis heeft. Niet zomaar blind vertrouwen dus.
pi_71996169
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]

Ajax Showtime
Die bronnen

Het zou wat zijn als t echt gebeurt haha
pi_71996232
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik ook niet. Jong en onervaren. Zo'n iemand moet een kwartseizoen spelen, niet een heel seizoen in de basis. Maarja.. als Wielaert en v/d Wiel ook een basisplaats krijgen.......

Wij hebben echt een slechte verdediging
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:29:14 #162
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71996338
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook in de zomer, maar we hebben niets anders. Daarnaast heeft Alderweireld al laten zien wat ie in huis heeft. Niet zomaar blind vertrouwen dus.
Dat zegt meer iets over de rest van de verdediging dan over de kwaliteiten van Alderwereield. En dan hebben ze en keer een goede verdediger (vermaelen) dan krijgen ze het nog voor elkaar om hem maar weer te verkopen. En dan nog het erge aan het verhaal is dat ze geen vervanger kopen. Het beleid is weer ver te zoeken.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:30:35 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71996396
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kunnen zie die site gewoon niet opdoeken?

Een en al crap wat ze op de frontpage plaatsen.
Je blijft toch van die sites houden.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:31:29 #164
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71996453
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat zegt meer iets over de rest van de verdediging dan over de kwaliteiten van Alderwereield. En dan hebben ze en keer een goede verdediger (vermaelen) dan krijgen ze het nog voor elkaar om hem maar weer te verkopen. En dan nog het erge aan het verhaal is dat ze geen vervanger kopen. Het beleid is weer ver te zoeken.
Dat zegt écht niet alleen iets over de rest van de verdediging, maar ook zeer zeker over de kwaliteiten van Alderweireld. Hij doet het nog altijd zelf. Vervanger van Vermaelen is overigens Atouba.
pi_71996477
quote:
Ja, dus?
pi_71996514
quote:
/care?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:34:12 #168
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71996527
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zegt écht niet alleen iets over de rest van de verdediging, maar ook zeer zeker over de kwaliteiten van Alderweireld. Hij doet het nog altijd zelf. Vervanger van Vermaelen is overigens Atouba.
Hoezo zou Atouba de vervanger van Vermaelen zijn. Vermaelen kan centraal en als linksback spelen terwiljl Atouba een matige linksback is die zich niet dollen door Lazovic .
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:35:08 #169
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71996554
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoezo zou Atouba de vervanger van Vermaelen zijn. Vermaelen kan centraal en als linksback spelen terwiljl Atouba een matige linksback is die zich niet dollen door Lazovic .
Jij hebt hem zien spelen HSV?
pi_71996574
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vermaelen speelde vorig seizoen linksback, Wielaert en Oleguer centraal . Dus is Atouba de vervanger voor Vermaelen op linksback.
pi_71996678
Weet iemand toevallig wie er aanvoerder was bij Jong Ajax, zag op een foto dat Daley Blind de band niet om had.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71997475
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.
SQD, Grygera, Stam en niet te vergeten Pasanen die al jaren een basisplaats bij Werder heeft.
-
pi_71997539
Yup er zit gewoon structureel echt iets mis..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71997813
Van Der Wiel maakt zichzelf echt belachelijk Wat een droeftoeter zeg.
pi_71998527
Of Honda nu wel of niet komt, dat bericht neem ik niet zo serieus, maar het klopt geloof ik wel dat de keuring ook intern wordt gedaan. Zoek dat filmpje met Wielaert nog maar eens terug. Hartfilmpje maken gebeurde toen toch in een hokje inde Arena?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71998760
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef kevin6188 het volgende:
Of Honda nu wel of niet komt, dat bericht neem ik niet zo serieus, maar het klopt geloof ik wel dat de keuring ook intern wordt gedaan. Zoek dat filmpje met Wielaert nog maar eens terug. Hartfilmpje maken gebeurde toen toch in een hokje inde Arena?
Deels ArenA, deels VU
AJAX AMSTERDAM!
pi_71998947
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef kevin6188 het volgende:
Is altijd in de VU volgens mij daarom is het bullshit
pi_72000725
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Aldeweireld wordt ook regelmatig voorbij gelopen alsof hij er niet staat. Het is een talent, dat zeker, maar zoals LitmanenAFCA zegt nog lang niet klaar voor een heel seizoen basis.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72000951
Wie is de laatste verdediger voor de in het afgelopen seizoen aangetrokken Oleguer, Wielaert en recenteljk Atouba, die door Ajax is aangetrokken?
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 07:53 schreef navigator het volgende:

[..]

Aldeweireld wordt ook regelmatig voorbij gelopen alsof hij er niet staat. Het is een talent, dat zeker, maar zoals LitmanenAFCA zegt nog lang niet klaar voor een heel seizoen basis.
Wie wil jij er zetten dan? We hebben 0 CVs die beter zijn.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:18:13 #180
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72000957
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik ook niet. Jong en onervaren. Zo'n iemand moet een kwartseizoen spelen, niet een heel seizoen in de basis. Maarja.. als Wielaert en v/d Wiel ook een basisplaats krijgen.......

Wij hebben echt een slechte verdediging
Dat roepen we wel, maar ik ben er echt van overtuigd dat alle spelers die genoemd worden het overal in de eredivisie meer dan prima zouden doen.
Ik krijg er ook geen vinger achter, maar het probleem ligt dieper dan de individuele spelers die we in de verdediging hebben staan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:44:05 #181
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72001260
Ach ja...vandaag zal bekend worden dat Honda gewoon naar PSV gaat. Ik heb een oom die dat zei

iets van www.psvshowtime.com
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_72001358
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:44 schreef joers1 het volgende:
Ach ja...vandaag zal bekend worden dat Honda gewoon naar PSV gaat. Ik heb een oom die dat zei

iets van www.psvshowtime.com
Ga je nou elke keer hetzelfde posten of wat?
pi_72001383
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:

[..]

ik schaam me voor het feit dat zo'n figuur wekelijks in een Ajax-shirt staat
Zo'n figuur schaadt het imago van Ajax behoorlijk. Als hij nou ala Zidane stond te voetballen wekelijks dan kon je daar nog enige begrip voor brengen. Ajax moet hem hier echt op aanspreken.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:54:10 #184
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72001406
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:50 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ga je nou elke keer hetzelfde posten of wat?
als je je eraan stoort, lees je toch niet?
Overigens heb ik DIT niet eerder gepost hoor
pi_72001451
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef Vale17 het volgende:

[..]

Die liep ook ALTIJD achteruit en gaf de man zoveel ruimte dat hij kon voortzetten.
pi_72001481
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef joers1 het volgende:

[..]

als je je eraan stoort, lees je toch niet?
Overigens heb ik DIT niet eerder gepost hoor
Ik heb je zeker al een keer of drie zien posten dat Honda echt wel naar psv gaat. Wat heeft dat met Ajax te maken? Post dat lekker in het psv-topic dan.
pi_72001509
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef Wooldoor het volgende:
Het laatste seizoen is Vermaelen gewoon meedogenloos geworden, af en toe echt harde acties om iemand van de bal te zetten en in bijna alle situaties gewoon sportief.
En toch mocht ie weg van een groot deel van de supporters...
pi_72001516
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat roepen we wel, maar ik ben er echt van overtuigd dat alle spelers die genoemd worden het overal in de eredivisie meer dan prima zouden doen.
Ik krijg er ook geen vinger achter, maar het probleem ligt dieper dan de individuele spelers die we in de verdediging hebben staan.
Het is de organisatie achterin. Zoals alle goals op die 2 vrije trappen na zondag stond het verkeerd. Eerst gaat Dsuzak er vandoor van der wiel loopt Wielaert in de weg en omgekeerd. Daarna neemt geen van beiden initiatief om er langs te lopen. verder staat Wielaert te ver waardoor Dsuzak de actie ver naar binnen kan maken. Er gaan wel tig fouten aan vooraf en daarna staat Bakkal op 5 meter vrij .

Ik denk dat jol het wel goed krijgt omdat het meest te maken heeft met hoe stel jij je op en wat wordt er van een ander verwacht. organisatie dus.
pi_72001579
Tis al goed met je joers1, ga nu maar weer buiten spelen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:38:02 #190
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72002277
Schrok even van de titel. Maar goed, Gabri zien we voorlopig nog niet dus...
quote:
Ajax laat Gabri naar Spanje vertrekken
19/08/2009 08:34

Het wil maar niet vlotten met de revalidatie van Gabri. Ajax heeft daarom besloten dat de Spaanse middenvelder in zijn vaderland verder mag werken aan zijn herstel.

Gabri kwam dit seizoen nog niet in actie tijdens een officieel duel van Ajax. De dertigjarige middenvelder liep tijdens de voorbereiding een blessure op aan zijn linkerachillespees. De Spanjaard miste het slot van het afgelopen seizoen al door een enkelkwetsuur.

Gabri kwam op 26 februari tijdens de thuiswedstrijd van Ajax in het UEFA Cup-toernooi tegen Fiorentina (1-1) voor het laatst in actie namens de Amsterdamse club. De middenvelder speelde tot op heden 73 competitiewedstrijden in de Eredivisie, waarin hij zeven keer scoorde.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72002369
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik doelde juist niet op de verdedigers. Ik denk dat het stuk voor stuk (al denk ik dat Wielaert echt geen killer insticnt heeft) hun vak verstaan. Mijn punt ging meer om terugverdedigende middenvelders. Als je man begint te lopen, waarom sta jij dan nog een beetje moeilijk te kijken rond de middenlijn.

In dat opzicht vond ik Manolev / Lazovich vs Atouba / Urby zo tekenend. Atouba stond constant tegen twee man te verdedigen. Urby stond naar mijn idee ergens lucht te dekken terwijl er geen verdedigende middenvelders snel genoeg richting Atouba kwamen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72002474
Aan de andere kant stond het ook niet goed. Bij Ajax moet dan de centrale man uistappen en dat gebeurt zelden goed.

Verder zag je het ook met de Zeeuw als die door schoof stond de rest ook lucht te dekken waardoor Simons vrij kwam en de Zeeuw zich het lam lazerus liep
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:11:50 #193
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72003002
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Cheiron het volgende:

[..]

In dat opzicht vond ik Manolev / Lazovich vs Atouba / Urby zo tekenend. Atouba stond constant tegen twee man te verdedigen. Urby stond naar mijn idee ergens lucht te dekken terwijl er geen verdedigende middenvelders snel genoeg richting Atouba kwamen.
Eens! Het valt gewoon op hoe snel onze defensie met een overtal aan aanvallers wordt geconfronteerd.
pi_72003360
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Eens! Het valt gewoon op hoe snel onze defensie met een overtal aan aanvallers wordt geconfronteerd.
Zulke wedstrijden moet je ook 4-4-2 spelen.
pi_72003634
Haha, mijn Ajax-shirt is eindelijk binnen.
5 juli besteld, 17 juli gekregen, 18 juli teruggestuurd omdat het geen goede kwaliteit was en nu eindelijk binnen.

Wel weer zonder eredivisiebadge . Die sturen ze nog na. Even kijken wat ik daarmee ga doen.
pi_72003958
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef Rumille het volgende:
Haha, mijn Ajax-shirt is eindelijk binnen.
5 juli besteld, 17 juli gekregen, 18 juli teruggestuurd omdat het geen goede kwaliteit was en nu eindelijk binnen.

Wel weer zonder eredivisiebadge . Die sturen ze nog na. Even kijken wat ik daarmee ga doen.
Je oma vragen of ze het erop zet voor je
pi_72004214
Alves Honda
Loopt die naam nu wel goed Rumille?
Welke opleiding ga je doen?
pi_72004254
Waar gaat Gabri dan revalideren? Barca? Of plaatselijke sportschool?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72004458
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef bloodysunday het volgende:
Zal vast ook wel deels tussen de oren zitten lijkt me.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:25:54 #200
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72004946
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef bloodysunday het volgende:
pi_72004957
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je oma vragen of ze het erop zet voor je
Dood en dood helaas
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Rejected het volgende:
Alves Honda
Loopt die naam nu wel goed Rumille?
Welke opleiding ga je doen?
Perfectomundo . Eredivisiebadge is het ergste ook niet, m'n tante kan wel naaien. En nee, daarmee bedoel ik gewoon het naaien met naald en draad .

Technische Informatica in Enschede
pi_72004995
-zeg dan gewoon niets-

[ Bericht 92% gewijzigd door sjimz op 19-08-2009 11:28:20 ]
pi_72005706
Als er echt zo weinig geld is, komen er dan wel echt spelers??
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:52:56 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_72005724
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef versteegrob het volgende:
Als er echt zo weinig geld is, komen er dan wel echt spelers??
Ik mag het toch echt hopen, want met deze "verdediging" zal het echt niet lukken die 3de ster vrees ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_72005810
Ajax richt haar pijlen niet meer Afonso Alves, dit zegt Johan Derksen in zijn dagelijkse video op VI.nl. Ajax is wel op zoek naar een spits, maar de financiële eisen zijn te hoog voor de Amsterdammers.
pi_72006552
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef Rejected het volgende:
Ajax richt haar pijlen niet meer Afonso Alves, dit zegt Johan Derksen in zijn dagelijkse video op VI.nl. Ajax is wel op zoek naar een spits, maar de financiële eisen zijn te hoog voor de Amsterdammers.
Er is weinig hoop, het is al bijna eind augustus. Er moeten nog veel spelers weg, het zal toch niet weer zo'n seizoen zonder prijzen worden......
pi_72006638
Hoop is er altijd. En als er dit jaar een stijgende lijn wordt bereikt waar je verder op kan bouwen , dan ben ik al blij.
pi_72006745
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Er is weinig hoop, het is al bijna eind augustus. Er moeten nog veel spelers weg, het zal toch niet weer zo'n seizoen zonder prijzen worden......
Ik verwacht dit seizoen ook geen prijzen. Ik zie dit gewoon als een jaar voor Jol om uit te proberen, op te bouwen en dan volgend seizoen mee te gaan draaien voor de prijzen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:38:27 #209
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72006912
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef Chadi het volgende:
Hoop is er altijd. En als er dit jaar een stijgende lijn wordt bereikt waar je verder op kan bouwen , dan ben ik al blij.
Dat denk ik al 5 jaar zo ongeveer. Als je al een stijgende lijn pakt kun je aankomende zomer waarschijnlijk weer toekijken hoe oa. Suarez vertrekt en kun je volgend seizoen weer opnieuw beginnen. Op zich is dit het tweede jaar dat deze groep bijeen is, dan moet je dit seizoen toeslaan, veel meer tijd krijg je tegenwoordig niet.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:39:20 #210
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72006935
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:31 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ik verwacht dit seizoen ook geen prijzen. Ik zie dit gewoon als een jaar voor Jol om uit te proberen, op te bouwen en dan volgend seizoen mee te gaan draaien voor de prijzen.
Jezus
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:42:40 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_72007022
Sja, het zal wel weer negatief gezeik zijn, maar Ajax had dit jaar klaar meoten zijn voor prijzen, nieuwe trainer of niet. met 2 extra verdedigers erbij ipv al dat gedoe over spitsen en Honda etc zou het al een heel stuk beter staan.

Maar ja, op enig inzicht is Ajax al jaren niet meer te betrappen, maar wie weet verrassen ze nog met 2 aankopen.
Get woke, go broke!
pi_72007152
Vindt op korte termijn maar eens een aantal goede betaalbare aankopen die er meteen kunnen staan.

Als spits lijkt mij Vennegoor een logische keuze om de volgende redenen: Nederlander, ervaren, fysiek sterk, redelijk scorend vermogen, transfervrij.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:49:13 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_72007188
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Barney_Stinson het volgende:
Vindt op korte termijn maar eens een aantal goede betaalbare aankopen die er meteen kunnen staan.

Als spits lijkt mij Vennegoor een logische keuze om de volgende redenen: Nederlander, ervaren, fysiek sterk, redelijk scorend vermogen.
Sja, op korte termijn.. het was vanaf het vorige seizoen wel duidelijk waar de problemen zaten, zeker toen Vermaelen wegging. Atouba is een redelijk begin geloof ik, maar gewoon niet voldoende.

Dus zeker vanaf het AT was het al duidelijk dat er mensen bij moesten.. nu heb je nog 2 weekjes.... niet eens.
Get woke, go broke!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:50:10 #214
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72007209
Vennegoor kun je vergeten die wil nog niet in NL spelen.....
pi_72007233
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Barney_Stinson het volgende:

Als spits lijkt mij Vennegoor een logische keuze om de volgende redenen: Nederlander, ervaren, fysiek sterk, redelijk scorend vermogen, transfervrij.
Goedkope spelers scouten zoals in het verleden is gebeurd met Chivu, Grygera, Trabelsi en Maxwell. Je zult dan jonge talenten krijgen die er niet meteen staan maar op dit moment staat niemand er gelijk zie Wielaert en in mindere mate Oleguer.
pi_72007405
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef joers1 het volgende:
Vennegoor kun je vergeten die wil nog niet in NL spelen.....
GODZIJDANK
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:57:00 #217
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72007416
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:56 schreef navigator het volgende:

[..]

GODZIJDANK
idd
pi_72007512
Ik zal wel weer een uitzondering zijn, maar ik zou Vennegoor erg graag bij Ajax zien. Kan doelpunten maken, kan een bal vasthouden en is een constant gevaar in de lucht. Enorm onderschatte speler.
pi_72007546
Koster schijnt interesse te hebben in Ogararu, die transfervrij is.

pi_72007569
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zal wel weer een uitzondering zijn, maar ik zou Vennegoor erg graag bij Ajax zien. Kan doelpunten maken, kan een bal vasthouden en is een constant gevaar in de lucht. Enorm onderschatte speler.
Je bent niet de enige. Ook al is het een enorme boer, hij ramt ze er wel in en is groot en sterk .
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:03:36 #221
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72007596
Ongelooflijk.

Het is gewoon helemaal mis met de scouting, wanneer is er voor het laatst een jonge speler (18-23) naar Ajax gekomen? Sulejmani was de laatste, maar die had je een paar jaar eerder voor 1,5m kunnen halen ipv 15m. Ajax zal nooit meer een speler als Litmanen, Chivu, Zlatan etc. halen. Dat is gewoon een feit.

Dan heb ik het nog niet eens over het tactisch vermogen van Dhr. Jol. Ik wil er ook niet eens op in gaan. Tegen PSV heeft hij zo ontzettend hard gefaald.

Laten we maar gewoon hopen dat er geen spelers bij komen, zodat Co volgend jaar Jol kan opvolgen.
WOS'ser for life.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:03:38 #222
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72007598
quote:
Hhij zou best eens nuttig kunnen zijn, maar ik ben gewoon niet zo'n fan van dit type spits.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:04:31 #223
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72007615
quote:
vergeet 'm nou maar....die wil nog niet i nNL spelen. PSV heeft m gepolst enkele weken terug, maar hij wilde perse in het buitenland nog een jaar spelen (lees: zakkenvullen) en pas dáárna was PSV zijn eerste keus
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:04:39 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72007619
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef Gabbylicious het volgende:

Laten we maar gewoon hopen dat er geen spelers bij komen, zodat Co volgend jaar Jol kan opvolgen.
Anders schrijf je Jol direct vast weer af
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:05:06 #225
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72007633
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef Gabbylicious het volgende:

Of na de kerst al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')