je dacht je helicopterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Dionysiou het volgende:
Kutje bef!
Post van de TNT Pakketservice huil huil.
Ja is het ookquote:
Dan heb je wel pech onniequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:23 schreef Mirjam het volgende:
ik baal d'r van dat ik m'n bestelling maar niet rond krijg
heb 4 producten besteld, 1 heb ik nu al 5 keer vervangen voor een ander, en steeds zijn ze out of stock, ook als ik een dag eerder een mailtje krijg dat het product wel in stock is
Je hebt je helicopter dus eindelijk binnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:25 schreef Dionysiou het volgende:
Nog niks maar er word belastingaangifte gedaan van een formulier die ik moet terugsturen. Zal zo even alles inscannen voor de gene die het interessant vinden?
ik vind t gewoon kut, wil die bestelling in z'n gehjeel hebbenquote:
Hij ligt nog bij de douane op Schiphol. Ik moet een factuur bijsturen, ehm, formulier invullen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt je helicopter dus eindelijk binnen?
Hij is dus gecheckt door de douane begrijp ik?
Hoeveel invoerrechten moet je betalen dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij ligt nog bij de douane op Schiphol. Ik moet een factuur bijsturen, ehm, formulier invullen.
En ik mag kiezen of ik hem dan liever terugstuur naar Jack Peng.
Dus stiekem toch zo'n kunststof gleuf gehaald bij Jackquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Dionysiou het volgende:
Kutje bef!
Post van de TNT Pakketservice huil huil.
Weet ik echt niet, ik ga iemand advies vragen voordat ik alles invulquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoeveel invoerrechten moet je betalen dan als ik vragen mag?
Das wel veul, je mag die papieren wel is inscannen als je wil, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Weet ik echt niet, ik ga iemand advies vragen voordat ik alles invul![]()
Zal wel dichtbij de 50 EU komen al is het niet meer.
Is goed zal ik nu doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Das wel veul, je mag die papieren wel is inscannen als je wil, ben wel benieuwd
Hoezo? Jack heeft toch niks te maken met onze douane?quote:
Daar trapt de douane al een hele tijd niet meer in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoezo? Jack heeft toch niks te maken met onze douane?
Hij heeft gewoon het formulier ingevuld, wellicht is gift een beetje oneerlijk maar dat wilt men toch standaard aangevinkt hebben ghehe.
Waarom moeten ze de inhoud weten van Dion, staat er toch op en even openmaken hebben ze allang gedaan lijkt mij.
Je kunt zeggen dat Jack dit als cadeau heeft verstuurd omdat je hem hebt geholpen met Nederlandse klanten. Alsof ze paypal en je bankgegevens zomaar gaan opvragen.
Inderdaad ik wou hem niet eens meer..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Powerkiwi het volgende:
Dion zit nu huilend zijn zakje M&M's op te eten
Maar wel kut voor je inderdaad, en dan te bedenken dat je hem eik helemaal niet meer hoeft
Als je een HK tracking nummer hebt kan je naar TNT bellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef mcwops het volgende:
tvp (met vrees voor douane)
ivm heli van DX die al 7 weken onderweg is
Et voila, Ed Softy petten:quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef jopiede het volgende:
Ik vraag me ook af of ze de pet van ed softy hebben, ben ik wat meer in geinteresseerd
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:29 schreef FrankP het volgende:
[..]
Et voila, Ed Softy petten:
http://item.taobao.com/au(...)dd0d3.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)6acbf.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)aa06d.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)a7910.jhtml?cm_cat=0
En zo zijn er nog wel meer...
Mijn pakketje zit ook nog op de post, terwijl een pakketje wat 3 (DRIE!) dagen later verzonden is (maar wel kleiner is) net aankwam.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad ik wou hem niet eens meer..
Moet ik nog maar gaan betalen
En ik dacht dat ie eerst gewoon 600 gram woog ipv 3.4 KG wat Jack zei.
Had ik ook vandaag, een pakketje wat een week eerder verzonden is, heb ik nog niet ontvangenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:31 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Mijn pakketje zit ook nog op de post, terwijl een pakketje wat 3 (DRIE!) dagen later verzonden is (maar wel kleiner is) net aankwam.
Ik word bang![]()
Zit trouwens wel gewoon onder de invoerrechtendinges en dr zit niks illegaals in, maar dat maakt niet uit
Ja, en 12.50 inklaringskosten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zendingen met een waarde tussen ¤22,00 en 150,00 hoeft u geen invoerrechten te betalen, maar WEL de BTW.
Dus je betaald alleen de 19% extra btw als ik het goed begrijp, mocht je pakketje worden onderschept
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag, een pakketje wat een week eerder verzonden is, heb ik nog niet ontvangen
Die kwam later toch alsnog binnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:50 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo te zien aardig wat mensen last van.
Weer een misgeraakte lading net als ergens in Maart?
Hoe doen jullie dat, bestellen bij taobao? Ik heb gezocht, maar iedereen roept namen en afkortingen, ik kan er niet achter komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:30 schreef jopiede het volgende:
[..]
Thx,
Ik ga deze eff voorleggen bij rachel wat ze kosten
Deze kwam ik op DX tegen, is voor laptops mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef richbitch het volgende:
Weet iemand een goed GPS zendertje? Of iets in die richting? Ik dacht dat hier laatst over werd gepost.. maar kan 't niet meer terug vinden..
thanks!
Kuikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Deze kwam ik op DX tegen, is voor laptops mooiMoet je wel effe een programma zoals TomTom kopen(/*ugge*downloaden*ugge*)
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26349
waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Dionysiou het volgende:
MacorgaZ heeft een hakenkruis arm-band aangevraagd bij Jack en hij kreeg een sample! Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Hij vind het teken mooi, ik vind hem ook errug mooi.quote:
-->quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij vind het teken mooi, ik vind hem ook errug mooi.
Hij is binnenkort te koop voor 8$ is dat een goeie prijs?
Kneusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij vind het teken mooi, ik vind hem ook errug mooi.
Hij is binnenkort te koop voor 8$ is dat een goeie prijs?
quote:
Wat lach je nou. Je bent uit 1992, en nog te dom om te poepen. Hoezo vind je zoiets leuk op te kopen?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Je bent uit 1992, en nog te dom om te poepen. Hoezo vind je zoiets leuk op te kopen?
Ben je gewoon achterlijk? Of heb je downsyndroom?
Stuur een mailtje naar het koningshuis zou ik zeggen, die zijn er dol op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Dionysiou het volgende:
MacorgaZ heeft een hakenkruis arm-band aangevraagd bij Jack en hij kreeg een sample! Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan trollen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe je dit nu enkel om te trollen?
Het is een klein kind met het intellectueel vermogen van een klein Japans dwerg aapje. Verspilde moeite, gewoon met rust laten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe je dit nu enkel om te trollen?
Btw, da's wel een leuke pet ja, maar wel een beetje vrouwelijk vind ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef jopiede het volgende:
Ik vind de doodshoofden ook een beetje jammer, maarjah. Het is ook niet voor mezelf, een cadeautje voor me broerIk ga trouwens voor deze http://www19.tx8.cn/photo/panxin19840617/adyh1_14.jpg
Mr. Cadi???? <---- Rachel:
MSN : dealperfectcs02@live.cn
Email : DealPerfectcs02@gmail.com
Dat is juist en correctquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Het is een klein kind met het intellectueel vermogen van een klein Japans dwerg aapje. Verspilde moeite, gewoon met rust laten.
ik zat er al op te wachten aangezien hij 'Hitler fan' isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten aangezien hij 'Hitler fan' is![]()
Ach joh, gemak dient de mens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef monkeybrain het volgende:
Ik trek taobao door de vertaler maar waar kan ik nu het gewicht van een product vinden, ik zoek me een ongeluk![]()
http://item.taobao.com/au(...)48d67.jhtml?cm_cat=0
Ik neem er wel een als aanvoerdersbandquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb anders sinds de 12 al geen antwoord meer gekregen op een mailtje hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ach joh, gemak dient de mens.
Stuur gewoon de link naar Jack en je krijgt meestal binnen 1 dag een reactie (handig om dan je hele taobao lijst mee te sturen) doe ik ook altijd.
Heb wel eens 20 dingen tegelijk gevraagd hoeveel iets kost in mails (4 mails achter elkaar) hij doet alles voor je, hij is erg gericht op service en hij klaagt echt nooit
Gisteren gemaild, vandaag antwoord. gebruik je wel t gmail adres?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik heb anders sinds de 12 al geen antwoord meer gekregen op een mailtje hoor.
Zet Jack eens aan het werk joh!
Geen enkele, ik mag hopen dat je dit wilt gebruiken als leuke gadget tijdens een zuipfeestje en niet om te checken of je wel kunt rijden???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Welke van DX is de beste alcohol-meter voor die blaastests?
En hoe zit dat met BAC naar promille?
dat nur (beginnend met RB) heb ik. maar kan t TNT nummer niet vinden .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je een HK tracking nummer hebt kan je naar TNT bellen.
Zodra je een van deze woorden hoort: Inklaren, ingeklaard weet je hoe ver het is.
Heeft laatst nog in de krant gestaan dat zelftests (ook van een echt merk!) vaak erg onbetrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Welke van DX is de beste alcohol-meter voor die blaastests?
En hoe zit dat met BAC naar promille?
Volgens mij staat het er niet en moet je het schatten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef monkeybrain het volgende:
Ik trek taobao door de vertaler maar waar kan ik nu het gewicht van een product vinden, ik zoek me een ongeluk![]()
http://item.taobao.com/au(...)48d67.jhtml?cm_cat=0
Geen merknamen gebruiken hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef jopiede het volgende:
Tjah, ikvind al die ed softy petten (shirts ook) vrouwlijk. Zo'n pet vind ik nog wel kunnen, maar het shirt vind ik homo. Maarjah, het is voor me broer. Die is er helemaal weg van.
did itquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:58 schreef Dionysiou het volgende:
Bij mij is het nummer CP802015****HK
Zoiets moet jij ook hebben als je pakket meer kost dan 25$.
Daarmee kan je naar TNT bellen..
*Kuch* Tuuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Geen enkele, ik mag hopen dat je dit wilt gebruiken als leuke gadget tijdens een zuipfeestje en niet om te checken of je wel kunt rijden???
Flatbewoner gluurt met camera bij onderbuurvrouwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
..............................
En ja het is de draadloze camera voor de chopper om de buuf te bekijken als ze in de tuin ligt![]()
![]()
Antwoord terug!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Een vriend wil waarschijnlijk 100 wishinglamps bestellen via mijEffe Jack vragen of er wat tientjes af kunnen ^^
Laat jack het in delen verzenden, anders is de kans zeeeeer groot dat het aangehouden word bij de douanequote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Antwoord terug!![]()
100 balonnen voor 105 euro ipv 161 euro
Hij kwam zelf al met dat ideequote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Laat jack het in delen verzenden, anders is de kans zeeeeer groot dat het aangehouden word bij de douane
goede dealquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Antwoord terug!![]()
Mooie korting!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Antwoord terug!![]()
Tis niet allemaal voor mij johquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mooie korting!
maar toch zonde geld vind ik :p 10/20 is leuk maar 100
o ik dacht dat ze allemaal alleen voor je vriend waren :p en qua DP points krijg je precies 1,5 dollar ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Tis niet allemaal voor mij johMoet voor een vriend bestellen. Die verkoopt het weer aan familie en vrienden etc. Kan er natuurlijk wel van meeprofiteren en ik krijg DP-Points (
)
Top, maar wat is het SKU en welke site?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef Ayca het volgende:
die wifi link dinges werkt perfect(zit nu in de tuin met mn psp :p ) het was wel ff kloten maar uiteindelijk werkt het
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Dionysiou het volgende:
Daar komt ie dan..
[ afbeelding ]
Kopie die ze hadden gemaakt van de verklaring die op het pakket stond van Jack.
[ afbeelding ]
Formulier die ik moet invullen
[ afbeelding ]
Envelop die ze er bij deden en ik moet terugsturen
[ afbeelding ]
Achterkant van het formulier
Klik op de afbeelding om het scherper te zien![]()
Ik lees er misschien overheen, maar ik zie 10000x DX staan, maar waar je het echt gekocht hebt is...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef delano.888 het volgende:
Ik wou al keilang dit kopen op DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18567
[ afbeelding ]
Maar hij stond al weken, maanden volgens mij steeds overnieuw op back ordered. Nu nog steeds.
Dus ik had m ergens anders besteld, en aangezien ik alleen DX in de gaten hou, was ik het vergeten.
Dus vandaag kreeg ik dit binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik dacht echt wtf is dit nou weer, nieuwe verpakking van iets van DX? Neehoor, die stick, supervet! Die konden ze tenminste wel leveren, in tegenstelling tot DX, zelfde product, 40ct goedkoper als op DX.
http://bestofferbuy.com/quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Ik lees er misschien overheen, maar ik zie 10000x DX staan, maar waar je het echt gekocht hebt is...
Als je mij bedoeld (aangezien ik ook een horloge heb gekocht) dan moet je ff PM-en aangezien mijn mail adres niet me echte mail is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:12 schreef gpa het volgende:
hmmm..al twee mails gestuurd over een mooi horloge die ik heb gezien en ehh verdomd veel lijkt op een bepaald merk :-) maar wordt maar niet gereageerd..
Aanmaakblokje. Je begrijpt het principe van een luchtballon? Dan is dit ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Die wishing lanterns he, heb ik er 2 van, waarvan ik 1 blokje kwijt ben, kan ik dat ene blokje splitsen? Of kan ik die 2e los ergens kopen? Wat is het precies? Misschien zijn er nog alternatieven?
Aha, nog nooit gebruikt, blijft die wel lang genoeg branden dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Aanmaakblokje. Je begrijpt het principe van een luchtballon? Dan is dit ook niet zo moeilijk.
Sinds ik dat om 11 over 7 heb gepostquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef joepie91 het volgende:
Ehh even een domme vraag misschien, maar sinds wanneer is dat BestOfferBuy er? Heb ik iets gemist in mijn 3 weken vakantie? :S
Oh, hij is nog niet eerder besproken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sinds ik dat om 11 over 7 heb gepost
Misschien, maar niet algemeen bekend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oh, hij is nog niet eerder besproken?
Ok... maar leveren ze verder wel wat ze beloven?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien, maar niet algemeen bekend.
Het is ook absoluut geen geweldige site behalve dat ze OOK geen verzendkosten vragen. Dx is over het algemeen beter, maar net dit ene ding hadden ze niet, en bij bestoffer dus wel.
Dat zegt 'ie tochquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ok... maar leveren ze verder wel wat ze beloven?
Ik bedoel meer in het algemeen, niet alleen dit dingetjequote:
Heb alleen dat dingetje gekocht, en voor zover ik weet ben ik de enige die daar nog iets heeft besteld..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in het algemeen, niet alleen dit dingetje
Dat is netjes, binnen een week.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Thomashorst het volgende:
Had weer wat klein grut besteld bij DX, 12e bestelling geplaatst 14e geshipped. vandaag binnen
Echt top!
Is die tas zo groot of is Rachel 1 meter 40 en 35kg?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben naar mij geluisterd qua broekschattig truitje met plukjes haar
![]()
[ afbeelding ]
Dat 2e jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Is die tas zo groot of is Rachel 1 meter 40 en 35kg?
Ik kan het zo snel niet meer terug vinden maar er is een hele leuke foto met een voetbal tenue. Iemand vroeg of het haar zoontje was maar dat was Rachel zelfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Is die tas zo groot of is Rachel 1 meter 40 en 35kg?
Haha ja, dat zal d'r ook zijn geweest..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:22 schreef Chuphinh het volgende:
Oh echt? In het filmpje met die coolshots van dealperfect zie je haar dan ook wat dingen in de koelkast leggen
Dat was ik. Was echt iet normaal jo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel niet meer terug vinden maar er is een hele leuke foto met een voetbal tenue. Iemand vroeg of het haar zoontje was maar dat was Rachel zelf
Dat weet ik, maar in mijn quote had ik het veranderd. Anders staat namelijk alsnog de merknaam in de quote. In de post die ik had gequote zelf stond wel de echte merknaam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het merk ed softy bestaat ook niet. Het heet ed nogwat
Soooryquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in mijn quote had ik het veranderd. Anders staat namelijk alsnog de merknaam in de quote. In de post die ik had gequote zelf stond wel de echte merknaam.
sku.3345 van DXquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
Top, maar wat is het SKU en welke site?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24219quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:17 schreef Skiet het volgende:
Wie weet een leuke Rastban die in de buurt komt van dit model? Dit model kan ik niet vinden dus ik zoek iets soortgelijks.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:46 schreef shadowflash het volgende:
Nog een weekje en dan een kapot glaasje
Lijkt hier wel wat opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef kloink het volgende:
ik vind dit horloge eruuggg mooi...ik zoek me rot naar het horloge waar die ehh erg op lijkt..:-) Iemand al gevonden? pmétje mag uiteraard
Mooi dingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lijkt hier wel wat op
[ afbeelding ]
Het glas wilt weleens kaduuk gaan in de post, lees je vaakquote:
DP heeft een Mora Carrero voor in de frietpanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef kloink het volgende:
ik vind dit horloge eruuggg mooi...ik zoek me rot naar het horloge waar die ehh erg op lijkt..:-) Iemand al gevonden? pmétje mag uiteraard
geen merknamen noemen... of verander ze in ieder geval zodat ze niet googlebaar zijn ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef _-Kaas-_ het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring Met die nep shit raban? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21674 Zijn ze beetje van goede kwalitijt?
Hmm, ik heb gister die EP-360 gekocht op Bol.com is dat niks dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef monkeybrain het volgende:
Heeft iemand nog een goeie tip voor mp3 oordoppen, die echt in je oor kanaal gaan.
Ik heb niet veel zin om veel te betalen maar ze moeten ook niet als karton klinken.
Ik begrijp dat Soundmagic's mooi zijn voor het geld, maar ik wil het liefst iets van 5 dollar ofzo![]()
Maar ik ben bang dat het een tikkie onmogelijk is, ik heb nu Creative ep-630.
Deze lijken me wel iets maar dat is puur op het uiterlijk... zal wel volkomen kut klinken als ik dit merk op DX opzoek qua ervaringen.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23924
je kan er natuurlijk niet al te veel van verwachten hè, voor dat geldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef monkeybrain het volgende:
Heeft iemand nog een goeie tip voor mp3 oordoppen, die echt in je oor kanaal gaan.
Ik heb niet veel zin om veel te betalen maar ze moeten ook niet als karton klinken.
Ik begrijp dat Soundmagic's mooi zijn voor het geld, maar ik wil het liefst iets van 5 dollar ofzo![]()
Maar ik ben bang dat het een tikkie onmogelijk is, ik heb nu Creative ep-630.
Deze lijken me wel iets maar dat is puur op het uiterlijk... zal wel volkomen kut klinken als ik dit merk op DX opzoek qua ervaringen.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23924
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hmm, ik heb gister die EP-360 gekocht op Bol.com is dat niks dan?
Ik hoorde goeie recensies daar over.
Jack zei dat deze zeer goed zijn voor het geld:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23738
ja lijkt er wel wat op maaaaar toch ook niet :-)...heb ook al bij oude modellen gezocht maar staat ie ook niet bij..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lijkt hier wel wat op
[ afbeelding ]
Maar het moet hem volgensmij wel voorstellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:09 schreef kloink het volgende:
[..]
ja lijkt er wel wat op maaaaar toch ook niet :-)...heb ook al bij oude modellen gezocht maar staat ie ook niet bij..
Ooooverigens..is die carerra ook wel een ERG mooi horloge haha..volgens mij staat die niet bij DP in ze lijstje helaas..of ik moet niet goed kijken..
edit: zie nu dat Carerra blijkbaar een hele range is.
http://www.nextag.com/tag-heuer-carrera/shop-html
Vandaag viel 1 kant uit, draadbreukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yer post is hurting me eyes matey!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef _-Kaas-_ het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring Met die nep shit ? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21674 Zijn ze beetje van goede kwalitijt?
En gebruik nu eens je common sense en vertel nu eens wat je als antwoord verwacht. Dat er goeie oordoppen voor onder de 5 dollar aangeboden gaan worden waar men lovend over gaat zijn op audiofielen fora?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad mooie doppen voor het geld, maar zo te horen is dat alweer oud nieuwsDe soundmagic pl-30 schijnt alles te verwoesten voor dat geld. De pl-50 is helemaal een monster volgens sommigen.
Maja, alle respect voor Jack maar "goed klinken" is vaak een uitspraak waar je niks aan hebt. Echte vergelijkingen van audiofielen nerds op een forum daar krijg je goede uitspraken![]()
Nee flapdrol, ik was gewoon nieuwsgierig of er iemand een pareltje heeft gevonden tussen de goedkope doppen (voor het geld). Ooit waren mensen ook gek op 10 euro Sennheiser mx400, dus waarom kun je via de Chinees geen mooie 5 dollar doppen vinden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Yer post is hurting me eyes matey!
[..]
En gebruik nu eens je common sense en vertel nu eens wat je als antwoord verwacht. Dat er goeie oordoppen voor onder de 5 dollar aangeboden gaan worden waar men lovend over gaat zijn op audiofielen fora?Guess again.
Diodinges heeft binnen nu en een paar maanden nog een leuk choppertje in de aanbieding .quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik had dezelfde helicopter gekocht als mcwops. Kreeg deze mail binnen:![]()
Dear Marko ,
Apologies for our late reply.
The item 14475 is out of stock now. Would you please take other other items as the replacement? If that,please tell us the sku number. Then we will arrange for you.
Thanks a lot.
Nicole
Kun je nog even een foto maken van de ingevulde formulieren en de dichtgeplakte envelop?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:10 schreef Dionysiou het volgende:
Factuur en formulier verstuurd naar de douane
Waarom krijg ik, als ik dat bestel, 1.70 aan verzendkosten erbij?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, dit zal heel goed verkopen bij de Tokkies en Sjonnies met hun Mercedes 180d en andere 20 jaar oude roestbakken met foute velgen en homo spoiler. Dit straalt echt klasse uit, vooral dat ventilatortje![]()
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_27845_1.jpg
Dat is foute Tokkie belastingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom krijg ik, als ik dat bestel, 1.70 aan verzendkosten erbij?
haha ja weet ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef luciano het volgende:
[..]
Diodinges heeft binnen nu en een paar maanden nog een leuk choppertje in de aanbieding .
Prijs zal ietsje hoger liggen alleen , ivm een kleine 20 belastingen en heffingen die er bij gaan komen, maar dan heb je ook wat !
Vette shit die eigenhandig door een gelicenseerde piloot van de douane zijn luchtdoop heeft gehad !
Geef je adres maar, stuur ik zelfs een kopie op!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kun je nog even een foto maken van de ingevulde formulieren en de dichtgeplakte envelop?
Heb er twee voor een vriend van me besteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat is foute Tokkie belasting![]()
Heb je waarschijnlijk dit aangeklikt:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom krijg ik, als ik dat bestel, 1.70 aan verzendkosten erbij?
Ik eet mijn hoed opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wie draagt er nou nog een hoedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik eet mijn hoed op![]()
Na wat google werk blijken deze inderdaad extreem goed te zijn voor de prijs, beter dan de ep-630.
Volgens head-fi, meneer Neo![]()
http://www.head-fi.org/fo(...)-impressions-389871/
Bedankt voor de tip, je ziet door de bomen het bos niet meer bij de cheapo afdeling.
jas voor in de herfst/winter.quote:Peng Jones
Ik had ook een sleeve via FP gekocht. Lekker goedkoop, maar verwacht geen dikke materiaal. Eerder nog iets aan de dunne kant.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb ook nog een sleeve gehaald voor nog geen 3 euro bij FP
[ afbeelding ]
Zijn deze echt of nep want Peng jones is helemaal niet zo duur in nederland, 50-70 euro voor een jas en ik denkk dat je voor deze ook wel 40 euro kwijt bentquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:32 schreef Dionysiou het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)0fa3.jhtml?cm_cat=30
Dit is best een mooie
[..]
jas voor in de herfst/winter.
Heb dr ff achteraan gemaild als ik ook een duurdere kon krijgen voor dezelfde prijs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik had dezelfde helicopter gekocht als mcwops. Kreeg deze mail binnen:![]()
Dear Marko ,
Apologies for our late reply.
The item 14475 is out of stock now. Would you please take other other items as the replacement? If that,please tell us the sku number. Then we will arrange for you.
Thanks a lot.
Nicole
Dit is een echte.. ach, was laatst in de stad en kon deze niet vinden bij de jassen ben opzoek voor een leuke herfst jas nu zag ik een leuke van Peng Jonesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Zijn deze echt of nep want Peng jones is helemaal niet zo duur in nederland, 50-70 euro voor een jas en ik denkk dat je voor deze ook wel 40 euro kwijt bent
Tuurlijk gast, ik heb er al 4 v/d 4 binnen gekregen zonder schade, maar okquote:
Als ie echt is mag je 'm ook Jack & Jones noemenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit is een echte.. ach, was laatst in de stad en kon deze niet vinden bij de jassen ben opzoek voor een leuke herfst jas nu zag ik een leuke van Peng Jones
Dus voor een mooi prijsje neem ik hem wel.
Tja gewoon om gezeur en bans tegen te gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:09 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als ie echt is mag je 'm ook Jack & Jones noemen
Ja, ik heb altijd antwoord binnen1 dag af en toe 2 dagenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:26 schreef feelsgoodman het volgende:
Nogsteeds geen reply van Jack.Met zijn Gmail adres replied hij het snelst, he?
Erg mooi!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:32 schreef Dionysiou het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)0fa3.jhtml?cm_cat=30
Dit is best een mooie
[..]
jas voor in de herfst/winter.
komt jack nog op msn dan? heb m al weken niet gezien... of bedoel je mail?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:14 schreef Dionysiou het volgende:
Is goed!
Hij zal later de nacht wel online komen, als de jas in mijn maat beschikbaar is koop ik hem en laat ik mijn bevindingen horen
Dat was ik. Zal het shirt vanavond eens passenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:08 schreef Semmm het volgende:
ik heb een hele tijd terug dit shirt voorbij zien komen http://item.taobao.com/au(...)b1a0.jhtml?cm_cat=30
[ afbeelding ]
Wie was dat die 'm postte, en de pasvorm, ik dacht dat de pasvorm slecht was wat ik las maar ik weet het niet meer wie had het over dit shirt of heeft 'm gekocht?
Okquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat was ik. Zal het shirt vanavond eens passen
Weet wel dat er een vlekje in zat.
Dion, wat moet die jas kosten?
Waar praten we over? Oordopjes toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vandaag viel 1 kant uit, draadbreuk![]()
Een jaar geleden ofzo precies hetzelfde probleem, een nieuwe ontvangen via de garantie. Misschien dat deze weer 1 jaar garantie hebben, even de papieren opzoeken.
Het zijn inderdaad mooie doppen voor het geld, maar zo te horen is dat alweer oud nieuwsDe soundmagic pl-30 schijnt alles te verwoesten voor dat geld. De pl-50 is helemaal een monster volgens sommigen.
Maja, alle respect voor Jack maar "goed klinken" is vaak een uitspraak waar je niks aan hebt. Echte vergelijkingen van audiofielen nerds op een forum daar krijg je goede uitspraken![]()
Maar ik luister vrijwel alleen nog maar podcasts en muziek staat op een laag pitje. Een paar cheapo's moeten kunnen voldoen voor slap geouwehoer.
Wat probeer je nu precies te zeggen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Waar praten we over? Oordopjes toch?
Misschien dat Jack ongenaaide jassen moet gaan verkopen, in 5 pakjes verzenden en dan je moeder opbellen hahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef jopiede het volgende:
Jah, dat is dus het probleem met een jas die ik van abrochrombie&flicks zo mooi vond, hij was 1,5 KG waardoor het erg duur werd(100 dollar ofzo) Dat is nog niet het probleem, maar de douna pakt toch al snel van die zwaardere pakketjes, of niet dan?
Maar stiekem zijn ze maar 10mwquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:25 schreef Dionysiou het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28907
Yummie, mooie prijs..
waarschijnlijk wel, het wordt ook meer in steekproeven gedaan hèquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef Mirjam het volgende:
het wordt toch 1 pakket
het blijft net aan onder 1 kg., moet lukken toch?
wat ga je daar mee doen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ook maar even besteld.
[ afbeelding ]
Mooi horloge, laat me even weten hoe lang ie het volhoudt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Loohcs het volgende:
Vandaag - 3 weken na bestelling - m'n 1e DX spul ontvangen. Geen gadgets, maar 'nuttige' dingen (adapter, oplader, oordopjes en een horloge weet iemand waar die 'binnenring' met cijfers 1 t/m10 voor is?).
gebruik je heroine ofzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Junk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wil ik wel dat je het filmtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Willekeurige voorbijgangers injecteren met wc eend, lache joh
Als jij jezelf van achteren wilt zien als de naald in je nek gaat, prima hoor. Dan zal ik het schermpje voor je gezicht houden terwijl je ligt te schuimen en trillen op de grond. Kleine moeite voor mijquote:
Is er toch nog iemand die niet meteen in zijn broek poept als ie een injectiespuit zietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef jopiede het volgende:
[..]
Dat is om je printer bij te vullen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wilde ze eigenlijk voor mijn oren gebruiken om die af en toe even goed door te spuiten
Nee. Het zijn aziatische maten. Daarom is het met kleding (mouwen en lengte) heel moeilijk om de goede maat te kiezen. Maar Jack en Rachel kunnen je daarbij helpen. Het blijft een gok en dan hangt het van jezelf af of je die gok wilt wagen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef SpicyPaprika het volgende:
Zijn de maten die op taobao staan dezelfde zoals hier?
Je hebt het over je Sloral C opzetborsteltjes toch? Ga je spoedig naar de tandarts? Misschien kan je ze daar even laten zien en kijken wat zijn mening is..? Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:50 schreef Semmm het volgende:
Mijn oral B opzetborsteltjes van DP binnen, Super!!! poetst goed maar dan voor 1/5 van de prijs ofzo
Ik zou ze even 24 uur inspelen met flinke volume, dan komen ze pas echt tot levenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:45 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt wat Skiet dus zegt. Ik koop alleen als Jack kan garanderen dat het past, want ik had een trauma overgehouden aan die o zo mooie Dior jas
Trouwens net mijn Creative EP-630 dingen binnen gekregen. Klinken super hoor
Geen spijt van de aankoop.
Is het ook niet die van Jack zijn meer om even overal door het huis te slingeren, in de caravan of in de auto. En een echte Ray Ban ben je toch wel wat voorzichtiger mee. En ik vind ze net zo leuk, althans.. ik heb geen behoefte aan 'echte'quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:42 schreef Skiet het volgende:
Ik geloof niet altijd in Chinese kwaliteit. Alsof een nep RagBas van dezelfde kwaliteit is als een echte
zit er wel gewoon glas in?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is het ook niet die van Jack zijn meer om even overal door het huis te slingeren, in de caravan of in de auto. En een echte Ray Ban ben je toch wel wat voorzichtiger mee. En ik vind ze net zo leuk, althans.. ik heb geen behoefte aan 'echte'
Die heb ik ook ja, en ze zijn gewoon goed, veel meer dan gewoon goed in elkaar zitten hoeft dat ding ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef jopiede het volgende:
Gaa ik ze ook maar eens bestellen die Boral C dingen:)
In de meeste wel geloof ik. Bij mij is er wel eens een glas gebroken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:50 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
zit er wel gewoon glas in?
die wil ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
Ik zoek eigenlijk iets als dit:
[ afbeelding ]
Originele is ook goed, kan alleen nergens een webshop vinden die ze verkoopt.
Oja ik bedoel natuurlijk de Anal Cquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je hebt het over je Sloral C opzetborsteltjes toch? Ga je spoedig naar de tandarts? Misschien kan je ze daar even laten zien en kijken wat zijn mening is..? Ben benieuwd..
Als dat ding een usb gat nodig heeft, deze lader werkt heel goed bij mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:15 schreef gers het volgende:
iemand enig idee of jack een oplader heeft voor een Creative Zen 20 GB Portable Media Center
heb er net een gekregen van iemand maar er zit geen oplader bij
helaas geen usb lader maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 voltquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als dat ding een usb gat nodig heeft, deze lader werkt heel goed bij mij.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22516
heerlijk is dat altijd hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:55 schreef Skiet het volgende:
Hmmm als ik terug kom van vakantie volgende week donderdag dan is het pakjesavond voor mij
Dit stomme topic blijven refreshen (en boos worden als jullie niks nieuws hebben getikt), elke dag new arrivals checken op de bekende sites, wishlists aanmaken, tactisch denken met coupons, mensen om je heen vragen of ze ECHT niks moeten, jezelf kut voelen als de postbode niks brengtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
Dit begint een beetje uit de hand te lopen bij mij, er is nu al een week of 2 dat er bij mij altijd minimaal 2 of 3 bestellingen onderweg naar me zijn.. Al blijft t wel geweldig t uitpakken elke keer
Ja, allemaal, ik heb ook een flinke wishlist, met een stuk of 20 dingen van 1 a 2 euro, voor het geval ik bij grotere bestellingen tekort heb om aan 10tallen dollars te kopen (voor dx points)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit stomme topic blijven refreshen (en boos worden als jullie niks nieuws hebben getikt), elke dag new arrivals checken op de bekende sites, wishlists aanmaken, tactisch denken met coupons, mensen om je heen vragen of ze ECHT niks moeten, jezelf kut voelen als de postbode niks brengt
Klinkt dit bekend??
Ik heb ook al een pakketje niet ontvangen, wssk zelfs 2.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Pffff, er kwamen nog steeds geen 2 microfonen aan en Rachel reageert gewoon niet.. dan maar naar Jack forwarden
Je moet zo'n ding aanschaffen:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
helaas geen usb lader maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 volt
Nee, sommige mensen hebben een leven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit stomme topic blijven refreshen (en boos worden als jullie niks nieuws hebben getikt), elke dag new arrivals checken op de bekende sites, wishlists aanmaken, tactisch denken met coupons, mensen om je heen vragen of ze ECHT niks moeten, jezelf kut voelen als de postbode niks brengt
Klinkt dit bekend??
Ik snap ook niet het gezeur over DX, stuurt inprincipe ook alles snel op is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:32 schreef neo2000 het volgende:
Moet overigens zeggen dat ik de mensen die altijd lovend waren over DP niet echt begrijp.. Plaats een bestelling, duurt bijna een werkweek voordat deze verzonden wordt. En dan ook nog eens in delen omdat iets niet in stock is. DealExtreme anyone?
En daarom plaatst je deze opmerking omdat je zoveel andere zaken te doen hebt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen hebben een leven.
gifette scheermesjes? Paar topics terug is dat geprobeerd, en de resultaten waren wisselend. Sommigen kregen extreem goede binnen, en sommigen kregen extreem slechte. Beetje hit-or-miss.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:51 schreef Smart-Einstein het volgende:
Hoe zijn de gilette scheermesjes eigenlijk. Iemand al geprobeerd?
http://item.taobao.com/au(...)33ce3.jhtml?cm_cat=0 ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
helaas geen usb lader maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 volt
Klinkt meer als een sexspeeltje van Jackquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 volt
DP levert rechtstreeks van de Taobao supplier en dat duurt even.. bestelling word geplaatst, supplier moet het versturen (kan ook weer een variabele tijd duren), bestelling komt aan bij Jack, word ingepakt, word verstuurd, en met pech zit je tegen het weekend aan dat het nog 2 dagen langer duurt..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:32 schreef neo2000 het volgende:
Moet overigens zeggen dat ik de mensen die altijd lovend waren over DP niet echt begrijp.. Plaats een bestelling, duurt bijna een werkweek voordat deze verzonden wordt. En dan ook nog eens in delen omdat iets niet in stock is. DealExtreme anyone?
Even kijken of mijn pakje beneden ligtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb toch mn pakketje binnen!!
Die de 5e verstuurd was, hoe weet ik niet, maargoed ik ben weer happy.
Volgens mij wel hoor. Mijn bestelling stond eerst een week ofzo op 'waiting for supplier'. Toen ging hij naar 'order collected' en toen naar packaging.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef monkeybrain het volgende:
De 5e? Niet supersnel maar dat valt toch gewoon binnen de standaard levertijd die wordt aangegeven?
Dion, weet je zeker dat DX ook niet gewoon vanuit de supplier levert? Van sommige producten zullen ze wel een kleine voorraad hebben omdat ze het toch wel kwijt kunnen maar enorme voorraden van alles???
En daarbij weet je dat als je Taobao dingen koopt dat het gewoon eventjes duurt voordat het bij Jack isquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze hebben de dingen die vaak verkocht worden op voorraad, en daar krijgen ze om de paar dagen weer een grote levering van binnen. Dat is gewoon simpele vraag en aanbod.
Een eSky helicopter wordt haast niet besteld, en dan is het dus beter om die gewoon per bestelling te bestellen, of 2 op voorraad te hebben, maar beslist niet meer.
DX moet vaak ook lang genoeg wachten op de supplier hoor.
Linkje? Klinkt wel erg vet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kan niet wachten tot je die led kraan hebt, om te horen of dat niet teveel gaat spetteren.
De zee apen zijn toch wel erg apart, ze zijn nu 2 weken oud bij mij. Er zijn er uiteindelijk heel wat gesneuveld maar een hoop zijn al flink gegroeid. Er ligt een soort smurrie op de bodem, ook een soort natte stukjes watten waarin monkeys blijven vastkleven.... erg mysterieus allemaal![]()
Ik zou ze liever willen overzetten in een schone bak maar hoe krijg je dat voor elkaar met die minuscule beestjesHet voer dat erbij zit is volgens mij ook genoeg voor minstens 1 jaar, op het eerste gezicht lijkt het heel weinig.
Er zitten ook oxygen beads bij, ik las dat het gewoon plastic balletjes zijn waar zuurstof aan blijft kleven. Ik spoel ze af onder de kraan om in mijn kom te gooien ontploffen zeVolgens mij is het wel iets meer dan alleen een stel plastic balletjes. Er kwam allemaal zuurstof in de kom toen ik ze erin gooide en ze begonnen te ontploffen.
Dit allemaal voor 2 dollar, spannend hoor
Oepsie, dankuquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
Wel blijven opletten, FrankP gaf net de link op zijn bestellijst.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667
Jep, dat is logisch, want daarbij kan de supplier natuurlijk ook liegen over de leverdatum tegen DP, of dingen gewoon te laat opsturen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En daarbij weet je dat als je Taobao dingen koopt dat het gewoon eventjes duurt voordat het bij Jack is
Je maakt dus al aardig wat mee met je nieuwe huisdieren. Ben benieuwd hoe ze het bij mij gaan doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kan niet wachten tot je die led kraan hebt, om te horen of dat niet teveel gaat spetteren.
De zee apen zijn toch wel erg apart, ze zijn nu 2 weken oud bij mij. Er zijn er uiteindelijk heel wat gesneuveld maar een hoop zijn al flink gegroeid. Er ligt een soort smurrie op de bodem, ook een soort natte stukjes watten waarin monkeys blijven vastkleven.... erg mysterieus allemaal![]()
Ik zou ze liever willen overzetten in een schone bak maar hoe krijg je dat voor elkaar met die minuscule beestjesHet voer dat erbij zit is volgens mij ook genoeg voor minstens 1 jaar, op het eerste gezicht lijkt het heel weinig.
Er zitten ook oxygen beads bij, ik las dat het gewoon plastic balletjes zijn waar zuurstof aan blijft kleven. Ik spoel ze af onder de kraan om in mijn kom te gooien ontploffen zeVolgens mij is het wel iets meer dan alleen een stel plastic balletjes. Er kwam allemaal zuurstof in de kom toen ik ze erin gooide en ze begonnen te ontploffen.
Dit allemaal voor 2 dollar, spannend hoor
Dat is briljantquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.iphonecompleet(...)kabelclips-p-87.htmlquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef mtchel112 het volgende:
eeuuuhj weekje terug van normandie, 2 pakjes binnen, veel gemist op fok forum????
dankuu
Zoiets kun je toch ook op de markt kopen voor een gelijke prijs.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze parfum: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21861
Ik denk dat ik het gewoon eens voor de fun bij me order bestel. Maar wil toch eff nog wat recensies van andere weten.
\quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch ook op de markt kopen voor een gelijke prijs.
Nadeel is wel dat je naar de markt moet gaan daarvoor
Ruikt naar veredelde wc verfrisser.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze parfum: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21861
Ik denk dat ik het gewoon eens voor de fun bij me order bestel. Maar wil toch eff nog wat recensies van andere weten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:50 schreef jopiede het volgende:
[..]
\
Ik weet niet waar jij het op de markt haalt, maar in de winkel kost het 50 euro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |