abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:18:55 #1
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_71977719

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de �22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en �22 tot �150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_71977736
wel een beetje vroeg, die ander heeft nog 6 posts te gaan ofzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71977753
beter te vroeg dan telaat ofzo

tevens tvp
pi_71977786
pi_71977804
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Dionysiou het volgende:
Kutje bef!

Post van de TNT Pakketservice huil huil.
je dacht je helicopter ?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:23:06 #6
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71977814
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

je dacht je helicopter ?
Ja is het ook
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_71977816
ik baal d'r van dat ik m'n bestelling maar niet rond krijg
heb 4 producten besteld, 1 heb ik nu al 5 keer vervangen voor een ander, en steeds zijn ze out of stock, ook als ik een dag eerder een mailtje krijg dat het product wel in stock is
pi_71977825
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:23 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja is het ook
lol, hoeveel moet je bijbetalen?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:25:09 #9
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71977860
Nog niks maar er word belastingaangifte gedaan van een formulier die ik moet terugsturen. Zal zo even alles inscannen voor de gene die het interessant vinden?
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_71977863
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:23 schreef Mirjam het volgende:
ik baal d'r van dat ik m'n bestelling maar niet rond krijg
heb 4 producten besteld, 1 heb ik nu al 5 keer vervangen voor een ander, en steeds zijn ze out of stock, ook als ik een dag eerder een mailtje krijg dat het product wel in stock is
Dan heb je wel pech onnie
pi_71977879
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:25 schreef Dionysiou het volgende:
Nog niks maar er word belastingaangifte gedaan van een formulier die ik moet terugsturen. Zal zo even alles inscannen voor de gene die het interessant vinden?
Je hebt je helicopter dus eindelijk binnen?

Hij is dus gecheckt door de douane begrijp ik?
pi_71977896
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dan heb je wel pech onnie
ik vind t gewoon kut, wil die bestelling in z'n gehjeel hebben
denk dat dat ene product nu gerefund (ofzo) wordt.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:28:56 #13
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71977963
Ik bied 50 euro voor je heli, Dion
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:30:23 #14
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71978008
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Je hebt je helicopter dus eindelijk binnen?

Hij is dus gecheckt door de douane begrijp ik?
Hij ligt nog bij de douane op Schiphol. Ik moet een factuur bijsturen, ehm, formulier invullen.
En ik mag kiezen of ik hem dan liever terugstuur naar Jack Peng.
pi_71978017
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:30 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Hij ligt nog bij de douane op Schiphol. Ik moet een factuur bijsturen, ehm, formulier invullen.
En ik mag kiezen of ik hem dan liever terugstuur naar Jack Peng.
Hoeveel invoerrechten moet je betalen dan als ik vragen mag?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:31:52 #16
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71978043
Yeah.
pi_71978085
Weet iemand een goed GPS zendertje? Of iets in die richting? Ik dacht dat hier laatst over werd gepost.. maar kan 't niet meer terug vinden
x
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:34:42 #18
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71978112
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Dionysiou het volgende:
Kutje bef!

Post van de TNT Pakketservice huil huil.
Dus stiekem toch zo'n kunststof gleuf gehaald bij Jack
Is dat retour sturen eigenlijk gratis??
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:39:23 #19
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71978211
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hoeveel invoerrechten moet je betalen dan als ik vragen mag?
Weet ik echt niet, ik ga iemand advies vragen voordat ik alles invul
Zal wel dichtbij de 50 EU komen al is het niet meer.
pi_71978257
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:39 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Weet ik echt niet, ik ga iemand advies vragen voordat ik alles invul
Zal wel dichtbij de 50 EU komen al is het niet meer.
Das wel veul, je mag die papieren wel is inscannen als je wil, ben wel benieuwd
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:41:48 #21
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71978268
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Das wel veul, je mag die papieren wel is inscannen als je wil, ben wel benieuwd
Is goed zal ik nu doen
pi_71978725
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Is goed zal ik nu doen
pi_71979071
ah, ik krijg nu net het DX pakje binnen dat ik gecancelled had
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:09:50 #24
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71979082
Daar komt ie dan..

Kopie die ze hadden gemaakt van de verklaring die op het pakket stond van Jack.

Formulier die ik moet invullen

Envelop die ze er bij deden en ik moet terugsturen

Achterkant van het formulier

Klik op de afbeelding om het scherper te zien
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:14:41 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71979218
Jack pwnt Dion flink in z'n aarsje!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:17:59 #26
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71979304
Ja
pi_71979421
Wel mooi kut onnie,

En ga je er invoerrechten over betalen dan? of....?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:25:50 #28
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71979505
Inklarings kosten, invoerrechten en BTW volgensmij wat het allemaal wel niet is. Ga het maar eerlijk invullen anders krijg ik nog boetes ook straks.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:39:50 #29
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71979916
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef Zapper het volgende:
Jack pwnt Dion flink in z'n aarsje!
Hoezo? Jack heeft toch niks te maken met onze douane?
Hij heeft gewoon het formulier ingevuld, wellicht is gift een beetje oneerlijk maar dat wilt men toch standaard aangevinkt hebben ghehe.

Waarom moeten ze de inhoud weten van Dion, staat er toch op en even openmaken hebben ze allang gedaan lijkt mij.

Je kunt zeggen dat Jack dit als cadeau heeft verstuurd omdat je hem hebt geholpen met Nederlandse klanten. Alsof ze paypal en je bankgegevens zomaar gaan opvragen.
pi_71980521
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hoezo? Jack heeft toch niks te maken met onze douane?
Hij heeft gewoon het formulier ingevuld, wellicht is gift een beetje oneerlijk maar dat wilt men toch standaard aangevinkt hebben ghehe.

Waarom moeten ze de inhoud weten van Dion, staat er toch op en even openmaken hebben ze allang gedaan lijkt mij.

Je kunt zeggen dat Jack dit als cadeau heeft verstuurd omdat je hem hebt geholpen met Nederlandse klanten. Alsof ze paypal en je bankgegevens zomaar gaan opvragen.
Daar trapt de douane al een hele tijd niet meer in.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:18:46 #31
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71981046
Dion zit nu huilend zijn zakje M&M's op te eten

Maar wel kut voor je inderdaad, en dan te bedenken dat je hem eik helemaal niet meer hoeft
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_71981182
Jammer, maar dit had je kunnen weten toch? Ik snap de ophef niet helemaal. Het is een groot pakket dus de kans dat ze het eruit halen is ook gewoon vele malen groter dan bij de kleine pakketjes.

Wat was de aanschaf waarde van het artikel wat jij betaald hebt. Ik weet dat het gewicht niet goed was, maar het gaat erom hoeveel dollars jij betaald hebt. Ben wel benieuwd. Dan kan je toch direct uitrekenen wat je moet betalen.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:23:55 #33
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71981216
tvp (met vrees voor douane)
ivm heli van DX die al 7 weken onderweg is
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:25:48 #34
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71981282
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Powerkiwi het volgende:
Dion zit nu huilend zijn zakje M&M's op te eten

Maar wel kut voor je inderdaad, en dan te bedenken dat je hem eik helemaal niet meer hoeft
Inderdaad ik wou hem niet eens meer..
Moet ik nog maar gaan betalen

En ik dacht dat ie eerst gewoon 600 gram woog ipv 3.4 KG wat Jack zei.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:26:35 #35
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71981314
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef mcwops het volgende:
tvp (met vrees voor douane)
ivm heli van DX die al 7 weken onderweg is
Als je een HK tracking nummer hebt kan je naar TNT bellen.
Zodra je een van deze woorden hoort: Inklaren, ingeklaard weet je hoe ver het is.
pi_71981404
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef jopiede het volgende:
Ik vraag me ook af of ze de pet van ed softy hebben, ben ik wat meer in geinteresseerd
Et voila, Ed Softy petten:

http://item.taobao.com/au(...)dd0d3.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)6acbf.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)aa06d.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)a7910.jhtml?cm_cat=0

En zo zijn er nog wel meer...
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_71981430
Zo ga je steeds meer denken of je nog wel shit uit china moet bestellen
pi_71981447
quote:

Thx,
Ik ga deze eff voorleggen bij rachel wat ze kosten
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:31:46 #39
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71981472
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:25 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Inderdaad ik wou hem niet eens meer..
Moet ik nog maar gaan betalen

En ik dacht dat ie eerst gewoon 600 gram woog ipv 3.4 KG wat Jack zei.
Mijn pakketje zit ook nog op de post, terwijl een pakketje wat 3 (DRIE!) dagen later verzonden is (maar wel kleiner is) net aankwam.
Ik word bang
Zit trouwens wel gewoon onder de invoerrechtendinges en dr zit niks illegaals in, maar dat maakt niet uit
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
pi_71981539
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:31 schreef Powerkiwi het volgende:

[..]

Mijn pakketje zit ook nog op de post, terwijl een pakketje wat 3 (DRIE!) dagen later verzonden is (maar wel kleiner is) net aankwam.
Ik word bang
Zit trouwens wel gewoon onder de invoerrechtendinges en dr zit niks illegaals in, maar dat maakt niet uit
Had ik ook vandaag, een pakketje wat een week eerder verzonden is, heb ik nog niet ontvangen
pi_71981653
Zendingen met een waarde tussen ¤22,00 en 150,00 hoeft u geen invoerrechten te betalen, maar WEL de BTW.

Dus je betaald alleen de 19% extra btw als ik het goed begrijp, mocht je pakketje worden onderschept
pi_71981852
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zendingen met een waarde tussen ¤22,00 en 150,00 hoeft u geen invoerrechten te betalen, maar WEL de BTW.

Dus je betaald alleen de 19% extra btw als ik het goed begrijp, mocht je pakketje worden onderschept
Ja, en 12.50 inklaringskosten.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:45:33 #43
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71981854
Mijn 50 ag13 knoopcellen zijn binnen, kan ik weer met mijn lichtjes spelen aan mijn sleutelhanger en pen

Wat is trouwens de lol van al die doodshoofden op zo'n pet, satanistische crap
Zelfs de hip-hop zit nu onder de doodshoofden en vage freemason rituelen en symbolen, ziek man
pi_71982095
Ik vind de doodshoofden ook een beetje jammer, maarjah. Het is ook niet voor mezelf, een cadeautje voor me broer Ik ga trouwens voor deze http://www19.tx8.cn/photo/panxin19840617/adyh1_14.jpg

Ik zat trouwens te kijken bij contact en vond dit:
Mr.Jack:
MSN : dealperfectcs01@live.cn
Email : DealPerfectcs01@gmail.com
Mobile : 0086(0)13798281451

Mr. Cadi:
MSN : dealperfectcs02@live.cn
Email : DealPerfectcs02@gmail.com

Mr. Michael:
MSN : dealperfectcs03@live.cn
Email : DealPerfectcs03@gmail.com

Nu vraag ik me af wie Mr.Cadi en Mr.Michael zijn. Want ik zie geen Mrs. voor Rachel
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:04:42 #45
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71982438
Zoek je soms een miss Michael dan? Lekker boeiend om te weten of een man getrouwd is
pi_71983314
Tvp
Geen referral hier.
pi_71983503
Weet iemand een goed GPS zendertje? Of iets in die richting? Ik dacht dat hier laatst over werd gepost.. maar kan 't niet meer terug vinden..

thanks!
x
pi_71983805
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Had ik ook vandaag, een pakketje wat een week eerder verzonden is, heb ik nog niet ontvangen
Ik ook.
Zo te zien aardig wat mensen last van.
Weer een misgeraakte lading net als ergens in Maart?
kei lief.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:45:41 #49
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_71985067
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:50 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ik ook.
Zo te zien aardig wat mensen last van.
Weer een misgeraakte lading net als ergens in Maart?
Die kwam later toch alsnog binnen?

@diegene met die contact details van DP, dat zijn volgens mij de oude. Die kloppen niet meer.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_71985146
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:30 schreef jopiede het volgende:

[..]

Thx,
Ik ga deze eff voorleggen bij rachel wat ze kosten
Hoe doen jullie dat, bestellen bij taobao? Ik heb gezocht, maar iedereen roept namen en afkortingen, ik kan er niet achter komen.

edit: oh: http://fokhelp.googlepages.com/home

[ Bericht 9% gewijzigd door Veda88 op 18-08-2009 17:57:01 ]
pi_71986392
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef richbitch het volgende:
Weet iemand een goed GPS zendertje? Of iets in die richting? Ik dacht dat hier laatst over werd gepost.. maar kan 't niet meer terug vinden..

thanks!
Deze kwam ik op DX tegen, is voor laptops mooi Moet je wel effe een programma zoals TomTom kopen(/*ugge*downloaden*ugge*)

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26349
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:13:38 #52
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71987169
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Deze kwam ik op DX tegen, is voor laptops mooi Moet je wel effe een programma zoals TomTom kopen(/*ugge*downloaden*ugge*)

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26349
Kuiken !
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:19:09 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71987355
Zoek ik een tas op taobao begint mijn virusscanner op hol te slaan, lekkere tent zeg
pi_71988952
Ik wou al keilang dit kopen op DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18567

Maar hij stond al weken, maanden volgens mij steeds overnieuw op back ordered. Nu nog steeds.
Dus ik had m ergens anders besteld, en aangezien ik alleen DX in de gaten hou, was ik het vergeten.
Dus vandaag kreeg ik dit binnen:

Dus ik dacht echt wtf is dit nou weer, nieuwe verpakking van iets van DX? Neehoor, die stick, supervet! Die konden ze tenminste wel leveren, in tegenstelling tot DX, zelfde product, 40ct goedkoper als op DX.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:37:08 #55
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71989960
MacorgaZ heeft een hakenkruis arm-band aangevraagd bij Jack en hij kreeg een sample! Wat vinden jullie ervan?

pi_71989988
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Dionysiou het volgende:
MacorgaZ heeft een hakenkruis arm-band aangevraagd bij Jack en hij kreeg een sample! Wat vinden jullie ervan?

[ afbeelding ]
waarom zou je dat willen?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:38:37 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71990003
Shipping Notification from BestOfferBuy.com

Dear ikweethetookniet

Thank you for your purchase.

Here is the status of your order ###330:

Shipping Date: 2009-08-18
Shipping Mode: non register
Tracking Number: Not Applicable
Shipping Company: Netherlands National Post
Estimated Arrival Date: 25th August, 2009 - 7th September, 2009
Latest Arrival Date: 16th September, 2009

En ja het is de draadloze camera voor de chopper om de buuf te bekijken als ze in de tuin ligt
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:39:13 #58
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71990024
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Hij vind het teken mooi, ik vind hem ook errug mooi.
Hij is binnenkort te koop voor 8$ is dat een goeie prijs?
pi_71990042
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

-->
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:40:15 #60
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71990054
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

voor als hij naar ajax gaat
pi_71990058
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Kneus
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:40:48 #62
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71990071
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Kneus
pi_71990165
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wat lach je nou. Je bent uit 1992, en nog te dom om te poepen. Hoezo vind je zoiets leuk op te kopen?

Ben je gewoon achterlijk? Of heb je downsyndroom?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:44:39 #64
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71990204
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat lach je nou. Je bent uit 1992, en nog te dom om te poepen. Hoezo vind je zoiets leuk op te kopen?

Ben je gewoon achterlijk? Of heb je downsyndroom?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:47:55 #65
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71990318
quote:

[ afbeelding ]
Stuur een mailtje naar het koningshuis zou ik zeggen, die zijn er dol op.

dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:53:28 #66
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71990504
Ik hoorde trouwens niemand zeuren toen deze aansteker langs kwam die iemand dolgraag wilde hebben. Dat is toch echt van hetzelfde kaliber, maar das lachuh

pi_71990505
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

doe je dit nu enkel om te trollen?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:58:40 #68
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71990710
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik doe niet aan trollen.
Heb geen zin in bans
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:59:46 #69
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71990752
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Het is een klein kind met het intellectueel vermogen van een klein Japans dwerg aapje. Verspilde moeite, gewoon met rust laten.
pi_71990757
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef jopiede het volgende:
Ik vind de doodshoofden ook een beetje jammer, maarjah. Het is ook niet voor mezelf, een cadeautje voor me broer Ik ga trouwens voor deze http://www19.tx8.cn/photo/panxin19840617/adyh1_14.jpg

Mr. Cadi???? <---- Rachel:
MSN : dealperfectcs02@live.cn
Email : DealPerfectcs02@gmail.com

Btw, da's wel een leuke pet ja, maar wel een beetje vrouwelijk vind ik.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:04:28 #71
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71990906
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Het is een klein kind met het intellectueel vermogen van een klein Japans dwerg aapje. Verspilde moeite, gewoon met rust laten.
Dat is juist en correct
Mijn post count schiet omhoog door jullie, bedankt
pi_71991045
Tjah, ikvind al die ed hardy petten (shirts ook) vrouwlijk. Zo'n pet vind ik nog wel kunnen, maar het shirt vind ik homo. Maarjah, het is voor me broer. Die is er helemaal weg van.
pi_71991359
quote:

[ afbeelding ]
ik zat er al op te wachten aangezien hij 'Hitler fan' is
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:29:16 #74
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71991717
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

ik zat er al op te wachten aangezien hij 'Hitler fan' is
Haha
En ik word ervoor gebashed in het Gadgets topic
Terwijl ik er heul niet een ga bestellen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:46:45 #75
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71992377
Ik trek taobao door de vertaler maar waar kan ik nu het gewicht van een product vinden, ik zoek me een ongeluk

http://item.taobao.com/au(...)48d67.jhtml?cm_cat=0
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:48:33 #76
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71992459
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef monkeybrain het volgende:
Ik trek taobao door de vertaler maar waar kan ik nu het gewicht van een product vinden, ik zoek me een ongeluk

Ach joh, gemak dient de mens.

Stuur gewoon de link naar Jack en je krijgt meestal binnen 1 dag een reactie (handig om dan je hele taobao lijst mee te sturen) doe ik ook altijd.
Heb wel eens 20 dingen tegelijk gevraagd hoeveel iets kost in mails (4 mails achter elkaar) hij doet alles voor je, hij is erg gericht op service en hij klaagt echt nooit
pi_71993318
quote:

[ afbeelding ]
Ik neem er wel een als aanvoerdersband
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_71993328
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ach joh, gemak dient de mens.

Stuur gewoon de link naar Jack en je krijgt meestal binnen 1 dag een reactie (handig om dan je hele taobao lijst mee te sturen) doe ik ook altijd.
Heb wel eens 20 dingen tegelijk gevraagd hoeveel iets kost in mails (4 mails achter elkaar) hij doet alles voor je, hij is erg gericht op service en hij klaagt echt nooit
Ik heb anders sinds de 12 al geen antwoord meer gekregen op een mailtje hoor.
Zet Jack eens aan het werk joh!
kei lief.
pi_71993384
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ik heb anders sinds de 12 al geen antwoord meer gekregen op een mailtje hoor.
Zet Jack eens aan het werk joh!
Gisteren gemaild, vandaag antwoord. gebruik je wel t gmail adres?

[ Bericht 0% gewijzigd door Semmm op 18-08-2009 22:14:23 ]
pi_71994685
even een laul smit polo aangevraagd
tevens tvp
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 19 augustus 2009 @ 07:29:02 #81
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72000602
Welke van DX is de beste alcohol-meter voor die blaastests?
En hoe zit dat met BAC naar promille?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:42:54 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72002391
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 07:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen enkele, ik mag hopen dat je dit wilt gebruiken als leuke gadget tijdens een zuipfeestje en niet om te checken of je wel kunt rijden???
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:25:07 #83
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72003272
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Als je een HK tracking nummer hebt kan je naar TNT bellen.
Zodra je een van deze woorden hoort: Inklaren, ingeklaard weet je hoe ver het is.
dat nur (beginnend met RB) heb ik. maar kan t TNT nummer niet vinden .
welke is dat?

thanks!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:58:40 #84
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72004085
Bij mij is het nummer CP802015****HK

Zoiets moet jij ook hebben als je pakket meer kost dan 25$.
Daarmee kan je naar TNT bellen..
pi_72004845
Iemand een flauw idee hoelang het duurt voordat een "Processing - Contact us for the latest update" ticket word behandeld?

Ik had die ticket zaterdag al aangemaakt, helaas nog steeds geen antwoord terug...

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 11:25:29 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:49:13 #86
183846 joepie91
pi_72005618
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 07:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft laatst nog in de krant gestaan dat zelftests (ook van een echt merk!) vaak erg onbetrouwbaar zijn.

Overigens is mijn bankrekening nu eindelijk gekoppeld aan mijn PayPal, yay
Goede telefonische klantenservice bij PayPal
pi_72005683
Jack van DP had toch een couponcode voor FOK!kers, weet iemand die nog?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:52:10 #88
183846 joepie91
pi_72005702
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef monkeybrain het volgende:

Volgens mij staat het er niet en moet je het schatten.
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef jopiede het volgende:
Tjah, ikvind al die ed softy petten (shirts ook) vrouwlijk. Zo'n pet vind ik nog wel kunnen, maar het shirt vind ik homo. Maarjah, het is voor me broer. Die is er helemaal weg van.
Geen merknamen gebruiken he
pi_72005882
Dealextreme rules!

He er al verschillende producten besteld, waaronder mp4 speler, geheugenkaartjes, iphone glasbescherming.
Nooit problemen, levering altijd binnen 2 weken ontvangen. GEEN verzendkosten dat is het allermooiste,
zelfs voor een product van een paar dollarcent betaal je geen verzendkosten, echt absurd!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:14:52 #90
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72006339
Echt waar?! Geen verzendkosten?!
pi_72006390
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:14 schreef Zapper het volgende:
Echt waar?! Geen verzendkosten?!
Vet, dat moet ik ook hebben
pi_72006418
Een vriend wil waarschijnlijk 100 wishinglamps bestellen via mij Effe Jack vragen of er wat tientjes af kunnen ^^
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:18:35 #93
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72006429
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:58 schreef Dionysiou het volgende:
Bij mij is het nummer CP802015****HK

Zoiets moet jij ook hebben als je pakket meer kost dan 25$.
Daarmee kan je naar TNT bellen..
did it op tel nr 053-enzoverder
blijkt het pakket al sinds 10 aug op postkantoor te liggen. geen kennisgeving van gehad
in ieder geval ook geen douane-perikelen.
snel ophalen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:19:48 #94
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72006455
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Geen enkele, ik mag hopen dat je dit wilt gebruiken als leuke gadget tijdens een zuipfeestje en niet om te checken of je wel kunt rijden???
*Kuch* Tuuurlijk . Ik drink sowieso weinig bier en drank, vind het beetje nutteloos (wiet werkt veel beter), maar het is meer voor als ik mijn brommerrijbewijs heb ik niet over die 0,2 promille zit.
pi_72006801
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
..............................
En ja het is de draadloze camera voor de chopper om de buuf te bekijken als ze in de tuin ligt

Flatbewoner gluurt met camera bij onderbuurvrouw

Dat was ik dus niet he

[plannen zijn gewijzigd, ga er nu de bloemetjes mee bekijken ]
pi_72007994
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Een vriend wil waarschijnlijk 100 wishinglamps bestellen via mij Effe Jack vragen of er wat tientjes af kunnen ^^
Antwoord terug!

100 balonnen voor 105 euro ipv 161 euro
pi_72008102
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:18 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Antwoord terug!

Laat jack het in delen verzenden, anders is de kans zeeeeer groot dat het aangehouden word bij de douane
pi_72008129
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Laat jack het in delen verzenden, anders is de kans zeeeeer groot dat het aangehouden word bij de douane
Hij kwam zelf al met dat idee
pi_72008249
quote:

[..]

Antwoord terug!

goede deal
ik wacht nog weer op antwoord van Jack
pi_72008452
quote:

[..]

Antwoord terug!

Mooie korting!

maar toch zonde geld vind ik :p 10/20 is leuk maar 100
pi_72008629
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Semmm het volgende:

[..]

Mooie korting!

maar toch zonde geld vind ik :p 10/20 is leuk maar 100
Tis niet allemaal voor mij joh Moet voor een vriend bestellen. Die verkoopt het weer aan familie en vrienden etc. Kan er natuurlijk wel van meeprofiteren en ik krijg DP-Points ( )
pi_72008786
jack stuurde me gisteren een mail dat iets out of stock was, bleek toch in stock te zijn
morgen wordt m'n pakket geshipped
pi_72008832
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Tis niet allemaal voor mij joh Moet voor een vriend bestellen. Die verkoopt het weer aan familie en vrienden etc. Kan er natuurlijk wel van meeprofiteren en ik krijg DP-Points ( )
o ik dacht dat ze allemaal alleen voor je vriend waren :p en qua DP points krijg je precies 1,5 dollar ofzo ik vind die points zo nutteloos
pi_72009974
Had weer wat klein grut besteld bij DX, 12e bestelling geplaatst 14e geshipped. vandaag binnen

Echt top!
pi_72013537
die wifi link dinges werkt perfect(zit nu in de tuin met mn psp :p ) het was wel ff kloten maar uiteindelijk werkt het
pi_72015531
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef Ayca het volgende:
die wifi link dinges werkt perfect(zit nu in de tuin met mn psp :p ) het was wel ff kloten maar uiteindelijk werkt het
Top, maar wat is het SKU en welke site?
pi_72015728
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Dionysiou het volgende:
Daar komt ie dan..

[ afbeelding ]
Kopie die ze hadden gemaakt van de verklaring die op het pakket stond van Jack.

[ afbeelding ]
Formulier die ik moet invullen

[ afbeelding ]
Envelop die ze er bij deden en ik moet terugsturen

[ afbeelding ]
Achterkant van het formulier

Klik op de afbeelding om het scherper te zien
pi_72015759
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef delano.888 het volgende:
Ik wou al keilang dit kopen op DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18567
[ afbeelding ]
Maar hij stond al weken, maanden volgens mij steeds overnieuw op back ordered. Nu nog steeds.
Dus ik had m ergens anders besteld, en aangezien ik alleen DX in de gaten hou, was ik het vergeten.
Dus vandaag kreeg ik dit binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik dacht echt wtf is dit nou weer, nieuwe verpakking van iets van DX? Neehoor, die stick, supervet! Die konden ze tenminste wel leveren, in tegenstelling tot DX, zelfde product, 40ct goedkoper als op DX.
Ik lees er misschien overheen, maar ik zie 10000x DX staan, maar waar je het echt gekocht hebt is...
pi_72016558
Volgens de site is jack nu al een week in het magazijn een horloge voor me aan het pakken Hij moet opschieten
pi_72016654
Even een vraagje. Ik wil wat bestellen bij DP en betalen via Paypal. Nu lijkt het daar erop dat ik alleen maar met creditcard kan betalen? En klopt het dat ik ook eerst moet inloggen en een account moet aanmaken?

Bij DealExtreme kon ik gewoon via paypal betalen, zonder account aan te maken. Daar werd mn adres via paypal gelijk gebruikt.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_72017545
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Ik lees er misschien overheen, maar ik zie 10000x DX staan, maar waar je het echt gekocht hebt is...
http://bestofferbuy.com/
pi_72019171
hmmm..al twee mails gestuurd over een mooi horloge die ik heb gezien en ehh verdomd veel lijkt op een bepaald merk :-) maar wordt maar niet gereageerd..
pi_72020357
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:12 schreef gpa het volgende:
hmmm..al twee mails gestuurd over een mooi horloge die ik heb gezien en ehh verdomd veel lijkt op een bepaald merk :-) maar wordt maar niet gereageerd..
Als je mij bedoeld (aangezien ik ook een horloge heb gekocht) dan moet je ff PM-en aangezien mijn mail adres niet me echte mail is.

Edit: of ik begrijp je verkeerd en je bedoeld Jack, dat is ook nog mogelijk natuurlijk
pi_72020858
Die wishing lanterns he, heb ik er 2 van, waarvan ik 1 blokje kwijt ben, kan ik dat ene blokje splitsen? Of kan ik die 2e los ergens kopen? Wat is het precies? Misschien zijn er nog alternatieven?
pi_72020910
tvp
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:17:02 #116
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72021187
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Die wishing lanterns he, heb ik er 2 van, waarvan ik 1 blokje kwijt ben, kan ik dat ene blokje splitsen? Of kan ik die 2e los ergens kopen? Wat is het precies? Misschien zijn er nog alternatieven?
Aanmaakblokje. Je begrijpt het principe van een luchtballon? Dan is dit ook niet zo moeilijk .
pi_72021257
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Aanmaakblokje. Je begrijpt het principe van een luchtballon? Dan is dit ook niet zo moeilijk .
Aha, nog nooit gebruikt, blijft die wel lang genoeg branden dan?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:57:54 #118
183846 joepie91
pi_72022663
Ehh even een domme vraag misschien, maar sinds wanneer is dat BestOfferBuy er? Heb ik iets gemist in mijn 3 weken vakantie? :S
pi_72022902
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef joepie91 het volgende:
Ehh even een domme vraag misschien, maar sinds wanneer is dat BestOfferBuy er? Heb ik iets gemist in mijn 3 weken vakantie? :S
Sinds ik dat om 11 over 7 heb gepost
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:20:13 #120
183846 joepie91
pi_72023491
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Sinds ik dat om 11 over 7 heb gepost
Oh, hij is nog niet eerder besproken?
pi_72023551
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Oh, hij is nog niet eerder besproken?
Misschien, maar niet algemeen bekend.
Het is ook absoluut geen geweldige site behalve dat ze OOK geen verzendkosten vragen. Dx is over het algemeen beter, maar net dit ene ding hadden ze niet, en bij bestoffer dus wel.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:23:05 #122
183846 joepie91
pi_72023613
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien, maar niet algemeen bekend.
Het is ook absoluut geen geweldige site behalve dat ze OOK geen verzendkosten vragen. Dx is over het algemeen beter, maar net dit ene ding hadden ze niet, en bij bestoffer dus wel.
Ok... maar leveren ze verder wel wat ze beloven?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:24:14 #123
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72023659
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ok... maar leveren ze verder wel wat ze beloven?
Dat zegt 'ie toch
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:25:00 #124
183846 joepie91
pi_72023689
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat zegt 'ie toch
Ik bedoel meer in het algemeen, niet alleen dit dingetje
pi_72023839
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer in het algemeen, niet alleen dit dingetje
Heb alleen dat dingetje gekocht, en voor zover ik weet ben ik de enige die daar nog iets heeft besteld..
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:05:19 #126
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72025296
Ze hebben naar mij geluisterd qua broek schattig truitje met plukjes haar

pi_72026684
Bekijk je ook wel eens de merchandise MB?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:46:08 #128
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_72026776
Mijn eerste bestelling bij jack is een feit, hopelijk spoedig een bericht terug over de kosten.
pi_72029958
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Thomashorst het volgende:
Had weer wat klein grut besteld bij DX, 12e bestelling geplaatst 14e geshipped. vandaag binnen

Echt top!
Dat is netjes, binnen een week.
Mijne is al 10 dagen geleden besteld en nog niet verzonden. Misschien dat er net 1 ding out of stock is ofzo. Maar ik heb geduld.
pi_72030571
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben naar mij geluisterd qua broek schattig truitje met plukjes haar

[ afbeelding ]
Is die tas zo groot of is Rachel 1 meter 40 en 35kg?
kei lief.
pi_72031886
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Lolque het volgende:

[..]

Dat 2e ja
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:57:08 #132
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72032107
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Geen merknamen gebruiken he
Het merk ed softy bestaat ook niet. Het heet ed nogwat
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:16:38 #133
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72032550
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ik kan het zo snel niet meer terug vinden maar er is een hele leuke foto met een voetbal tenue. Iemand vroeg of het haar zoontje was maar dat was Rachel zelf
pi_72032655
Oh echt? In het filmpje met die coolshots van dealperfect zie je haar dan ook wat dingen in de koelkast leggen
pi_72032736
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:22 schreef Chuphinh het volgende:
Oh echt? In het filmpje met die coolshots van dealperfect zie je haar dan ook wat dingen in de koelkast leggen
Haha ja, dat zal d'r ook zijn geweest..
En ze moest niet eens springen om d'r bij te komen.
kei lief.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:28:16 #136
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72032781
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik kan het zo snel niet meer terug vinden maar er is een hele leuke foto met een voetbal tenue. Iemand vroeg of het haar zoontje was maar dat was Rachel zelf
Dat was ik. Was echt iet normaal jo.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:47:05 #137
183846 joepie91
pi_72033280
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Het merk ed softy bestaat ook niet. Het heet ed nogwat
Dat weet ik, maar in mijn quote had ik het veranderd. Anders staat namelijk alsnog de merknaam in de quote. In de post die ik had gequote zelf stond wel de echte merknaam.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:49:38 #138
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72033359
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar in mijn quote had ik het veranderd. Anders staat namelijk alsnog de merknaam in de quote. In de post die ik had gequote zelf stond wel de echte merknaam.
Sooory
pi_72034130
Wie weet een leuke Rastban die in de buurt komt van dit model? Dit model kan ik niet vinden dus ik zoek iets soortgelijks.

pi_72039106
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:53 schreef Skiet het volgende:

[..]

Top, maar wat is het SKU en welke site?
sku.3345 van DX
pi_72042652
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:17 schreef Skiet het volgende:
Wie weet een leuke Rastban die in de buurt komt van dit model? Dit model kan ik niet vinden dus ik zoek iets soortgelijks.

[ afbeelding ]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24219
kei lief.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:51:00 #143
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72042887
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:46 schreef shadowflash het volgende:
Nog een weekje en dan een kapot glaasje
pi_72043128
ik vind dit horloge eruuggg mooi...ik zoek me rot naar het horloge waar die ehh erg op lijkt..:-) Iemand al gevonden? pmétje mag uiteraard
pi_72043132
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

pi_72044026
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef kloink het volgende:
ik vind dit horloge eruuggg mooi...ik zoek me rot naar het horloge waar die ehh erg op lijkt..:-) Iemand al gevonden? pmétje mag uiteraard
Lijkt hier wel wat op

pi_72044297
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Lijkt hier wel wat op

[ afbeelding ]
Mooi ding
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:35:41 #148
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72044511
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef shadowflash het volgende:

[..]

Het glas wilt weleens kaduuk gaan in de post, lees je vaak
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef kloink het volgende:
DP heeft een Mora Carrero voor in de frietpan

http://www.dealperfect.com/products.dp/category.70

Of bedoel je de Buzz Aldrin maan klok?
pi_72044673
Zo, weer terug van vakantie.
Lag bij de post 1 t-shirt en 4 DSTT kaartjes. Dus ik ben weer happy.
Verder nog hier iets gebeurd?
pi_72045737
Heeft iemand eigenlijk ervaring Met die nep shit ? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21674 Zijn ze beetje van goede kwalitijt?

[ Bericht 1% gewijzigd door _-Kaas-_ op 20-08-2009 18:23:41 ]
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:10:30 #151
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72045774
Factuur en formulier verstuurd naar de douane
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:10:41 #152
183846 joepie91
pi_72045781
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef _-Kaas-_ het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring Met die nep shit raban? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21674 Zijn ze beetje van goede kwalitijt?
geen merknamen noemen... of verander ze in ieder geval zodat ze niet googlebaar zijn ofzo.
pi_72047701
quote:
8/18/2009 3:51:03 PM Collecting Products Now
Hoelang zal dit nog duren?
ne okuyon, bokmu var?
pi_72047706
Ik had dezelfde helicopter gekocht als mcwops. Kreeg deze mail binnen:

Dear Marko ,

Apologies for our late reply.

The item 14475 is out of stock now. Would you please take other other items as the replacement? If that,please tell us the sku number. Then we will arrange for you.

Thanks a lot.

Nicole
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:44:19 #155
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72048622
Welke had je gekocht dan?
pi_72048703
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:44 schreef Dionysiou het volgende:
Welke had je gekocht dan?
The item 14475 is out of stock now.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14475 Deze dus
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:51:40 #158
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72048867
Heeft iemand nog een goeie tip voor mp3 oordoppen, die echt in je oor kanaal gaan.
Ik heb niet veel zin om veel te betalen maar ze moeten ook niet als karton klinken.

Ik begrijp dat Soundmagic's mooi zijn voor het geld, maar ik wil het liefst iets van 5 dollar ofzo
Maar ik ben bang dat het een tikkie onmogelijk is, ik heb nu Creative ep-630.

Deze lijken me wel iets maar dat is puur op het uiterlijk... zal wel volkomen kut klinken als ik dit merk op DX opzoek qua ervaringen.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23924
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:55:27 #159
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72049031
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef monkeybrain het volgende:
Heeft iemand nog een goeie tip voor mp3 oordoppen, die echt in je oor kanaal gaan.
Ik heb niet veel zin om veel te betalen maar ze moeten ook niet als karton klinken.

Ik begrijp dat Soundmagic's mooi zijn voor het geld, maar ik wil het liefst iets van 5 dollar ofzo

Deze lijken me wel iets maar dat is puur op het uiterlijk... zal wel volkomen kut klinken als ik dit merk op DX opzoek qua ervaringen.
Hmm, ik heb gister die EP-360 gekocht op Bol.com is dat niks dan?
Ik hoorde goeie recensies daar over.

Jack zei dat deze zeer goed zijn voor het geld:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23738
pi_72049168
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef monkeybrain het volgende:

je kan er natuurlijk niet al te veel van verwachten hè, voor dat geld
anders betaal gewoon iets meer, dan weet je iig zeker dat je goede oordopjes hebt
die Creative oordopjes zijn trouwens wel fijn, heb ze zelf ook (zijn je eigen kapot ofzo)
kosten ¤20,-
http://www.bol.com/nl/p/e(...)003631570/index.html
pi_72049329
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

ze zien er ook best leuk uit
pi_72049341
iemand enig idee hoe zichtbaar een paarse laser is in het donker ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_72049441
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Lijkt hier wel wat op

[ afbeelding ]
ja lijkt er wel wat op maaaaar toch ook niet :-)...heb ook al bij oude modellen gezocht maar staat ie ook niet bij..

Ooooverigens..is die carerra ook wel een ERG mooi horloge haha..volgens mij staat die niet bij DP in ze lijstje helaas..of ik moet niet goed kijken..

edit: zie nu dat Carerra blijkbaar een hele range is.

http://www.nextag.com/tag-heuer-carrera/shop-html
pi_72049595
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:09 schreef kloink het volgende:

[..]

ja lijkt er wel wat op maaaaar toch ook niet :-)...heb ook al bij oude modellen gezocht maar staat ie ook niet bij..

Ooooverigens..is die carerra ook wel een ERG mooi horloge haha..volgens mij staat die niet bij DP in ze lijstje helaas..of ik moet niet goed kijken..

edit: zie nu dat Carerra blijkbaar een hele range is.

http://www.nextag.com/tag-heuer-carrera/shop-html

Maar het moet hem volgensmij wel voorstellen
Bij DP staat bij brand 'Heuer" en op het horloge kun je nog een paar letters van het woord Carerra zien!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:24:38 #165
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72050005
quote:

[..]

Vandaag viel 1 kant uit, draadbreuk
Een jaar geleden ofzo precies hetzelfde probleem, een nieuwe ontvangen via de garantie. Misschien dat deze weer 1 jaar garantie hebben, even de papieren opzoeken.

Het zijn inderdaad mooie doppen voor het geld, maar zo te horen is dat alweer oud nieuws De soundmagic pl-30 schijnt alles te verwoesten voor dat geld. De pl-50 is helemaal een monster volgens sommigen.

Maja, alle respect voor Jack maar "goed klinken" is vaak een uitspraak waar je niks aan hebt. Echte vergelijkingen van audiofielen nerds op een forum daar krijg je goede uitspraken

Maar ik luister vrijwel alleen nog maar podcasts en muziek staat op een laag pitje. Een paar cheapo's moeten kunnen voldoen voor slap geouwehoer.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:42:32 #166
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72050637
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef _-Kaas-_ het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring Met die nep shit ? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21674 Zijn ze beetje van goede kwalitijt?
Yer post is hurting me eyes matey!
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
Het zijn inderdaad mooie doppen voor het geld, maar zo te horen is dat alweer oud nieuws De soundmagic pl-30 schijnt alles te verwoesten voor dat geld. De pl-50 is helemaal een monster volgens sommigen.

Maja, alle respect voor Jack maar "goed klinken" is vaak een uitspraak waar je niks aan hebt. Echte vergelijkingen van audiofielen nerds op een forum daar krijg je goede uitspraken
En gebruik nu eens je common sense en vertel nu eens wat je als antwoord verwacht. Dat er goeie oordoppen voor onder de 5 dollar aangeboden gaan worden waar men lovend over gaat zijn op audiofielen fora? Guess again.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:55:23 #167
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72051107
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Yer post is hurting me eyes matey!
[..]

En gebruik nu eens je common sense en vertel nu eens wat je als antwoord verwacht. Dat er goeie oordoppen voor onder de 5 dollar aangeboden gaan worden waar men lovend over gaat zijn op audiofielen fora? Guess again.
Nee flapdrol, ik was gewoon nieuwsgierig of er iemand een pareltje heeft gevonden tussen de goedkope doppen (voor het geld). Ooit waren mensen ook gek op 10 euro Sennheiser mx400, dus waarom kun je via de Chinees geen mooie 5 dollar doppen vinden?

Ik weet dat het meeste wel troep moet zijn voor 5 dollar. Ik wil gewoon bang for the buck en op audiofielen sites kom je ook de goedkope doppen tegen. Audiofielen zijn niet direct mensen die 400 euro uitgeven voor exotische doppen en helemaal wild worden. Ze testen op prijs-kwaliteit verhouding en geven gebalanceerde uitspraken (iets wat jij dus niet doet )
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:58:30 #168
691 luciano
ondertitelloos
pi_72051253
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Dear Marko ,

The item 14475 is out of stock now. Would you please take other other items as the replacement? If that,please tell us the sku number. Then we will arrange for you.

Thanks a lot.

Nicole
Diodinges heeft binnen nu en een paar maanden nog een leuk choppertje in de aanbieding .
Prijs zal ietsje hoger liggen alleen , ivm een kleine 20 belastingen en heffingen die er bij gaan komen, maar dan heb je ook wat !
Vette shit die eigenhandig door een gelicenseerde piloot van de douane zijn luchtdoop heeft gehad !
pi_72051324
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:10 schreef Dionysiou het volgende:
Factuur en formulier verstuurd naar de douane
Kun je nog even een foto maken van de ingevulde formulieren en de dichtgeplakte envelop?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:07:10 #170
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72051613
Haha, dit zal heel goed verkopen bij de Tokkies en Sjonnies met hun Mercedes 180d en andere 20 jaar oude roestbakken met foute velgen en homo spoiler. Dit straalt echt klasse uit, vooral dat ventilatortje

http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_27845_1.jpg
pi_72051980
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, dit zal heel goed verkopen bij de Tokkies en Sjonnies met hun Mercedes 180d en andere 20 jaar oude roestbakken met foute velgen en homo spoiler. Dit straalt echt klasse uit, vooral dat ventilatortje

http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_27845_1.jpg
Waarom krijg ik, als ik dat bestel, 1.70 aan verzendkosten erbij?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:40:50 #172
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72053027
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is foute Tokkie belasting
pi_72053099
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef luciano het volgende:

[..]

Diodinges heeft binnen nu en een paar maanden nog een leuk choppertje in de aanbieding .
Prijs zal ietsje hoger liggen alleen , ivm een kleine 20 belastingen en heffingen die er bij gaan komen, maar dan heb je ook wat !
Vette shit die eigenhandig door een gelicenseerde piloot van de douane zijn luchtdoop heeft gehad !
haha ja weet ik
Maar dat is me wat te, wil gewoon beetje kunnen vliegen.

Ben er wel benieuwd na, heb nog nooit zo'n r/c gehad
En om er nou gelijk 80/90 euro voor uit te gaan geven, nee
pi_72053163
Vandaag - 3 weken na bestelling - m'n 1e DX spul ontvangen. Geen gadgets, maar 'nuttige' dingen (adapter, oplader, oordopjes en een horloge weet iemand waar die 'binnenring' met cijfers 1 t/m10 voor is?).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:51:45 #175
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72053430
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:00 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Kun je nog even een foto maken van de ingevulde formulieren en de dichtgeplakte envelop?
Geef je adres maar, stuur ik zelfs een kopie op!
pi_72053633
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is foute Tokkie belasting
Heb er twee voor een vriend van me besteld
pi_72053953
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb je waarschijnlijk dit aangeklikt:

(optional) add live shipment tracking # to this order ($1.70)
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:08:04 #178
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72054052
quote:

[..]

Ik eet mijn hoed op
Na wat google werk blijken deze inderdaad extreem goed te zijn voor de prijs, beter dan de ep-630.
Volgens head-fi, meneer Neo

http://www.head-fi.org/fo(...)-impressions-389871/

Bedankt voor de tip, je ziet door de bomen het bos niet meer bij de cheapo afdeling.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:46:24 #179
48067 neo2000
pi_72055422
Misschien is dit ook wel value for money voor je..?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14178
Aangezien Dion dat al ruimschoots gepost had VOORDAT je het vroeg, meneertje Monkey for a Brain?

Maar je hebt ergens wel een punt, veel van die Chinese websites hebben wel pareltjes. Jammer dat het overgrote deel tussen die pareltjes pure crap is. Net als met die horloges van Jack, horloges in verschillende categorieën..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:56:11 #180
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72055797
Ik heb ook nog een sleeve gehaald voor nog geen 3 euro bij FP

pi_72056187
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik eet mijn hoed op
Na wat google werk blijken deze inderdaad extreem goed te zijn voor de prijs, beter dan de ep-630.
Volgens head-fi, meneer Neo

http://www.head-fi.org/fo(...)-impressions-389871/

Bedankt voor de tip, je ziet door de bomen het bos niet meer bij de cheapo afdeling.
Wie draagt er nou nog een hoed

pi_72057321
tvp
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:32:57 #183
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72060893
http://item.taobao.com/au(...)0fa3.jhtml?cm_cat=30

Dit is best een mooie
quote:
Peng Jones
jas voor in de herfst/winter.
pi_72060989
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb ook nog een sleeve gehaald voor nog geen 3 euro bij FP

[ afbeelding ]
Ik had ook een sleeve via FP gekocht. Lekker goedkoop, maar verwacht geen dikke materiaal. Eerder nog iets aan de dunne kant.
pi_72061012
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:32 schreef Dionysiou het volgende:

Dit is best een mooie
[..]

Zijn deze echt of nep want Peng jones is helemaal niet zo duur in nederland, 50-70 euro voor een jas en ik denkk dat je voor deze ook wel 40 euro kwijt bent
pi_72061069
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Dear Marko ,

Thanks a lot.

Nicole
Heb dr ff achteraan gemaild als ik ook een duurdere kon krijgen voor dezelfde prijs.
Ben benieuwd
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:49:16 #187
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72061165
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:39 schreef Semmm het volgende:

[..]

Zijn deze echt of nep want Peng jones is helemaal niet zo duur in nederland, 50-70 euro voor een jas en ik denkk dat je voor deze ook wel 40 euro kwijt bent
Dit is een echte.. ach, was laatst in de stad en kon deze niet vinden bij de jassen ben opzoek voor een leuke herfst jas nu zag ik een leuke van Peng Jones
Dus voor een mooi prijsje neem ik hem wel.
pi_72061178
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tuurlijk gast, ik heb er al 4 v/d 4 binnen gekregen zonder schade, maar ok
pi_72061535
ik heb een hele tijd terug dit shirt voorbij zien komen http://item.taobao.com/au(...)b1a0.jhtml?cm_cat=30

Wie was dat die 'm postte, en de pasvorm, ik dacht dat de pasvorm slecht was wat ik las maar ik weet het niet meer wie had het over dit shirt of heeft 'm gekocht?
pi_72061551
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dit is een echte.. ach, was laatst in de stad en kon deze niet vinden bij de jassen ben opzoek voor een leuke herfst jas nu zag ik een leuke van Peng Jones
Dus voor een mooi prijsje neem ik hem wel.
Als ie echt is mag je 'm ook Jack & Jones noemen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:19:38 #191
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72061714
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 01:09 schreef Semmm het volgende:

[..]

Als ie echt is mag je 'm ook Jack & Jones noemen
Tja gewoon om gezeur en bans tegen te gaan eigenlijk
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:26:23 #192
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_72061815
Nogsteeds geen reply van Jack. Met zijn Gmail adres replied hij het snelst, he?
pi_72061915
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 01:26 schreef feelsgoodman het volgende:
Nogsteeds geen reply van Jack. Met zijn Gmail adres replied hij het snelst, he?
Ja, ik heb altijd antwoord binnen1 dag af en toe 2 dagen
pi_72061996
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:32 schreef Dionysiou het volgende:

Dit is best een mooie
[..]

Erg mooi!
Kan je me laten weten hoe de maat valt als je 'm bestelt? Misschien bestel ik 'm ook wel.
ne okuyon, bokmu var?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:14:52 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72062307
Is goed!
Hij zal later de nacht wel online komen, als de jas in mijn maat beschikbaar is koop ik hem en laat ik mijn bevindingen horen
pi_72062338
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:14 schreef Dionysiou het volgende:
Is goed!
Hij zal later de nacht wel online komen, als de jas in mijn maat beschikbaar is koop ik hem en laat ik mijn bevindingen horen
komt jack nog op msn dan? heb m al weken niet gezien... of bedoel je mail?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:32:33 #197
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72062414
Hij komt niet meer op MSN nee, in het begin wel, voordat iedereen van Fok! hem toevoegde .
pi_72062436
Jack komt wel online op Skype, Rachel ook trouwens, Rachel komt ook online op MSN, ik regel zelf alles bij Rachel.
ne okuyon, bokmu var?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:45:33 #199
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72063378
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 01:08 schreef Semmm het volgende:
ik heb een hele tijd terug dit shirt voorbij zien komen http://item.taobao.com/au(...)b1a0.jhtml?cm_cat=30
[ afbeelding ]

Wie was dat die 'm postte, en de pasvorm, ik dacht dat de pasvorm slecht was wat ik las maar ik weet het niet meer wie had het over dit shirt of heeft 'm gekocht?
Dat was ik. Zal het shirt vanavond eens passen
Weet wel dat er een vlekje in zat.

Dion, wat moet die jas kosten?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:03:46 #200
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72063622
Ik gok rond de 42$ incl. registered airmail.
pi_72064268
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat was ik. Zal het shirt vanavond eens passen
Weet wel dat er een vlekje in zat.

Dion, wat moet die jas kosten?
Ok

Maar zat er een vlek in toen je 'm kreeg en was t de zelfde suplier?:P
pi_72064469
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Vandaag viel 1 kant uit, draadbreuk
Een jaar geleden ofzo precies hetzelfde probleem, een nieuwe ontvangen via de garantie. Misschien dat deze weer 1 jaar garantie hebben, even de papieren opzoeken.

Maar ik luister vrijwel alleen nog maar podcasts en muziek staat op een laag pitje. Een paar cheapo's moeten kunnen voldoen voor slap geouwehoer.
Waar praten we over? Oordopjes toch?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:21:18 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72065003
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Waar praten we over? Oordopjes toch?
Wat probeer je nu precies te zeggen?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:25:17 #204
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72065090
pi_72065684
ik moet 5 dollar extra betalen omdat m'n pakje wat zwaarder uitvalt
maar dan doen ze 'm wel in 2 opsplitsen, volgens mij loop ik dan minder kans gecontroleerd te worden
pi_72065740
Jah, dat is dus het probleem met een jas die ik van abrochrombie&flicks zo mooi vond, hij was 1,5 KG waardoor het erg duur werd(100 dollar ofzo) Dat is nog niet het probleem, maar de douna pakt toch al snel van die zwaardere pakketjes, of niet dan?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:58:44 #207
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72065849
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef jopiede het volgende:
Jah, dat is dus het probleem met een jas die ik van abrochrombie&flicks zo mooi vond, hij was 1,5 KG waardoor het erg duur werd(100 dollar ofzo) Dat is nog niet het probleem, maar de douna pakt toch al snel van die zwaardere pakketjes, of niet dan?
Misschien dat Jack ongenaaide jassen moet gaan verkopen, in 5 pakjes verzenden en dan je moeder opbellen haha
pi_72065914
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:25 schreef Dionysiou het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28907

Yummie, mooie prijs..
Maar stiekem zijn ze maar 10mw

Echt, ik vertrouw 't niet
pi_72065920
het wordt toch 1 pakket
het blijft net aan onder 1 kg., moet lukken toch?
pi_72066015
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef Mirjam het volgende:
het wordt toch 1 pakket
het blijft net aan onder 1 kg., moet lukken toch?
waarschijnlijk wel, het wordt ook meer in steekproeven gedaan hè
pi_72066380
Whooez

Van mijn lijstje moet ik de volgende dingen nog ontvangen:

- Mini Pig Light (was een test)
- Wit Horloge van DX
- iks-box Controller
- Roze hoesje ervoor
- Rej Bean Horloge
- Nog een Horloge

[ Bericht 47% gewijzigd door raaavi op 21-08-2009 11:31:43 ]
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:06:31 #212
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72067534
Deze ook maar even besteld.

pi_72067550
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
wat ga je daar mee doen?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:09:25 #214
183846 joepie91
pi_72067611
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Loohcs het volgende:
Vandaag - 3 weken na bestelling - m'n 1e DX spul ontvangen. Geen gadgets, maar 'nuttige' dingen (adapter, oplader, oordopjes en een horloge weet iemand waar die 'binnenring' met cijfers 1 t/m10 voor is?).
Mooi horloge, laat me even weten hoe lang ie het volhoudt.

Overigens is eindelijk mijn bankrekening aan mijn PayPal-account gekoppeld, en kan ik nu dus gewoon bestellen wat ik nodig heb
Tijd voor een ouderwets lijstje met bestellingen...
00061 Cell Batteries LR41 AG3 (100-Pack) x 1 Ready $3.22
02905 Cross and Trigram Screw Drivers 2-piece Kit for NDS NDSL and Wii x 1 Ready $1.37
03259 Touch Screen Replacement Module for NDS x 1 Ready $2.95

Ja ja, ik moet WEER een nieuw touchscreen bestellen, de vorige had ik fout gemonteerd waardoor ie weer kapot is gegaan -_- En dit keer ook een goede screwdriver (kruiskop) om de schroefjes aan de binnenkant van de DS mee los en vast te maken, de vorige (van m'n pa) heb ik gesloopt
En natuurlijk nieuwe knoopcelletjes voor m'n laserpointers
pi_72067747
quote:

[ afbeelding ]
gebruik je heroine ofzo
pi_72067766
quote:

[ afbeelding ]
Junk?
pi_72067777
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat ga je daar mee doen?
er staat Single Use, dus hoogstens uit proberen
pi_72067801
Ik zoek eigenlijk iets als dit:

Originele is ook goed, kan alleen nergens een webshop vinden die ze verkoopt.
pi_72067810
probeer anders wat zuurstof in je bloed te spuiten
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:27:17 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72068021
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat ga je daar mee doen?
Willekeurige voorbijgangers injecteren met wc eend, lache joh
pi_72068138
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Willekeurige voorbijgangers injecteren met wc eend, lache joh
Dan wil ik wel dat je het filmt
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:37:34 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72068218
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:33 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dan wil ik wel dat je het filmt
Als jij jezelf van achteren wilt zien als de naald in je nek gaat, prima hoor. Dan zal ik het schermpje voor je gezicht houden terwijl je ligt te schuimen en trillen op de grond. Kleine moeite voor mij
pi_72068848
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:16 schreef gers het volgende:

[..]

gebruik je heroine ofzo
Dat is om je printer bij te vullen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:26:45 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72069366
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef jopiede het volgende:

[..]

Dat is om je printer bij te vullen
Is er toch nog iemand die niet meteen in zijn broek poept als ie een injectiespuit ziet
Ik wilde ze eigenlijk voor mijn oren gebruiken om die af en toe even goed door te spuiten
pi_72069430
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik wilde ze eigenlijk voor mijn oren gebruiken om die af en toe even goed door te spuiten
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:03:39 #226
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72070255
Voor heroine kan je beter die 1ml-spuiten gebruiken, minder kans op een overdosis.
Ik heb zelf die van 1ml, 2,5ml en 5ml ; maar dat is voor plantenvoeding .
pi_72070695
Zijn de maten die op taobao staan dezelfde zoals hier?
pi_72070733
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef SpicyPaprika het volgende:
Zijn de maten die op taobao staan dezelfde zoals hier?
Nee. Het zijn aziatische maten. Daarom is het met kleding (mouwen en lengte) heel moeilijk om de goede maat te kiezen. Maar Jack en Rachel kunnen je daarbij helpen. Het blijft een gok en dan hangt het van jezelf af of je die gok wilt wagen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:45:19 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72071422
Klopt wat Skiet dus zegt. Ik koop alleen als Jack kan garanderen dat het past, want ik had een trauma overgehouden aan die o zo mooie Dior jas

Trouwens net mijn Creative EP-630 dingen binnen gekregen. Klinken super hoor
Geen spijt van de aankoop.
pi_72071563
Mijn oral B opzetborsteltjes van DP binnen, Super!!! poetst goed maar dan voor 1/5 van de prijs ofzo
pi_72071666
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:50 schreef Semmm het volgende:
Mijn oral B opzetborsteltjes van DP binnen, Super!!! poetst goed maar dan voor 1/5 van de prijs ofzo
Je hebt het over je Sloral C opzetborsteltjes toch? Ga je spoedig naar de tandarts? Misschien kan je ze daar even laten zien en kijken wat zijn mening is..? Ben benieuwd..
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:26:30 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72072510
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:45 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt wat Skiet dus zegt. Ik koop alleen als Jack kan garanderen dat het past, want ik had een trauma overgehouden aan die o zo mooie Dior jas

Trouwens net mijn Creative EP-630 dingen binnen gekregen. Klinken super hoor
Geen spijt van de aankoop.
Ik zou ze even 24 uur inspelen met flinke volume, dan komen ze pas echt tot leven
Ze klonken bij mij bagger zo uit de doos.

Ik wil zo'n bliksemschicht broek halen bij DP maar zit echt te twijfelen over de maat. Er staat een mooi tabel bij met centimeters maar ik zit tussen 33 of 34 te twijfelen. Iemand wijze raad voor mij?

Ik heb gewoon een oude broek opgemeten en het zit er net tussenin Hoe het model valt is erg moeilijk in te schatten...

Met je boral c naar de tandarts alsof het een automonteur is
Gewoon een stukkie plastic met nylon haartjes, zitten verder geen technologische hoogstandjes in hoor De reclame doet zijn werk goed zo te zien, men gelooft in sprookjes.
pi_72072916
Ik geloof niet altijd in Chinese kwaliteit. Alsof een nep RagBas van dezelfde kwaliteit is als een echte
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:45:32 #234
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72072996
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:42 schreef Skiet het volgende:
Ik geloof niet altijd in Chinese kwaliteit. Alsof een nep RagBas van dezelfde kwaliteit is als een echte
Is het ook niet die van Jack zijn meer om even overal door het huis te slingeren, in de caravan of in de auto. En een echte Ray Ban ben je toch wel wat voorzichtiger mee. En ik vind ze net zo leuk, althans.. ik heb geen behoefte aan 'echte'
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:09:15 #235
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72073728
Tandenborstels met een zonnebril vergelijken
Een tandenborstel in binnen 2 maanden gewoon gaar en voor dit geld je kunt elke maand een nieuwe nemen.
pi_72074387
Gaa ik ze ook maar eens bestellen die Boral C dingen:)
pi_72074779
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:45 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Is het ook niet die van Jack zijn meer om even overal door het huis te slingeren, in de caravan of in de auto. En een echte Ray Ban ben je toch wel wat voorzichtiger mee. En ik vind ze net zo leuk, althans.. ik heb geen behoefte aan 'echte'
zit er wel gewoon glas in?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:50:12 #238
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72074780
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef jopiede het volgende:
Gaa ik ze ook maar eens bestellen die Boral C dingen:)
Die heb ik ook ja, en ze zijn gewoon goed, veel meer dan gewoon goed in elkaar zitten hoeft dat ding ook niet.
pi_72075225
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:50 schreef Smart-Einstein het volgende:

[..]

zit er wel gewoon glas in?
In de meeste wel geloof ik. Bij mij is er wel eens een glas gebroken.
pi_72075390
iemand enig idee of jack een oplader heeft voor een Creative Zen 20 GB Portable Media Center
heb er net een gekregen van iemand maar er zit geen oplader bij
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:48:10 #241
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72076188
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
die wil ik ook
pi_72076276
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:54 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je hebt het over je Sloral C opzetborsteltjes toch? Ga je spoedig naar de tandarts? Misschien kan je ze daar even laten zien en kijken wat zijn mening is..? Ben benieuwd..
Oja ik bedoel natuurlijk de Anal C
pi_72076312
Makes your asshole minty and fresh
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:01:07 #245
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72076431
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:15 schreef gers het volgende:
iemand enig idee of jack een oplader heeft voor een Creative Zen 20 GB Portable Media Center
heb er net een gekregen van iemand maar er zit geen oplader bij
Als dat ding een usb gat nodig heeft, deze lader werkt heel goed bij mij.

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22516
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:08:48 #246
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_72076591
Godsamme. Ik wou bij Jack een horloge doos bestellen. Dat ding was zelf onder de 20 dollar maar incl. verzend kosten komt hij meteen op 60 dollar. Balen, maar even verder zoeken.
pi_72076597
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als dat ding een usb gat nodig heeft, deze lader werkt heel goed bij mij.

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22516
helaas geen usb lader maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 volt
pi_72079342
Hmmm als ik terug kom van vakantie volgende week donderdag dan is het pakjesavond voor mij
pi_72079372
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:55 schreef Skiet het volgende:
Hmmm als ik terug kom van vakantie volgende week donderdag dan is het pakjesavond voor mij
heerlijk is dat altijd he
pi_72080749
Morgen gaat mijn verzending op de post
ne okuyon, bokmu var?
pi_72080966
Dit begint een beetje uit de hand te lopen bij mij, er is nu al een week of 2 dat er bij mij altijd minimaal 2 of 3 bestellingen onderweg naar me zijn.. Al blijft t wel geweldig t uitpakken elke keer
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:22:00 #252
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72081827
The item (RB071410600HK) left Hong Kong for its destination on 21-Aug-2009

Mijn debuut.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:22:03 #253
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72081831
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
Dit begint een beetje uit de hand te lopen bij mij, er is nu al een week of 2 dat er bij mij altijd minimaal 2 of 3 bestellingen onderweg naar me zijn.. Al blijft t wel geweldig t uitpakken elke keer
Dit stomme topic blijven refreshen (en boos worden als jullie niks nieuws hebben getikt), elke dag new arrivals checken op de bekende sites, wishlists aanmaken, tactisch denken met coupons, mensen om je heen vragen of ze ECHT niks moeten, jezelf kut voelen als de postbode niks brengt

Klinkt dit bekend??
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:23:39 #254
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72081888
Pffff, er kwamen nog steeds geen 2 microfonen aan en Rachel reageert gewoon niet.. dan maar naar Jack forwarden
pi_72081983
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dit stomme topic blijven refreshen (en boos worden als jullie niks nieuws hebben getikt), elke dag new arrivals checken op de bekende sites, wishlists aanmaken, tactisch denken met coupons, mensen om je heen vragen of ze ECHT niks moeten, jezelf kut voelen als de postbode niks brengt

Klinkt dit bekend??
Ja, allemaal, ik heb ook een flinke wishlist, met een stuk of 20 dingen van 1 a 2 euro, voor het geval ik bij grotere bestellingen tekort heb om aan 10tallen dollars te kopen (voor dx points)
pi_72083440
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Pffff, er kwamen nog steeds geen 2 microfonen aan en Rachel reageert gewoon niet.. dan maar naar Jack forwarden
Ik heb ook al een pakketje niet ontvangen, wssk zelfs 2.
Die ene is al onderweg vanaf de 5e.
kei lief.
pi_72085258
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef gers het volgende:

[..]

Je moet zo'n ding aanschaffen:
http://www.everfast.com.h(...)iversal_everfast.jpg
Die kan je gewoon op 5 volt zetten, en de goede kop erbij zoeken.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:32:10 #258
48067 neo2000
pi_72087576
Moet overigens zeggen dat ik de mensen die altijd lovend waren over DP niet echt begrijp.. Plaats een bestelling, duurt bijna een werkweek voordat deze verzonden wordt. En dan ook nog eens in delen omdat iets niet in stock is. DealExtreme anyone?
pi_72087579
Op dit moment 7 bestellingen tegelijk onderweg naar mij
pi_72087682
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Klinkt dit bekend??
Nee, sommige mensen hebben een leven.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:47:42 #261
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72087762
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:32 schreef neo2000 het volgende:
Moet overigens zeggen dat ik de mensen die altijd lovend waren over DP niet echt begrijp.. Plaats een bestelling, duurt bijna een werkweek voordat deze verzonden wordt. En dan ook nog eens in delen omdat iets niet in stock is. DealExtreme anyone?
Ik snap ook niet het gezeur over DX, stuurt inprincipe ook alles snel op is mijn ervaring.
Als je net het verkeerde product pakt heb je pech, dat is bij DP ook het geval ervaar ik nu.

Dit systeem is gewoon afhankelijk van de leverancier, dat gaat af en toe gewoon helemaal fout als de voorraad op is. Jack schrijft op zijn forum over een onstabiele markt dat problemen geeft de laatste tijd. Wat een onstabiele markt precies betekent werd niet beantwoord

Focalprice heeft mijn sleeve binnen 24 uur op de bus gegooid, dat is wel mooi.
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:41 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee, sommige mensen hebben een leven.
En daarom plaatst je deze opmerking omdat je zoveel andere zaken te doen hebt?

[ Bericht 8% gewijzigd door monkeybrain op 22-08-2009 11:07:07 ]
pi_72087811
Hoe zijn de gilette scheermesjes eigenlijk. Iemand al geprobeerd?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:58:46 #263
183846 joepie91
pi_72087898
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:51 schreef Smart-Einstein het volgende:
Hoe zijn de gilette scheermesjes eigenlijk. Iemand al geprobeerd?
gifette scheermesjes? Paar topics terug is dat geprobeerd, en de resultaten waren wisselend. Sommigen kregen extreem goede binnen, en sommigen kregen extreem slechte. Beetje hit-or-miss.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:00:24 #264
183846 joepie91
pi_72087919
quote:

[..]

http://item.taobao.com/au(...)33ce3.jhtml?cm_cat=0 ?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:08:48 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72088043
quote:

[..]
maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 volt
Klinkt meer als een sexspeeltje van Jack
pi_72088395
dx rules
gratis mijn bestelling verdubbeld

of het was een 2 pack maar stond niet op de site
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:12:26 #267
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72089249
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:32 schreef neo2000 het volgende:
DP levert rechtstreeks van de Taobao supplier en dat duurt even.. bestelling word geplaatst, supplier moet het versturen (kan ook weer een variabele tijd duren), bestelling komt aan bij Jack, word ingepakt, word verstuurd, en met pech zit je tegen het weekend aan dat het nog 2 dagen langer duurt..

Bij DX is het verwerken, inpakken, verzenden..
pi_72089479
Ik heb toch mn pakketje binnen!!
Die de 5e verstuurd was, hoe weet ik niet, maargoed ik ben weer happy.
kei lief.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:27:39 #269
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72089526
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb toch mn pakketje binnen!!
Die de 5e verstuurd was, hoe weet ik niet, maargoed ik ben weer happy.
Even kijken of mijn pakje beneden ligt
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:51:42 #270
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72089950
De 5e? Niet supersnel maar dat valt toch gewoon binnen de standaard levertijd die wordt aangegeven?

Dion, weet je zeker dat DX ook niet gewoon vanuit de supplier levert? Van sommige producten zullen ze wel een kleine voorraad hebben omdat ze het toch wel kwijt kunnen maar enorme voorraden van alles???
pi_72090124
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef monkeybrain het volgende:
De 5e? Niet supersnel maar dat valt toch gewoon binnen de standaard levertijd die wordt aangegeven?

Dion, weet je zeker dat DX ook niet gewoon vanuit de supplier levert? Van sommige producten zullen ze wel een kleine voorraad hebben omdat ze het toch wel kwijt kunnen maar enorme voorraden van alles???
Volgens mij wel hoor. Mijn bestelling stond eerst een week ofzo op 'waiting for supplier'. Toen ging hij naar 'order collected' en toen naar packaging.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:08:01 #272
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72090234
Kleine dingen, chargers, batterijen, practical joking dingen hebben ze wel op voorraad (het kan ook uit de voorraad raken waardoor ze bij bestellen) maar een eSky Belt CP V2 helicopter van 200$ hebben ze weinig tot niet op voorraad.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:44:08 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72090904
Als we genoeg bestellen heeft Jack straks ook zaken op voorraad, bestellen honden!!

Goed nieuws.... ik heb mijn varken binnen!!! De voorraad was op dus het duurde wel langs zeg, maar ik ben eindelijk een volwaardig lid geworden Zal ik straks een vrouwtje gaan lokken in het park of wachten tot maandag om Jolanda van de administratie te nemen... keuzes

Ik heb mijn laser/lamp sleutelhanger ook ontvangen 2 dagen terug. Het valt me op dat de goedkope sleutelhangers allemaal een stuk mooier/groter ogen op de foto

De vervanger voor mijn "knal projectiel" aansteker is ook binnen, de eerste wilde het gas niet ontsteken Dit is toch wel mooie kwaliteit voor die paar dollar. Heeft DX mooi geregeld
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:46:12 #275
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72090934
Ze hebben de dingen die vaak verkocht worden op voorraad, en daar krijgen ze om de paar dagen weer een grote levering van binnen. Dat is gewoon simpele vraag en aanbod.
Een eSky helicopter wordt haast niet besteld, en dan is het dus beter om die gewoon per bestelling te bestellen, of 2 op voorraad te hebben, maar beslist niet meer.
DX moet vaak ook lang genoeg wachten op de supplier hoor.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:48:58 #276
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72090985
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze hebben de dingen die vaak verkocht worden op voorraad, en daar krijgen ze om de paar dagen weer een grote levering van binnen. Dat is gewoon simpele vraag en aanbod.
Een eSky helicopter wordt haast niet besteld, en dan is het dus beter om die gewoon per bestelling te bestellen, of 2 op voorraad te hebben, maar beslist niet meer.
DX moet vaak ook lang genoeg wachten op de supplier hoor.
En daarbij weet je dat als je Taobao dingen koopt dat het gewoon eventjes duurt voordat het bij Jack is
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:54:10 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72091075
Ik kan niet wachten tot je die led kraan hebt, om te horen of dat niet teveel gaat spetteren.

De zee apen zijn toch wel erg apart, ze zijn nu 2 weken oud bij mij. Er zijn er uiteindelijk heel wat gesneuveld maar een hoop zijn al flink gegroeid. Er ligt een soort smurrie op de bodem, ook een soort natte stukjes watten waarin monkeys blijven vastkleven.... erg mysterieus allemaal

Ik zou ze liever willen overzetten in een schone bak maar hoe krijg je dat voor elkaar met die minuscule beestjes Het voer dat erbij zit is volgens mij ook genoeg voor minstens 1 jaar, op het eerste gezicht lijkt het heel weinig.

Er zitten ook oxygen beads bij, ik las dat het gewoon plastic balletjes zijn waar zuurstof aan blijft kleven. Ik spoel ze af onder de kraan om in mijn kom te gooien ontploffen ze Volgens mij is het wel iets meer dan alleen een stel plastic balletjes. Er kwam allemaal zuurstof in de kom toen ik ze erin gooide en ze begonnen te ontploffen.

Dit allemaal voor 2 dollar, spannend hoor
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:56:42 #278
183846 joepie91
pi_72091117
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kan niet wachten tot je die led kraan hebt, om te horen of dat niet teveel gaat spetteren.

De zee apen zijn toch wel erg apart, ze zijn nu 2 weken oud bij mij. Er zijn er uiteindelijk heel wat gesneuveld maar een hoop zijn al flink gegroeid. Er ligt een soort smurrie op de bodem, ook een soort natte stukjes watten waarin monkeys blijven vastkleven.... erg mysterieus allemaal

Ik zou ze liever willen overzetten in een schone bak maar hoe krijg je dat voor elkaar met die minuscule beestjes Het voer dat erbij zit is volgens mij ook genoeg voor minstens 1 jaar, op het eerste gezicht lijkt het heel weinig.

Er zitten ook oxygen beads bij, ik las dat het gewoon plastic balletjes zijn waar zuurstof aan blijft kleven. Ik spoel ze af onder de kraan om in mijn kom te gooien ontploffen ze Volgens mij is het wel iets meer dan alleen een stel plastic balletjes. Er kwam allemaal zuurstof in de kom toen ik ze erin gooide en ze begonnen te ontploffen.

Linkje? Klinkt wel erg vet.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:05:57 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72091288
Wel blijven opletten, FrankP gaf net de link op zijn bestellijst.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:13:08 #280
183846 joepie91
pi_72091404
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
Wel blijven opletten, FrankP gaf net de link op zijn bestellijst.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667
Oepsie, danku
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:18:05 #281
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72091464
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

En daarbij weet je dat als je Taobao dingen koopt dat het gewoon eventjes duurt voordat het bij Jack is
Jep, dat is logisch, want daarbij kan de supplier natuurlijk ook liegen over de leverdatum tegen DP, of dingen gewoon te laat opsturen.

En bekijk het eens van deze kant: zonder DealPerfect zou je nog steeds gebonden zijn aan wat de Chinese webshops zelf in hun assortiment erbij zetten - nu kan je zelf van alles aanvragen
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:19:17 #282
183846 joepie91
pi_72091485
Setje sea monkeys besteld, en een opbergdoosje voor 6 Nintendo DS-spellen... kan ik ze tenminste eens fatsoenlijk opbergen
pi_72091771
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef monkeybrain het volgende:

Je maakt dus al aardig wat mee met je nieuwe huisdieren. Ben benieuwd hoe ze het bij mij gaan doen
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:51:10 #284
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72092048
Ik heb er ook weer een bestellinkje op zitten

Bij FP:
9205 LCD Screen Digital Multimeter Volt Ohm Meter Ammeter (Orange)

DX:
05157 3.5mm Audio Extension Cable (1.5M)
05212 3.5mm Audio Jack Splitter
pi_72092082
Ach zo kan het ook hoor:

8/21/2009 3:50:47 AM Instant Order Received
8/21/2009 9:07:38 AM Collecting Products Now
8/21/2009 2:03:11 PM Package Shipped

Trouwens net ok de seamonkeys in bestelling gezet. Lijkt me toch wel lachen. Iemand nog andere goede tips? Goede kwaliteits t-shirts en andere leuke dingen misschien?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:16:38 #286
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72092479
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is briljant
Je kan ze op de website van BlueLounge bestellen voor de prijs van 14 pond voor 6 stuks.

[ Bericht 5% gewijzigd door mstr op 22-08-2009 15:21:48 ]
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:30:54 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72093644
Mijn oordoppen zijn al verzonden, Jack heeft de zweep er weer opgezet
pi_72095010
eeuuuhj weekje terug van normandie, 2 pakjes binnen, veel gemist op fok forum????

dankuu
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:09:21 #290
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72095076
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef mtchel112 het volgende:
eeuuuhj weekje terug van normandie, 2 pakjes binnen, veel gemist op fok forum????

dankuu
Heel veel.
pi_72095237
wat dan
pi_72095375
Heeft iemand trouwens ervaring met deze parfum: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21861

Ik denk dat ik het gewoon eens voor de fun bij me order bestel. Maar wil toch eff nog wat recensies van andere weten.
pi_72095673
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:14 schreef mtchel112 het volgende:
wat dan
Mrs R. movies.
pi_72095706
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze parfum: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21861

Ik denk dat ik het gewoon eens voor de fun bij me order bestel. Maar wil toch eff nog wat recensies van andere weten.
Zoiets kun je toch ook op de markt kopen voor een gelijke prijs.
Nadeel is wel dat je naar de markt moet gaan daarvoor
pi_72095844
Sinds de 10e is er een pakket verstuurd vanaf Jack, heb alleen nog niks ontvangen. Should I worry?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:39:53 #296
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72095998
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:14 schreef mtchel112 het volgende:
wat dan
Kleuter, lees zelf eens even terug.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:49:52 #297
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72096269
Dat varken geeft echt veel licht zeg, potdikkie
pi_72096283
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Zoiets kun je toch ook op de markt kopen voor een gelijke prijs.
Nadeel is wel dat je naar de markt moet gaan daarvoor
\

Ik weet niet waar jij het op de markt haalt, maar in de winkel kost het 50 euro...
pi_72096725
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef jopiede het volgende:

Ruikt naar veredelde wc verfrisser.
kei lief.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:07:40 #300
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72098910
Ik kom weer eens even langs. Ik kom hier liever niet meer anders koop ik weer teveel .
Helaas zijn m'n Soundmagic oortjes kapot gegaan, heeft iemand een goedkoper alternatief?
Goedkope, maar degelijke kwaliteit oortjes?
pi_72098985
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:50 schreef jopiede het volgende:

[..]

\

Ik weet niet waar jij het op de markt haalt, maar in de winkel kost het 50 euro...
op genoeg markten verkopen ze ook zulke nepluchtjes voor rond de 10 euro. Maar na een uur ruik je 't luchtje al niet meer hoor ik altijd over die nep luchtjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')