geëdit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef Jumparound het volgende:
lol, ik wist dat het jou topic was C
whatsup met 17000000?
Achter de schermen iig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Jumparound het volgende:
ik denk verwijderd of in een crew topic
Das wel irritant kan een developer niet ff een query draaien waarmee duidelijk wordt wie hem geplaatst heeft.quote:
Er mag niet gelekt worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Das wel irritant kan een developer niet ff een query draaien waarmee duidelijk wordt wie hem geplaatst heeft.
Dat, plus dat developers niet in de forumdatabase kunnen rotzooien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das wel irritant kan een developer niet ff een query draaien waarmee duidelijk wordt wie hem geplaatst heeft.
Word je liever door een spinnende clown begroet dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Deze: [ afbeelding ] niet bij de hand?![]()
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:37 schreef Arcee het volgende:
Word je liever door een spinnende clown begroet dan?![]()
Ze rievaivel of ze zpinning klauwnquote:En nee, dat was een korte fase, maar wellicht wordt dit de herstart. [ afbeelding ]
Je zou de eerste vrouw zijn.quote:
Netjes dat je 'm nog ergens gebookmarkt had, trouwens.quote:Ze rievaivel of ze zpinning klauwn [ afbeelding ]
Noem mij maar Evaquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:54 schreef Arcee het volgende:
Je zou de eerste vrouw zijn. [ afbeelding ]
Opgeslagen, zelfs. Ik moest wel even zoekenquote:Netjes dat je 'm nog ergens gebookmarkt had, trouwens.
Was Lilith niet de eerste dan?quote:
Hoe sla jij zoiets op, Wick?quote:Opgeslagen, zelfs. Ik moest wel even zoeken [ afbeelding ]
Weet ik veel, allemaal sprookjes, toch.quote:
In een concept-e-mail waarin ik wel meer dingen bewaarquote:Hoe sla jij zoiets op, Wick?
Wat mij betreft zeer zeker, Eva.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Weet ik veel, allemaal sprookjes, toch.
Spannend.quote:In een concept-e-mail waarin ik wel meer dingen bewaar [ afbeelding ]
Neuh, uploaden is in dit geval dus niet nodig. Maar bedankt hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Rechtermuisklik op item--> Save as/Afbeelding opslaan als.
En daarna uploaden als je hem nodig hebt.
Geinig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Deze staat daar ook: ♪
Die kun je het beste bij een liedje gebruiken.quote:
Ah, okee, ik had de link met muziek nog niet gelegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Die kun je het beste bij een liedje gebruiken.
Bijna had ik de link met iets te veel alcohol gelegd, totdat ik me meende te herinneren dat je niet drinktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:23 schreef Arcee het volgende:
Ah, okee, ik had de link met muziek nog niet gelegd. [ afbeelding ]
Zet dat dan in die vorige post van je neer.quote:
Echte mijlpaalbikkels blijven er voor op.quote:
Dan kan je nog beter je wekker zetten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echte mijlpaalbikkels blijven er voor op.
1959 nog.quote:
Ik dacht 't niet.quote:
Nee, het gaat idd rapper dan ik dacht. Maar anderhalf uur trek ik helaas niet meer.quote:
Ik ook niet, moet gvd vroeg opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, het gaat idd rapper dan ik dacht. Maar anderhalf uur trek ik helaas niet meer.
< 250...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:25 schreef TC03 het volgende:
Hmm, wel apart. In 2007 werd er meer gepost dan in 2008. Fok is gekrompen?
Nee niet echt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:54 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Valt er nog wat nuttigs om ergens te reageren...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over welke Bud Spencer en Terence Hill film???
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:01 schreef Szura het volgende:
Spam z'n PM-box onder, voor het stelen van de 72.000.000e post uit een MEN-topic
Speech....speech...speech...speech...speech....speech...speech...speech...speech....speech...speech...speech...speech....speech...speech...speech...Speech....speech...speech...speech...quote:
Ik wil mijn vader en moeder bedanken en natuurlijk danny, dankzij zijn forum kan ik hier überhaupt posten, en uiteraard iteejer en yvonne.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:15 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Speech....speech...speech...speech...speech....speech...speech...speech...speech....speech...speech...speech...speech....speech...speech...speech...Speech....speech...speech...speech...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil mijn vader en moeder bedanken en natuurlijk danny, dankzij zijn forum kan ik hier überhaupt posten, en uiteraard iteejer en yvonne..
Ik de eerste.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:00 schreef jslavenburg het volgende:
Hah, ik had lekker de laatste post uit de 71 miljoen serie
Check pagina 1quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef verleiding het volgende:
Waarom staat er bij 17.000.000 niks?
Dit ís pagina 1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |