Quequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
skdchvjdkjv
hcduhfufm
fheiedidjj
djf dke dj djd chv
ii0t'
otofpfofw]f fpglgppthphkdpeg
lgn']jguiwicjbirkvorkvkfoek jqjd wod ssoquijghfvcbsiosvcbsissiwifufid id is disd0wejhvbcnqw
;lhgocofkbijfvnboofpbooob sdcf pdoejkfghvvvvbdosowwwwwwiijkvvlvlpekvm,bncpqowqppp e[w nkd eoe dd
]dpflgofk gkjg
r[fpglf[d;b;fofldpwlflv,ppg[fe
Ik vermoed een topic reeksquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie salt in zijn hash aan het controleren is
Keertje rebooten wil wel 's helpen, als je alles goed hebt ingesteld in TM. Ik heb daar destijds ook mee lopen kl.ten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen zaterdag een Apple Airport Extreme gehaald. Mijn Wi-Fi signaal is flink versterkt en ik kan eindelijk zonder stotterend beeld films streamen van mijn MacBook Pro naar de PS3.
Alleen een externe HD aansluiten heb ik nog niet voor elkaar. De airport extreme herkend hem wel, maar Time Machine niet. Ik vermoed dat ik de leesrechten anders moet instellen. Iemand tips?
Dat weet ik zo niet eigenlijk.. kan ik ook niet kijken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eentje met een Geforce 8600m GT Videochip er misschien in? Sommige revisies waren nogal brak gemaakt door nVidia..
Zou best kunnen, hij is van 5 november 2007..quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eentje met een Geforce 8600m GT Videochip er misschien in? Sommige revisies waren nogal brak gemaakt door nVidia..
Bron: http://support.apple.com/kb/TS2377
Dat is jammer idd. Het lijkt me erg sterk dat het je harde schijf is, als hij nog wel gewoon helemaal opstart. Heb je al geprobeerd om een extern scherm eraan te hangen, om te zien of het probleem niet je beeldscherm zelf is?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Coam het volgende:
Net naar apple gebeld en de mevrouw die ik eraan kreeg heeft me hem 4 keer laten resetten, maar hij blijft zwart. Zij claimt dat het niet de nvidia kaart kan zijn (want dan had het bij het resetten ook verholpen moeten zijn, uhhh..) maar dat het mijn harde schijf is.
En hier in Tilburg zit geen reparatie centrum, dan moet ik naar Den Bosch. Pff.
Lijkt mij dus ook sterk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is jammer idd. Het lijkt me erg sterk dat het je harde schijf is, als hij nog wel gewoon helemaal opstart. Heb je al geprobeerd om een extern scherm eraan te hangen, om te zien of het probleem niet je beeldscherm zelf is?
Als je naar zo'n reparatiecentrum gaat moet je je niet laten afschepen met de bewering dat je geen garantie meer hebt. Apple repareert dat specifieke probleem met de videokaart ook buiten de garantie gratis.
Of Eindhoven bij de A-Mac. Meestal heeft A-Mac wel goede service. Misschien kunnen ze nog een In-House reparatie doen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Coam het volgende:
Net naar apple gebeld en de mevrouw die ik eraan kreeg heeft me hem 4 keer laten resetten, maar hij blijft zwart. Zij claimt dat het niet de nvidia kaart kan zijn (want dan had het bij het resetten ook verholpen moeten zijn, uhhh..) maar dat het mijn harde schijf is.
En hier in Tilburg zit geen reparatie centrum, dan moet ik naar Den Bosch. Pff.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Snow Leopard in aantocht?
Je geeft em iets teveel Creditquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Of de fok! hacker neemt nu de Apple site onder vuur
"Dat je moet betalen voor een service-pack!quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* Walter_Sobchak kijkt nu al uit naar het Tweakers.net frontpage berichtje over Snow Leopard: dat wordt vermoedelijk weer een klassieker...
Ik bestelde en betaalde mijn 13" macbook pro de avond dat hij gepresenteerd werd, en de volgende dag twee dagen later was bij hun het geld al binnen en werd hij verstuurd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het versturen duurt als je via bankoverschrijving betaald?
Zou het nog goedkoper zijn voor studenten..quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:37 schreef Jarno het volgende:
't Is Snow Leopard. Bestellen maar!
Fuck...in blijdschap totaal vergeten om in te loggen met mijn surfspot-account....quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou het nog goedkoper zijn voor studenten..
Mijn idee is dat de DVD gewoon build 10A432 is, die al sinds twee weken te downloaden is. Als je hem wilt hebben, dan is ie dus eigenlijk al wel te krijgen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
Op OneMoreThing zit nu iedereen te zeiken dat de levertijd vorige keer zo lang was. Nu maar hopen dat het gewoon binnen komt ergens de 30ste
Is het een complete OS upgrade zoals Tiger --> Leopard of is het meer een applicatie die je installeert die alle systemfiles upgrade?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mijn idee is dat de DVD gewoon build 10A432 is, die al sinds twee weken te downloaden is. Als je hem wilt hebben, dan is ie dus eigenlijk al wel te krijgen...
WSS wel. iFactors Rotterdam werd bevoorraadt op vrijdagmiddag, so do the mathquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef Maravilla het volgende:
Vrijdag ook gewoon in de winkel te halen dan?
Dan haal ik 'm van het weekend wel in de winkel. Ik heb zo'n vermoeden dat Apple dit nooit op tijd gaat regelen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
WSS wel. iFactors Rotterdam werd bevoorraadt op vrijdagmiddag, so do the math
Iddquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het nieuwsbericht op tweakers is een feit en de eerste reactie is natuurlijk over de service pack.
Hahaha...hoe voorspelbaar zijn die MSCE-nerds. Onbegrijpelijk dat T.net nog overeind staat met zulke amateuristische en lachwekkende posters.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het nieuwsbericht op tweakers is een feit en de eerste reactie is natuurlijk over de service pack.
Waarom jij wel en ik niet? Ik was eerderquote:
Jawel, maar ik vind het jammer dat ik gewoon niet eerder was. Wilde eerst in de trein bestellen, maar dat is op een iPhone met GPRS-bereik toch echt een drama.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
@ Johnny, ook niet de 28ste dan?
Een spatie in Snowleopardquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:43 schreef RetroGamer het volgende:
OSXMeteen de update halen, 29 euro is toch weer helemaal niks
@boven
Ontslagen… why?
Taalversie: ze waren er eerst blijkbaar nog niet uit welke taalversies ze van de SL up-to-date disk gingen maken. Nu is het een ZM-versie geworden: dat betekent dat het voor alle talen geschikt is. Gaat overigens enkel over de verpakking, niet over de taal van het OS zelf.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn bestelling van de:
MAC OS X 10.6 SNOW LEOPARD FULLFIL-NLD
MC204N/A
Is geannuleerd
En vervangen door:
MAC OS X10.6 SNOWLEOPARD UTD FULLFIL-ZML
MC204ZM/A
Wat zou het verschil zijn geweest
En zal de werknemer die "SNOW LEOPARD" geschreven heeft ontslagen zijn?
Volgens een berichtje op Tweakers is het verschil dat je de ZML versie een internationale algemene versie. Voor mensen die dus recht hebben op SL voor 9,95 oid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat zou het verschil zijn geweest
Ah ... klinkt geloofwaardigquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Taalversie: ze waren er eerst blijkbaar nog niet uit welke taalversies ze van de SL up-to-date disk gingen maken. Nu is het een ZM-versie geworden: dat betekent dat het voor alle talen geschikt is. Gaat overigens enkel over de verpakking, niet over de taal van het OS zelf.
Ik heb de Engelse versie, dus dan kan ik niet de ZM-versie upgrade aanschaffen? Of schaf ik het gewoon in de US aanquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Taalversie: ze waren er eerst blijkbaar nog niet uit welke taalversies ze van de SL up-to-date disk gingen maken. Nu is het een ZM-versie geworden: dat betekent dat het voor alle talen geschikt is. Gaat overigens enkel over de verpakking, niet over de taal van het OS zelf.
Wat heeft dat ding meer dan dan een netbookje met een 3G dongeltje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.nokia.com/pres(...)lease?newsid=1336683
nu zien waar apple mee komt ..
Battery life tot 12 uurquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dat ding meer dan dan een netbookje met een 3G dongeltje?
Aluminium behuizing, 2 cm dik, 1280x720, 12 uur battery life, hdmi-poort. High-end netbook dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dat ding meer dan dan een netbookje met een 3G dongeltje?
Als meedoet aan het up-to-date programma voor ¤8,95 krijg je een envelop met enkel een DVD met Engelstalig opschrift. Die is dus in alle markten verkoopbaar en krijgt daarom artikelcode MC204ZM/A (waar ZM voor 'meerdere markten' staat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb de Engelse versie, dus dan kan ik niet de ZM-versie upgrade aanschaffen? Of schaf ik het gewoon in de US aan
Ah, duidelijk, vrijdag dan maar even die update halenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Als meedoet aan het up-to-date programma voor ¤8,95 krijg je een envelop met enkel een DVD met Engelstalig opschrift. Die is dus in alle markten verkoopbaar en krijgt daarom artikelcode MC204ZM/A (waar ZM voor 'meerdere markten' staat.
Als je de 'gewone' retailversie van ¤29,95 koopt krijg je (nagenoeg) dezelfde DVD, maar dan in een kek doosje met Nederlands opschrift. Die heeft artikelcode MC223N/A, waar de N voor 'Nederlandstalige markt staat'. Tenzij je dus MC223Z/A besteld, dan krijg je er een doosje met Engels opschrift.
Alle softwareproducten van Apple bevatte alle talen waarin die software wordt geleverd. In het geval van Mac OS X zijn dat er 18, waaronder Engels en Nederlands.
100 naar 0, 6 uur.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Batterij van m'n MBP van vol naar 19% in amper 40 minuten.
Wat ik me afvraag. Die versie voor 29 euro is de DVD met ENKEL de update. Stel je installeert een schoon systeem en je knalt die SL dvd erin, zal hij eerst vragen om Leopard, toch? Alleen als je de box set koopt, krijg je het volledige Snow Leopard. Volgens mij. Slimme zet van Apple om mensen meteen iLife en iWork aan te smeren?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Als meedoet aan het up-to-date programma voor ¤8,95 krijg je een envelop met enkel een DVD met Engelstalig opschrift. Die is dus in alle markten verkoopbaar en krijgt daarom artikelcode MC204ZM/A (waar ZM voor 'meerdere markten' staat.
Als je de 'gewone' retailversie van ¤29,95 koopt krijg je (nagenoeg) dezelfde DVD, maar dan in een kek doosje met Nederlands opschrift. Die heeft artikelcode MC223N/A, waar de N voor 'Nederlandstalige markt staat'. Tenzij je dus MC223Z/A besteld, dan krijg je er een doosje met Engels opschrift.
Alle softwareproducten van Apple bevatten alle talen waarin die software wordt geleverd. In het geval van Mac OS X zijn dat er 18, waaronder Engels en Nederlands.
ik ken het gevoel. Kutbatterij. En net nu die inruil afgelopen is...quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Batterij van m'n MBP van vol naar 19% in amper 40 minuten.
Macbook 13.3" Core Duo (met het beeldscherm uit)quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nooit gehaald (MBP 15" Early 2008).
Ja dan koop je een highend notebook. Eerlijk gezegd vind ik Nokia al jaren een ballentent.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Aluminium behuizing, 2 cm dik, 1280x720, 12 uur battery life, hdmi-poort. High-end netbook dus.
Op de upgrade DVD staan normaal ook alle installatiebestanden hoor, maar er is gewoon een routine ingezet die pas verdergaat nadat je er ff je Leopard CD in hebt gestopt. Je hoeft dus niet eerst Leopard te installeren bij clean install en dan upgraden. Althans dat las ik op macrumorsquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag. Die versie voor 29 euro is de DVD met ENKEL de update. Stel je installeert een schoon systeem en je knalt die SL dvd erin, zal hij eerst vragen om Leopard, toch? Alleen als je de box set koopt, krijg je het volledige Snow Leopard. Volgens mij. Slimme zet van Apple om mensen meteen iLife en iWork aan te smeren?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan koop je een highend notebook. Eerlijk gezegd vind ik Nokia al jaren een ballentent.
Dit meer jouw ding?quote:Specs: 11-inch LED screen with 1366 x 768 resolution, ATOM N270 CPU, 1GB DDR2, 2.5 inch 160GB Hard Disk Drive, 3-CELL Battery. Available September for just RMB $2000.
Ik heb het gedaan. Het is idd even gedoe, want je moet de streepjescodes uitknippen en opsturen naar Groot Brittanniė, maar voor ¤185 wil ik best even prutsen. Ik had zelf binnen 2 weken na opsturen het geld al op mijn rekening staan. Dat is een stuk sneller dan voorgaande jaren, toen kon het wel 3 maanden duren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:23 schreef Codho het volgende:
Na lang overwegen acht ik de tijd toch rijp om mijn eerste Macbook aan te schaffen. Nu wil ik graag gebruik maken van de huidige actie waarbij je 185¤ korting krijgt op een ipod die je erbij aanschaft. Heeft iemand reeds ervaringen met deze lopende actie of vergelijkbare acties? Ik heb de voorwaarden even doorgenomen en ik vind dat er wel veel haken en ogen aan de actie zitten. Toch doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |