Iddquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het nieuwsbericht op tweakers is een feit en de eerste reactie is natuurlijk over de service pack.
Hahaha...hoe voorspelbaar zijn die MSCE-nerds. Onbegrijpelijk dat T.net nog overeind staat met zulke amateuristische en lachwekkende posters.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het nieuwsbericht op tweakers is een feit en de eerste reactie is natuurlijk over de service pack.
Waarom jij wel en ik niet? Ik was eerderquote:
Jawel, maar ik vind het jammer dat ik gewoon niet eerder was. Wilde eerst in de trein bestellen, maar dat is op een iPhone met GPRS-bereik toch echt een drama.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
@ Johnny, ook niet de 28ste dan?
Een spatie in Snowleopardquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:43 schreef RetroGamer het volgende:
OSXMeteen de update halen, 29 euro is toch weer helemaal niks
@boven
Ontslagen… why?
Taalversie: ze waren er eerst blijkbaar nog niet uit welke taalversies ze van de SL up-to-date disk gingen maken. Nu is het een ZM-versie geworden: dat betekent dat het voor alle talen geschikt is. Gaat overigens enkel over de verpakking, niet over de taal van het OS zelf.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn bestelling van de:
MAC OS X 10.6 SNOW LEOPARD FULLFIL-NLD
MC204N/A
Is geannuleerd
En vervangen door:
MAC OS X10.6 SNOWLEOPARD UTD FULLFIL-ZML
MC204ZM/A
Wat zou het verschil zijn geweest
En zal de werknemer die "SNOW LEOPARD" geschreven heeft ontslagen zijn?
Volgens een berichtje op Tweakers is het verschil dat je de ZML versie een internationale algemene versie. Voor mensen die dus recht hebben op SL voor 9,95 oid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat zou het verschil zijn geweest
Ah ... klinkt geloofwaardigquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Taalversie: ze waren er eerst blijkbaar nog niet uit welke taalversies ze van de SL up-to-date disk gingen maken. Nu is het een ZM-versie geworden: dat betekent dat het voor alle talen geschikt is. Gaat overigens enkel over de verpakking, niet over de taal van het OS zelf.
Ik heb de Engelse versie, dus dan kan ik niet de ZM-versie upgrade aanschaffen? Of schaf ik het gewoon in de US aanquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Taalversie: ze waren er eerst blijkbaar nog niet uit welke taalversies ze van de SL up-to-date disk gingen maken. Nu is het een ZM-versie geworden: dat betekent dat het voor alle talen geschikt is. Gaat overigens enkel over de verpakking, niet over de taal van het OS zelf.
Wat heeft dat ding meer dan dan een netbookje met een 3G dongeltje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.nokia.com/pres(...)lease?newsid=1336683
nu zien waar apple mee komt ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |