Quequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
skdchvjdkjv
hcduhfufm
fheiedidjj
djf dke dj djd chv
ii0t'
otofpfofw]f fpglgppthphkdpeg
lgn']jguiwicjbirkvorkvkfoek jqjd wod ssoquijghfvcbsiosvcbsissiwifufid id is disd0wejhvbcnqw
;lhgocofkbijfvnboofpbooob sdcf pdoejkfghvvvvbdosowwwwwwiijkvvlvlpekvm,bncpqowqppp e[w nkd eoe dd
]dpflgofk gkjg
r[fpglf[d;b;fofldpwlflv,ppg[fe
Ik vermoed een topic reeksquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie salt in zijn hash aan het controleren is
Keertje rebooten wil wel 's helpen, als je alles goed hebt ingesteld in TM. Ik heb daar destijds ook mee lopen kl.ten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen zaterdag een Apple Airport Extreme gehaald. Mijn Wi-Fi signaal is flink versterkt en ik kan eindelijk zonder stotterend beeld films streamen van mijn MacBook Pro naar de PS3.
Alleen een externe HD aansluiten heb ik nog niet voor elkaar. De airport extreme herkend hem wel, maar Time Machine niet. Ik vermoed dat ik de leesrechten anders moet instellen. Iemand tips?
Dat weet ik zo niet eigenlijk.. kan ik ook niet kijken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eentje met een Geforce 8600m GT Videochip er misschien in? Sommige revisies waren nogal brak gemaakt door nVidia..
Zou best kunnen, hij is van 5 november 2007..quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eentje met een Geforce 8600m GT Videochip er misschien in? Sommige revisies waren nogal brak gemaakt door nVidia..
Bron: http://support.apple.com/kb/TS2377
Dat is jammer idd. Het lijkt me erg sterk dat het je harde schijf is, als hij nog wel gewoon helemaal opstart. Heb je al geprobeerd om een extern scherm eraan te hangen, om te zien of het probleem niet je beeldscherm zelf is?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Coam het volgende:
Net naar apple gebeld en de mevrouw die ik eraan kreeg heeft me hem 4 keer laten resetten, maar hij blijft zwart. Zij claimt dat het niet de nvidia kaart kan zijn (want dan had het bij het resetten ook verholpen moeten zijn, uhhh..) maar dat het mijn harde schijf is.
En hier in Tilburg zit geen reparatie centrum, dan moet ik naar Den Bosch. Pff.
Lijkt mij dus ook sterk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is jammer idd. Het lijkt me erg sterk dat het je harde schijf is, als hij nog wel gewoon helemaal opstart. Heb je al geprobeerd om een extern scherm eraan te hangen, om te zien of het probleem niet je beeldscherm zelf is?
Als je naar zo'n reparatiecentrum gaat moet je je niet laten afschepen met de bewering dat je geen garantie meer hebt. Apple repareert dat specifieke probleem met de videokaart ook buiten de garantie gratis.
Of Eindhoven bij de A-Mac. Meestal heeft A-Mac wel goede service. Misschien kunnen ze nog een In-House reparatie doen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Coam het volgende:
Net naar apple gebeld en de mevrouw die ik eraan kreeg heeft me hem 4 keer laten resetten, maar hij blijft zwart. Zij claimt dat het niet de nvidia kaart kan zijn (want dan had het bij het resetten ook verholpen moeten zijn, uhhh..) maar dat het mijn harde schijf is.
En hier in Tilburg zit geen reparatie centrum, dan moet ik naar Den Bosch. Pff.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Snow Leopard in aantocht?
Je geeft em iets teveel Creditquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Of de fok! hacker neemt nu de Apple site onder vuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |