Even wat gegoogled, en bij De Nederlandsche Bank is een rijbewijs ook een ligitiem identiteitsbewijs. Denk niet dat ze op Lowlands strenger zullen zijn dan bij de DNBquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef MaJo het volgende:
Het is een beetje lastig want volgens mij mag je je wel legitimeren met je rijbewijs maar officieel bij instanties enzo is het je paspoort
Them crooked vultures dus toch bevestigdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:52 schreef ralfseltje het volgende:
Hein Fokker (mojo meneer geloof ik) op 3voor12
Inmiddels staan er op het schema ook heel wat rode blokjes, die goede hoop geven op een goed gevulde stream. Zeker is dat alleen op de vier grootste podia (Alpha, Bravo, India en Grolsch) gefilmd wordt. “White Lies mag, Sonata Arctica, Moke, Wilco, The Airborne Toxic Event, De Staat, Calexico, Dio & the Madd. Door de bank genomen wordt het weer een hele mooie Lowlands.” En de secret act? De supergroep die overal al een naam heeft, maar die nog nergens officieel bevestigd is? “Ze wilden in eerste instantie niets, omdat er in november een album uit komt. We mogen twee nummers opnemen, die David Kleijwegt hopelijk mag gebruiken voor een serie over Lowlands die in november bij de VPRO op tv komt.”
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42366825
Ok thanks, dat scheelt weer een ritje naar mijn oudersquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even wat gegoogled, en bij De Nederlandsche Bank is een rijbewijs ook een ligitiem identiteitsbewijs. Denk niet dat ze op Lowlands strenger zullen zijn dan bij de DNB![]()
http://www.dnb.nl/over-dn(...)selen/auto148097.jsp
Weet alleen dat een rijbewijs in het buitenland niet geldig is.
zitten erbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef couleurs het volgende:
Heb je trouwens bij die 2-seconde-tenten van de Decathlon haringen nodig?of zit die dr al bij? Heb 'm namelijk nog niet geopend (met de angst dat ik 'm niet dicht krijg
).
Op de achterkantquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee man, rijbewijsnummer is dat. Ik heb dan ook geen papiertje, misschien stond ie daar wel op.
Als je nu naar Biddinghuizen gaat wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:59 schreef foxtrotc het volgende:
Ik ben volledig ingepakt en ga zo van huis!
Ben ik dan de eerste?
Dat is minderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
Weeralarm voor Lowlands
Het KNMI heeft een weeralarm uitgevaardigd voor de festivalgangers die van plan zijn donderdag al op het Lowlands-terrein te gaan kamperen. Er worden voor donderdagavond namelijk hevige onweersbuien voorspeld.
Ondanks dat het festival in Biddinghuizen pas vrijdag begint, komen er traditiegetrouw donderdagavond al tienduizenden muziekliefhebbers naar het kampeerterrein van Lowlands. De donderdag begint zonnig en warm, maar 's middags ontstaan er hevige onweersbuien. De wind kan krachtig zijn, zo waarschuwt het KNMI.
Het festival valt gelukkig niet geheel in het water. De rest van het weekend belooft prima te worden, met zonnig weer en tempraturen tussen de 20 en de 25 graden.
Laatst gewijzigd: woensdag 19 augustus 2009, 13:33
Ah topquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:33 schreef kciR het volgende:
Kut van die regen.. twijfel ernstig over m'n laarzen, misschien toch wel handig dan..
En over die rijbewijs kwestie, ik heb nog nooit mijn paspoort / id meegenomen naar LL, altijd mijn rijbewijs gebruikt. Echt niemand die daar over zeurde..
Kijk mij, ik drink heel veel! Stoer hoor jochiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
morgen rond deze tijd zit ik aan de zoveelste halve liter
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Kijk mij, ik drink heel veel! Stoer hoor jochieAls jij alcohol nodig hebt om het leuk te hebben. Lowlands is al leuk zat zonder al die troep!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Kijk mij, ik drink heel veel! Stoer hoor jochieAls jij alcohol nodig hebt om het leuk te hebben. Lowlands is al leuk zat zonder al die troep!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hou het even stil dat ik jou ken, ja.
[..]
Verkopen ze dan ook halve liter blikken op de camping, ik ga niet slepen met bier in ieder geval, maximaal 6 blikjes voor in de rij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
morgen rond deze tijd zit ik aan de zoveelste halve liter
quote:
Vertrekt de walibibus dan ook vanaf t'harde, ik dacht dat ie van harderwijk gingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het was allemaal een geintje natuurlijk!
Ik moet nog te veel doen. We gaan al om 20 over 9 met de trein, zijn we in 't Harde om half 10 en hopen we de Walibibus te kunnen pakken, anders taxi, anders wachten op pendelbussen
Welke zandbak? degene die als je binnenkomt direct je aanschouwt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:35 schreef kciR het volgende:
Ik heb net even een geniaal karretje gemaakt, met een oude wasmand, oude skateboard truck en een plank.. voor de partytent.. en hij is brugbestendig, want superlicht, even partytent eruit, en trappetje lopen maar
Alleen die zandbak zal even lastig worden, maar dat komt vast ook wel goed.. Eigenlijk is Lowlands net een survivalbaan bedenk ik nu.
Eerst in een bomvolle auto rijden, dan wachten op de dijk, dan spullen sjouwen, dan weer wachten, bandje omkrijgen ('yes, binnen'), zandbak door tijgeren, brug over klimmen, asfalt marathon lopen, tent opzetten.. en dan pas krijg je dat verdiende biertje voor de tent en kun je al die andere mensen gaan aanschouwen.. ow, ik houd van Lowlands
Maar dit is mijn laatste post op fok voor LL, nu vast voorpretten en morgen vroeg op om over precies 24 uur naar Biddinghuizen te gaan!
Tot op de dijk
Naar mijn weten heeft Lowlands zelf geen 'negatief reisadvies' uitgebracht, of wel soms?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
jullie negeren ook gewoon het advies om op vrijdag te vertrekken ivm. lowlands weeralarm he?
Een beetje regen ga je niet deaud van.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
jullie negeren ook gewoon het advies om op vrijdag te vertrekken ivm. lowlands weeralarm he?
zodat jij in je uppie als eerstje je tent kan opzetten omdat je er wel donderdag al bent? Don;t think soquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
neen, maar het KNMI wel..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft Lowlands zelf geen 'negatief reisadvies' uitgebracht, of wel soms?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zodat jij in je uppie als eerstje je tent kan opzetten omdat je er wel donderdag al bent? Don;t think so
Waarom zou ik mij houden aan het weeralarm? het is juist even lekker, wat regenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
Hier ook. Erg snel, morgenochtend de laatste dingen inpakken (eten/drinken).quote:
jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef vogelkooi het volgende:
Samen in de regen staan is toch hartstikke leuk.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef vogelkooi het volgende:
Samen in de regen staan is toch hartstikke leuk.
Wát een onzin. vrijdagochtend is er nog ruimte zat. Ja, niet in één van de campings die tegen het festivalterrein zelf aan staan, maar who cares?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Weer of geen weer, ik ga sowieso morgen. Heb geen zin om half in de sloot te staan omdat vrijdag alles al vol staat.
Checkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ook gewoon morgen, zoals het hoort
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Pfff. Ik heb er nu al geen zin meer in.
Degene met wie ik ga moest ALLES op het laatste moment regelen, heeft nog niks ingepakt, wilde de chipsvoorraad nu al plunderen, ruzietjes over niks.
Wordt gezellig.
het gaat om het ideequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]chipsvoorraad, gaat die de reis in een backpack overleven? of vooral veel kruimels tussen je kleren straks?
Lang leve de ponchoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
die wind is wel grappigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef Irien het volgende:
morgen maar inpakken, ga laat, benieuwd hoe klote het weer is. Voor m'n werk een KNMI weerman geinterviewd vandaag. Hij zei dat het noodweer erg plaatselijk wordt, kan dikke hagelstenen zijn of Biddinghuizen passeren en alleen harde wind en bewolking whaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |