quote:
Vertrekt de walibibus dan ook vanaf t'harde, ik dacht dat ie van harderwijk gingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het was allemaal een geintje natuurlijk!
Ik moet nog te veel doen. We gaan al om 20 over 9 met de trein, zijn we in 't Harde om half 10 en hopen we de Walibibus te kunnen pakken, anders taxi, anders wachten op pendelbussen
Welke zandbak? degene die als je binnenkomt direct je aanschouwt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:35 schreef kciR het volgende:
Ik heb net even een geniaal karretje gemaakt, met een oude wasmand, oude skateboard truck en een plank.. voor de partytent.. en hij is brugbestendig, want superlicht, even partytent eruit, en trappetje lopen maar
Alleen die zandbak zal even lastig worden, maar dat komt vast ook wel goed.. Eigenlijk is Lowlands net een survivalbaan bedenk ik nu.
Eerst in een bomvolle auto rijden, dan wachten op de dijk, dan spullen sjouwen, dan weer wachten, bandje omkrijgen ('yes, binnen'), zandbak door tijgeren, brug over klimmen, asfalt marathon lopen, tent opzetten.. en dan pas krijg je dat verdiende biertje voor de tent en kun je al die andere mensen gaan aanschouwen.. ow, ik houd van Lowlands
Maar dit is mijn laatste post op fok voor LL, nu vast voorpretten en morgen vroeg op om over precies 24 uur naar Biddinghuizen te gaan!
Tot op de dijk
Naar mijn weten heeft Lowlands zelf geen 'negatief reisadvies' uitgebracht, of wel soms?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
jullie negeren ook gewoon het advies om op vrijdag te vertrekken ivm. lowlands weeralarm he?
Een beetje regen ga je niet deaud van.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
jullie negeren ook gewoon het advies om op vrijdag te vertrekken ivm. lowlands weeralarm he?
zodat jij in je uppie als eerstje je tent kan opzetten omdat je er wel donderdag al bent? Don;t think soquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
neen, maar het KNMI wel..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft Lowlands zelf geen 'negatief reisadvies' uitgebracht, of wel soms?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zodat jij in je uppie als eerstje je tent kan opzetten omdat je er wel donderdag al bent? Don;t think so
Waarom zou ik mij houden aan het weeralarm? het is juist even lekker, wat regenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
Hier ook. Erg snel, morgenochtend de laatste dingen inpakken (eten/drinken).quote:
jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef vogelkooi het volgende:
Samen in de regen staan is toch hartstikke leuk.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef vogelkooi het volgende:
Samen in de regen staan is toch hartstikke leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |