Even wat gegoogled, en bij De Nederlandsche Bank is een rijbewijs ook een ligitiem identiteitsbewijs. Denk niet dat ze op Lowlands strenger zullen zijn dan bij de DNBquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef MaJo het volgende:
Het is een beetje lastig want volgens mij mag je je wel legitimeren met je rijbewijs maar officieel bij instanties enzo is het je paspoort
Them crooked vultures dus toch bevestigdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:52 schreef ralfseltje het volgende:
Hein Fokker (mojo meneer geloof ik) op 3voor12
Inmiddels staan er op het schema ook heel wat rode blokjes, die goede hoop geven op een goed gevulde stream. Zeker is dat alleen op de vier grootste podia (Alpha, Bravo, India en Grolsch) gefilmd wordt. “White Lies mag, Sonata Arctica, Moke, Wilco, The Airborne Toxic Event, De Staat, Calexico, Dio & the Madd. Door de bank genomen wordt het weer een hele mooie Lowlands.” En de secret act? De supergroep die overal al een naam heeft, maar die nog nergens officieel bevestigd is? “Ze wilden in eerste instantie niets, omdat er in november een album uit komt. We mogen twee nummers opnemen, die David Kleijwegt hopelijk mag gebruiken voor een serie over Lowlands die in november bij de VPRO op tv komt.”
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42366825
Ok thanks, dat scheelt weer een ritje naar mijn oudersquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even wat gegoogled, en bij De Nederlandsche Bank is een rijbewijs ook een ligitiem identiteitsbewijs. Denk niet dat ze op Lowlands strenger zullen zijn dan bij de DNB![]()
http://www.dnb.nl/over-dn(...)selen/auto148097.jsp
Weet alleen dat een rijbewijs in het buitenland niet geldig is.
zitten erbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef couleurs het volgende:
Heb je trouwens bij die 2-seconde-tenten van de Decathlon haringen nodig?of zit die dr al bij? Heb 'm namelijk nog niet geopend (met de angst dat ik 'm niet dicht krijg
).
Op de achterkantquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee man, rijbewijsnummer is dat. Ik heb dan ook geen papiertje, misschien stond ie daar wel op.
Als je nu naar Biddinghuizen gaat wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:59 schreef foxtrotc het volgende:
Ik ben volledig ingepakt en ga zo van huis!
Ben ik dan de eerste?
Dat is minderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
Weeralarm voor Lowlands
Het KNMI heeft een weeralarm uitgevaardigd voor de festivalgangers die van plan zijn donderdag al op het Lowlands-terrein te gaan kamperen. Er worden voor donderdagavond namelijk hevige onweersbuien voorspeld.
Ondanks dat het festival in Biddinghuizen pas vrijdag begint, komen er traditiegetrouw donderdagavond al tienduizenden muziekliefhebbers naar het kampeerterrein van Lowlands. De donderdag begint zonnig en warm, maar 's middags ontstaan er hevige onweersbuien. De wind kan krachtig zijn, zo waarschuwt het KNMI.
Het festival valt gelukkig niet geheel in het water. De rest van het weekend belooft prima te worden, met zonnig weer en tempraturen tussen de 20 en de 25 graden.
Laatst gewijzigd: woensdag 19 augustus 2009, 13:33
Ah topquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:33 schreef kciR het volgende:
Kut van die regen.. twijfel ernstig over m'n laarzen, misschien toch wel handig dan..
En over die rijbewijs kwestie, ik heb nog nooit mijn paspoort / id meegenomen naar LL, altijd mijn rijbewijs gebruikt. Echt niemand die daar over zeurde..
Kijk mij, ik drink heel veel! Stoer hoor jochiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
morgen rond deze tijd zit ik aan de zoveelste halve liter
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Kijk mij, ik drink heel veel! Stoer hoor jochieAls jij alcohol nodig hebt om het leuk te hebben. Lowlands is al leuk zat zonder al die troep!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |