quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef vogelkooi het volgende:
Samen in de regen staan is toch hartstikke leuk.
Wát een onzin. vrijdagochtend is er nog ruimte zat. Ja, niet in één van de campings die tegen het festivalterrein zelf aan staan, maar who cares?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Weer of geen weer, ik ga sowieso morgen. Heb geen zin om half in de sloot te staan omdat vrijdag alles al vol staat.
Checkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ook gewoon morgen, zoals het hoort
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Pfff. Ik heb er nu al geen zin meer in.
Degene met wie ik ga moest ALLES op het laatste moment regelen, heeft nog niks ingepakt, wilde de chipsvoorraad nu al plunderen, ruzietjes over niks.
Wordt gezellig.
het gaat om het ideequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]chipsvoorraad, gaat die de reis in een backpack overleven? of vooral veel kruimels tussen je kleren straks?
Lang leve de ponchoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
jullie negeren ook gewoon het advies om op vrijdag te vertrekken ivm. lowlands weeralarm he?
die wind is wel grappigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef Irien het volgende:
morgen maar inpakken, ga laat, benieuwd hoe klote het weer is. Voor m'n werk een KNMI weerman geinterviewd vandaag. Hij zei dat het noodweer erg plaatselijk wordt, kan dikke hagelstenen zijn of Biddinghuizen passeren en alleen harde wind en bewolking whaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |