Zou nu moeten beginnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:24 schreef Szura het volgende:
Pff hoe laat komt Roddick?
Er is geen flikker aan op dit moment
Wat is er arrogant aan die uitspraak? En wanneer vind je arrogantie dan wél terecht?quote:Op dinsdag 1 september 2009 04:14 schreef goldy10 het volgende:
vind het een manier van onterechte arrogantie. hij mag van mij eerst een grandslam winnen, dan vind ik hem wel waard om z'n tegenstanders uit te dagen. Zolang het niet gebeurd is, moet hij maar z'n mondje houden, en niet telkens beginnen van als dit, als dat..
Zou een beetje saai worden, als je in welke sport dan ook eerst een van de grootste toernooien gewonnen moet hebben voor je een grote bek mag opzetten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 04:14 schreef goldy10 het volgende:
vind het een manier van onterechte arrogantie. hij mag van mij eerst een grandslam winnen, dan vind ik hem wel waard om z'n tegenstanders uit te dagen. Zolang het niet gebeurd is, moet hij maar z'n mondje houden, en niet telkens beginnen van als dit, als dat..
Het was Theo niet. Die zat te zuchten en kreunen bij Federer en Haas gisterenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef Norrage het volgende:
Respect voor Theo Bakker, hij is een held!!
Dat ging over die dame naast mama Williamsquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef wimderon het volgende:
Wie was die commentator trouwens bij Eurosport vannacht (bij Venus)? Het was niet Theo of Edje en ook niet een van die Belgen, maar hij heeft geloof ik wel 10x gezegd 'It ain't over till the fat lady sings the blues'.
Serenaquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ging over die dame naast mama Williams
een zure zak is het ja...quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef Norrage het volgende:
kan zijn maar met zijn zeurderige zure stem en toon is het een ramp van een verslaggeverquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
een held met een goede kijk op tennis en oog voor talent![]()
Theo Bakker is een randdebiel. En hij praat veel onzin.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef Norrage het volgende:
ja chardy wint iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef Szura het volgende:
Bijna Rus-tijd![]()
Nog meer mensen die Chardy van Monfils zien winnen trouwens? (morgen)
Boonen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
Boonen nu al de eerste set met 6-0 gewonnen. Denk dat die Buchanan maximaal 2 games wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |