Ja echt kut Kohli.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef Chriz2k het volgende:
Seppi wordt gebageld door Kohlschreiber.
Slaapverwekkend ja, net als het tennis. Of Williams, of dit...lekker aanbod..ik wil Superbol vs Stippel zienquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:25 schreef Szura het volgende:
Wat hebben ze toch voor kutmongolen bij Eurosport de laatste tijd![]()
Pas geleden bij het WK Atletiek die belspeltrut/stagiaire met die andere saaie gast erbij.
Dan nog bij wielrennen die gast van het schansspringen die door z'n neus praat en geen verstand heeft van fietsen
Theo Bakker
Edje hebben ze ook nog gehad volgens mij
En wie is deze saaie bal nou weer die echt totaal niks zinnigs over de partij te melden heeft
Eurosport is alleen nog steeds 4:3quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:34 schreef TheGeneral het volgende:
Heerlijk die digitale tv waarbij je het commentaar op Engels kan zitten.
Ik luister nu al een aantal maanden niet meer naar het Nederlandse commentaar.
Zou nu moeten beginnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:24 schreef Szura het volgende:
Pff hoe laat komt Roddick?
Er is geen flikker aan op dit moment
Wat is er arrogant aan die uitspraak? En wanneer vind je arrogantie dan wél terecht?quote:Op dinsdag 1 september 2009 04:14 schreef goldy10 het volgende:
vind het een manier van onterechte arrogantie. hij mag van mij eerst een grandslam winnen, dan vind ik hem wel waard om z'n tegenstanders uit te dagen. Zolang het niet gebeurd is, moet hij maar z'n mondje houden, en niet telkens beginnen van als dit, als dat..
Zou een beetje saai worden, als je in welke sport dan ook eerst een van de grootste toernooien gewonnen moet hebben voor je een grote bek mag opzetten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 04:14 schreef goldy10 het volgende:
vind het een manier van onterechte arrogantie. hij mag van mij eerst een grandslam winnen, dan vind ik hem wel waard om z'n tegenstanders uit te dagen. Zolang het niet gebeurd is, moet hij maar z'n mondje houden, en niet telkens beginnen van als dit, als dat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |