Ik dacht: nergens meer overquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Het waarom achter de afzetting van boswachter.
Sorry Opa! Helaas doe je dr geen kut aan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De rekel heeft overduidelijk de diepgang van een bierviltje. Ik vrees dat er gewoon niet meer inzit helaas.
Ach zulke dingen kan je verwachten van iemand die... zie hierboven!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sneu bovenal, dat ben ik me je eens.
Ik ga stuk hierzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Grappig vind ik niet het juiste woord. Zoals ik eerder al aangaf vond ik het vooral sneu.
Beetje makkelijk vooral. Maar deze user doet dat wel vaker. Vandaar dat hij ook zijn eigen fotoboek vol zet met zijn eigen foto's!
Want stel je eens voor je dat je weest hoe hij er uit ziet. Nou dan kan je pas lachen!
Waar de kanker heb je het kanker overquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef Jenglejack het volgende:
Hahahaha al die mensen die nu ineens gaan lopen verkondigen dat je een kankerlul bent.
Kanker droevig..
Tieten:quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar de kanker heb je het kanker over
Zie post van ploertendoder.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar de kanker heb je het kanker over
Boehoe huiliequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Wil je ontopic blijven of opkankeren?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Je wil dus wel een ongedefinieerde groep mensen voor nazis uitmaken, maar vervolgens niet zeggen wie je precies bedoelt, dit onder het mom van vrijheid van menings uiting. Maar wel als een stasi agent de namen noemen bij je superieuren?
Was je verbaasd toen je hoorde dat je werd afgezet?
Nationale sport op FOK!, mods bashen. Beetje jammer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef Ezio het volgende:
BoWa werd al flink gebashed toen hij ook nog mod was hoor
Ja das waar, maar het lijkt alsof iedereen die eerst niet durfde te bashen nu wel ineens losgaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef Ezio het volgende:
BoWa werd al flink gebashed toen hij ook nog mod was hoor
Je loopt een rel of 4 miljoen achter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja das waar, maar het lijkt alsof iedereen die eerst niet durfde te bashen nu wel ineens losgaat.
Lijkt een beetje op het naschoppen van iemand die al op de grond ligt.
Je hebt mijn advies opgevolgd en een UI genomenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:54 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nationale sport op FOK!, mods bashen. Beetje jammer.
Hebben mods glitter en glamour dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:
Mods, de hardst falende celebrities van elk forum. Er zijn maar een paar goede, de rest kan niet omgaan met de gggglitter en de gggglamour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |