als ze gezond was geweest niet, maar ze was het tegenovergestelde van gezond, at slecht, dronk slecht, afgevallen, liep ook niet zo hard meer en dan wil ik er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren als het arme beestje op een drukke weg de benen neemtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ze is net een dag weg, en jij waant haar al dood?
Oh ik ga echt enorm voor je duimen Klonk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
ze is heel msischien gevonden, werd net gebeld door iemand die een poes had laten ophalen door de dierenambulance en daarna mijn pamfletjes had gezien, alles klopte, de tijd, de plek, alles, duimen, bidden, alles please laat het wabbesje zijn
*Enorm duimen draait*quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
ze is heel msischien gevonden, werd net gebeld door iemand die een poes had laten ophalen door de dierenambulance en daarna mijn pamfletjes had gezien, alles klopte, de tijd, de plek, alles, duimen, bidden, alles please laat het wabbesje zijn
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
En je kan niet nu naar het asiel om te kijken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
dierenambulance belde net terug, ze schatten het als een jonge poes in, maar mischien dat ze gefopt zijn door haar magerte, maar een groter probleem is dat wabbes gechipt is en die chip niet leesbaar is dan wel helemaal niet aanwezig is.
daarna gelijk naar het asiel gebeld waar de poes in kwestie heen is gebracht, die was niet in de buurt van de beesten op dit moment en zou morgen kijken als ik een uitgebreide beschrijving en een foto stuurde.
zouden chips onleesbaar kunnen raken ?
nopequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En je kan niet nu naar het asiel om te kijken?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
dierenambulance belde net terug, ze schatten het als een jonge poes in, maar mischien dat ze gefopt zijn door haar magerte, maar een groter probleem is dat wabbes gechipt is en die chip niet leesbaar is dan wel helemaal niet aanwezig is.
daarna gelijk naar het asiel gebeld waar de poes in kwestie heen is gebracht, die was niet in de buurt van de beesten op dit moment en zou morgen kijken als ik een uitgebreide beschrijving en een foto stuurde.
zouden chips onleesbaar kunnen raken ?
* fratsman duimt voor Klonk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Klonk het volgende:
in een dorp kan het nog toeval zijn, maar ze gevonden midden in het gebied waar het gebeurt is, gewoon teveel toeval, klein van stuk (check) grijs getijgerd (check), ze kunnen me wat ik ga morgen zelf kijken, ik ga niet twee uur wachten
Nou ja, dan maar even wachtenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Klonk het volgende:
8 uur heeft weinig zin, ze gaan pas om 10 uur open...
Neem genoeg geld of een bankpas mee.Als het Wabbes is, dan kom je aan het betalen. Hond van mijn schoonouders is er ook een keer vandoor gegaan en door mensen daarheen gebracht. Mijn schoonmoeder kon toen 80 euro lappen voor ze hem meekreeg.quote:
Ik heb even gegoogeld en op een kattenforum gelezen dat er meerdere zijn bij wie de chip op wonderbaarlijke wijze helemaal verdwenen was. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat je nog geen uitsluitsel hebt. Die kale plek zou toch een duidelijk kenmerk moeten zijn.
Een chip kan onleesbaar worden door sterke magnetische straling. Maar dan heb je het over detectiepoortjes of een magneet die langs de chip wordt gehouden. Ik heb nog nooit gehoord dat dat is voorgekomen.
ik heb geen geldboom staan, maar voor mijn katten doe ik alles, al moet ik 1000 euro lappen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Neem genoeg geld of een bankpas mee.Als het Wabbes is, dan kom je aan het betalen. Hond van mijn schoonouders is er ook een keer van doorgegaan en door mensen daarheen gebracht. Mijn schoonmoeder kon toen 80 euro lappen voor ze hem meekreeg.
Maar als het om je huisdier gaat doe je daar niet moeilijk over.
ik had het gevoel dat die man van het asiel niet zo heel gelukkig was dat ik hem zo laat op de avond belde en hij was ook niet in de buurt van de beessies, morgen weten we meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tonja het volgende:
Had die poes ook een kaal geschoren stukje op haar keel?
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:11 schreef tonja het volgende:
Ik hoop dat je toch kan slapen een beetje.
Zet anders je kattenmandje voor de deur buiten. Maar eigenlijk heb ik wel het idee dat jouw Wabbes op dit moment heerlijk ligt te slapen in het dierenasiel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had het gevoel dat die man van het asiel niet zo heel gelukkig was dat ik hem zo laat op de avond belde en hij was ook niet in de buurt van de beessies, morgen weten we meer.
ik ga maar slapen met het meest negatieve, dan kan het altijd meevallen, zo, oogjes dicht en de wekker op half 12....
Ik had je graag gebracht, maar woon in Noord Hollandquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:02 schreef Klonk het volgende:
ik ga eerst bellen, asiel is een takke eind hiervandaan en ben autoloos op dit moment, zou dan aangewezen zijn op de brommer van mijn vriendin en dat is ook geen plezier, ik heb een email gestuurd met beschrijvingen en een verzoekje om een foto te maken van de kat die zij daar hebben en pas als ik genoeg overeenkomsten zie ga ik eens kijken hoe ik daar kan komen...
Wow! De vinder verdient een bloemetje als het haar is (ook als het haar niet is, maar goed)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
heb je ook kinderen? Mijn kat is mijn grote vriendin maar mijn zoon is mijn alles.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef raptorix het volgende:
Vreselijk dit, sommige mensen snappen ook niet dat poezen bijna net zo belangrijk zijn als kinderen, voor mij tenminste wel, ik denk dat ik verantwoordelijker voor me poezen ben als de meeste mensen voor hun kids, ze zijn me alles.
Dus, als jij mag kiezen heb je liever je kat dood dan je zoon. De relevantie met betrekking tot dit topic is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:01 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
heb je ook kinderen? Mijn kat is mijn grote vriendin maar mijn zoon is mijn alles.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef Muck het volgende:
Klonkie, je weet dat we voor je duimen he?
En, heb je al ingebroken bij het asiel om te kijken of het je kat was?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had het gevoel dat die man van het asiel niet zo heel gelukkig was dat ik hem zo laat op de avond belde en hij was ook niet in de buurt van de beessies, morgen weten we meer.
ik ga maar slapen met het meest negatieve, dan kan het altijd meevallen, zo, oogjes dicht en de wekker op half 12....
wonderbaarlijk genoeg slaap ik al twee nachten (elk uur onderbroken door de wekker, dat dan weer wel) wonderbaarlijk goed op een dun matrasje in de keuken, terwijl ik boven een boxspring heb staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:11 schreef tonja het volgende:
Ik hoop dat je toch kan slapen een beetje.
Ik ook !!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 06:31 schreef BrandX het volgende:
Ik duim hier vreselijk hard voor je Klonk
Ik hoop zo dat het Wabbes is!
Chips willen nog wel eens gaan zweven of verdwijnen klonkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 06:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wonderbaarlijk genoeg slaap ik al twee nachten (elk uur onderbroken door de wekker, dat dan weer wel) wonderbaarlijk goed op een dun matrasje in de keuken, terwijl ik boven een boxspring heb staan.
maar dit worden 5 lange uren zo, alles klopt behalve de leeftijd die ze haar schatten en het ontbreken van een chippie, maar voor de rest, alles, kleur vindplek, tijd, bid, bid, bid, bid, bid
Ze willen nog wel eens gaan zweven door het lichaamquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef TheFrankey het volgende:
mmm zon chip kan er toch niet zomaar uitvallen of onleesbaar worden? Hoe lang zit die chip er al in?
Ah nee joh, je gaat haar er toch geen uur langer dan nodig laten zitten als het haar is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:17 schreef Klonk het volgende:
ik ook, heb net even gekeken hoe ik met het OV bij asiel moet komen, kan ik vergeten dus, een reis van bijna 2 uur, als het Wabbes is ga ik de dierenambulance eens lief aankijken en chanteren met een stuk vlaai of ze haar willen meenemen als ze er weer eens zijn...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:24 schreef ElisaB het volgende:
Ow ja, en indien nodig lap ik natuurlijk mee. So count me in MissG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |