*Enorm duimen draait*quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
ze is heel msischien gevonden, werd net gebeld door iemand die een poes had laten ophalen door de dierenambulance en daarna mijn pamfletjes had gezien, alles klopte, de tijd, de plek, alles, duimen, bidden, alles please laat het wabbesje zijn
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
ze is heel msischien gevonden, werd net gebeld door iemand die een poes had laten ophalen door de dierenambulance en daarna mijn pamfletjes had gezien, alles klopte, de tijd, de plek, alles, duimen, bidden, alles please laat het wabbesje zijn
En je kan niet nu naar het asiel om te kijken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
dierenambulance belde net terug, ze schatten het als een jonge poes in, maar mischien dat ze gefopt zijn door haar magerte, maar een groter probleem is dat wabbes gechipt is en die chip niet leesbaar is dan wel helemaal niet aanwezig is.
daarna gelijk naar het asiel gebeld waar de poes in kwestie heen is gebracht, die was niet in de buurt van de beesten op dit moment en zou morgen kijken als ik een uitgebreide beschrijving en een foto stuurde.
zouden chips onleesbaar kunnen raken ?
nopequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En je kan niet nu naar het asiel om te kijken?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
dierenambulance belde net terug, ze schatten het als een jonge poes in, maar mischien dat ze gefopt zijn door haar magerte, maar een groter probleem is dat wabbes gechipt is en die chip niet leesbaar is dan wel helemaal niet aanwezig is.
daarna gelijk naar het asiel gebeld waar de poes in kwestie heen is gebracht, die was niet in de buurt van de beesten op dit moment en zou morgen kijken als ik een uitgebreide beschrijving en een foto stuurde.
zouden chips onleesbaar kunnen raken ?
* fratsman duimt voor Klonk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Klonk het volgende:
in een dorp kan het nog toeval zijn, maar ze gevonden midden in het gebied waar het gebeurt is, gewoon teveel toeval, klein van stuk (check) grijs getijgerd (check), ze kunnen me wat ik ga morgen zelf kijken, ik ga niet twee uur wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |