Zullen we anders, als het nog een weekend binnenkort mooi Vondelparkweer is nog even een lastminute meet plannen? Iris wil haar vriendin Jolie ook graag weer zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:30 schreef Luchtbel het volgende:
Weet ik. Ik heb maar heel soms even een uurtje niks. Zoals nu. Maar ik had zo graag, nou ja, de vorige keer met je dochter maar ik zou Morris ook graag weer een keertje willen zien!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:02 schreef Rottdog het volgende:
Dat zijn leuke lessen
Snoop heeft Morris zich nog gehouden aan de afspraak, nu die de grote 5 heeft bereikt.
Het begint in oktober en dan t/m juni, dus het is bijna een volledig schooljaar, net zoals bij de Algemene Muzikale Vorming. Dat heeft hij ook keurig volgehouden tot het einde, terwijl er na de kerst wel een hoop kindjes afgehaakt zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:05 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt toch ook erg leuk livelink! Ben heel benieuwd wat ze er gaan doen. Wanneer begint het?
Ja heel graag een keer!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Zullen we anders, als het nog een weekend binnenkort mooi Vondelparkweer is nog even een lastminute meet plannen? Iris wil haar vriendin Jolie ook graag weer zien.
Geen cd, wel een site. Leef je uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:30 schreef Luchtbel het volgende:
Weet iemand trouwens een leuke cd met verhalen voor kleuters?
Jammer, die van Lekturama staan er niet meer op. Ben blij dat ik ze nog als mp3 heb allemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Geen cd, wel een site. Leef je uit
Ja jammer he! Ik heb ze gelukkig ook allemaal op tijd gedownload.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Jammer, die van Lekturama staan er niet meer op. Ben blij dat ik ze nog als mp3 heb allemaal
haha, Bix; kijk wat ik net tegenkwam (ik was oude fototopics aan het bekijken net)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:40 schreef bixister het volgende:
![]()
't is toch wat, 6 jaar geleden was ie er BIJNA. (nog een uurtje ongeveer).
nu hou ik op met zwijmelen/zemelen hoor!![]()
ik heb dat hele topic bekenen en er zitten ook geweldige foto's van Cas en Jolie en Maria en nog veel meer bijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef lily het volgende:
[..]
haha, Bix; kijk wat ik net tegenkwam (ik was oude fototopics aan het bekijken net)
Kindjes fototopic deel 49
Ywquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:26 schreef bixister het volgende:
dank je biefje! en ook nog bedankt voor je e-briefje!![]()
Dat belooft watquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:26 schreef snoopy het volgende:
Lis wel en die zit nog helemaal niet op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |