de eerste! En dat is het geloof ik wel...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef chacama het volgende:dat is echt heerlijk. 1 vast aanspreekpunt. En inderdaad hopen dat het klikt. Heeft ie meer aan een strenge meester die structuur houdt of meer een wat 'gekke' meester die vrijer is.
Haha, hier ook gisteren "ik" en vandaag "maan"quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:45 schreef bixister het volgende:
Lois, Piet is gisteren ook begonnen met het woord 'ik'.en vandaag 'maan'.
hij vindt 't leuk in groep 3!
![]()
*metal note* Gymschoenen voor Fleur kopen. Kind kan niet nog een jaar op blote voeten gymen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef easy-going het volgende:
Bix, gefeliciteerd met Piet! 6 Wow![]()
Ik moet overigens wel aan het idee wennen dat ze nu echt gaan leren. In de kleuterklassen deden ze af en toe een "werkje" maar nu natuurlijk in principe de hele dag
En een klas met 15 kinderen, heerlijk aantal om groep 3 te doen
En wie zegt dat kinderen niet bewegenVanmorgen heeft hij gym op school (en deze ontaarde moeder had dus nog geen gymschoenen voor hem
) vanmiddag zwemles en vanavond voetbaltraining
Ik ben net bij de Bristol geweest. 29 was Sven te klein, 31 te groot en maart 30 hadden ze uiteraard nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:16 schreef bixister het volgende:
ook toevallig: piet komt net thuis met blaren op z'n tenen van de -alweer te kleine!- gymschoenen.dat wordt weer nieuwe kopen.
Daar zou ik wel even om moeten slikken. Zo mooi en duidelijk als ze dat zegt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:09 schreef Luchtbel het volgende:
En vandaag hadden we trouwens een heel goed moment samen. Eigenlijk sneu voor haar maar het was wel fijn om te merken dat ze haar gevoelens goed kan uiten en weet dat het mag. Toen ik haar uit school haalde zag ik dat ze verdriet had gehad maar ik begon er niet over want soms moeten schooldingen ook even op school blijven, vind ik. Maar een paar uur later terwijl we samen even in de tuin zaten zei ze ineens vanuit het niets. 'Soms als ik niet ben uitgenodigd dan voel ik me rot in m'n buik. Maar ik wil er niet om huilen want ik weet dat je niet altijd mee kan doen. Had jij dat vroeger ook weleens?'
Zo lief en eerlijk en open over haar gevoel. Nadat we er even over gepraat hadden en over hoe ik dat vroeger voelde, besloot ze geloof ik haar hart maar eens te luchten.
'En als ik iets niet weet of begrijp en mensen staan te wachten of vragen zo snel weer dan voel ik dat ook weer zo in m'n buik. Maar ik wil dan echt niet huilen maar soms gaat dat dan toch. Dan heb je dubbele pech.'
Het kindje, echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |