abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:02:50 #151
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_72212802
Dat zijn leuke lessen

Snoop heeft Morris zich nog gehouden aan de afspraak, nu die de grote 5 heeft bereikt.
pi_72212874
Dat klinkt toch ook erg leuk livelink! Ben heel benieuwd wat ze er gaan doen. Wanneer begint het?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 21:05:22 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72212880
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:30 schreef Luchtbel het volgende:
Weet ik. Ik heb maar heel soms even een uurtje niks. Zoals nu. Maar ik had zo graag, nou ja, de vorige keer met je dochter maar ik zou Morris ook graag weer een keertje willen zien!
Zullen we anders, als het nog een weekend binnenkort mooi Vondelparkweer is nog even een lastminute meet plannen? Iris wil haar vriendin Jolie ook graag weer zien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72212977
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:02 schreef Rottdog het volgende:
Dat zijn leuke lessen

Snoop heeft Morris zich nog gehouden aan de afspraak, nu die de grote 5 heeft bereikt.
pi_72213016
Lijkt me leuk Lois! Alhoewel ik wel een eng volle agenda heb maar op zich ben ik er bij als het even kan
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:33:15 #156
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72213901
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:05 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt toch ook erg leuk livelink! Ben heel benieuwd wat ze er gaan doen. Wanneer begint het?
Het begint in oktober en dan t/m juni, dus het is bijna een volledig schooljaar, net zoals bij de Algemene Muzikale Vorming. Dat heeft hij ook keurig volgehouden tot het einde, terwijl er na de kerst wel een hoop kindjes afgehaakt zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72214225
Wat leuk voor Job!

Ik ga kijken of er Pluk is, Snoop. Dank je wel. En Troel, luistersprookjes is toevallig het enige dat we al hebben aan zoiets. Maar dan van de Efteling, die zijn erg leuk.
pi_72214277
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:05 schreef Lois het volgende:

[..]

Zullen we anders, als het nog een weekend binnenkort mooi Vondelparkweer is nog even een lastminute meet plannen? Iris wil haar vriendin Jolie ook graag weer zien.
Ja heel graag een keer!
En ik moet meteen huilen van al die overvolle weken en rare dagen en overal aan wennen. We maken zulke rare dagen waarbij Jolie soms ontbijt bij de oppas en daar opgehaald wordt door vriendinnetjes en ook nog naar bso moet ik hoop zo op een fijne oppas voor ons
pi_72223526
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:30 schreef Luchtbel het volgende:
Weet iemand trouwens een leuke cd met verhalen voor kleuters?
Geen cd, wel een site. Leef je uit
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:36:16 #160
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_72231079
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:35 schreef beefcake het volgende:

[..]

Geen cd, wel een site. Leef je uit
Jammer, die van Lekturama staan er niet meer op. Ben blij dat ik ze nog als mp3 heb allemaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72238270
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Jammer, die van Lekturama staan er niet meer op. Ben blij dat ik ze nog als mp3 heb allemaal
Ja jammer he! Ik heb ze gelukkig ook allemaal op tijd gedownload.
Dus als iemand die wil hebben kan er gemaild of gepmd worden hoor

Ik heb ze op mijn Ipod staan die ik aangesloten heb op de autoradio. De jongens vragen er iedere keer om als we instappen. Sprookjes willen ze horen
pi_72238452
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:40 schreef bixister het volgende:
't is toch wat, 6 jaar geleden was ie er BIJNA. (nog een uurtje ongeveer).

nu hou ik op met zwijmelen/zemelen hoor!
haha, Bix; kijk wat ik net tegenkwam (ik was oude fototopics aan het bekijken net)

Kindjes fototopic deel 49
pi_72238599
Piet was natuurlijk jarig ja
Nog van harte gefeliciteerd met je grote zoon bix
pi_72239433
dank je biefje! en ook nog bedankt voor je e-briefje!
pi_72239555
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef lily het volgende:

[..]

haha, Bix; kijk wat ik net tegenkwam (ik was oude fototopics aan het bekijken net)

ik heb dat hele topic bekenen en er zitten ook geweldige foto's van Cas en Jolie en Maria en nog veel meer bij
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:31:35 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72239593
oh ja! allemaal baby.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72240995
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:26 schreef bixister het volgende:
dank je biefje! en ook nog bedankt voor je e-briefje!
Yw

Hebben jullie kinderen trouwens ook ineens weer een veel grotere mond nu de school weer begonnen is?
pi_72241129
Lis wel en die zit nog helemaal niet op school
pi_72241195
Het is echt wel te merken aan Sven dat hij zich op school keurig aan het gedragen is.

Eenmaal thuis...
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_72241959
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:26 schreef snoopy het volgende:
Lis wel en die zit nog helemaal niet op school
Dat belooft wat
pi_72242795
Hoi!

Saartje is afgelopen week 4 geworden, dus wij komen ons ook hier melden. Sinds het einde van de zomervakantie gaat ze naar school. Ze vindt het helemaal geweldig, maar we merken ook dat het wel veel is. Flink kribbig en chagerijnig is ze af en toe
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72242866
Saartje

Van harte nog Fuente!
Dat wennen duurde bij Morris vorig jaar tot de herfstvakantie en toen was het gewoon goed

Nog even voor Beef: Morris is niet brutaal maar de woorden 'poepie' en 'scheetje' zijn niet van de lucht
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:37:50 #173
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72243525
Welkom Fuente en Sara
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72243912
Welkom hier Fuente!

Och ja de poep, scheet en plas lol Daar maken we hier gewoon af en toe een lolletje (of een grote lol) van En daarna is het ook weer klaar met de toilethumor
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:44:40 #175
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72251865
Piet, nog een verlate verjaardagsgroet voor jou.

Snoopy: Schetekont.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72252117
Poephoofd!
pi_72255195
Welkom hier Sara en Fuente !!
pi_72256055
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef lily het volgende:

[..]

hihi, lief he! ik heb de rest ook even doorgekeken inderdaad, hartstikke leuk om weer terug te zien (al zijn de meeste foto's allang weer weggehaald helaas)
pi_72256087
Fuente, Sara al VIER, wow! gefeliciteerd en welkom hier!
pi_72256216
Welkom Fuente. Leuk he, hier zit de eerste schoolweek er ook op. En het is me erg meegevallen moet ik zeggen. Ze heeft gewoon de hele week volgemaakt. Maandag moest ze ook nog voor het eerst naar ballet en donderdag voor het eerst naar zwemles. Dus dat was best veel allemaal. Er waren een paar avonden waarin ze moeilijk in slaap kwam door alle indrukken, maar verder niet veel aan haar gemerkt. Ze vind het hartstikke leuk.

Pff, volgende week ga ik zelf ook weer werken, dus met een gerust hart in ieder geval.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:27:25 #181
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72256499
quote:
Wow! Wat leuk om te zien. De kinders uit dit topic ken ik alleen al groot. Wat zijn sommigen mooi opgedroogd zeg! En anderen zijn nog steeds 2 druppels water.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_72263161
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef bixister het volgende:
(al zijn de meeste foto's allang weer weggehaald helaas)
Speciaal voor jou dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ontopic een recentere foto van de afgelopen vakantie
pi_72293953
En dan ineens doe je de voordeur open omdat er iemand heeft gebeld.
'Hoi, mam. Ik kom even plassen. Da's alles.'
'Ja tuurlijk, ga maar gauw. Wil je ook wat te drinken.'
'Maar daarna ga ik weer naar buiten hoor.'

En ze gaat naar de wc, drinkt een beker water leeg en vliegt weer naar buiten, terwijl ik me ineens realiseer dat ze gisteren toch nog helemaal niet bij de bel kon?
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:05:40 #184
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72301546
Je stond erbij en je keek ernaar, Luchtbel.

Ik realiseerde me vandaag dat het aan de ene kant zo verschrikkelijk hard gaat met het groter worden, maar aan de andere kant zie ik de basisschool alleen al als een enorme rijsteberg waar ze zich nog helemaal doorheen moeten worstelen om vervolgens weer zo'n zelfde traject te gaan op vervolgopleidingen. En dan lijkt het zo ongelooflijk langzaam te gaan. Tijd is een raar ding.

Job heeft zijn eigen bijbel. Gisterenmiddag is de speelgoedgids van Intertoys bij ons binnengekomen en die wordt nu van voor tot achter uitgepluisd door Job. Gisteren al totdat hij naar bed ging en vanochtend meteen weer opnieuw begonnen. En het duurt nog best een tijd tot verjaardag en Sinterklaas , maar dat kan ik hem op dit moment even niet duidelijk maken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72301571
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Luchtbel het volgende:
En dan ineens doe je de voordeur open omdat er iemand heeft gebeld.
'Hoi, mam. Ik kom even plassen. Da's alles.'
'Ja tuurlijk, ga maar gauw. Wil je ook wat te drinken.'
'Maar daarna ga ik weer naar buiten hoor.'

En ze gaat naar de wc, drinkt een beker water leeg en vliegt weer naar buiten, terwijl ik me ineens realiseer dat ze gisteren toch nog helemaal niet bij de bel kon?
klinkt bekend.....hier stoot kind steeds vaker zijn hoofd omdat ie ineens ergens niet meer onderdoor kan...
niet alleen oudste maar ook jongste heeft al hardhoofdig kennis gemaakt met oa de kast ..

Dat gevoel dat ze nog de hele basisschool door moeten is hier wel vervlogen. Volgend jaar (groep 7) is hier al een orienterend jaar om te kijken welke scholen kind aanspreken en welke niet. En hij is pas 9.... (oké bijna 10)
pi_72301955
oh Luchtbel, wat gaat het snel heh.

Maar ook wel leuk toch?
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:30:19 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72302424
Oh ja LB, dat gaat ook zo snel... En dat blijft zo. Denk ik.

Ik had laatst zoiets met mijn oudste. Komt uit school, constateert dat ie zin heeft in een gebakken ei, pakt een pan en regelt het. En ik zat echt Want wanneer heeft hij dat geleerd?

En groep 8 alweer. Mijn helemaal niet meer zo kleine, pas 10 geworden randpuber gaat gewoon bijna van de basisschool...
*Hoofd weer in zand steekt*

Maar niet voordat ik de Intertoysgids heb onderschept.
Bedankt voor de tip Livelink.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:23:19 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72303400
Brievenbus dus in de gaten houden deze week.
Die van vorig jaar hebben we ook nog en wordt nog regelmatig bekeken.

LB, wat grappig. Dat had ik afgelopen week ook. L. moet wel springen om er bij te kunnen, maar hij vindt zichzelf superstoer.
Net als gister dat hij naast zijn vader naar het feest fietst. Dat bekkie, supertrots maar dat wil hij niet teveel laten merken, omdat hij dat niet stoer vindt van zichzelf. Maar wij zien dat wel.
Vervolgens mag hij op de kermis touwtje trekken en kiest geen monstertruck of vliegtuig (geweren enzo mag hij niet en dat vindt hij gelukkig prima), maar een superzachte knuffelhond. Moest vandaag ook even mee naar school en dan is hij niet te stoer om dat aan zijn klasgenoten te laten zien.
Stoer wil hij zijn, maar hij blijft gelukkig ook zijn zachte lieve ik en is niet bang om dat te laten zien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 10:59:53 #189
13151 crew  Rewimo
pi_72304108
Ei bakken kan Christan inmiddels ook. En van het weekend heeft hij helemaal zelf koekjes gebakken! Hij kreeg smarties van oma en die wilde hij gebruiken voor op koekjes. Alleen de oven heb ik voor hem aangezet, de rest heeft hij helemaal zelf gedaan

Ineens realiseer je je door wat ze zeggen of doen dat ze weer een stukje groter zijn. Dat kan je echt overvallen soms
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72304219
Wat lief, Dutchie.

Hier heb ik dat niet oudste (8).
Alles is nu kinderachtig en hij voelt zich al vreselijk volwassen. Eigenlijk heeft hij altijd wel haast gehad met groter worden, bedenk ik me nu. En laat hij zelden zijn zachte kant zien. Volgens mij is dat het gevolg van onzekerheid die hij zo probeert te verdoezelen.

Jongste heeft dat wel heel erg (zijn zachte kant laten zien).
Die knuffelt je de hele dag gek. Ik krijg voortdurend kusjes. Hij zegt vaak dat ie van je houdt en hoe lief en schattig de kat is of hoe mooi je oorbellen staan.
Het zijn zo'n verschillende kinderen, die jongens van mij. Wel leuk hoor
pi_72304412
Gisteravond weer zo'n momentje met David.

Ik bracht hem naar bed en eenmaal in zijn meegroeibedje ging hij aan een kant liggen en tapte met zijn hand naast zich; mama, mag de baby een keer bij mij logeren?
Kijk...tap tap, hier is nog plaats!
Nee, schat, dat kan niet hoor. De baby valt er dan uit.
Maar ik houd haar heel goed vast hoor, met mijn arm; kijk zo.

Ach toe, alsjeblieft....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72306799
Wat lief Lily, dan smelt je wel dunkt me
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:55:43 #193
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72308347
Ooo Lily... dan kun je haast geen nee meer zeggen toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 13:55:49 #194
13151 crew  Rewimo
pi_72308354
Ah, wat schattig
pi_72308373
oooh lily, het wordt vast leuk, zo'n meisje met grote broers
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:58:57 #196
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72308424
*plof*
Intertoys-gids is binnen!
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:07:07 #197
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72308635
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:56 schreef snoopy het volgende:
mijn hormonen, wat doe je
pi_72308647
Nou...., Dutchie (kan moeilijk ja zeggen natuurlijk)

We krijgen geen reclame (nee-nee sticker) maar die intertoys gids wil ik wel hebben. Ik vind dat altijd wel leuk hoe zo'n ding "stukgelezen" wordt.
Alhoewel ik er bij voorbaat al twee wil hebben (anders is het woord "stuk" waarschijnlijk al gauw in zicht)
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:56 schreef snoopy het volgende:
jawel heh (ben nog steeds aan het wennen maar het gaat steeds beter )
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:02:17 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72310154
Dat snap ik wel Lily.

Ik haal er sowieso nog eentje in de winkel zelf. Straks is er na alle zorgvuldig gemarkeerde pagina's (oftwel de hele gids. Na een maandje óók de meiden-dingen, want stiekum ook leuk en anders wil mama dat vast wel hebben denken ze. ) toch niks meer herkenbaars uit te halen namelijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 16:36:26 #200
13151 crew  Rewimo
pi_72313098
Ik moet ook zo'n gids te pakken zien te krijgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')