quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maak er ff een naam topic van!
Nijmegen # 430 Waarin Cali ontgroend wordt
Ontgroening hoort erbijquote:
Echtquote:
Sinds een paar jaar al. Mocht je je vervelen en in geldnood zitten, de ideale plek om gratis pennen en aanbiedingen te scoren. Verder vooral een plek waar weekenden proberen mensen te trekken en waar té veel flyers uitgedeeld worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:24 schreef Californium het volgende:
[..]
oja.. op balkon op de 4e he?
*kijkt programma*
intromarkt op het rugbyveld
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Strippen hoort bij een ontgroening
Strippen?quote:
Van de? zal wel even hoi komen zeggen als ik langs kom lopen....quote:Op maandag 17 augustus 2009 04:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook een kraampje op de intromarkt.. voor mijn weekend.
Cali als ik je zie zal ik je gedag zeggen
Alchol maakt meer stuk dan je lief isquote:Op maandag 17 augustus 2009 07:55 schreef Californium het volgende:
[..]
...
@ mikkie: OjaEn iki heb het idd gehoord dat de intromarkt geodkope dingen scoren is
komt goed uit nu in arm ben...
O en ik lig gisteravond in bed realiseer ik me dat ik ook nog een reflectieverslag moet maken....Dus dat ga ik nu even heel snel doen
en dan hopen dat ik om 09.00 of 09.15 bij de printer voor de deur kan staan.. dat wordt een duur geintje.... 4 maal uitprinten in kleur EN inbinden
Goedkope datequote:
De koffie is hier ook niet te drinken maarja moet toch wakker worden. Eerste bak is smerig daarna proef je niks meerquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:11 schreef morgane het volgende:
Ik heb ook behoefte aan koffie, maar ik vind 't echt niet te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |