quote:Persoonlijke informatie
Naam: Balázs Dzsudzsák
Geboortedatum: 23 december 1986 (21)
Geboorteplaats: Nyírlugos, Hungary
Lengte: 179 cm
Positie: Linksbuiten, Linkermiddenvelder
Vandaag zeker een 8. Meestal wat lager.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk cijfer geef je deze aankoop?
Ik kom niet verder dan een 6,5, wat mij betreft ligt de lat te laagquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vandaag zeker een 8. Meestal wat lager.
Wat een verschil toch met vorig seizoen qua vrije trappen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Vrije trappen expert vind ik een groot woord, maar hij zat er verdomd lekker in.
Vooral: wat een verschil tussen de eerste seizoenshelft vorig jaar onder Stevens en van het moment dat Lodeweges het overnam.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een verschil toch met vorig seizoen qua vrije trappen.
Al 3 vrije trappen gescoord tegen Ajax.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Vrije trappen expert vind ik een groot woord, maar hij zat er verdomd lekker in.
D'r was toch altijd zo'n topic waarin mensen avatars voor je konden maken? Zo ja, heeft iemand die link? Zo nee, zou iemand er voor mij een leuke avatar van kunnen maken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deed ik op dat moment ook
Achter je pcquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deed ik op dat moment ook
Vervelend zulke spelers.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:13 schreef _Mike_ het volgende:
Hij heeft iig altijd zijn beste wedstrijden tegen Ajax.
quote:
Heerlijk doelpunt!quote:
quote:Het goede voorgevoel van pa Dzsudzsák
door Frank van den Heuvel. maandag 17 augustus 2009 | 02:38 | Laatst bijgewerkt op: maandag 17 augustus 2009 | 08:30
EINDHOVEN - Pa Dzsudzsák verheugde zich, zittend voor de tv thuis in Debrecen, al op wat komen zou toen zoonlief zich prepareerde voor de vrije trap, in de 37e minuut van de topper PSV-Ajax. "Ik had mijn vader net aan de telefoon.
De wedstrijd werd rechtstreeks op de Hongaarse tv uitgezonden. Hij voelde gewoon dat die bal erin zou gaan, vertelde hij me. Mijn ouders hadden zo genoten. Ik hoorde mijn moeder op de achtergrond huilen."
Ook bij de aanstichter van alle vreugde gierden de emoties een uurtje na afloop van de wedstrijd nog door het lichaam. Trots, blijdschap, ongeloof. " Ik voel nu vanalles", lachte hijzelf, nog steeds enigszins beduusd door zijn hoofdrol in het met 4-3 gewonnen spektakel. "Eén assist en twee keer scoren, in een grote wedstrijd als deze... ongelooflijk toch? Dit was een van mijn beste wedstrijden die ik voor PSV heb gespeeld, maar belangrijk is dat we de drie punten hier houden. Het is een belangrijke zege."
De twee rake vrije trappen van Balázs Dzsudzsák waren prachtig, de assist bij de 2-2 van Otman Bakkal wellicht het hoogtepunt van de wedstrijd.
Het was zo'n middag dat alles lukte en die maak je als voetballer niet zo heel vaak mee, dus genoot de Hongaar intens. Zeker ook omdat de treffers de beloning zijn voor veel extra trainingsarbeid. Dzsudzsák blijft na elke training nog even hangen om vrije trappen te nemen. Het lukt hem om de bal op zo'n manier te raken dat ie voor keepers onpeilbaar wordt. "Er zijn er maar twee in onze selectie die dat kunnen", memoreerde spits Danny Koevermans gistermiddag. "Jonathan Reis en Balázs. De bal is kiezelhard, maar gaat een beetje raar doen. Cristiano Ronaldo laat het regelmatig zien. Het is voor ons een extra wapen."
Dzsudzsák: "Een vrije trap rondom het zestienmetergebied is in het moderne voetbal bijna een honderd procent-kans. Sinds vorig seizoen ben ik er echt op gaan trainen. Met Lazo en Ola Toivonen, en soms alleen, blijf ik dan buiten om erop te oefenen. Hoe ik de bal die typische dwarrel meegeef? Het ligt aan het type bal, maar ook aan de techniek: je probeert de bal in het midden te raken, en hard. Dat krijgt hij die vreemde dynamiek, waardoor de keeper 'm moeilijk kan taxeren." De linksbuiten was overigens zo eerlijk dat zijn tweede doelpunt, een vrije trap van de zijkant die bij de tweede paal binnenviel, een 'lucky' was. "Hij was bedoeld als voorzet...dit is de beste voorzet die je je kunt wensen."
Dzsudzsák lijkt de lijn door te trekken die hij in de tweede helft van vorig seizoen inzette. Toen hij na het vertrek van Huub Stevens als echte linksbuiten werd geposteerd door interim-coach Dwight Lodeweges leefde de Hongaar op, uiteindelijk resulterend in elf treffers en negen assists. Hij steekt lekker in zijn vel, beaamde hij gisteren, maar probeerde vervolgens om de aandacht te verleggen naar 'de teamprestatie'. "Want daar gaat het uiteindelijk om. Na de teleurstellende 3-3 tegen VVV in de eerste thuiswedstrijd zag je de mensen denken: er is niets veranderd met vorig seizoen. Nu laten we zien dat we sterk zijn."
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Balazs Dzsudzsak geniet maandag van de ochtendkranten...
Zeker niet, dat is zijn grote probleem! Dat moet hij dit jaar gaan bereiken, constant blijven, dan komt het goed met die jongen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt nu wel tijd dat hij dit niveau een tijd doortrekt, ik vind hem na zijn wervelende start in Eindhoven toch niet altijd even overtuigend.
Die van Honda had de keeper moeten hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:20 schreef Parkinson_XTC het volgende:
net zo mooi als die goal van Honda... zelfde afstand en hoek, net iets harder.
Pijnlijk hé, pauper ajacied.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:26 schreef TiMPiN het volgende:
"k hoorde mijn moeder op de achtergrond huilen."
Schoot ie de winnende in de WK finale dr in?![]()
![]()
![]()
Dit vind ik toch zo geweldig om te lezen.quote:en soms alleen, blijf ik dan buiten om erop te oefenen
Wat jij wilquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Die van Honda had de keeper moeten hebben.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:26 schreef TiMPiN het volgende:
"k hoorde mijn moeder op de achtergrond huilen."
Schoot ie de winnende in de WK finale dr in?![]()
![]()
![]()
Alsof Stekelenburg wel alles goed deed bij de schoten van Dzsudzsák.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Die van Honda had de keeper moeten hebben.
Moet jij zeggen met je post geschiedenis.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef Stansfield het volgende:
http://towntalk.wordpress(...)ers-doen-coming-out/
Hier had hij wel aan mee kunnen werken.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je post geschiedenis.
Mooie haren topic # 6
Jeans #8
Sneakers enzo #96
Pimp hier met je schoenen #15
Zonnebrillen 2009
Nudie Jeans #19
Wat draag je vandaag? [pics only] #21 meneer of mevrouw
Mooiboi.
Be our guestquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Cyber2003 het volgende:
Dzsudzsák![]()
Waar is het Manolev B.A.A.S. topique?
Toch blijft die hongaar een pootquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je post geschiedenis.
Mooie haren topic # 6
Jeans #8
Sneakers enzo #96
Pimp hier met je schoenen #15
Zonnebrillen 2009
Nudie Jeans #19
Wat draag je vandaag? [pics only] #21 meneer of mevrouw
Mooiboi.
Obvious troll.quote:Op zondag 13 september 2009 00:28 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Toch blijft die hongaar een poot
Het grote baas Manolev Topic! #1 Beste aankoop 09-10quote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Cyber2003 het volgende:
Dzsudzsák![]()
Waar is het Manolev B.A.A.S. topique?
Ja, vooral voor zijn bankrekening. Maar dat zal hij nooit in de media zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel treurig om te zien dat de beste speler van PSV Anzhi als een grote stap vooruit ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |