Heb nog niks gehoord, hopelijk morgenquote:
quote:
Ik duimquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog niks gehoord, hopelijk morgen
Ik hoop dat je aangenomen wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog niks gehoord, hopelijk morgen
Toevallig weet ik dat zo nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
jij weet niet toevallig hoe ik kan automatiseren dat ik een webpagina elke 15 minuten (ofzo) kan laten opslaan?
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek bij Transavia gehad voor een stage. Was redelijk positief en mag hopen dat dit 'm dan wordt, anders heb ik nog maar een week om een stage te regelen
geen probleem.. al uitgevonden. Even een batch geschreven en die via windows elke 15 minuten laten uitvoeren, does the trickquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat zo nietBen niet zo van de websites..
echt he! Zat net even na de lunch op een terrasje en het was gewoon bijna niet lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Wat is het heet buiten...
wel klote.. is toch wel belangrijk dat je wat vind nu..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookTe weinig affiniteit met online marketing.
Gelijk maar een gesprek geregeld bij UPC, die hadden de leukste opdracht tot nu toe, maar lieten niks van zich horen. Nog maar paar keer gebeld en mag maandag langskomen, jeuj. Vond die sollicitatiegeprekken nooit zo spannend, gewoon relaxed ingaan, maar nu ik twee keer heb gefaald begin ik 'm wel te schijten hehe.
Ik ga mij er niet echt druk om maken ofzo, schiet je ook niet echt wat mee op. Maar het zou wel fijn zijn als ik net als ieder ander de eerste week van september kon beginnen. Het zal ook geen ramp zijn als ik voor die tijd niks heb, zullen genoeg bedrijven zijn die iemand nodig hebben, maar toch, liever niet he.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel klote.. is toch wel belangrijk dat je wat vind nu..
Niet te relaxed er in gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookTe weinig affiniteit met online marketing.
Gelijk maar een gesprek geregeld bij UPC, die hadden de leukste opdracht tot nu toe, maar lieten niks van zich horen. Nog maar paar keer gebeld en mag maandag langskomen, jeuj. Vond die sollicitatiegeprekken nooit zo spannend, gewoon relaxed ingaan, maar nu ik twee keer heb gefaald begin ik 'm wel te schijten hehe.
Ik liep 10 minuten buiten en ik kan me niet meer herinneren.. dat ik zo aan het zweten was, zonder dat ik mij aan het inspannen was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
echt he! Zat net even na de lunch op een terrasje en het was gewoon bijna niet lekker.
Ik stond in de pauze met een glaasje drinken ff buiten in de zon, ik liep niet eens en begon al te zwetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik liep 10 minuten buiten en ik kan me niet meer herinneren.. dat ik zo aan het zweten was, zonder dat ik mij aan het inspannen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |