quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:12 schreef -SG- het volgende:
Ik zoek een mix tape maar ik heb 1 zin die ik nog onthouden had van die mix.
'today everyone wants to be that nerd'
Ik weet dat het een mix is, maar weet niet van wie. Het is niet veel, maar iemand die me kan helpen?
Dat is hem, thnxquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luister eens op 3;25 weet niet of je die bedoeld ?
Pls respond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:57 schreef maxdewitte het volgende:
http://www.wipido.com/video/U2u9iFqswg5e
Van dit filmpje het liedje graag:D
Je hebt hem (ook) van een rap groep maar die ben ik vergeten.
Thanks alvast,
Max.
Lees de OP eens:quote:
quote:# Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat is hem, thnx!
Vato Gonzalez, ik kon het weten.
Ja, maar hij stond op vorige page en iedereen kijkt op page 5 dus word hij snel vergeten.quote:
Mensen kijken echt wel op de vorige pagina..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Ja, maar hij stond op vorige page en iedereen kijkt op page 5 dus word hij snel vergeten.
Zeikerd.
Waarom is er nog niet op gereageerd dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mensen kijken echt wel op de vorige pagina..
Omdat niemand (die langsgekomen is) het weet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:50 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Waarom is er nog niet op gereageerd dan?
Ik weet alleen van wie het nr is (orgineel )Volgens mij hoor ik dit nr er in terugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ben op zoek naar het nummer wat je precies op seconde 26 hoort :
Hij speelt volgens mij een sampletje af, dus het werkelijke fragment duurt maar 10 seconden. Het stukje met de blazers ken ik wel (het word veel gesampled), maar geen idee van wie het is. Al lijkt het me iets typisch voor een RUN-DMC ofzo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik weet alleen van wie het nr is (orgineel )Volgens mij hoor ik dit nr er in terug
Misschien weet iemand anders wie dat stukje van hem gebruikt heeft
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik weet alleen van wie het nr is (orgineel )Volgens mij hoor ik dit nr er in terug
Misschien weet iemand anders wie dat stukje van hem gebruikt heeft
Ik zou hem nu niet meer helpen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Ja, maar hij stond op vorige page en iedereen kijkt op page 5 dus word hij snel vergeten.
Zeikerd.
Hartstikke bedanktquote:
Heb het gevonden idd:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
Gezocht op "when hungry hearts meet" Laatste hit kreeg ik de lyrics. Maar volgens mij is het Scandinavisch? De tekst slaat niet echt ergens op dus dat zoekt nooit zo handig
Flo Ridaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
oi, ik zoek food voor mn woofers...
heb voldoende techno, dnb, dub, hardcore etc, maar ben nu op zoek naar goed klinkende rap / hiphop.
met de nadruk op goed klinkend, inhoud maakt me geen drol uit...
heb voldoende kwaliteitshiphop, puur voor de teksten, maar ik zoek nu iets waar met name de bas en de hoge tonen super klinken... een club-sound ofzo?
Ik denk dan zelf aan sommige platen van fat joe, lil'wayne, etc.. maar ben niet zo thuis in die dirty south raptoestanden...
Wat is er momenteel actueel en klinkt goed wat betreft strakke bas en hoge bliepjes??
thx
k, thx.. ff checken... die hadden toch ook dat commerciële plaatje Low toch?quote:
kijk eens even bij post #115, daar heb ik je al een boel geholpenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef maxdewitte het volgende:
http://www.wipido.com/video/U2u9iFqswg5e
Van dit filmpje het liedje graag:D
Je hebt hem (ook) van een rap groep maar die ben ik vergeten.
Thanks alvast,
Max.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef raaavi het volgende:
op dit Dumpert Filmpje aan het begin hoor je een paar deuntjes
uit welk origineel nummer komen die?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:49 schreef nicketienick het volgende:
ik was gister in de kroeg toen hoorde ik een dance achtige plaat met een klarinet deuntje erin dacht ik het is een laag deuntje verder kan ik er niks over vertellen er komt ook geen tekst in voor
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:34 schreef Turbomuis het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer in een reclame, maar ik weet niet meer welke reclame, dus da's lastig zoeken... Stukje tekst van het nummer:
"who makes up all the rules, who follows them like fools" en een stukje verder: Who is it, what is it, what is it all about".
Gezongen door een dame. Rustig nummer, met een soort van koortje in het begin. Google levert nix op. Ligt op het puntje van m'n tong, de naam van de artieste. Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:15 schreef Kloontjuhh het volgende:
Ok even een hele rare request
Dit nummer, kent iedereen wel toch?
Nouja een paar jaar geleden luisterde ik dit nummer continue via youtube, maar dan anders..
Het was namelijk een versie, gezongen door een chinees meisje, achterin een auto, met een ontzettend brits accent!
Ik vond dat zo prachtig toen he![]()
Maar nu speur ik youtube af maar kan ik m niet meer terug vindenik hoop zoooo erg dat hij er nog ergens is.. Kent heel toevallig misschien iemand het filmpje waar ik het over heb?
edit: ah fuck!
http://mikeymike.vox.com/(...)0e3989c93b00005.html
het was dus deze, die blijkbaar van youtube is verwijderd, nu word t helemaal moeilijk om m nog te vinden.. nog google-pro's hier?![]()
Hoe weet je dat het van Graeme Revell is?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:31 schreef kvd het volgende:
[..]
kijk eens even bij post #115, daar heb ik je al een boel geholpen
lezen is ook niet je sterkste vak he? de beelden van het filmpje komen uit call of duty 2....googlen op call of duty 2 en muziek levert Graeme Revell op....op youtube kijken, muziek luisteren...niet hetzelfde maar het thema (de strijkers voornaamlijk) is wel hetzelfde. Dan is het toch gewoon 1+1=2. En een beetje moeite doen en lezen kan ook geen kwaadquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:40 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van Graeme Revell is?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef kvd het volgende:
[..]
lezen is ook niet je sterkste vak he? de beelden van het filmpje komen uit call of duty 2....googlen op call of duty 2 en muziek levert Graeme Revell op....op youtube kijken, muziek luisteren...niet hetzelfde maar het thema (de strijkers voornaamlijk) is wel hetzelfde. Dan is het toch gewoon 1+1=2. En een beetje moeite doen en lezen kan ook geen kwaad
oh ja, en een site waar het staat:
http://www.arena51.be/nl/(...)omponist-bekend.html
En nu zelf verder gaan zoeken hoor
Kijk eens naar de aftitelingquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is hier nu de artiest van en de titel? Ik las ergens Slagmalsklubben maar kan er verder nergens iets van vinden?
Ja, daar is dus niks van te vinden? Alleen als ijshockeyer ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk eens naar de aftiteling.
Daniel Larsson - Rymdreglagequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, daar is dus niks van te vinden? Alleen als ijshockeyer ofzo.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:49 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek een frans nummer, beetje techno achtig nummer met een vleugje hiphop. Kon in ieder geval het woord mademoiselle erin herkennen. Onder jongeren is het erg populair heb ik het idee.
Iemand enig idee
http://rateyourmusic.com/artist/slagsmalsklubbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is hier nu de artiest van en de titel? Ik las ergens Slagmalsklubben maar kan er verder nergens iets van vinden?
Dit al geprobeerd?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:25 schreef lavache het volgende:
Het liedje van de KPN reclame:
Het liedje van de ABN Amro reclame:
Dank U
quote:Tips
# Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
# Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
# Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
# Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
# Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
# Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
# Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
# Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
Handige links:*
www.midomi.com/
www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
www.adformatie.nl/campagnes/
www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)
Typisch een internetheldquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Ye rite, het lijkt er wel op.
Heb ik niks aan. Zo kan ik ook wel zoeken bij welke compo het hoort.
Gl at life.
Bedankt, ik heb helaas bijna alle links die je gaf al geprobeerd, helaas zonde enige vorm van succes...quote:
KPN nummer : De muziek van de KPN commercial Beeldbellen is speciaal voor deze commercial gecomponeerd door Jaap Eggermond. Naam van het nummer is "So close". Helaas is het nr. verder niet uitgebracht en dus niet te verkrijgen/ downloadenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:46 schreef lavache het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb helaas bijna alle links die je gaf al geprobeerd, helaas zonde enige vorm van succes...
Thanks anyway!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:55 schreef Prixie het volgende:
[..]
KPN nummer : De muziek van de KPN commercial Beeldbellen is speciaal voor deze commercial gecomponeerd door Jaap Eggermond. Naam van het nummer is "So close". Helaas is het nr. verder niet uitgebracht en dus niet te verkrijgen/ downloaden
Ow klopt je hebt gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef lavache het volgende:
No offense, maar ik bedoelde eigenlijk de reclame van Generatie KPN![]()
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:01 schreef Prixie het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook
Hier gevonden : http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=70392
Ik zag staan bovenin ...Jongen,. bellen en dacht dat moet de reclame zijn .quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:25 schreef Fransvis het volgende:
Zoek de naam van een video/plaat die ik vanavond rond de klok van 19:00 zag op TMF NL. Helaas viel ik midden in de video en er kwam geen titel op het einde van de clip.
Tweetal jonge mannen zingt een R&B achtig liedje in het engels, een is een gitarist met blond haar. De zanger heeft donker haar. Moet dus van nederlands bodem zijn.
Heb al gekeken of ik ergens een playlist van TMF NL kan vinden, wellicht kan iemand me op weg helpen. Info is erg summier, dat weet ik. Maar niet geschoten is altijd mis.
Thx, Frans
Wat ben jij een vervelend mannetje....zeuren om hulp en als je die krijgt ga je miepen....soms krijg je hier net het hele antwoord maar een gedeelte waarmee je zelf verder moet....en ik heb een eigen leven anders had ik wel precies voor je uitgezocht wat het precies is....ga ergens anders even vervelend doen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Ye rite, het lijkt er wel op.
Heb ik niks aan. Zo kan ik ook wel zoeken bij welke compo het hoort.
Gl at life.
Laat 'm maar, als ie denkt dat ie het beter weet, zakt ie maar lekker in zijn eigen stront wegquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend mannetje....zeuren om hulp en als je die krijgt ga je miepen....soms krijg je hier net het hele antwoord maar een gedeelte waarmee je zelf verder moet....en ik heb een eigen leven anders had ik wel precies voor je uitgezocht wat het precies is....ga ergens anders even vervelend doen...
quote:
quote:
Uhm ja al die albums heb ik wel, maar dit nummer is niet van hun, maar verder ook onvindbaar ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef ranja het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/artist/slagsmalsklubben
Ben dit nummer nog nooit tegengekomen, in al hun albums, zal wel weer een nieuwe zijn dan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef ranja het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/artist/slagsmalsklubben
Jup, dat is 'm! Bedankt, Ranja!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:24 schreef ranja het volgende:
TSE: Eerste gedachte is Death in Vegas - Dirge alleen die acoustische gitaar klopt dan niet echt.
found itquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef Silentuz het volgende:
hmm, eigenlijk heb ik het 'nummer' al maar zoek ik alleen waarvan het is. misschien niet het ideale topic, omdat ik het idee heb dat ik het van een (S)NES spel ken...
http://z0r.de/?id=1256
let vooral niet op de line-rider flash
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef princesselisah het volgende:
Ik zoek dit liedje : http://www.rtl.nl/compone(...)2/Fri17.N5044711.xml
Hoor het de hele dag onder allemaal promo's van RTL en vind het een onwijs lekker nummer!
Bedoel je niet Hand Clap van Hurricane Chris?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een beetje catchy nummer in de stijl van Clap your hands say yeah waar ene 'christopher' oid wordt bezongen.
Iemand een idee?
wat voor soort muziek was het het?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef labbit het volgende:
Ik zoek naar een mannelijke artiest met een hele mooie/lage stem. Hij zong volgens mij niet maar vertelde alleen een soort verhaaltjes tussen (volgens mij zangloze) muziek door.Weet niet meer wat hij vertelde of wat voor muziek er bij zat maar die stem is echt
![]()
Iemand?
Zeker nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef Guppi het volgende:
[..]
Bedoel je niet Hand Clap van Hurricane Chris?
Ja dat weet ik dus niet meer, maar iig niet zulke muziek. Tijdens muziek was er ook geen stem te horen volgens mij maar voordat de muziek begon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:41 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
wat voor soort muziek was het het?
ik dacht bij een ongezongen verhaaltje aan deze:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef labbit het volgende:
Ik zoek naar een mannelijke artiest met een hele mooie/lage stem. Hij zong volgens mij niet maar vertelde alleen een soort verhaaltjes tussen (volgens mij zangloze) muziek door.Weet niet meer wat hij vertelde of wat voor muziek er bij zat maar die stem is echt
![]()
Iemand?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:49 schreef Henk-Wim het volgende:
Ik zoek een dance-nummer (a la Chemical Brothers) waar in de video 2 soort Marokkaanse jongetjes een cassettebandje vinden. Zodra ze die afspelen, beginnen ze allerlei dansbewegingen te maken. Vervolgens gaan ze achterop een vrachtwagen naar een stad enzo. Is dit duidelijk genoeg?
Deze?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef labbit het volgende:
![]()
Iemand?
Paolo Conte - Max?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef labbit het volgende:
![]()
Iemand?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:12 schreef Stinus het volgende:
http://www.xgn.nl/gameview/19/
Het eerste nummer?
Één van deze twee?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:30 schreef RickoKun het volgende:
JA MENSEN! Deze wordt moeilijk!
Het gaat om een jaren '40 nummer, die enigszins swingend is. Als enige hint (nee ik weet zelf dus ook niet hoe het nummer of de artiest heet, daarom kom ik hier :p ) vertelde mijn moeder dat de man die deze muziek maakte bekend was en in een vliegtuig is neergestort...
Wat het moeilijker maakt is dat ik het melodietje ook nu ben vergeten, ik hoorde hem twee dagen geleden, maar als ik hem weer hoor dan weet ik zeker dat het de goede is!
Je link werkt niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:26 schreef Zeckty het volgende:
http://www.l-spot.nl/MarkII.wmv
Wie weet welk nummer dit is?
En welke band? het klinkt als greenday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |