abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:09:12 #101
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71924971
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:03 schreef Gratau het volgende:

[..]

geef Aisatti tijd, ik geloof wel in hem.
Dat is het probleem bij Ajax, daar heb je de tijd tegenwoordig niet als aankoop zijnde. Als je uit de eigen jeugd komt dan heb je nog een beetje krediet, maar aankopen van Ajax die horen er over het algemeen gewoon te staan. Uitzondering is het aankopen van jonge (onbekende) talenten.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_71924974
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Deze discussie hebben we al eerder gehad, je bent gewoon een fucking nepsupporter als je dat niet weet.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:10:01 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71924996
Scoort ie toch weer, die gekke Jap. .
Die is voor Ajax al niet meer haalbaar joh.
-
pi_71924997
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Gratau het volgende:
tering, na die goal van Honda zou ik hem tog wel halen

en Saekerhett ga huilen.
Echt he wat een schot, niet zo gierig geef VVV wat geld.
MOKUM XXX RATED
pi_71925002
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:04 schreef Triptamine het volgende:

[..]

ja, laten we de goalie van Oranje tweede of derde keep maken achter Vermeer en Verhoeven. Je bent een klein beetje( ) aan het overdrijven, denk je ook niet?
Ik zou hem niet eens tweede of derde keeper maken maar per direct zijn contract ontbinden.
Het is godsgeklaagd en een schande dat deze gozer in Oranje staat.
En als jij je ogen open zou doen en eens goed naar zijn fuctioneren zou kijken zou je dat ook zien.

Stekelenbureg is gehyped vanuit de jeugd als opvolger van Sar maar hij is nooit langs dezelfde meetlat gelegd.
En waar hij dat onuitputtelijke krediet bij heel veel kenners aan te danken heeft is mij echt een raadsel.
Nooit sleept hij er een wedstrijd uit voor zijn team, echt nooit!

Hij is een drama bij voorzetten, corners en vrije trappen tegen. Valt om als een zak aardappelen. Coacht slecht.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:11:56 #106
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925042
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Clubs in Nederland hebben lang gewacht, verwacht dat clubs uit het buitenland Honda inmiddels ook wel kennen.
pi_71925044
quote:
Die vent moet gewoon naar Ajax. Denk eerlijk gezegd niet dat buitenlandse clubs het veel zal uitmaken, Affelay en Suarez spelen ook nog steeds in Nederland.
pi_71925049
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Gratau het volgende:
tering, na die goal van Honda zou ik hem tog wel halen

en Saekerhett ga huilen.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Prima, ga maar lekker verder met jezelf belachelijk maken
pi_71925051
En gasten die huilen omdat iemand een spelersnaam verkeerd schrijft. Snij lekker je polsen door als dat je al te veel is.
En remember he, it´s down the lane, not across the road.
Er zijn wel andere dingen om je druk te maken mbt Ajax!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71925058
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik zou hem niet eens tweede of derde keeper maken maar per direct zijn contract ontbinden.
Het is godsgeklaagd en een schande dat deze gozer in Oranje staat.
En als jij je ogen open zou doen en eens goed naar zijn fuctioneren zou kijken zou je dat ook zien.

Stekelenbureg is gehyped vanuit de jeugd als opvolger van Sar maar hij is nooit langs dezelfde meetlat gelegd.
En waar hij dat onuitputtelijke krediet bij heel veel kenners aan te danken heeft is mij echt een raadsel.
Nooit sleept hij er een wedstrijd uit voor zijn team, echt nooit!

Hij is een drama bij voorzetten, corners en vrije trappen tegen. Valt om als een zak aardappelen. Coacht slecht.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Er.
Is.
Geen.
Betere.

Snap je? Ik wil ook wel een vd Sar, maar dat worden ze niet allemaal, Steek is degelijk, pakt niet extreem veel punten, maakt soms een fout, maar is vrij betrouwbaar. Maar nee, jij hebt liever Vermeer of Verhoeven, die gaan het uiteraard beter doen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:12:44 #111
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925066
quote:
Waarom niet? We kunnen het in ieder geval proberen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71925072
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]

[..]

Prima, ga maar lekker verder met jezelf belachelijk maken
Wehehe
pi_71925074
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nog zo'n dwaas.

HET IS NIET MOEILIJK MENSEN, HET IS AISSATI.
Niet zo huilen he. Overigens is het Aissati (niet met hoofdletters).
Volgende keer doe je het vast goed.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:13:25 #114
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_71925079
ik heb nu al zin in Ajax - VVV
mundus vult decipi
pi_71925087
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:13 schreef Gratau het volgende:
ik heb nu al zin in Ajax - VVV
Dan voetbalt Honda allang bij Ajax joh.
Noot noot.
pi_71925098
Kan het hier ook gewoon normaal blijven? Laatste twee uur ging het gewoon prima zonder allerlei commentaar op elkaar, hou dat lekker zo.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:07 #117
80382 manny
30 is best veel
pi_71925114
probleem vorig jaar was de achterhoede: we hebben een verdediger verkocht. Vandaag 4-3 verloren en ook tegen RKC gaven we teveel weg. Volgens mij geen raketgeleerde nodig om een oplossing te bedenken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:11 #118
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925118
Wie van jullie zou het een goed idee vinden om Makaay voor de spits-positie te halen? Bij Feyenoord zit hij nu voor 2.4 miljoen op de bank. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar een fysiek sterke spits die een bal vast kan houden.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:34 #119
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925127
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Er.
Is.
Geen.
Betere.

Snap je? Ik wil ook wel een vd Sar, maar dat worden ze niet allemaal, Steek is degelijk, pakt niet extreem veel punten, maakt soms een fout, maar is vrij betrouwbaar. Maar nee, jij hebt liever Vermeer of Verhoeven, die gaan het uiteraard beter doen.
Ik denk ook dat Ajax op dit moment geen keeper in huis heeft die significant beter is dan Maarten Stekelenburg. Vermeer heeft ook zijn mindere eigenschappen en zodra hij speelt loop je daar vanzelf weer tegenaan.
pi_71925134
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Er.
Is.
Geen.
Betere.

Hou nou toch op met me. Het hoeft echt geen van der Sar te zijn. Gewoon een keeper die er niet meer dan 30 doorlaat per seizoen. En dan zijn wij dus wel kampioen. Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Maar jij vond Steek vandaag ook degelijk zeker?
Nitwit.
pi_71925138
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Morendo het volgende:
Wie van jullie zou het een goed idee vinden om Makaay voor de spits-positie te halen? Bij Feyenoord zit hij nu voor 2.4 miljoen op de bank. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar een fysiek sterke spits die een bal vast kan houden.
Wat de fuck moeten we met een wisselspeler van een subtopper?
pi_71925139
quote:
Doe normaal, Makaay moet lekker stoppen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71925145
quote:
Is geen eens zo'n slecht idee nee. jammer genoeg zit ie net bij die verkeerde club
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:16:24 #124
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925152
quote:
Wat moet Ajax met Makaay. Die kan zich op dit moment bij Feyenoord zelfs niet in de basis spelen.
pi_71925162
quote:
Gek!
Noot noot.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:17:07 #126
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925163
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef navigator het volgende:

[..]

Hou nou toch op met me. Het hoeft echt geen van der Sar te zijn. Gewoon een keeper die er niet meer dan 30 doorlaat per seizoen. En dan zijn wij dus wel kampioen. Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Nitwit.
Noem dan eens een paar van die keepers die er gelijk staan en die ook nog eens naar Ajax willen komen?
pi_71925176
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Noem dan eens een paar van die keepers die er gelijk staan en die ook nog eens naar Ajax willen komen?
Timmer.
Noot noot.
pi_71925181
quote:

[..]

Nitwit.
Vandaag was ie net als de rest. 1e helft ok, tweede helft kut met peren.

heb je ooit gehoord van het feit dat voetbal een teamsport is? Dat het misschien niet alleen aan steek ligt? Kijk, als je zo'n geweldenaar als Gomes hebt, dan kun je er desnoods de A1 van Fc Emmen neerzetten, maar met een normale keep als steek moet de samenwerking tussen Keep en verdedigers optimaal zijn. Dat is nu niet, en dat is het al lang niet geweest.

Dat komt door:

1: Steek is geen verdedigend leider
2: De verdediging was de afgelopen jaren niet bijster goed georganiseerd.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:20:48 #129
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925219
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Timmer.

Ja, en Hofland als toevoeging aan de verdediging. En Makaay in de spits. En Lucius voor de rechtsbackpositie.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:21:00 #130
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925226
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Timmer.
Die is ook al niet goed genoeg voor Feyenoord
Makaay en Timmer die genoemd worden als eventuele aankopen voor Ajax in 1 topic
pi_71925231
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en Hofland als toevoeging aan de verdediging. En Makaay in de spits. En Lucius voor de rechtsbackpositie.
Topelftal
Noot noot.
pi_71925250
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Noot noot.
pi_71925286
quote:

[..]

Je faalt
pi_71925292
quote:

[..]

Nitwit.
Welke keeper wil je dan hebben?

Verder maakt dat schelden tegen alles en iedereen je beargumentatie (welke?) er niet beter op hoor.
pi_71925317
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:18 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Vandaag was ie net als de rest. 1e helft ok, tweede helft kut met peren.

heb je ooit gehoord van het feit dat voetbal een teamsport is? Dat het misschien niet alleen aan steek ligt? Kijk, als je zo'n geweldenaar als Gomes hebt, dan kun je er desnoods de A1 van Fc Emmen neerzetten, maar met een normale keep als steek moet de samenwerking tussen Keep en verdedigers optimaal zijn. Dat is nu niet, en dat is het al lang niet geweest.

Dat komt door:

1: Steek is geen verdedigend leider
2: De verdediging was de afgelopen jaren niet bijster goed georganiseerd.
Die 2 vrije trappen van Doedelzak hebben geen moer met teamsport te maken, daar kan hij zich onderscheiden door twee behoorlijke reddingen te maken en de pot er voor ons uit te slepen.
En dat laat hij dus weer na, voor de zoveelste keer.

Steek heeft gewoon oneindig veel krediet bij heel veel mensne, net als Urby en nu ook van der Wiel merk ik.

" Ja maar, als deze trainer wel vetrouwen in hem heeft komt het er dit seizoen wel vast uit"

Wanneer de betreffende speler zijn 5e jaar in Ajax 1 ingaat en simpelweg al jaren faalt.
pi_71925319
quote:

[..]

Faalhaas
pi_71925344
Ik zie nu voor het eerst de doelpunten terug. Pffffff wat een armoe
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71925383
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Wat moet Ajax met Makaay. Die kan zich op dit moment bij Feyenoord zelfs niet in de basis spelen.
Die schiet er gewoon 25 tot 30 in hoor, met Suarez en die dikkerd om zich heen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:29:28 #139
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925425
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:27 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Die schiet er gewoon 25 tot 30 in hoor, met Suarez en die dikkerd om zich heen.
Ex-dikkerd. Beetje respect graag.
pi_71925431
Kunnen we de Steek VS Vermeer discussie verdomme niet achterwegen laten?

Het zijn beide degelijke keepers die geen fuck voor elkaar onderdoen en tevens geen punten voor je pakken. Wie er nu op doel staat blijft wat mij betreft dat ook voor de komende tijd. Blijven rouleren van keepers, nee dat zal zijn vruchten afwerpen.
pi_71925433
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:24 schreef navigator het volgende:

[..]

Die 2 vrije trappen van Doedelzak hebben geen moer met teamsport te maken, daar kan hij zich onderscheiden door twee behoorlijke reddingen te maken en de pot er voor ons uit te slepen.
En dat laat hij dus weer na, voor de zoveelste keer.

Steek heeft gewoon oneindig veel krediet bij heel veel mensne, net als Urby en nu ook van der Wiel merk ik.

" Ja maar, als deze trainer wel vetrouwen in hem heeft komt het er dit seizoen wel vast uit"

Wanneer de betreffende speler zijn 5e jaar in Ajax 1 ingaat en simpelweg al jaren faalt.
Zoals ik al zei, Degelijke keep, maaakt idd fouten, vandaag 1 zekere. Er is op dit moment geen betere haalbare keep. Niet voor Ajax en niet voor Oranje, je denkt toch niet serieus dat ie niks kan?
pi_71925452
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Welke keeper wil je dan hebben?

Verder maakt dat schelden tegen alles en iedereen je beargumentatie (welke?) er niet beter op hoor.
Nitwit is toch niet echt schelden.

Van mij mag Verhoeven er in zodra die fit is en dan gewoon het hele seizoen laten staan.

Stekelenburg heeft zijn kansen gewoon gehad en nooit gepakt. Dus is het nu tijd voor een ander.
En mocht Verhoeven falen dan moet er in de winterstop gewooon eens veel geld vrijgemaakt worden voor een goede keeper.
Dat is nl het verschil tussen geen of wel een titel in het geval van Ajax.

Als we de afgelopen 5 jaar een keeper hadden gehad die er max 30 doorgelaten had waren we nu 32 keer landskampioen geweest.
Ik chargeer wel wat omdat de rest van de verdediging ook al jaren kut met p is maar die derde ster wat op zeker nu al binnen geweest.
pi_71925453
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:29 schreef Morendo het volgende:

Ex-dikkerd. Beetje respect graag.
Respect omdat je voor het eerst in meer dan een jaar tijd van de hamburgers kan afblijven?
Hij had nooit te dik mogen zijn.
pi_71925458
Probeer Lindgren maar centraal Jol komende wedstrijd.
Porcupine Tee - Normal
pi_71925472
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:30 schreef StarGazer het volgende:
Goed idee, die deed het prima tegen Twente
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71925484
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:30 schreef navigator het volgende:

[..]

Nitwit is toch niet echt schelden.

Van mij mag Verhoeven er in zodra die fit is en dan gewoon het hele seizoen laten staan.

Stekelenburg heeft zijn kansen gewoon gehad en nooit gepakt. Dus is het nu tijd voor een ander.
En mocht Verhoeven falen dan moet er in de winterstop gewooon eens veel geld vrijgemaakt worden voor een goede keeper.
Dat is nl het verschil tussen geen of wel een titel in het geval van Ajax.

Als we de afgelopen 5 jaar een keeper hadden gehad die er max 30 doorgelaten had waren we nu 32 keer landskampioen geweest.
Ik chargeer wel wat omdat de rest van de verdediging ook al jaren kut met p is maar die derde ster wat op zeker nu al binnen geweest.
Ok, nu weet ik zeker, je IQ is lager dan je schoenmaat. Jij bent echt maf man
pi_71925492
quote:
Oja die is er ook nog, ik zou dat team gewoon een keer op een paar plaatsen wijzigen gewoon om te kijken wat er dan gebeurt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71925510
Verthongen heeft de draaicirkel van een tractor.
pi_71925522
quote:
Vond Enoh niet tegenvallen. Vertongen had daar niks te zoeken.. had ipv Wielaert in het centrum moeten staan.
pi_71925536
Feyenoord staat boven ons en ze hebben 0 tegendoelpunten... wanneer moeten wij tegen hun!?
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:35:18 #151
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925548
quote:
Tja, in plaats van wie? Vertonghen, Emanuelson en Rommedahl zijn rijp voor een wisselbeurt wat mij betreft, maar niet voor Lindgren. Meer controlerende middenvelders dan Enoh en de Zeeuw zijn toch niet nodig voor tegenstanders in de Nederlandse competitie?
pi_71925557
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Goed idee, die deed het prima tegen Twente
Zo dom om hem niet eens in de wedstrijdselectie op te nemen.

Nee Jol heeft tactisch gezien knetterhard gefaald vandaag.

@ Morendo, voor Wielaert.
Porcupine Tee - Normal
pi_71925589
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ok, nu weet ik zeker, je IQ is lager dan je schoenmaat. Jij bent echt maf man
Hoeveel jaar wil je Stekelenburg nog het vertrouwen geven dan?

En hoeveel jaar wil je wachten op die derde ster?

Als er 1 iemand z´n IQ niet boven een gemiddeld schoenmaatje komt is het het jouwe als je doorwil met Stekelkutje in de goal.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:37:38 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71925601
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:34 schreef BluesRebel het volgende:
Feyenoord staat boven ons en ze hebben 0 tegendoelpunten... wanneer moeten wij tegen hun!?
Tegen Heracles, NEC en Vitesse.....
Wij hebben 6 punten tegen Groningen uit, rkc thuis en psv uit. Dat is gewoon goed.
-
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:38:13 #155
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925612
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat zou dan een noodoplossing zijn. Want een echte CV is het niet.
pi_71925619
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef buddyb het volgende:
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71925628
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef navigator het volgende:

[..]

Hoeveel jaar wil je Stekelenburg nog het vetrouwen geven dan?

Als er 1 iemand zn IQ niet boven een gemiddeld schoenmaatje komt is het het jouwe.
Ik geef hem het vertrouwen als 1e keep zo lang er geen ander bij Ajax zit die het beter zou kunnen.

Vraag 2: Die derde ster had er tegen willem II al moeten zijn.

En sorry, ben best begaafd
pi_71925646
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef navigator het volgende:

[..]

Hoeveel jaar wil je Stekelenburg nog het vertrouwen geven dan?

Als er 1 iemand z´n IQ niet boven een gemiddeld schoenmaatje komt is het het jouwe als je doorwil met Stekelkutje in de goal.
Nice ninja edit Ook echt heel grappig hoe je op slimme en slinkse wijze die woordgrap maakt
pi_71925652
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef buddyb het volgende:
Zullen we het maar niet over jullie oppergod John Dahl hebben? Fijn, en nou opgetyft.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:40:00 #160
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71925658
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gefaald? Je scoort 3x in Eindhoven en verliest door 2 domme verdedigers die elkaar meer in de weg liepen dan dat ze aan het verdedigen waren.
Qua wissels was het maar matigjes ja, maar de 3 verdedigende middenvelders vond ik een prima opstelling. Ajax was het eerste kwartier gewoon heel goed.
-
pi_71925669
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tegen Heracles, NEC en Vitesse.....
Wij hebben 6 punten tegen Groningen uit, rkc thuis en psv uit. Dat is gewoon goed.
Vandaar ook die ' '.. we moeten ze weer op de grond plaatsen
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:40:30 #162
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_71925671
De verdediging gaat ons weer op breken dit seizoen hoor. Nu alweer 5 doelpunten tegen na 3 wedstrijden.
pi_71925729
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Spougle het volgende:
De verdediging gaat ons weer op breken dit seizoen hoor. Nu alweer 5 doelpunten tegen na 3 wedstrijden.
Waarvan vier in één wedstrijd, boeiend
pi_71925732
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:39 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nice ninja edit Ook echt heel grappig hoe je op slimme en slinkse wijze die woordgrap maakt
Was niks slinks aan hoor, ik was te snel met invoeren.

Maar de reden die jij aangeeft is echt te lachwekkend. omdat er volgens jou niks beters is moeten we het maar doen met Stekel.
We zijn geen 4e klasse knvb hoor...
Hij faalt gewoon keer op keer en al 5 jaar dus mag iemand anders het dan even een keer een seizoen proberen??!?

isakkson is nog beter. En dat is echt al een behoorlijk slechte keeper.
pi_71925734
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Spougle het volgende:
pi_71925750
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:43 schreef navigator het volgende:

[..]

Was niks slinks aan hoor, ik was te snel met invoeren.

Maar de reden die jij aangeeft is echt te lachwekkend. omdat er volgens jou niks beters is moeten we het maar doen met Stekel.
We zijn geen 4e klasse knvb hoor...
Hij faalt gewoon keer op keer en al 5 jaar dus mag iemand anders het dan even een keer een seizoen proberen??!?

isakkson is nog beter. En dat is echt al een behoorlijk slechte keeper.

Wauw, jij snapt er echt he-le-maal niks van
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:44:18 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71925752
Ik hoor beneden iets over Honda en PSV of Ajax, maar heel vaag. En te brak om naar beneden te lopen.

Luistert iemand ook?
Gourmetten of steengrillen?
pi_71925753
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:43 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waarvan vier in één wedstrijd, boeiend
Dat is waar maar iedereen kan zien dat we problemen daar hebben.
pi_71925756
Tja als je verder elke wedstrijd met 4-3 wint, heb je meer dan 100 tegengoals, maar ben je wel kampioen.
pi_71925773
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef Silenus het volgende:
Ik hoor beneden iets over Honda en PSV of Ajax, maar heel vaag. En te brak om naar beneden te lopen.

Luistert iemand ook?
Ja iemand van VVV.. hij zegt dat als Honda weggaat het PSV of Ajax is omdat ze contact hebben opgenomen en verwacht binnenkort om aan tafel te gaan zitten.
pi_71925778
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
Tja als je verder elke wedstrijd met 4-3 wint, heb je meer dan 100 tegengoals, maar ben je wel kampioen.
Inderdaad, en het is niet alsof er ooit wat op doelsaldo word beslist
pi_71925794
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:45 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Inderdaad, en het is niet alsof er ooit wat op doelsaldo word beslist
Als je eindigt met 99 punten, wat de fuck boeit het doelsaldo dan nog?
pi_71925798
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gefaald? Je scoort 3x in Eindhoven en verliest door 2 domme verdedigers die elkaar meer in de weg liepen dan dat ze aan het verdedigen waren.
Vergeet dan ook niet dat de eerste twee goals van Ajax ook kwamen door gepruts aan PSV zijde.
pi_71925800
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Qua wissels was het maar matigjes ja, maar de 3 verdedigende middenvelders vond ik een prima opstelling. Ajax was het eerste kwartier gewoon heel goed.
Waarom heeft hij in de rust niet ingegrepen? Hij zag toch dat na de eerste 15 minuten het middenveld compleet werd overlopen?
Porcupine Tee - Normal
pi_71925801
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef Silenus het volgende:

Luistert iemand ook?
Hopelijk komt ie

Helaas heb ik weer eens gelijk gekregen.. Deze opstelling was het gewoon niet.
pi_71925808
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Wauw, jij snapt er echt he-le-maal niks van
Nu lijkt het dieptepunt qua posts van hem wel te zijn bereikt. Wat een clown
pi_71925813
Als Honda vertrekt zal dat naar of PSV of Ajax zijn. Overstap naar het buitenland geniet niet zijn voorkeur met de WK volgend jaar in het vooruitzicht.

Verder verwacht de voorzitter deze week met een van beide partijen om tafel te gaan. Van de twee clubs is Ajax de enige die zich recent heeft gemeld voor een bevestiging op de vraagprijs.
pi_71925825
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als je eindigt met 99 punten, wat de fuck boeit het doelsaldo dan nog?
Als een ander evenveel punten heeft, maakt dat best wel wat uit
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:48:07 #179
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71925834
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hopelijk komt ie

Helaas heb ik weer eens gelijk gekregen.. Deze opstelling was het gewoon niet.
Onzin, de opstelling was prima... Alleen trok Vertonghen het niet tegen Afellay.
Je hebt kansen gehad de wedstrijd te winnen, dus waarom dit het niet was begrijp ik niet helemaal.
-
pi_71925843
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nu lijkt het dieptepunt qua posts van hem wel te zijn bereikt. Wat een clown
Net alsof je tegen een muur lult, die een Iq van rond de 30 heeft.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:49:01 #181
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_71925848
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:45 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ja iemand van VVV.. hij zegt dat als Honda weggaat het PSV of Ajax is omdat ze contact hebben opgenomen en verwacht binnenkort om aan tafel te gaan zitten.
Please please please please please please please
AFC AJAX
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:49:09 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71925852
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Als een ander evenveel punten heeft, maakt dat best wel wat uit
Dat kan niet he als je alles met 4-3 wint.. Die verliezen dan minstens 2x van Ajax..
Zelfs psv zou ons dan niet meer in kunnen halen.
-
pi_71925858
PSV scoorde weer 2 keer in dode spelmomenten... Moet Ajax ook 's leren Die corners en vrije trappen van ons slaan nergens op. (Urby )
pi_71925869
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat kan niet he als je alles met 4-3 wint.. Die verliezen dan minstens 2x van Ajax..
Touché

maar je snapt wat ik bedoel
pi_71925873
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je kan maximaal 102 punten halen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:50:42 #186
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71925879
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:50 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Touché

maar je snapt wat ik bedoel
Helaas wel ja. Die ene goal ligt mij nog prima vers in het geheugen .
-
pi_71925898
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Helaas wel ja. Die ene goal ligt mij nog prima vers in het geheugen .
Dat zal ik over 30 jaar nog herinneren. Wat een middag en wat een kut anticlimax
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:51:58 #188
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71925900
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Je kan maximaal 102 punten halen.
Er zijn al 3 wedstrijden gespeeld toch?
Als je nu alles wint als Ajax zijnde kom je op 99.
-
pi_71925905
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:49 schreef BluesRebel het volgende:
PSV scoorde weer 2 keer in dode spelmomenten... Moet Ajax ook 's leren Die corners en vrije trappen van ons slaan nergens op. (Urby )
De Zeeuw nam ze hoor
pi_71925930
Die keepersdiscussie
pi_71925934
EL: Honda gaat waarschijnlijk naar Ajax omdat ie een scorende middenvelder is.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:53:54 #192
175985 Silaz
drie bier
pi_71925936
Jammer jammer. maar oppakken en donderdag weer volle bak er tegen aan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:55:08 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71925967
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, laten we dit allemaal eens serieus goed gaan narekenen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71925971
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:52 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

De Zeeuw nam ze hoor
Suarez neemt ze ook welles maar bedoel dat hij in t algemeen de vaste man is. We hebben geen speler die dat goed kan. PSV scoort vaak uit die momenten.
pi_71925974
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, klopt.
pi_71925976
Zo 23/08/2009 14:30 competitie: Ajax - Sparta Rotterdam
Do 27/08/2009 vEL: Slovan Bratislava (Slw) - Ajax
Zo 30/08/2009 16:30 competitie: Heracles Almelo - Ajax
Zo 13/09/2009 14:30 competitie: Ajax - NAC
Zo 20/09/2009 14:30 competitie: VVV Venlo - Ajax
Do 24/09/2009 beker: AGOVV - Ajax
Zo 27/09/2009 12:30 competitie: Ajax - ADO Den Haag
Zo 04/10/2009 12:30 competitie: Roda JC - Ajax
Za 17/10/2009 18:45 competitie: Ajax - Willem II
Zo 25/10/2009 14:30 competitie: AZ - Ajax
Zo 01/11/2009 12:30 competitie: Ajax - Feyenoord
Zo 08/11/2009 16:30 competitie: FC Twente - Ajax

Sparta, Heracles, NAC, VVV, ADO, Roda en Willem II moeten gewoon 21 punten zijn, minimaal 18 en een ongelukkig gelijkspel. Als je dan in die drie wedstrijden daarna minimaal 4 punten haalt, scoor je meer dan prima en dan moet ik nog maar eens zien of AZ, Twente, PSV (en Feyenoord) dat kunnen nadoen.

Je moet echt nu gaan werken naar AZ uit en die reeks wedstrijden is daar perfect voor. Tussendoor natuurlijk nog een beetje presteren in de Europa League.
pi_71925979
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Onzin, de opstelling was prima... Alleen trok Vertonghen het niet tegen Afellay.
Je hebt kansen gehad de wedstrijd te winnen, dus waarom dit het niet was begrijp ik niet helemaal.
Dan snap je het dus niet. Dat ziet iedereen toch dat Vertonghen het niet zou redden tegen Afellay. Dan was de opstelling gewoon niet goed.

En veel kansen hebben we niet gehad. PSV veel meer. PSV viel constant aan en Ajax had geen drol in te brengen. Niemand wilde de bal, er was geen goed positiespel.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:55:48 #198
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71925980
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:53 schreef BluesRebel het volgende:
EL: Honda gaat waarschijnlijk naar Ajax omdat ie een scorende middenvelder is.
En een linkspoot. Precies wat Jol wil hebben.
Lullig voor Aissati, maar wel goed voor Ajax. Alleen moet je dan echt een karrevracht aan middenvelders verhuren.
En nog steeds een CV kopen.
-
pi_71926001
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:48 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Net alsof je tegen een muur lult, die een Iq van rond de 30 heeft.
Lach maar sukkeltjes, maar met prutsers als Steek en Urby in de basis worden we nooit meer kampioen.

Maar goed, jullie gaan waarschijnlijk pas een paar jaar naar Ajax dus je weet niet beter.

Wat heeft Steek meer dan Isaksson dan? Het zijn beide clowns. Met dat verschil dat Isaksson er 10 tot 15 minder tegenkrijgt dan Steek. En die heeft Mohamed Ooijer voor zich staan dus daar word je ook niet echt vrolijk van als keeper zijnde
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:56:56 #200
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71926005
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dan snap je het dus niet. Dat ziet iedereen toch dat Vertonghen het niet zou redden tegen Afellay. Dan was de opstelling gewoon niet goed.

En veel kansen hebben we niet gehad. PSV veel meer. PSV viel constant aan en Ajax had geen drol in te brengen. Niemand wilde de bal, er was geen goed positiespel.
Ik bedoelde het idee om met 3 DMV's te beginnen. En de eerste 15 minuten lieten zien dat het ook wel kan werken.
Alleen drukte ze niet door.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')