abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:09:12 #101
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71924971
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:03 schreef Gratau het volgende:

[..]

geef Aisatti tijd, ik geloof wel in hem.
Dat is het probleem bij Ajax, daar heb je de tijd tegenwoordig niet als aankoop zijnde. Als je uit de eigen jeugd komt dan heb je nog een beetje krediet, maar aankopen van Ajax die horen er over het algemeen gewoon te staan. Uitzondering is het aankopen van jonge (onbekende) talenten.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_71924974
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Deze discussie hebben we al eerder gehad, je bent gewoon een fucking nepsupporter als je dat niet weet.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:10:01 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71924996
Scoort ie toch weer, die gekke Jap. .
Die is voor Ajax al niet meer haalbaar joh.
-
pi_71924997
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Gratau het volgende:
tering, na die goal van Honda zou ik hem tog wel halen

en Saekerhett ga huilen.
Echt he wat een schot, niet zo gierig geef VVV wat geld.
MOKUM XXX RATED
pi_71925002
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:04 schreef Triptamine het volgende:

[..]

ja, laten we de goalie van Oranje tweede of derde keep maken achter Vermeer en Verhoeven. Je bent een klein beetje( ) aan het overdrijven, denk je ook niet?
Ik zou hem niet eens tweede of derde keeper maken maar per direct zijn contract ontbinden.
Het is godsgeklaagd en een schande dat deze gozer in Oranje staat.
En als jij je ogen open zou doen en eens goed naar zijn fuctioneren zou kijken zou je dat ook zien.

Stekelenbureg is gehyped vanuit de jeugd als opvolger van Sar maar hij is nooit langs dezelfde meetlat gelegd.
En waar hij dat onuitputtelijke krediet bij heel veel kenners aan te danken heeft is mij echt een raadsel.
Nooit sleept hij er een wedstrijd uit voor zijn team, echt nooit!

Hij is een drama bij voorzetten, corners en vrije trappen tegen. Valt om als een zak aardappelen. Coacht slecht.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:11:56 #106
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925042
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Clubs in Nederland hebben lang gewacht, verwacht dat clubs uit het buitenland Honda inmiddels ook wel kennen.
pi_71925044
quote:
Die vent moet gewoon naar Ajax. Denk eerlijk gezegd niet dat buitenlandse clubs het veel zal uitmaken, Affelay en Suarez spelen ook nog steeds in Nederland.
pi_71925049
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Gratau het volgende:
tering, na die goal van Honda zou ik hem tog wel halen

en Saekerhett ga huilen.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Prima, ga maar lekker verder met jezelf belachelijk maken
pi_71925051
En gasten die huilen omdat iemand een spelersnaam verkeerd schrijft. Snij lekker je polsen door als dat je al te veel is.
En remember he, it´s down the lane, not across the road.
Er zijn wel andere dingen om je druk te maken mbt Ajax!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71925058
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik zou hem niet eens tweede of derde keeper maken maar per direct zijn contract ontbinden.
Het is godsgeklaagd en een schande dat deze gozer in Oranje staat.
En als jij je ogen open zou doen en eens goed naar zijn fuctioneren zou kijken zou je dat ook zien.

Stekelenbureg is gehyped vanuit de jeugd als opvolger van Sar maar hij is nooit langs dezelfde meetlat gelegd.
En waar hij dat onuitputtelijke krediet bij heel veel kenners aan te danken heeft is mij echt een raadsel.
Nooit sleept hij er een wedstrijd uit voor zijn team, echt nooit!

Hij is een drama bij voorzetten, corners en vrije trappen tegen. Valt om als een zak aardappelen. Coacht slecht.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Er.
Is.
Geen.
Betere.

Snap je? Ik wil ook wel een vd Sar, maar dat worden ze niet allemaal, Steek is degelijk, pakt niet extreem veel punten, maakt soms een fout, maar is vrij betrouwbaar. Maar nee, jij hebt liever Vermeer of Verhoeven, die gaan het uiteraard beter doen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:12:44 #111
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925066
quote:
Waarom niet? We kunnen het in ieder geval proberen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71925072
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]

[..]

Prima, ga maar lekker verder met jezelf belachelijk maken
Wehehe
pi_71925074
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nog zo'n dwaas.

HET IS NIET MOEILIJK MENSEN, HET IS AISSATI.
Niet zo huilen he. Overigens is het Aissati (niet met hoofdletters).
Volgende keer doe je het vast goed.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:13:25 #114
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_71925079
ik heb nu al zin in Ajax - VVV
mundus vult decipi
pi_71925087
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:13 schreef Gratau het volgende:
ik heb nu al zin in Ajax - VVV
Dan voetbalt Honda allang bij Ajax joh.
Noot noot.
pi_71925098
Kan het hier ook gewoon normaal blijven? Laatste twee uur ging het gewoon prima zonder allerlei commentaar op elkaar, hou dat lekker zo.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:07 #117
80382 manny
30 is best veel
pi_71925114
probleem vorig jaar was de achterhoede: we hebben een verdediger verkocht. Vandaag 4-3 verloren en ook tegen RKC gaven we teveel weg. Volgens mij geen raketgeleerde nodig om een oplossing te bedenken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:11 #118
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925118
Wie van jullie zou het een goed idee vinden om Makaay voor de spits-positie te halen? Bij Feyenoord zit hij nu voor 2.4 miljoen op de bank. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar een fysiek sterke spits die een bal vast kan houden.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:34 #119
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925127
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Er.
Is.
Geen.
Betere.

Snap je? Ik wil ook wel een vd Sar, maar dat worden ze niet allemaal, Steek is degelijk, pakt niet extreem veel punten, maakt soms een fout, maar is vrij betrouwbaar. Maar nee, jij hebt liever Vermeer of Verhoeven, die gaan het uiteraard beter doen.
Ik denk ook dat Ajax op dit moment geen keeper in huis heeft die significant beter is dan Maarten Stekelenburg. Vermeer heeft ook zijn mindere eigenschappen en zodra hij speelt loop je daar vanzelf weer tegenaan.
pi_71925134
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Er.
Is.
Geen.
Betere.

Hou nou toch op met me. Het hoeft echt geen van der Sar te zijn. Gewoon een keeper die er niet meer dan 30 doorlaat per seizoen. En dan zijn wij dus wel kampioen. Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Maar jij vond Steek vandaag ook degelijk zeker?
Nitwit.
pi_71925138
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Morendo het volgende:
Wie van jullie zou het een goed idee vinden om Makaay voor de spits-positie te halen? Bij Feyenoord zit hij nu voor 2.4 miljoen op de bank. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar een fysiek sterke spits die een bal vast kan houden.
Wat de fuck moeten we met een wisselspeler van een subtopper?
pi_71925139
quote:
Doe normaal, Makaay moet lekker stoppen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71925145
quote:
Is geen eens zo'n slecht idee nee. jammer genoeg zit ie net bij die verkeerde club
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:16:24 #124
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925152
quote:
Wat moet Ajax met Makaay. Die kan zich op dit moment bij Feyenoord zelfs niet in de basis spelen.
pi_71925162
quote:
Gek!
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')