Dat is het probleem bij Ajax, daar heb je de tijd tegenwoordig niet als aankoop zijnde. Als je uit de eigen jeugd komt dan heb je nog een beetje krediet, maar aankopen van Ajax die horen er over het algemeen gewoon te staan. Uitzondering is het aankopen van jonge (onbekende) talenten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
geef Aisatti tijd, ik geloof wel in hem.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we al eerder gehad, je bent gewoon een fucking nepsupporter als je dat niet weet.
Echt he wat een schot, niet zo gierig geef VVV wat geld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Gratau het volgende:
tering, na die goal van Honda zou ik hem tog wel halen
en Saekerhett ga huilen.
Ik zou hem niet eens tweede of derde keeper maken maar per direct zijn contract ontbinden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ja, laten we de goalie van Oranje tweede of derde keep maken achter Vermeer en Verhoeven. Je bent een klein beetje() aan het overdrijven, denk je ook niet?
Clubs in Nederland hebben lang gewacht, verwacht dat clubs uit het buitenland Honda inmiddels ook wel kennen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Scoort ie toch weer, die gekke Jap..
Die is voor Ajax al niet meer haalbaar joh.
Die vent moet gewoon naar Ajax. Denk eerlijk gezegd niet dat buitenlandse clubs het veel zal uitmaken, Affelay en Suarez spelen ook nog steeds in Nederland.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Gratau het volgende:
tering, na die goal van Honda zou ik hem tog wel halen
en Saekerhett ga huilen.
Prima, ga maar lekker verder met jezelf belachelijk makenquote:
Er.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik zou hem niet eens tweede of derde keeper maken maar per direct zijn contract ontbinden.
Het is godsgeklaagd en een schande dat deze gozer in Oranje staat.
En als jij je ogen open zou doen en eens goed naar zijn fuctioneren zou kijken zou je dat ook zien.
Stekelenbureg is gehyped vanuit de jeugd als opvolger van Sar maar hij is nooit langs dezelfde meetlat gelegd.
En waar hij dat onuitputtelijke krediet bij heel veel kenners aan te danken heeft is mij echt een raadsel.
Nooit sleept hij er een wedstrijd uit voor zijn team, echt nooit!
Hij is een drama bij voorzetten, corners en vrije trappen tegen. Valt om als een zak aardappelen. Coacht slecht.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Waarom niet? We kunnen het in ieder geval proberen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wehehequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima, ga maar lekker verder met jezelf belachelijk maken
Niet zo huilen he. Overigens is het Aissati (niet met hoofdletters).quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nog zo'n dwaas.
HET IS NIET MOEILIJK MENSEN, HET IS AISSATI.
Ik denk ook dat Ajax op dit moment geen keeper in huis heeft die significant beter is dan Maarten Stekelenburg. Vermeer heeft ook zijn mindere eigenschappen en zodra hij speelt loop je daar vanzelf weer tegenaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Er.
Is.
Geen.
Betere.
Snap je? Ik wil ook wel een vd Sar, maar dat worden ze niet allemaal, Steek is degelijk, pakt niet extreem veel punten, maakt soms een fout, maar is vrij betrouwbaar. Maar nee, jij hebt liever Vermeer of Verhoeven, die gaan het uiteraard beter doen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Er.
Is.
Geen.
Betere.
Snap je? Ik wil ook wel een vd Sar, maar dat worden ze niet allemaal, Steek is degelijk, pakt niet extreem veel punten, maakt soms een fout, maar is vrij betrouwbaar. Maar nee, jij hebt liever Vermeer of Verhoeven, die gaan het uiteraard beter doen.
Wat de fuck moeten we met een wisselspeler van een subtopper?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Morendo het volgende:
Wie van jullie zou het een goed idee vinden om Makaay voor de spits-positie te halen? Bij Feyenoord zit hij nu voor 2.4 miljoen op de bank. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar een fysiek sterke spits die een bal vast kan houden.
Doe normaal, Makaay moet lekker stoppen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Morendo het volgende:
Wie van jullie zou het een goed idee vinden om Makaay voor de spits-positie te halen? Bij Feyenoord zit hij nu voor 2.4 miljoen op de bank. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar een fysiek sterke spits die een bal vast kan houden.
Is geen eens zo'n slecht idee nee. jammer genoeg zit ie net bij die verkeerde clubquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Morendo het volgende:
Wat moet Ajax met Makaay. Die kan zich op dit moment bij Feyenoord zelfs niet in de basis spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Morendo het volgende:
Gek!quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Morendo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |